|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 16:20:38 GMT 1
"fordi.. i den her verden er der få der er som dig, flink, hvælper dem der er i nød" sagde Misaki og da han spurte om hun ville bo her med sin lille bror var hun lige ved at sige ja men ændrede mening hun ville bare få ham i fare efter hvad hun har stjålet "Det ville ikke være en god ide ser du...jeg har noget som vil få dig i problemer vis jeg bor her ser du jeg har informationer om Nirelia's slot og droning samt om Darklia's slot og dronning som mange gerne vil ha fat i fx. mange Darklia bebore vil gerne ha at Anno dør derfor vis de for de informationer jeg har ville de let kunne gøre det " sgade Misaki
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 16:29:10 GMT 1
haze knutte neveren lidt da hun sage Darklia lidt han var stade racen på crystal " jeg kender ude mærkte Darklias planer og du er i sikker hed her det er gode flok her i dette nabo lag " svadt han stille og så på henden lige sår stille hazes hale loverte stille og han så bar på henden vad kunne han gør for af få henden til af blive her lidt haze sukket lidt og kikkte lidt ind i bålet "jeg har sent ting som dine øjen ikke todte muligte jeg har værte tæt på af dø op til fliger gang jeg kan finde ud af berskyte folk sår du skal ikke vær bangen " han gemte sit hovte ved sin hånd og tækte lidt
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 16:34:22 GMT 1
"hm...jeg kunne vel godt blive her i lidt tid sammen med min lillebror jeg mener det er bedere end at bo på gaden " sagde Misaki og smilte "kom, skal vi hente ham?" spurte Misaki
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 16:39:44 GMT 1
haze kystte henden på kinden stille " ja lad og hente ham " haze raste sig lige sår stille haze smilte lidt det ville blive radt med nogete liv her haze gik hen og to sit svær med sig vis de nu løb ind i problmer haze sukkte lidt og så lidt ned han tækte lidt på vongen hans live forandete sår megete " du før and misaki "
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 16:58:07 GMT 1
Da Haze kyssede hende på kinden rødmede Misaki og tog sig til kinden men den ene hånd hun smilte og begynde at gå hun gik igennem en gyde hvor der så okay uhyggeligt ud og lidt længere fremme kom de til et form for telt en Lyshåret dreng sov på gulvet Misaki ruskede i ham og han satte sig søvningt op han åbnede øjnene som var krystal blå han lignede ikke Misaki på håret eller øjnene men kun lidt i ansigtet han gabte imens han sagde "Hvad er der? huh? hvem er det?" spurte drengen og pejede på Haze
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 17:12:58 GMT 1
haze vente lidt og så sig om kring han ville ikk sige vem han var det måtte hún selv forklare det igen han hadte en kappe over sig for af skyge sig lidt men han virkte ikke farlige fro om verden eller nogete han smilte lidt til ham " mit naven er haze fox valentin " svadt han bar de ville nok blive lidt over raskte over af han hadte fox i sit mlmen naven han lage heller ikke mærek til over hovte
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 17:17:47 GMT 1
"Fox??? ehhh er du en halbir?" spurte drengen og virkede meget klog i forhold til sin alder "mit navn er Daichi, Daichi Moa Fuyuko, Fuyuko betyder 'child of winter' fordi både mig og min søster blev født i en vinter måned" sagde drengen med et smil "vi kommer til at leve hos ham i noget tid " sagde Misaki og Daichi virkede nærvøs men smilte så nærvøsiteten kom nok fra at han ikke hende Haze
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 17:28:56 GMT 1
haze smilte lidt " vi må se af komme hjem jeg er ikke vile med af vær nolge steder vor man ikke kan røger sig " haze begydte af gå ud på gaden han viste af der ville ske nogete i nat haze vente blikte til dem " kom nu vi har jo ikke helle natten...vel " svadte haze og sendte dem et stille og sjovt blik haze gik stille med dem hjem da de kom til ham " i skal ikke bo på gade mere " svadte haze og lage arme om misaki og kom til hans hus
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 17:32:21 GMT 1
Misaki og Daichi nikkede og da de var nået hjem til Haze løb Daichi for det meste rundt i huset ovrerasket hvor hvor stort det var Misaki gabte og kiggede ud af vinduet "fundmåne?" sagde hun
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 17:37:08 GMT 1
haze så på månen og så stille på henden " ja den er smuk men tor i ikke af vi skal gå i seng sår i er friske til i morgen " haze lage hånden på hendens kind og så på den lille dreng han gik stille over til ham " her den må du få men du må kun bruge det når du er i knipe forstå du det det er værtøj ikke lege tøj " haze to en smuk kniv op af sin skede mensker skulle vide af de var beskyte af vogteren haze der var ind dag vogterns mærke på "
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 22:05:29 GMT 1
Misaki stod stille som om hun ikke lyttede efter hun lag mærke til der var fuldmåne gjorde hun ikke andet end at stire på den hendes brune øjne genspejlede månen af en eller anden grund god misaki en dyb indåning og hylede og løb præsist som en ulv og langt inden i byen kunne man høre en anden ulv der nærmest svarede hendes hyl hun var jo ikke den eneste Lycan i byen. Misaki holde sig for munden da hun nærmest kom til sig selv og grinte lidt og nikkede "ja at sove ville være en ide" sagde hun og Daichi kiggede på kniven "ehh hvor er den pæn, " sagde daichi og betragtede den "tak jeg skal nok passe på den" sagde han
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 22:13:00 GMT 1
denn værk tøj er kun vogter der må gå med den men du har mere brug for den ind jeg selv har " hen vente blikte mod misaki og smilte lidt dov underte det ham af hun hulete af månen han to still ders hender og gik op til vær ders værlse han viste føst hendens bor hans værlse " det her er dit jeg håber af du kan lide det der er aldt vad en dreng har brug for i den aller " han åbte døren og en masse gammel flotte ting kom til syne han smilte sødt til misaki og lage armen stille om henden
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 22:18:04 GMT 1
"Whaaaaaaaa" sagde Daichi og løb ind i rummet Misaki blev overrasket da Haze lage armene om hende men hun skubbede ham ikke væk, hun syndes det var rart og Misaki lukkede øjnene *varm* tænkte Misaki og gengælde krammet
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 22:23:40 GMT 1
haze smilte ned til henden lidt " i skal nok få det godt her " svadt han stille og kysste misaki ved ørete mens han så på hendens bor som så gald ud " det har værte mit værlse en gang " svadte haze stille han ahdte fydte sin mors og fars gamme l hytt og flytte der til haze kendte ikke ragtit sin e forælder da han var kommte på børen hjem haze smilte lidt igen " du kan finde gåder over det helle nolge af dem føger ander steder hen " haze smilte ned til misaki " skal vi se på dit " svadt han sødt og chameren " han gik stille ind ved sinden af henden men han stade armen om henden
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 22:30:12 GMT 1
"ehhhh" sagde Daichi og begynde så at lede efter gåderne og Misaki nikkede "det vil jeg meget gerne " sagde hun og hendes øre viftede lidt imens hendes hale lovrede
|
|