|
Post by haze on Aug 30, 2011 13:03:01 GMT 1
haze smilte stille og rolige ned til hinde og lod hånde gild stille hen af hindes ruk og op igen vis hun ikke hadet nogle venner ville han da godt være en for hinden ” tja men mente nu regtit venner som kommer og besøger dig tit ” sagde han stille og rolige mens han lage hovet på skår og nusset hinde nu bare lidt på hindens ryk han lage sig ned hvad siden af hinden og så betændt som på hinde var der virkelige ikke mere hun ville have i naturen stille sukket han og kiket let rundt ” ja der er godt nok meget smuk jeg kunde godt blive nogle dage vis…. Jeg altså må for dig ” svaret han så stille og rolige det kunde nok blive let skæg at bo ude i en skov hvad skulde der ellers ske haze smilte let og logget stille øjne og nød det gode være der ramte hans krop
|
|
|
Post by corina on Aug 30, 2011 13:14:56 GMT 1
"Gode venner ved jeg sådan set ikke hvad er, desuden, så er jeg lidt for fri til den slags, jeg ser folk en gang og nyder at være alene med naturen. Jeg klare mig fint alene her med mine små venner jeg har i dyrene." Forklarede hun stille. Da han begyndte at nusse kom der flere nydende lyde fra hende, hun vendte sig hurtigt om i et rul og sørgerede for det var hendes mave hans hånd var på i stedet. Corina smilte glad, hun sagde sin mening og var ikke bange for det. "Du kan godt være hos mig et par dage, bare du ikke kræver jeg er der hele tiden og så håber jeg ikke du er bange for højder." Sagde hun med et muntert blik, de grønne øjne lyste op og funklede næsten.
|
|
|
Post by haze on Aug 30, 2011 13:22:36 GMT 1
Haze Grinte stille og rolige da hun sagde at han ikke skulde være bange for højder ” nej det er jeg ikke søde er ikke bange for højder overhovet ” et stille sødt smil kom fra ham og da han mærket hindens mave smilte han rolige til hinde hun var ude på noget men hvad kunde han ikke sige frem overhoved ikke stille og rolige lage han hovet på skrå og smilte stille til hinde hadet hun noget i vente side hun bliv ved med det det han sukket stille og rolige mens han lage hovet på skrå hvad skulde han mere gøre stille sukket han hun kunde vis godt lide det rolige kørte han hånden ind under hindens fine kjole og nusset den lige så blidt og tænde på en måde det var længe siden han hadet gjorder sådan noget men det var vel også oki på en måde syntes han selv men det skulde nok komme en dag hvad skulde de mund lave bare ligge og nyde det som de gør eller man hvor skulde de bare hygge sig godt i gennem
|
|
|
Post by corina on Aug 30, 2011 13:28:07 GMT 1
Det kom som en overraskelse at han fik sin hånd ind under kjolen, Corina havde aldrig noget på inden under, det hadet hun. Der skulle helst være så lidt som overhovedet muligt på hendes krop. Det føltes dog virkelig dejligt at mærke hans hånd på hendes bare hud, hun lavede stadig nydende lyde og lagde sine arme over sit hoved afslappet. Sådan en dejlig varm efterårsdag med nusning var slet ikke tosset, så hun nød det bare i fulde drag. "Jeg har altså kun en seng, men den er dobbelt, så du kan bare sove med mig." Corina var slet ikke genert, hun elskede at putte og nusse, kæle og hygge. Derfor var næsten alle mænd gode nok, hvis de sagde hende noget, hvilket de fleste gjorde, det var jo bare mænd. Mad måtte han også selv være med til at finde, selvom det nok var fint nok, hun spiste ikke kød, kun grønt og spiste hun køb en sjælden gang var det fordi en mand lavede det til hende.
|
|
|
Post by haze on Aug 30, 2011 13:35:36 GMT 1
haze kunde mærke hindens hjerte han smilte stille og rolige mens han lage hovet ned mod græsset hvad skulde de lave bare likke og nusse eller skulde de også lave noget andet stille og rolige rejste haze sig op og kikket rundt ” der er nu noget hvad naturen ” sagde han stille Stille kikket han rundt det var ved at blive en smule smør koldt for ham ” skal vi gå ind i varme lidt jeg er begyndt at fryse let ” sagde han ærlige for det var jo hved at være koldt jo så hvad skulde han ellers gøre der var sket eet eller andet stille sukket han rolige og lage hvote på skrå der var altså noget i luften han kunde bare ikke sige hvad det var for noget overhovet i nu men det var en bange anlse han hadet noget ondt der gik inde i skoven måske nej det var være ind det stille sukket han og vente på Cori ville gøre noget de kunde jo også kæle inde for vis det var
|
|
|
Post by corina on Aug 30, 2011 13:40:32 GMT 1
Det var forfærdeligt at han frøs, for det gjorde hun langt fra, dagen var jo næsten kun begyndt og hun syntes det var et dejligt vejr og varmt. Desuden gad hun ikke spilde en solskinsdag deroppe i træet. Corina rejste sig da han havde rejst sig, hun var da lidt irriteret over han var stoppet, men sådan var det, nu gik der noget tid før han fik lov til at røre hende igen. "Jeg gider ikke op i hytten, jeg vil nyde skoven i skovens bund." Sagde hun så og drejede dansende rundt igen, hun optrådte privat her i skoven, for nogle af de lidt mere velhavende mænd. Mange nød jo hendes dans, de sensuelle bevægelser og elegante trin. Hun tog roligt fast i sit hår og begyndte at lege lidt med det, imens hun dansede lige så stille hen af skovbunden mens hun nynnede.
|
|
|
Post by haze on Aug 30, 2011 13:48:53 GMT 1
haze ryste let han gik hen og satte sig ned han kikket stille og rolige mens han satte sig på en Træ stup ” jamen dog du kan også danse ” sagde han stille og rolige et stille blik kom fra ham og han sad og vente på hun skulde gøre noget der kunde tænde ham men han viste ikke hvad det skulde være hans halede sad nu om ham og han kikket beundre til hinden hvad skulde han mære gøre som var godt for hinde han hadet en lille pose med gilnte ting og diamanter han hadet samlet på i noget tid stile og rolige lage han hovet på skrå stille og rolige smilte han rolige hvad skulde han gøre han kunde jo kun side her og gøre ingen ting lige pt joo han kunde jo danse med hinde men det var ikke på samme måde syntes han selv
|
|
|
Post by corina on Aug 30, 2011 13:57:21 GMT 1
At danse var hendes ting, hun elskede det og gjorde det ikke med nogen, hun dansede bare rundt og grinte sin mystiske og søde latter. Han havde selv valgt at stoppe med at røre ved hende, så nu legede hun bare med sig selv og dansede rundt, hun elskede det jo. Solens stråler lyste hende op i en lysningen hun var danset over til, her begyndte hun at danse bare stående på stedet og hun endte med at sætte sig ned og nyde solen. Corina lukkede øjnene og sukkede fredfyldt, her var så dejligt, aldrig nogensinde ville hun flygte her fra. Desuden var det for skræmmende at tage andre steder hen, skoven var hendes liv og hun ville aldrig forlade den. Det var som om skoven havde brug for hende og hun brug for den. Roligt begyndte hun at nynne smukt og roligt.
|
|
|
Post by haze on Aug 30, 2011 14:12:42 GMT 1
haze kikket stille og rolige der hvor hun satte sig han gik stille hen til Cori og og satte sig bag hinden haze lage rolige sine arme om hinden og nusse hindens mave igen stille rolige lage han hovet på hindens skulder det skulde nok blive rat at få noget frie fra alt det her stille sukket han og nød at mærke en tæt på sig igen han stille åbnet han øjne og kysset hinden stille på halsen " du danser godt " visket han rolige mens han svaret med et smil han viste godt hun sikkert hadet hært det mange gang før men han gjord det som før og tog hånden ind under hindens kjole stille og nusset hindens mave tænde " du bor skønt " smilte han rolige
|
|
|
Post by corina on Aug 30, 2011 14:35:41 GMT 1
Det var perfekt at han satte sig sådan, så havde hun en at læne sig op af, hun lod hovedet glide baglæns og hvilede det der, hun smilte svagt og strakte halsen så han kunne komme til. At han nussede hende inde under kjolen gjorde jo bare at han viste hendes underliv frem til alle, da hun jo intet havde under. Vinden gav et kraftigt stød fra sig og ramte lige ind på hende, hvilket fik hende til at hvine. "Mange tak." Hviskede hun så, det var dejligt at få det bekræftet hver gang, det gjorde hende så glad at få af vide hun stadig var lige god. Hun småstønnede ved følelsen af de kys der kom på hendes hals, det var dejligt og hun nød det i fulde drag. "Bliv ved." Hviskede hun med sin lokkede og sensuelle stemme. Det føltes virkelig godt og det havde faktisk været lang tid siden hun havde leget på den her måde med en mand.
|
|
|
Post by haze on Aug 30, 2011 14:47:15 GMT 1
haze viste ikke helt hvad der skete men han gjorde som hun sagde til ham ” som du vil min skønne prinsse ” visket han sødt af hinden det her var sikkert en person han ville se mere til i frem tiden håbet han dag stille kørte han nu hånden ned mod hidnens skede og leget rolige med den hun kunde vist godt lide det hvad skulde han gøre det var så lang tid siden han hadet sidet sådan her med en kvinde han nød det faktis han håbet hun ville se ham en gang til han sukket stille og rolige mens han lage hovet på skår og kom stille op om kræng hinden mund vig hvad var der dog sket lige nu han forstod det ikke helt men der var noget i var fald
|
|
|
Post by corina on Aug 30, 2011 15:05:08 GMT 1
Det var dejligt at lege lidt rundt med en ny mand, dog var han godt nok meget sukkersød, det gjorde nu intet. Det morede hende at han kaldte hende prinsesse, men det var jo fedt at blive kaldt noget kongeligt, det betød vel at han virkelig beundrede hende. Corina begyndte at stønne lidt mere fast og højt da han begyndte at lege med hendes skede, hun blev hurtigt rimelig våd og lænte bare hovedet tilbage og stønnede mod hans ansigt som havde vendt sig mod hendes. Det var sjældent hun gik i seng med nogen, men man kunne jo godt pille lidt eller bare lade manden gøre hende tilfreds. Et sted var hun rimelig selvglad, hun sked jo på mænd og betragtede dem som et objekt.
|
|
|
Post by haze on Aug 30, 2011 15:50:04 GMT 1
haze vente sig stille om så han lå oven på hinden han begyndte at hive g kjolen let op og ¨så der bliv plas på til hans hovde stille kørte han tungen over den skede og håbet på hun nød det hun var blivet våd det var jo kun godt det betød jo hun kunde lide det tungen kom stille ind i hinden og kærtaget den blidt med den hvad der var galt viste han ikke stille lukket han øjne i og prøvet sig bare frem vis hun ville have mere måtte hun selv bede ham om det men ellers skulde han nok stoppe vis det bliv for meget for hinden men det kunde han ikke tro haze viste ikke helt hvad der gik af ham de hadet lige mødt hinaden men det var vel bare en sikker måde at vise på at der var let mellem dem men hvad viste han ikke regtig selv
|
|
|
Post by corina on Aug 30, 2011 16:30:56 GMT 1
Det var virkelig dejligt det han gjorde, hun lagde sig nu helt tilbage og nød det han gjorde, da han nu var foran hende og mellem hendes ben hvor han slikkede hende noget så dejligt. Sådan noget som dette, det var hverdag for hende, hun fik jo tit mænd at lege med, de var så naive som noget kunne være. Corina vidste at når en mand blev tilbudt en smuk kvinde, var det sjældent de sagde nej og ellers kunne hun jo bruge sine lokkende evner som nymfe. Hendes støn blev kun højere, hun var ligeglad om nogen kunne høre hende, man kunne jo også høre dyrene i parresæsonen. Hun greb fat i hans hår for at lade ham vide hun nød og stønnede bare videre, det var så dejligt endelig at blive taget så godt af igen. Corina elskede det jo, men en fast mand var der lange sigter til.
|
|
|
Post by haze on Aug 30, 2011 16:44:59 GMT 1
haze kunde godt mærke det var parrings tid for hans sanser var helt op og køre så var det jo bare lige det om hun ville vider føre hans slægt men det ville hun nok ikke det var for fint til det haze begyndte at tage buskerne af og han hev nu kjolen af hinde stille så han på hinde og lage hovet på skrå ” du smuk søde ” sagde han stille han viste ikke om han måtte men han hadet gjort hinde parrat til det så måtte man jo bare se om det gik sådan til men det todet han ikke lige helt på stille kom lemte stille ind mod hidnens skede og vente på at få lov til at komme ind haze smilte stille og rolige og kysset hinden så dupt og kom rolige ind i hinde
|
|