|
Post by Neimi Silvertung on Jul 25, 2011 20:26:59 GMT 1
Neimi fulgte roligt sporene, hvis det ikke var fordi Alamut havde opdaget dem ville hun bare have vandret rundt til hun havde stødt på en eller personen der kunne finde vejen til den nærmest sted med mennesker. Da hun så hørte ulven stoppede hun op og så sig lidt rundt "Okay det der er ikke hunden, den lyder anderledes" sagde hun roligt for det der lød ikke som hunden der havde knurret af hende.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 25, 2011 20:46:37 GMT 1
Alamut smilede til Neimi og sagde "det tror jeg også men gør dig så lille som muligt og prøv at finde et sted i nærheden så gør jeg dig usynlig" han ville have Neimi skulle gøre sig lille for han kunne gemme mere energi og et nyt ulv hyl tættere på bag alamut og han sagde "to men der er nok flere" og han lavede en illusion så Neimi blev usynlig og hendes duft forsvandt samtidig
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 25, 2011 20:49:54 GMT 1
Neimi så undrende på ham "Er det ikke bare nemmere at kravle op i et træ og ramme dem med ildkugler?" spurgte hun undrende inden hun selv gik hen til et træ og kravlede op i det for hun vidste da at ulve ikke kunne klatre og der var ingen måne så det kunne heller ikke være varulve. Så hun forstod ikke meningen i det her men hun lod bare Alamut spille helt, hvis han virkelig gerne ville ofre sig så skulle han da være velkommende for hun var ligeglad.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 25, 2011 21:00:24 GMT 1
Alamut vente sig om og så helt overraskede ud på Neimi og samtidig forsvandt hans illusion og han havde glemt alt om ulvene og sagde "er du magiker så kan du hjælpe til" han havde ikke regnet med hun kunne magi hun havde ikke vist nogle tegn på at hun var det og mens han var ved at forstå det kom der en løbende mod ham
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 25, 2011 21:04:37 GMT 1
Neimi så roligt ned på ham oppe fra en af de højere grene, mens hun lige så stille trak en af hendes tryllestav og kastede en mindre ildkugle efter ulven der kom imod ham, så den blev skræmt og løb på afstand igen. "Kom nu op din idiot, jeg er altså elendig magiker så bliver nødt til at bruge mine eliksirer" råbte hun irriteret på ham for han stod jo bare der og stirrede mens ulvene bare kom tættere på og hun vidste udemærket godt hendes besværgelser ikke ville lykkes hver eneste gang selvom hun da var blevet ret god til ild magi, men det var kun mindre ildkugler til at tænde bål og sådan noget med.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 26, 2011 15:41:41 GMT 1
Alamut vågnede op og sagde "det er bedre end at kun lave illusioner så det er bedre at blive her nede her kan jeg gøre noget" og en ny ulv kom frem foran ham og alamut rullede til siden så ulven ikke ramte ham og han lavede et slag med sværdet på den side og den løb ud i tågen og sagde "og det ville jeg ikke kunne fra et træ"
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 26, 2011 15:51:06 GMT 1
Neimi rullede med øjnene i ren og skær iritation over ham. "Du skal sgu da ikke skade dyrene" sagde hun strengt for hvis han blev ved med at slå med sværdet så ville han jo på et tidspunkt ramme forkert. Hun var ret ligeglad med ham men han skulle da ikke skade dyrene bare fordi han selv var alt for doven til at kravle op i træet så hun kunne forvirre dem på en anden måde.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 26, 2011 16:46:43 GMT 1
"så du vil " sagde han og satte sit sværd på plads og løb mod den træ Neimi sad i og løb kort op af den før han tog fat i en gren og kort efter sad han ved siden af og sagde "hvad skal vi så lave der kan gå flere timer før vi kan komme ned" og mens han sagde det kom der ti ulve rundt om træet hvor den ene havde lidt brændt pels
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 26, 2011 17:03:59 GMT 1
Nemo sad roligt men rullede igen med øjne af det han sagde "Og så?" spurgte hun roligt for hun havde ikke noget imod at sidde der i flere timer, men hun valgte nu alligevel at tage eliksir flasken i hendes lille taske som var bundet til bæltet hun havde om livet. Hun så på eliksir flasken og sukkede kort, den sidste af den slags hun havde. [b"hold dig for næsen"[/b] sagde hun roligt men gav ham nu ikke mange sekunder inden hun selv tog en dyb indånding og åbnede flasken før hun smed den ned. Da lugten først begyndte at brede sig skyndte alle ulvene sig væk fra stedet, men hun forstod dem godt for det var en skrækkelig lugt men det var nu altid meget godt til at skræmme folk væk.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 26, 2011 18:25:45 GMT 1
Alamut noget ikke at holde før lugten kom op til dem og han var ved at kaste op men han nåede lige at holde det tilbage og sagde "hvad var det for noget tusind lig i den flaske" han havde ikke lugtede noget så skrækkelig siden han skulle henter svampe en bjerg stamme for at de ville arbejde sammen med hans folk de svampe voksede bedst på ilg
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 26, 2011 18:46:09 GMT 1
Neimi så lidt undrende på ham "Du har ret, jeg burde bruge noget fra lig" sagde hun helt overrasket men også glad. Selv sagde hun ikke meget til lugten selvom den stank utroligt meget men hun regnede nu også med deet gik væk igen, så hun kravlede bare ned af træet og begyndte at gå væk fra stanken for den blev jo bare hængene efter og men god til at holde rovdyr på afstand mente hun selv.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 26, 2011 19:08:49 GMT 1
Alamut hoppede efter Neimi og han trække vejret gennem hans mund så var lugten ikke så slem og sagde "vil den her lugt sidde fast i vores tøj" han så nysgerrig på hende for han var lidt interesseret i det hun havde kastet for hvis han kunne blande det sammen med hans røg bomber ville de blive endnu mere effektive for at komme hurtigt væk
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 26, 2011 19:11:31 GMT 1
Neimi tænkte sig lidt om som hun bare forsatte med at gå den vej hvor de var kommet fra. "Det ved jeg faktisk ikke, tænker ikke selv meget over lugten men kan da godt være det gør for bruger den kun når jeg er alene i skoven og skal skræmme dyr væk, så er der ikke nogen mennesker i nærheden" sagde hun lidt tænksomt for hun havde da ikke prøvet den i byen, eftersom det kun var forsvar i skoven for i byen og overfor mennesker havde hun andre ting.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 26, 2011 19:40:45 GMT 1
"Jeg tror det vil være bedst vi vasker vores tøj når vi får en chance men hvad har du brugt til den lugt" sagde han nysgerrig for han vidste ikke meget om planter uden fra bjergene faktisk viste hans folk ikke meget om andre typer magi udover deres egen illusions magi og den var efter hånden blevet forældede i forhold til andre magie
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 26, 2011 19:50:36 GMT 1
Hun tænkte sig endnu en gang om "Narj behøves ikke, vi ser nok ikke folk i denne tåge og hvis vi endelig møder nogen vil tåget være så fugtigt at det skjuler lugten en smule" sagde hun roligt for hun var nu ligeglad, hun havde ikke planer om at skulle ind til en by lige foreløbigt.."Tja har brugt sådan set alt jeg kan finde der lugter.. Der findes nogen planter hvis blomst virkelig stinker og så afføring, opkast, nogle andre planter og noget alkohol" forklarede hun roligt for hun kunne ikke forklare nærmere.
|
|