|
Post by haze on Sept 10, 2011 21:58:41 GMT 1
Haze smilet stille og rolige han ville ellers godt vise hinde det sted som han hadet fundet det var i skoven godt nok han smilte mens han kikket på hinden men hun ville nok have noget af lene tid han logget øjne og slappet af og nød den her dag hun sagde hun var hans i aften hvad kunde der sket hved det han lage hovet på skrå og viste ikke helt hvad der skulde ske i aften men der var vel noget han måtte gøre først men han faldt i søven inden han fik en mulige hed for at reger på det det hadet været en hår dag for ham så han trængte til at sove let øren var helt ned og man kunde se nogle af hans ar han hadet foget i lang tid han viste ikke helt hvad han hadet gjort den gang men nu forstod han det godt tænkte han sig inden i sit hoved
|
|
|
Post by corina on Sept 10, 2011 22:06:31 GMT 1
Hvor hun lige skulle gøre af sig selv vidste hun ikke, men hun sendte ham et flyvekys og grinte sødt. "Jeg går mig lige en tur, vi ses om en times tid." Lo hun, så dansede hun ud i skoven og forsvandt lidt efter lidt, hun endte med at sidde ved en stor sten, her sang hun stille og roligt. En mand kom gående og blev fortryllet af hendes stemme, han nåede hen til hende og smilte stille, han nød synet af hende og rakte hende sin hånd. Roligt tog hun den og smilte, hun kiggede lidt rundt på ham og opdagede hans taske. "Har du noget mad jeg må få?" Spurgte hun så stille, manden nikkede bare, helt væk i hende og gav hende nogle friske æbler, samt en masse bær. Hun grinte sødt og forlod ham så dansende, han så efter hende og vågnede så lidt op, hvor det gik op for ham at en smuk kvinde lige var danset væk med hans mad. Corina morede sig og hun var snart tilbage i den lysning som hun havde forladt Haze i, men vidste ikke om han var der eller ej.
|
|
|
Post by haze on Sept 10, 2011 22:18:16 GMT 1
haze var der stade han var en tro ven men hvor mange mis brugte ham til mange ting det var ikke til at sige hvad der skulde ske ham han hadet så mange følser inden sig han drømte om noget dårlige den gang hvor han var fange i et slave handle og var hjælpe løs tilstand det var mørke væsner som var der han bevæget sig lidt i søvne da det virket så regtit han kunde ikke finde på noget at gøre mund han hadet taget hindens hjerte det håbet han let på for der var om bart ikke ander der ville ham han sukket stille og rolige det var ikke så rat han mærket svedet fra sin pande og nogle ar arne gør ondt
|
|
|
Post by corina on Sept 11, 2011 11:42:02 GMT 1
Der var mange ting der gjorde at hun bare lod ham sove og vågne af sig selv. Først, nogen havde haft slået hende da hun vækkede dem fordi de havde en slem drøm. Nummer to, hun mente at drømme var vigtige og man skulle gerne have det hele med, for at finde en mening med det hele. Og der var sikkert flere, for noget hun gik meget op i var drømme og deres betydning, hun så sig selv som en drømmetyder. Så hun satte sig for at kigge på ham, for at lære hans adfærd i en hård verden i drømmene, hvilket faktisk var fascinerende. Hendes blik var roligt og hun sad i skrædderstilling lidt væk fra ham. Hun havde været forbi hytten i træet med frugterne og de forskellige bær, så han ikke ville spørger ind til det.
|
|
|
Post by haze on Sept 11, 2011 12:02:11 GMT 1
Haze ryste meget i Kroppen han hadet et syn af den fange vogter han hadet set ” du kommer ikke levne her ud ” sagde den ting og kom med hovet helt tæt på og i det grab haze sit svær og hans øjne bliv åbne og så vilde ud hans øre stig lige i luften og hale meget støre ind nu malle ” ARRG ” kom det rejsen fra ham men da han op daget Corin satte han sig og så sig om kræng skræmt meget skræmt stille tog han sig til hovet og viste ikke om han kunde græde eller hvad han skulde men en tår kom stille ned af hans kind og det gjord ondt på haze Drømmen ville ikke forsvinde overhvoet i meget lang tid han prøvet at forholde sig rolige men der kom flere tår ned af hans kinder han sad bare der og ikke kunde gøre noget som helst
|
|
|
Post by corina on Sept 11, 2011 12:10:54 GMT 1
Der var ikke meget mand over en mand som reagerede på den måde, hun havde set så mange mænd, ham her var så skrøbelig og svag, at selv hun ville kunne slå ham ihjel hvis hun havde lyst. Corina sukkede da hun så ham fare sådan op, hendes blik var bare roligt og hun ventede på at han faldt ned igen, hun så tårerne. Det der fjernede alt det mandige ved en mand, de fleste mænd skjulte deres tåre for at holde sig stærk foran en kvinde. Han ville ikke kunne beskytte hende hvis bare en drøm kunne få ham til at græde og reagere på den måde. Trist, for hun var faktisk lidt betaget af ham. "Slem drøm?" Spurgte hun så roligt, hendes blide øjne studerede ham, det var let at dømme en person når de sov. Corina vågnede med det samme nogen bare så meget som nærmede sig, klar til at forsvare sig.
|
|
|
Post by haze on Sept 11, 2011 12:22:45 GMT 1
Haze tørret sine øjne og prøve at komme til sig selv han nikket ” ja..det var det tordet ikke jeg kunde græde mere ” sagde han stille mens han prøvet stille at komme til sig selv vis han hadet været nem at slå Ihel så var han nok død nu men der var meget som holdet ham oppe ” det … var om den gang jeg bliv fanget som slave jeg så et Ansigt ” han tav han kunde ikke få sig selv til at sige det men det måtte ud ” det linge en Dæmon i sin form ” sagde han stille det hadet skamt ham meget den gang og det gør det stade ” det var ham der gav mig de ar på ryggen ” sagde han og viste hinden nolge piske slag der mang kunde næsten ikke se dem men det var også kun godt
|
|
|
Post by corina on Sept 11, 2011 12:34:43 GMT 1
Hvad der var fortid, det kunne man ikke bruge til noget, så hun var ret kold og kunne ikke rigtig føle med ham. "Hvorfor lader du drømme påvirke dig sådan? Det er jo fortid, det er ikke noget du kan bruge til noget. Du må overvinde dit eget sind. Jeg vil gerne hjælpe dig, nu når vi alligevel skal bruge nogle dage sammen." Selvom hun så ham som svag, ville hun meget gerne hjælpe ham. Corina kunne nogle ting med sindet, noget hun ikke gjorde for mange, med lidt meditation og ro, massage, olier og røgelse. En rejse ind i sindet var altid en god hjælp. "Det er forfærdeligt, men det er blot ar, tænk på dem som noget positivt, de viser at selvom du var det igennem, er du stadig i live." Hviskede hun, som hun var kommet helt hen til ham, kravlende med et smil. Et blidt kys blev plantet i hans pande, hun ville ikke have at han tog afsted før de havde fået bugt med de dæmoner som gemte sig i ham.
|
|
|
Post by haze on Sept 11, 2011 12:46:15 GMT 1
Haze kunde ikke regtit gøre så meget stille lage han sit hovde ned mod hindens under liv og så ud i skoven med et stille smil og slappet af igen ” det er svært at glemme sådan nogle ting ” et stille smil kom frem for ham solen var hved at gå ned så der var ikke mange timer til den ville forsvinde igen han sukket stille og lage sin hånd på hindens kind ”af og til ville jeg ønske de bare kunde forsvinde så jeg kunde få noget søvn men det er ikke altid nemt at det sker ” haze sukket igen og lod hånden gilde stille op og ned af hindens lår ” jeg syntes regtit godt om dig søde ” visket haze stille og kysset han hindens bløde lår og så op på hinden ” jeg ville godt have noget hjælp til det ” visket han rolige mens han kikket op på hinden
|
|
|
Post by corina on Sept 11, 2011 13:01:41 GMT 1
Det sitrede lidt i hendes underliv da han lagde hovedet der, hun begyndte at nusse ham i håret og lyttede til hvad han havde at sige, det var dejligt at blive nusset lidt selv. Men, det tændte hende jo lidt. Specielt da han kyssede hendes lår. "Jeg vil med glæde hjælpe, skal vi tage hjem til mig og nyde resten af dagen der?" Spurgte hun stille, hun sad med lukkede øjne og nød naturen omkring hende. At han godt kunne lide hende kom jo ikke ligefrem bag på hende, hun smilte sødt og løftede stille hans hoved for at rejse sig. Corina rejste sig stille op og begyndte at gå, der var slet ikke langt, så selvom hun måske skulle nå hurtigere frem, ville han stadig kunne se hende. Og da hun nåede frem til sit reb, så begyndte hun at kravle op, selvom kurven stadig var på. Da hun var kommet op, hev hun kurven op til sig og kastede rebet ud igen. "Bare kravl op." Fniste hun sødt og lå på maven på sin lille veranda og smilte ned til ham.
|
|
|
Post by haze on Sept 11, 2011 13:11:30 GMT 1
Haze kikket op på hinden og grep Rabet i hånden det var ikke nemt at komme op men han kom op efter 4 Minuters tid han tænke let på hvor lang tid sådan noget ville gøre hved ens dag han sukket stille og rolige igen og lage sig på rukken da han noget frem ” nøj der så ikke så højt ud nede fra jorden ” sagde haze med et stille smil på læben men han rejste sig igen og kikket rundt for at se på stede her var regtit folt der inden han lage hovet stille på skrå og viste ikke helt hvad han skulde svare men han var sikker på at der nok skulde ske noget i dag stille og rolige gik han inden for gad vide hvad hun gjord om vinteren sov hun som alle ander skov væsner om vinteren
|
|
|
Post by corina on Sept 11, 2011 13:28:47 GMT 1
Hytten var indrettet i et stort rum, der var i den ene side et lille køkken og stue, den anden side var der et lille ildsted og en stor seng. Roligt gik hun efter ham, bad og toilettet var i naturen, så det betød han skulle op og ned af rebet. Corina gik hen til ildstedet og begyndte at tænde op i det, så tog hun kurven og gik hen til sit lille køkken og lagde det i sit køle rum der var omringet af jord. Jorden holdte nemlig maden kold. "Vi begynder når mørket er faldet på, vil du have lidt af spise imens jeg gør klar?" Spurgte hun med et sødt smil, hun gik hen til ham og lod sine fingre glide ned af hans ryg. Der var meget arbejde og viljestyrke i det de skulle til her når solen var gået ned. Det ville uden tvivl blive hårdt for ham, men hun var der hele vejen.
|
|
|
Post by haze on Sept 11, 2011 13:44:10 GMT 1
Haze smilte stille og rolige mens han lage hovet stille og rolige mens han lage hovet på skrå haze rejste sig op og gik let rundt og kikket sig rundt han kunde godt leve her ” jo tak ” sagde han stille mens han lage hænderne på ryggen stille satte han sig på en stol han så let ned af sig han smed baskeren let så han hadet under Drenge på så fandt han en sove skjorte på i stede for han lage hovet på skrå og han kunde forstå at han skulde og noget mere rolige tøj på det var det miste han kunde gøre han lage hovet på skrå der var meget godt her stille satte han sig på en stol og gjord ikke regtit noget han over vejet at tage buskern af det stremme let for meget det gjord han også
|
|
|
Post by corina on Sept 11, 2011 13:52:36 GMT 1
Et svagt smil gled hen over hendes læber da han smed bukserne, han skulle bare vide hvad der skete senere, han blev udfordret på mange måder. Selv begyndte hun at finde lidt bær frem og noget frugt, skar det ud og serverede det for ham. Så begyndte hun ellers at tænde starinlys over det hele, tænde noget røgelse så der begyndte at dufte af jasmin og så ventede hun ellers på at mørket ville komme. Hun tog sit dyreskind hen midt på gulvet og gjorde klar til at de kunne sidde der foran ilden. Der blev hurtigt varmt i hytten på grund af alt den åbne ild og små perler begyndte at vise sig på hende. Roligt lod hun sin kjole falde og lagde den pænt over en stol ved siden af ham. "Når du er klar, så smid tøjet og sæt dig på skindet. Du skal lære at kontrollere dine drømme og dine indre dæmoner, hvilket kræver vilje. Den bedste måde at friste dig, er at du kan mærke min nøgne krop, men ikke gøre noget. Så bare sæt dig i skrædderstilling og så kommer jeg med noget olie." Sagde hun stille, hendes måde at rense folk var speciel, hun brugte sin stemme og sang tit for dem, for at få dem til at slappe af. Faktisk under alt dette kom de fleste i en trance og hun håbede det hjalp på ham, for så kunne hun deltage i hans drømme.
|
|
|
Post by haze on Sept 11, 2011 14:02:36 GMT 1
haze viste ikke helt hvad om han skulde sige ja til det her det virket let for fremmet for ham men det var bedst at gøre som hun sagde stille smed han tøjet satte sig ned i skreder stiling man kunde nu regti se hans dyre former nu hale og øre stille satte han sig ned for and hinden og lukket øjne han lage hovet stille og rolige hovet let ned for at slappe af * jeg må ikke give efter ….jeg må ikke give efter fordet her * sagde han stille og rolige for sig selv han ville ikke væresådan her men han måtte prøve at slappe af han åbne den stille og kikket på Cori nemt bliv det ikke det viste han godt men hvad skulde ellers være nemt han sukket let mens han lage hovet på skrå og smilte til hidnen men han viste der ville prøve
|
|