|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 26, 2011 20:04:57 GMT 1
Alamut skrev det ned i sin hukommelse så han kunne huske det til senere og sagde "men det en smule er ikke nok til at kunne gemme sig fra røvere eller Khans" han regnede med hun vidste hvem Khans var men hvis hun ikke gjorde så ville hun nok spørge ham om det og så ville han fortælle hende om dem
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 26, 2011 20:09:10 GMT 1
"Hvis man lugter afskyeligt angriber de ikke, fordi hvis man lugter går man mere ind under fattig så der er ingen nytte i at angribe.. Selvom jeg intet aner på de der Khans men ingen vil sin sunde fornuft vil angribe.." svarede hun roligt for hun var jo selv tyv og hun ville aldrig angribe en der var alt for beskidt eller lugtede, eftersom det jo virkede til folk ikke havde nogen penge hvis de lugtede sådan.. "Desuden er det godt at holde vampyr væk på den måde"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 26, 2011 20:28:17 GMT 1
"Khans vil angribe alle som ikke er en del af dem eller en slave af dem selv om jeg ikke ved hvorfor de gør det men de er ikke helt normale de har fået den ide at dræbe dronningene i de to lande for de kan overtage begge lande" sagde han alvorligt det havde taget lang tid for at få de oplysninger fra en af deres medlemmer og han prøvede at få flere oplysninger om deres byer og andre vigtige ting om dem
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 26, 2011 20:34:58 GMT 1
"Held og lykke til dem.." svarede hun bare roligt for hun havde jo mødt en del af krigerne i Darklia og de var ret stærke, selvom hun nu tvivlede på Nirelia men for hende gjorde det ikke noget hvis det land forsvandt helt, for hun havde sådan set kun dårlige minder fra det land.. Desuden længtes hun efter Darklia for der var alle de sjove mennesker og nogen af de mænd som hun kunne lide.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 26, 2011 21:01:22 GMT 1
"Forhåbentlig bliver de udslettede igen" sagde han for Khans havde den ufattelige evne at blive bygget op igen næsten som fugl føniks han havde selv været med til at udslette dem en gang og før det så var de blevet udslettede mindst 50 gange muligvis flere gange efter som hans folks historie var blevet forsvundet for 500 år siden efter deres bibliotek brændte ned fra 500 år siden
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 26, 2011 21:16:09 GMT 1
"I gør det bare forkert, det er det hele" sagde hun roligt selvom hun var ret ligeglad for det var deres kamp, hun rejste jo bare rundt og morede sig så alt andet bekymrede hende nu ikke for så længe det ikke påvirkede hende så var hun ret ligeglad hvilken krig der foregik hvor og hvem der skændtes med hvem. Desuden skulle alle jo dø på et tidspunkt og så var det sådan set ligemeget hvordan man døde.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 28, 2011 15:53:56 GMT 1
Alamut lod være med at sige noget om det emne for hun ville nok ikke forstå det at have fanget alle deres medlemmer og fået alle mændenes hænger skåret af og fået hevet øjnene ud og kvinderne fik noget mad efter som de var blevet behandlet som slaver og så blev de sat fri så måtte fremtiden bestemme hvad der skulle ske med dem
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 28, 2011 16:00:28 GMT 1
"Nå nogen ideer til hvad jeg skal gøre nu, hvor jeg ikke kan finde Cages hus?" spurgte hun roligt selvom hun nu altid bare lod fødderne bestemme over hun skulle hen af, så kunne det jo være at Alamut havde en ide til hvad hun kunne lave og måske finde et sted at være i nogen dage, selvom hun nok burde smutte til Darklia igen eller Nirelia så hun kunne stjæle noget og dermed overleve vinteren men det krævede også hun fandt sig i en hule eller andet sted.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 28, 2011 16:37:15 GMT 1
Alamut stoppede op og så sig omkring og fik øje på noget lys men han kunne ikke se det var fra et bål eller fra et hytte og han sagde "du kunne gå mod lyset det kunne være en hytte eller er der altid grænse kroen" han havde ikke andre ideer til hvor hun kunne være og han ville ikke tilbyde hans eget hjem for han ville helst prøve at holde det som en hemmelig sted hvor han kunne slappe af
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 28, 2011 18:44:52 GMT 1
Neimi stoppede roligt da han også gjorde det. "Nej tror hellere jeg må besøge nogen af de andre for har ikke råd til kroen, desuden er der folk som vil have mig ned med nakken" sagde hun roligt selvom hun nu ikke lige kunne huske hvem, men hun vidste at hvis en bestemt person mødte hende ville det ikke være særlig godt for de ville ryge lige i totterne på hinanden over en mand, og det havde hun ikke specielt lyst til at slås for.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 28, 2011 19:50:37 GMT 1
"Jamen jeg kender nok ingen af dem du kender så jeg kan nok ikke hjælpe dig med det og jeg ved ingen gang med sikkerhed hvor vi er nu så jeg vil foreslå at vi gik efter lyset der er nok menneskelige folk" sagde han faktisk viste han ikke hvor han var ud over i en skov og det viste Neimi også så det hjalp ikke så meget
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 28, 2011 20:04:37 GMT 1
Hun rullede igen med øjnene "Fint vi går imod lyset" sagde hun lettere ligegyldigt og begyndte at gå imod hans såkaldte lys selvom han nok ikke tænkte over at det kunne være fjender, for efter hendes mening skulle de bare havde fulgt deres spor og så ville de jo nok komme ud på et eller andet tidspunkt, men det måtte han jo om for nu fik han bare hans vilje så måtte de jo se om de kom ud af tågen den vej.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 28, 2011 20:19:09 GMT 1
"du kunne også have sagt nej tak til den ide" sagde han han havde godt set hun havde rullet med øjnene han ville ikke gå tilbage efter deres spor efter som han havde hevet en gren over sine spor da han gik ind så man ikke kunne følge ham og det kunne nemt gå flere timer før de kom ud at skoven så han ville tage chancen med lyset og han gik mod lyset
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 28, 2011 20:31:35 GMT 1
"Nej nu ville du have vi gjorde det så vi gør det" sagde hun roligt for hun kunne jo være bedøvende ligeglad med de gjorde, eftersom hun bare kunne finde noget i skoven at spise hvis hun blev alt for sulten og så kunne hun jo en smule ildmagi til at varme sig om natten hvis det var det.. "Og hvorfor var du overrasket over jeg var magiker?" spurgte hun mere roligt for hun havde undret sig en smule over det.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 28, 2011 20:47:21 GMT 1
Alamut kunne også overleve i skoven i noget tid men han ville gerne så hurtigt som muligt hjem til sin familie og han sagde "fordi de fleste magikere uden fra mit folk har noget med at vise sig for alle og enhver at de har de evner og du var helt almindelig så jeg troede du havde ingen magiske evner"
|
|