|
Post by Neimi Silvertung on Jul 28, 2011 21:02:12 GMT 1
"Så du lod dig narrer af min adfærd og udseende, synes du selv det var en god ide? Jeg kunne have været meget stærk og ond magiker" sagde hun bare roligt for det var jo sandt nok, det kunne hun sagtens have været selvom hun meget nødigt brugte hendes magi, for den havde det med at gå galt for hende. Leo havde givet hendes stav skylden mens hun bare gav sig selv skylden fordi hun ikke havde lært nogen besværgelser ordentligt da hun havde chancen, men hvad kunne man også forvente af en gammel slave.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 28, 2011 21:16:16 GMT 1
"ja det gjorde jeg men du har ikke prøvet at leve et sted hvor man gør meget ud at se ud som alle andre" sagde han og det var ikke løgn alle fik tøj som så ens ud der var kun nogle små ting så man kunne se forskel på de forskellige niveau og den eneste tidspunkt man kunne selv bestemme ens tøj skulle se ud og det var når man blev lederen af dem
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 29, 2011 5:09:42 GMT 1
Igen rullede hun med øjnene af ham "Nej det har jeg ikke.. Det lyder som et utroligt kedeligt sted" svarede hun roligt for det lød alt for kedeligt i hendes øre, folk der forsøgte at ligne andre? hvor var det sjove lige i det.. Det var meget bedre at skille sig ud så man kunne være sig selv og ikke være lige så kedelig som alle de andre sikkert også var det..
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 30, 2011 20:15:53 GMT 1
"du vil aldrig forstå det" sagde han for deres tøj skulle være ens for de at kroppen var så ens for næsten alle så ens ud efter som de alle var næsten helt i familie så de gjorde så de var ens at udseendet så det var personen de ville være med og ikke for deres ligheder på udseendet
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 30, 2011 22:23:27 GMT 1
"Selvfølgelig vil jeg aldrig forstå, der er mange ting jeg aldrig vil forstå" sagde hun roligt for der fandtes da mange ting som hun aldrig nogensinde ville forstå, blandt andet det der med følelser regnede hun ikke med at komme til at forstå, eller hvorfor folk handlede som de handlede. Og så det der med at man skulle ligne hinanden, det lød virkelig kedeligt så havde man jo ingen måder at udtrykke sig selv på.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 31, 2011 19:54:32 GMT 1
Alamut lod være med at sige noget igen efter som han ikke vidste hvad han skulle sige og lidt efter kom der en hytte med en stald som var større end selve hytten lige ved siden af den og han sagde "er det ikke lidt mærkelig at stalden er større end hytten" han syntes det var meget mærkeligt at det var sådan
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 31, 2011 19:59:41 GMT 1
Neimi så lidt undrende på hytten som stadig var en smule svær at se på grund af tågen.. "Tror det er bedst vi kommer ret hurtigt væk igen" sagde hun roligt efter hun var stoppet op for det her kunne ihvertfald ikke tegne særlig godt, ikke når det der virkede til at være stald var så stort for det måtte være store dyr de havde her, så det kunne ihvertfald ikke være godt, måske var folkene jo fjendtlige så det var bedst at komme væk.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 31, 2011 20:34:30 GMT 1
"Lad mig lige undersøge stalden for jeg har på fornemmelsen at det ikke er kun dyr der inde" sagde han og ventede kort på et svar og åbnede en pose og hev noget stof som lignede sne og lagde stoffet over sig og lagde sig ned og kravlede langsomt hen mod stalden så dem i hytten ikke skulle høre ham
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jul 31, 2011 20:48:29 GMT 1
Den fyr var underlig, så hun rullede igen med øjnene og overvejede egentlig bare at gå den modsatte retning for han var underlig og ikke en gang på den sjove måde, faktisk mere på den irriterne måde. Så hun gad ikke svare ham men vendte bare om for at gå hen til et træ og læne sig op af det, for han skulle dælme selv rodes ind i ballade for det gad hun ikke, så hun så den anden retning som hun stadig overvejede at gå en anden vej.
|
|