|
Post by haze on Sept 25, 2011 10:11:09 GMT 1
Haze smilte til hinden og lage hovet ned mod hinden ”tja jeg har også overvejet at bo unde i skoven men jeg ville først finde mig en kvinde og slå mig ned ” svaret han sødt mens han kørte hånden let op ag hindens lår der var men ind til vider var der ingen som hadet sagt ham noget ind til vider ” hvad med dig har du altid været her ” et stille smil kom hen over hans læber man han kunde ikke helt lide det af man toget han var svar men vis en ven var i knibe ville haze men han kunde ikke overbise sig selv om han var god eller ond eller om han bare var en ting i den her verden som skulde leges med
|
|
|
Post by corina on Sept 25, 2011 11:57:14 GMT 1
Et lille suk kom fra hende som han rørte ved hendes lår, hun smilte frækt og lukkede øjnene, hun havde det rimelig rart lige nu og det føltes godt at sidde her på hans skød. "Skoven er skøn." Hviskede hun så blidt, skoven var hendes store kærlighed og her kunne hun mærke hendes mors sjæl vandre og beskytte hende. Corina havde det virkelig fantastisk i skoven, alle årstider dansede hun let igennem. Hun lod sin hånd glide kærligt ned af hans kind og grinte lidt, hun havde det virkelig rart. "Jeg har aldrig haft forladt skoven før." Hviskede hun så med et hemmelighedsfuldt blik. Selvom hun overvejede at danse og tjene lidt penge, hun kunne jo danse og hvis rige mænd var villige til at give hende en god pris, så passede det bare perfekt. Dog vidste hun at hun skulle passe på sig selv, for det var en farlig verden uden for skovens grænser.
|
|
|
Post by haze on Sept 25, 2011 14:22:28 GMT 1
haze kikket let ned på hinden hun hadet slet ikke været ude fra skoven af det lød Mærkliget for hazes side af men han hadet jo også levet i byen i et godt stykke tid men man kunde altid finde ham v is man hadet brug for det han sukket stile og rolige et stille smil kom frem over ham ” jeg er vagt for selveste Droningen over landet men hun er nu ikke som de ander jeg har været hos men der er ingen som kunde slå Droninge Cec over hovet” han sukket let mens han kørte hånden let over hindens skede og kærtaget den lige så Blidt haze sukket mens han hang hovet let ned mod hinden og så Corine i øjne det var rat at side sådan her han ville godt være hindens ven men han ville ikke tvinge folk til noget som de ikke hadet lyst til at gøre overhovet
|
|
|
Post by corina on Dec 2, 2011 22:20:39 GMT 1
Det var rart, men hun fjernede hans hånd, hvis hun skulle se ham her i 3 dage, så skulle han ikke røre hende på den måde. Corina rejste sig for at gå ind til sengen igen. Hun svang lidt ekstra med hofterne for at drille lidt, men forsvandt så ind i hytten igen, her lagde hun sig under sin dyne og lagde sig på maven, hun elskede at putte sig godt ned til madrassen som havde hun en mand ved sig. Hun var en speciel kvinde, ikke som mange andre og de fleste endte med at hade hende, men hun var ligeglad. Sådan levede hun jo bare, sådan havde hun altid levet.
|
|