|
Post by Maxwell O' Connor on Sept 11, 2011 21:08:24 GMT 1
Max bemærkede kort efter at Essa var faldet lidt hen. Han lage hovedet let på sned og så undersøgende på hendes ansigt. Hun virkede meget bleg, det havde hun dog ikke være de sidste timer han havde været sammen med hende, eller det mente han nu ikke hun havde været. Mon der var noget der havde skræmt hende? Mens han sad og undrede sig lidt, overvejede han om han skulle prikke lidt til hende, for at vægge hende så hun kunne få det bad hun var kommet for at få. Han rejste sig op med en rolig bevægelse, og besluttede sig for at lade hende ligge lidt, hun trængte måske også til hvile. Han gik stille og lydløs forbi hende og over til floden, lod sig dumpe ned på hug igen og lod sine hænder røre det kølige vand, hvorefter han tog vandet op og vaskede sig ansigt, det gjorde han nogle gange, mærkede hvor dejligt det var og at det friskede lidt op.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 15, 2011 12:07:49 GMT 1
Lyden af vand der plaskede fik hende til at åbne øjnene hurtigt, hun satte sig op og så lidt forvirret rundt, hun så på Maxwell og kiggede så ned af sig. Det var ikke særlig rart at have været gået sådan ud som et lys. hun sank en klump og rejste sig. Vandet kunne måske hjælpe lidt på hende, roligt tog hun sin kjole af og undertøjet under, men gik i vandet lidt væk fra ham, for lidt genert var hun og utryg. For lige præcis nøgen havde været der hun var blevet misbrugt og udnyttet af fremmed og dem hun elskede. Essa skar en grimasse, det var lidt koldt, men også dejligt, så da hun gled helt ned i vandet, sukkede hun bare og dykkede ned for at få sit hår vasket. Den røde glød kom tilbage da alt skidtet var kommet ud og man kunne rigtig se hvor fint det faktisk var. Hendes spinkle krop blev også ren og fin, hun svømmede op til breden og tog sit tøj for at vaske det, der var jo ingen ide i at tage beskidt tøj på. Så hun knubbede og skråbede indtil det var helt fint igen. Forsigtigt kom hun op af vandet, hun lagde sit tøj på nogle sten for at få det til at tørre. "Du skulle vel ikke have noget jeg kan tage over mig?" Spurgte hun så med røde kinder og et lille forsigtigt smil.
|
|
|
Post by Maxwell O' Connor on Sept 17, 2011 13:05:40 GMT 1
Maxwell hverken hørte eller lagde mærke til at Esaa var vågnet og var gået ned til floden. Han var stadig i gang med at klaske det kølige vand i ansigtet, og smed også lidt i håret. Han rejste sig op med en roligt bevægelse og vente sig rundt, løftede overrasket det ene øjenbryn og kiggede rundt, opdagede først nu at Essa ikke lå der hvor hun lå før. Han fik øje på hende ude i vandet hvor hun var i gang med vaske sig, han smilede let og vente sig om og gik lidt op ad en lille skråning, tog sin bæltetaske af og satte sig på hug og åbnede den. Han så søgende ned i sin taske, hvad var det han skulle ned i tasken efter? han kiggede op i himlen med et tænksomt blik, *nårh, det husker jeg ikke* tænkte han og trak på skuldrene. Det var dog pussigt at han havde glemt det, han så væk fra himlen og vente sig om. "Essa?" sagde han og så overrasket på hende og var tavs i noget tid, "emm, ik rigtigt, men nu skal jeg se efter" sagde han til sidst og sendte hende et forsigtigt smil tilbage, han vente sig mod sin taske igen og åbnede den igen "jeg har kun et stort grønt halstørklæde der er ret bredt" sagde han og tog det op og bredte det ud "hvis det kan bruges?"
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 18, 2011 16:45:22 GMT 1
Det var en lidt underlig ting at have ingenting på foran ham, men hun overlevede vel, for hun syntes ikke at han virkede som en der ville overfalde hende. I hvert fald ikke hvad hun havde erfaret indtil videre, men så længe havde hun jo ikke lige kendt ham. Måden han selv reakerede på fik hende til at rødme lidt, men hun prøvede da at skjule det lidt. Da han fandt det halsklæde frem, smilte hun bare og tog det roligt, hun kiggede på det og viklede det om sig så det var formet som en lille grøn kjole. Hun drejede rundt og kiggede ned af sig selv. "Tusind tak, det er bare lige til min kjole er tør, hvis du altså kan holde ud at hænge på mig indtil da." Lød det stille fra hende med et sødt smil, hun ruskede lidt i det våde hår så det sad lidt vildt, men det klædte hende og nu kunne man rigtig se den røde farve der havde gemt sig under alt skidtet.
|
|
|
Post by Maxwell O' Connor on Sept 18, 2011 19:12:49 GMT 1
Max lukkede tasken og rejste sig op, Hun havde fået halstørklædet viklet rundt om sig idet han vente sig om mod hende. Han var blevet en smule forlegen over at hun var kommet over til ham uden noget på kroppen, det var der ikke nogen der havde gjort før, og det overraskede ham at hun ikke tog sig af det, eller hun virkede ikke til at være genert over det, men hun skjulte det måske, og hvis, så gjorde hun det ganske godt. "Ingen årsag skulle det være en anden gang"han tog sine armene bag på ryggen og lænede sig en smugle bagover hvorefter ryggen sagde en knæk lyd. "Jo, selvfølgelig" sagde Han og lo hjerteligt "du er skam hyggelig at være i selvskab med" han smilede sødt tilbage og rettede ryggen. "Den klæder dig" sagde han og smilte skævt "den passer til din hårfarve" tilføjede han og betragtede hendes hår med hoved på skrå.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 19, 2011 11:51:25 GMT 1
Mon det gjorde noget at det blev helt til om aftenen, for tøjet tørrede jo ikke kun på få timer, varmen der var på starten af dagen, den var der ikke just nu. I hvert fald ikke til at tørre godt nok. Essa smilte sødt, det var pænt af ham at sige sådan, hun så ned af sig selv igen og så så lidt genert op mod ham. Det havde skam påvirket hende at være nøgen foran ham, men det var mere frygt end noget andet, for nøgenhed for hende, var en ganske naturlig ting. Nu var hun altså nysgerrig, hvordan føltes sådan noget farvet hår? Roligt gik hun helt hen til ham, og løftede sin hånd for at røre hans hår, men tøvede først lidt, men nysgerrigheden vandt og hun lod sine fingre glide om en lok af hans hår, hendes hår var overdrevet blødt, så hun troede alt hår var sådan, men hans føltes anerledes. Det fik hende til at smile lidt, hun slap hans hår igen og kiggede nysgerrigt på ham. "Dit hår føltes sjovt." Mumlede hun så bare med et sødt smil.
|
|
|
Post by Maxwell O' Connor on Sept 19, 2011 17:46:27 GMT 1
Max bemærkede hendes nysgerrighed. Han smilte roligt og hvilede sine klare blå øjne på hendes hånd der forsigtigt rørte ved hans hår. Det virkede som om hun aldrig havde rørt noget andet hår end sit eget. Hun slap hans hår og han møtte hendes nysgerrig blik "okay, på hvilken måde?" sagde han og mærkede selv efter ved at strye sit hår tilbage med den ene hånd. "syndes nu det mærkes meget behageligt" han så over mod stenen som hun havde ligget sit tøj på. Han mærkede at varmen der havde været hele dagen, var nu svundet lidt bort, det var blevet en smugle køliger, men temperturen havde dog ikke sænket sig så meget at han frøs, men nok til at tøjet ville tøre langsommer. "hvad med vi finder en måde at hænge dit tøj op på?" spurte han venligt og så spørgende på hende
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 19, 2011 21:33:56 GMT 1
Et lille fnis kom fra hende, han var sjov, men hun stod nu selv og strøg sit eget hår blidt med nogle små legende bevægelser. Essa bed sig i læben og sukkede stille, hun havde det faktisk tilpas, hun så over mod tøjet og trak på skuldrende, stenen var jo stadig varm efter dagens sollys havde opvarmet den, så det var det bedste sted at ligge den. "Stenen er bedre, der er varmest, men jeg kunne jo slynge kjolen lidt." Sagde hun og gik hen til kjolen før hun tog den op og så svang den over hovedet og slyngede den ned mod stenen så vasket blev mast ud af den. Sådan stod hun i lidt tid, Derefter rettede hun sig op og fandt en anden sten der ikke var våd som den her var nu. Så lagde hun kjolen der og gik hen til Maxwell igen. "Lad du bare kvinderne og en kvindes arbejde." Grinte hun så sødt, imens hun nussede som sit eget hår som nu var tørt og silkeblødt som ikke manges var. Essa vidste ikke hvad der gjorde det så blødt, hun plejede det vel godt på en måde, ellers var det fedtet i hendes hår der holdte det blødt og smukt efter vandet havde gjort sit. "Her, mærk mit hår, det er slet ikke som dit." Sagde hun så og stilte sig frem af, så hun afslørede en fin kavalergang og håret hang fint frem af.
|
|
|
Post by Maxwell O' Connor on Sept 20, 2011 15:07:30 GMT 1
Idet Essa fniste, smidtede det af på max og fik han til af grine med. Hvorfor han gjorde det og hvad hun fniste af viste han ikke. Han tog hænderne i lommen og så til mens Essa var gået hen og havde taget sin kjole op og slyngede den mod en sten. *hmm, den idé var ikke dårlig* tænkte han det havde han ikke selv tænkt på. Han smilte en smugle og blev en smugle flov over hendes spørgsmål. "Nej da...eller jo derhjemme gør jeg nok, men det er mere af ren dovenskab, min mor vasker altid mig og min lillebrors tøj, det har vil aldrig selv gjordt." Han skubbede til en lille sten hvorefter der trillede lidt væk hvorefter den stoppede et lille stykke fra dem, "Jeg har den endelig også fint med at hun vasker, så kan jeg få dagen til at gå med noget meget sjover" grinte han og så op, han ragte sin højre hånd frem og rørte med en forsigtig bevægelse hendes hår. "hold da ferie!" sagde han mens han forsat rørte ved det "hvordan for du det så blødt? Den opskrift ville jeg gerne låne" sagde han inponeret og slap hendes hår.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 20, 2011 20:56:08 GMT 1
Da han nævnte sin mor, blev lidt følelser sat i gang, hendes mor havde lært hende alt om rengøring, madlavning og meget andet. Hendes smil var der nu stadig, for hun mindes hendes mor som en stolt og fantastisk kvinde. Trods den tidlige død. Essa tog roligt fat i sit hår da han havde givet slip og rettede sig op. "Dit fjollehoved, der er da ingen opskrift, jeg vasker det bare en gang imellem." Lo hun sødt, hendes latter var mild og kærlig, hun fandt ham rigtig sød og håbede da lidt at de kunne ses noget mere, hun havde sådan brug for en ven. Essa valgte at sætte sig ned i græsset og læne sig lidt bagud, hun holdte benene samlet, for hun havde jo ikke rigtig noget på inden under og nøgenhed var fint nok, men ikke at vise dele frem på den måde.
|
|
|
Post by Maxwell O' Connor on Sept 23, 2011 18:35:09 GMT 1
Max lo fjoget. "Nårh ja, okay" han kørte håret igennem med fingerspidserne og smilte forlegent. Han lænte sig op af træet som stod bag ham og så op mod himmelen. Essa var en rigtig sød pige, og hun virkede ikke nær så bange for ham så da de havde mødt hinanden for nogle timer siden. Han ville endelig gerne lære hende bedre at kende, men han viste ikke hvad han skulle spørge om, måske skulle han være forsigtig med spørgsmålene, det kunne være at han risikerede at ramme et ømt punkt. "Jeg tænkte på om jeg må få lidt mere at vide om dig? jeg er ret nysgerrig" sagde han med et venligt smil, og slap sit blik mod himmelen og så spørgende på hende.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 23, 2011 18:51:10 GMT 1
Alt hun før havde været betød intet uden farmen, men sådan var det jo, hun måtte finde noget andet og starte et helt nyt liv, måske var det også bedst. Hun smilte bare roligt, det var rart at have en at snakke med efter al den tid uden nogen form for kontakt med andre mennesker. Det var bare heldigt at han var så sød. Først tænkte hun lidt, hvordan skulle hun præsentere sig selv, så han bare fik lidt af vide om hende. Måske skulle hun forklare i korte snit hvordan hendes liv havde været indtil nu her. "Som du ved, er navnet Essa, mine forældre har drevet en farm i mange år, de har lært mig alt hvad jeg kan og jeg tog over efter de døde af en skrækelig sygdom som var i omløb, det er ved at være 2 år siden nu. Jeg har været lidt af hvert igennem med mænd, derfor var jeg lidt utryg i starten. De har gjort ubehagelige ting ved mig og for det ikke skal være løgn, så grunden til at jeg så sådan ud som da du mødte mig, er fordi jeg for omkring en uge siden flygtede fra et piratskib jeg har været fanget på. Jeg er 19 år forresten." Det sidste var sagt med et grin, han havde gjort hende glad og tryg ved ham, noget der varmede dejligt, for ingen anden mand havde været sådan ud over hendes far.
|
|
|
Post by Maxwell O' Connor on Sept 24, 2011 16:09:03 GMT 1
Max rettede sig med en føgelse af stor overraskelse. Da hun havde fortalt ham at hun havde mistet sine forældre og at hun var blevet taget til fange af nogle ussel pirater, gjorde ham helt paf. "Det må jeg sige, det...det en værre historie, det må havde været forfærdeligt" sagde han men holdte stadig humøret oppe med at sende hende et roligt smil tilbage. Det måtte være ensomt at ingen familie havde, og miste sin farm og idiotiske mænd der var mobydlige over for hende, gjorde ikke livet bedre for hende. Max havde altdig haft godt liv, så han havde ikke noget at klage over. Hvordan lykkes det dig at flygte?" Tilføjede han forsigtigt og gik hen, og satte sig overfor hende. "Jeg er forresten 22" tilføjede han igen og begynte at rodet lidt med jorden.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 24, 2011 22:33:43 GMT 1
Det havde været hårdt, men hun var i bund og grund en stærk kvinde, selvom det ikke lige så sådan ud ved første øjekast. Essa smilte bare blidt, hun var kommet over hendes forældres død, men det med de forskellige mænd gjorde hende stadig ulykkelig, dog hjalp Max virkelig på det og hun havde ikke lyst til at de skulle skilles lige nu og her. Det ville være rart med en ven...... "Jeg kan ikke huske hvordan eller hvornår jeg flygtede, det hele er rimelig sløret og jeg vil helst ikke mindes det. Hovedsagen er at jeg er i live og nu har jeg fundet en der faktisk er rar ved mig. Du er rigtig sød at ville tale med mig selvom jeg så ud som jeg gjorde. De fleste behandler mig som om jeg har pest med mig eller bare er uværdig i deres øjne." Taknemligheden i hendes stemme kunne være lidt overvældende, følelser spillede i hendes øjne og der var meget at se på hende som fortalte hendes historie.
|
|
|
Post by Maxwell O' Connor on Sept 25, 2011 10:22:22 GMT 1
Max nikkede i en rolig bevægelse. Han havde ikke flyttet sig og sad stadig foran hende, han forstod godt hvorfor hun ikke ville mindes de slemme tider, han havde mødt mennesker som ikke havde være venlige men de havde dog ikke gjordt ham noget, men man kunne aldrg vide om det ville komme endag. Han pillede lidt ved et græstrå, han var stille lidt og tænkte lidt over hendes ord. "Jeg forstår ikke mennesker der er sådan, jeg bedømmer ikke mennesker på deres udseende, det er der ingen i min familie der gør" han så roligt op og så mødte hendes blik "jeg er bare glad for at kunne hjælpe mennesker der har brug for det" Han så rundt og lænte sig lidt frem med albuerne hvilende på sine lår, hans hår var så småt ved at være tårt, det var ikke så tykt, så det gjorde det tårrede lidt hurtiger, end hvis han havde haft tykt hår. Han vente hoved og så igen og sendte Essa et sødt og venligt smil "Er skam glad for at havde mødt en som dig, du sød og virker som en rigtig god veninde, det er en skam andre ikke kan se det."
|
|