|
Post by Maka De Silver on Aug 7, 2011 20:42:51 GMT 1
Det at han sagde hun var dejlig når hun rødmede fik hende bare til at rødme mere til trods for det ellers var ved at forsvinde. "selvfølgelig du er ond" sagde hun lettere genert men han var jo ond ved hende så måtte hun da også godt daske lidt til ham for hun slog jo ikke særlig hårdt. Hun så en smule genert væk for han måtte stadig ikke se hvor ildrød hun faktisk var i hovedet. "Hvad vil du gerne vide om mig? du ved jo en del om mig allerede" sagde hun lettere stille for han måtte jo være mere præcis eftersom han vidste hvad hele hendes nuværende liv gik ud på, nemlig barnepige jobbet og hospitals jobbet.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Aug 7, 2011 20:48:32 GMT 1
Mathayus grinte lidt "hmm jeg vil hvide alt der er at hvider om dig hvor du kommer fra om du har familie hvorfor du er blevet til den person som du er og sådan nogle ting" sagde han med en varm og kærlig stemme enlig viste han meget om hende og hun viste ikke ret meget om ham men sådan plejede det vel enlig også at være når han møde folk der var ikke ret mange som viste hvad hans job var eller noget om hans fortid men vis han skulle havde noget med Gina så var han jo nok nød til at snakke med hende om det og åbne sig op for hende så hun viste hvem hun enlig var sammen med
|
|
|
Post by Maka De Silver on Aug 7, 2011 20:54:59 GMT 1
Gina sukkede lidt som hendes rødme forsvandt lige så stille for nu kom de jo ind på et emne hvor hun helst ikke ville snakke om.. "Jeg er datter af Darklias smed, både min mor og far døde for mange år siden så det har kun været mig og min bror i mange år. Og efter min bror reddede mig ud af klørerne på en mand der kidnappede mig på grund af min skønhed, har jeg opdaget jeg har min nevø og senere kom min niece også til som jeg passer fordi min bror.." hun sukkede kort igen opgivende denne gang for hun var ikke glad for at snakke om hendes bror, han var jo vanærende for deres familie navn og ikke mindst fordi han satte hende i dårligt lys konstant.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Aug 7, 2011 21:16:26 GMT 1
Mathayus sad roligt og lyttede til det hun sagde og nikkede roligt til det "hvad er der med din bror kære hvad har han gjort siden du skal passe dem" sagde han med en blid stemme mens han begynde at nusse hende blidt på maven som hun stadig lå ned og det gjorde han ikke kunde nusse hende på ryggen så han gjorde det på hendes mave han ville gerne høre så meget som muligt om hende men det måde de jo nok gøre over nogle gange så hun ikke knækkede helt for det ønskede han jo ikke skulle ske med hende
|
|
|
Post by Maka De Silver on Aug 7, 2011 21:21:52 GMT 1
Igen sukkede Gina opgivende for hun kunne jo lige så godt komme ud med det. "Min bror er Geralt, Dronning Drazillas tidligere forlovede indtil han forlod hende og børnene til fordel for Dronning Anno, altså til den dronning døde og nu har han så gang i alle mulige andre kvinder uden at tænke på hans børn eller mig.. Han er en skamplet for familie er lige sådan en mand jeg hader, men kan jo ikke hade ham for han er min bror" sagde hun lidt stille og så væk fra Mathayus og ind i væggen i stedet for hun hadede virkelig at snakke om hendes bror, og det her var ikke en gang det væreste han havde gjort.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Aug 7, 2011 21:30:35 GMT 1
Mathayus vente hendes hoved tilbage mod ham "du må gerne skamme dig over din bror men du må ikke være flov over ham for du kan ikke styre hvad han skal gøre og hvad han ikke skal gøre han tænker bare ikke klart men en dag vil han måske komme til sig selv om sige undskyld for sin op førelse kære" sagde han med en varm og blid stemme mans han så hende i øjne "men fordi din bror er en spade tror jeg jo ikke du er det for så havde vi slet ikke sidet her og snakket lige nu" sagde han med en kærlig stemme mens han blidt lod sin hånd køre ned af hendes kind
|
|
|
Post by Maka De Silver on Aug 7, 2011 21:39:01 GMT 1
Hun var ikke helt glad for han vendte hendes hoved men hun kunne nu heller ikke få sig selv til at drejede hovedet væk fra ham igen. "Jeg må bare håbe han begynder at bruge det andet hoved før jeg mister flere børn på grund af ham" sagde hun stille og så nu skamfuldt ned til trods for hun nu snakkede om hendes niece og nevø men der var jo mere som Mathayus ikke vidste og som han helst ikke skulle vide for det skammede hun sig alt for meget over. "Et undskyld kan ikke gøre op for frygten og skammen i mig" sagde hun stille og sukkede opgivende for et undskyld ville ikke virke, det var jo utilgiveligt i hendes øjne.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Aug 7, 2011 22:03:43 GMT 1
Mathayus trak lidt på smile båndet "et undskyld er altid en god start på at man godt vil gøre det godt igen" sagde han roligt og rejste sig roligt "vi har ale sammen vores gode og dårlige sider nogle vælger bare de dårlige frem for de gode og det er da en trist ting" han gik over ved et vindue og åbnede det op og så ud af det Mathayus elskede naturen også om vinteren "men du må ikke skubbe ham væk vis han kommer til dig og beder om tilgivelse for det vil kun skubbe ham længer ud og det vil ingen havde gav af tror jeg nok" sagde han med et skævt smil på læben og klørede sig lidt i nakken "nu lyder jeg jo som ham" sagde Mathayus lav til sig selv og lukkede vinduet igen så der ikke ville blive for koldt inde på værelset
|
|
|
Post by Maka De Silver on Aug 8, 2011 5:03:11 GMT 1
Efter han havde rejst sig lagde hun sig til at se op i loftet mens hun lyttede til hvad han snakkede om, selvom det bare fik hende til at sukke opgivende for nu ville selv han jo have hende til at blive gode venner med hendes bror igen, selvom hun næppe regnede med det ville ske. "Nu må vi se jeg har ikke set ham i flere år fordi han har travlt med at få så mange damer med i seng som han kan" sukkede hun lidt og valgte allligevel at sætte sig op så hun havde ryggen til ham, inden hun valgte helt at rejse sig op for at gå hen til ham og ligge armene om ham. "Men nu ikke mere snak om mig, det er din tur til at fortælle om dig selv" sagde hun med et lille smil men hun havde ikke lyst til at snakke mere om sig selv, det var jo bare noget der gjorde hende trist.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Aug 11, 2011 21:16:01 GMT 1
Mathayus undrede sig lidt over hvordan de kunde være så forskælige når de var søskende men da hun lage arme om ham lage han blidt sin ene hånd på hendes "hmm jeg kan nu bedre lide at snakke om dig jeg er ikke noget særligt og jeg har ikke lige frem en mor eller far jeg kan være stolt af jeg har ingen familie det eneste jeg kan være stolte er min mester han er som en far for mig han har lært mig næsten alt hvad jeg kan men selv om han er gammel kan jeg indet stille op imod ham han er den stærkeste person jeg nogle sinde har mødt og kan kun drømme om at blive lige som ham" sagde han med en rolig stemme mens han roligt vente sig om og så hende ind i øjne han var stille og ventede på hun ville sige noget måske hvad hun ville høre om
|
|
|
Post by Maka De Silver on Aug 12, 2011 5:04:38 GMT 1
Hendes smil var stadig lille da hun betragtede ham mens han fortalte noget om hans liv, det lignede jo lidt hendes, for begge havde været glade for en person og de havde ingen forældre, eller det lød til han ingen forældre havde. "Jeg synes du er meget særlig, du er trods alt den første mand jeg tør være så tæt på i mange år" sagde hun roligt med et lettere kærligt smil, for det var jo sandt. Hun følte sig nu ret tryg ved ham, så han havde jo fået lov at røre ved hende. "For mig behøver du ikke blive stærkere, for synes du er ret stærk og nå ja så er du da også smuk" det sidste var sagt lidt i drilleri omkring hans udseende men han havde jo selv lige pralet med at være den smukkeste i verden.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Aug 15, 2011 22:05:20 GMT 1
Mathayus lage roligt og blidt sine arme om hende mens han så hende dybt ind i øjne "jeg føler mig normalt ikke som noget særligt på nær når jeg stå her med dig så føler jeg mig som noget af det heldigeste i verden" sagde han med et kærligt smil på læben han begynde roligt at nusse hende på den øverste del af hendes ryg "jeg mener ikke fysisk stærker men med mine evner vil jeg godt blive stærker kloger i kamp så jeg ikke behøver at være her og være til besvær og tage tid fra andre som nok har mere brug for det ind mig også kræver mit job at jeg er på toppen helle tiden jeg kan ikke tjene penge så længe jeg er skadet" sagde han og gav roligt slip på hende og gik lidt væk fra hende igen "du kommer til at hade mig for det her" sagde han med en lav og usikker stemme "mit job er at slå andre folk ihjel jeg er pro lejemorder" sagde han med en letter trist og usikker stemme han var meget i tvivl om hvor vidt det var en god ide at snakke med hende om det nu eller ej men heller nu ind sener vis de var kommet for langt med et forhold og det så ville skade hende mere der ind nu
|
|
|
Post by Maka De Silver on Aug 16, 2011 17:11:10 GMT 1
Gina betragtede ham roligt med et lettere kærligt smil over læberne, efter han havde lagt hans arme om hende, for hun følte sig så tryg i hans favn. ”Du burde også føle dig heldig for det er ikke alle der får lov at holde mig på denne måde” sagde hun roligt for hun havde jo ret, det var sjældent nogen havde holdt hende på denne måde, egentlig var der nok flere år siden nogen faktisk havde fået lov til det. Da han begyndte at nusse den øverste del af hendes ryg lagde hun hænderne på hans brystkasse og nussede ham stille. Da han så begyndte at snakke om han skulle være på toppen hele tiden på grund af hans job lagde hun hovedet en anelse på skrå, og betragtede ham lettere undrende selvom det blev meget undrende da han slap hende og trådte væk fra hende, for det forstod hun ikke grunden til men da hun forstod det sukkede hun kort. ”Jeg kunne vel heller ikke forvente andet.. Selv er jeg ikke vild med ideen om at slå nogen ihjel eller bare slå folk, men der er vel nogen der skal skade andre” sagde hun lidt stille for der var jo ikke meget at gøre det, men igen hun kom jo selv fra Darklia landet hvor nok næsten alle lejemordere kom fra eller hvor det var et af de mest besatte job stillinger.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Aug 17, 2011 4:40:27 GMT 1
Mathayus vente roligt hoved mod hende og så på hende med et letter trist blik han var stadig bange for det ville skube hende væk fra ham men hendes svar på hans job fik ham til at endre udtryk for Mathayus følte hun sagde at man ikke kunde forvente andet af en dæmon han så væk fra hende igen og gik over til sengen "og hvad mener du så med det at fordi jeg er dæmon så er jeg bare her for at dræpe andre eller hvad" hans stemme var letter hævet og man kunde høre på ham han var sur over den måde hun havde sagt et på for det var Mathayus ikke tilfreds med nu havde han ikke ville dømme hende på hendes race og nu dømte hun ham på sin og det mente han ikke var fare over for nogle
|
|
|
Post by Maka De Silver on Aug 17, 2011 5:01:16 GMT 1
Det han sagde fik hende til at se lettere chokket på ham for det var jo ikke på grund af hans race at hun vel ikke kunne have forventet andet. "Nej nej søde det var slet ikke det jeg mente" sagde hun lidt hurtigt men tøvede lidt med at gå hen til ham for hvis han virkelig var vred vidste hun ikke om han ville lade det gå udover hende med mere end bare ord. "Jeg kommer bare fra Darklia hvor det nærmest vrimler med lejemordere og det er uanset race... Jeg er ligeglad med om du er lejemorder eller ikke, det var jo ikke det jeg faldt for" sagde hun lettere bange, bange for at miste ham på grund af en mindre misforståelse, hun havde jo bare mødt så mange af dem og brød sig stadig ikke om det de gjorde men der skulle jo være nogen der havde det arbejde ligesom med hendes arbejde her på hospitalet for der skulle jo være nogen der lappede folk sammen igen.
|
|