|
Post by haze on Mar 19, 2010 21:05:47 GMT 1
det var lidt hen på aften og mange af menskeren var ved af logge ned de for skælig steder men der var mange fatti men man kunne ikke ragtit gør nogete ved det haze var gåte ud da han hadte brug for det han kunne ikke klar af vær inden for slotes mur hans furry øre gik lidt ned og han hadte magete af tæke på aze sukkte stille han liv var en rod g man kunne ikke sige sår megete til det " jeg må vel leve vad jeg er " svadte han stille til sig selv hans bar over krop var det enste han ikke hadte nogete tøj på for han ville ikke have det over hovete han syntes af tøjer gik i vjen han ahdte bose busker på hans lange sorte hår lyste lige sår stille op han gik på gade og så på de fatti eller dem der ikke hadet nogete hjem over hovte han sanvete sin søster og tækte lidt på vong det var gåte henden lidt
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 14:31:36 GMT 1
Misaki kom løbende "HEY STOP TYV" råbte en mand men Misaki var hurtig og var allerede langt foran ham hun havde hugget et brød fra en lille bager i nærheden af kirken og var dog lidt træt så hun var ikke opmærksom og løb direkte ind i en person hun kiggede op og så det var en dreng men sort kruset hår og bar overkrop hvilke overraskede hende lidt men hun rejste sig hurtigt og kiggede opmærksomt på ham hun vidste ikke om han var en fjende
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 14:48:43 GMT 1
haze blive lidt overraskte over af der var en der løb ind i ham han så lidt ned på den llle pige han lavte en snøft og kikkte hen på manden han gemte stille pigen af vejen sår manden ikke kunne går henden nogete manden skulle til af slog ud efter henden " hr fox " sage han svadt bange haze så lidt ondt på manen " vorfor jaer du den pige kan du ikke se hun er sulten " haze lage stille hånden om bag pigen så han hadte fadt i hendens hånd " du skal ikke vær bange du er i gode hender lille ven " svadt han stille og så på bæren
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 14:55:50 GMT 1
"j....du skal ikke komme ind i problemer pga mig" sagde Misaki lavt til Haze og kiggede på ham det var sjældent hun så nogen være flink imod hende hun var jo en tyv
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 15:01:20 GMT 1
haze vente blikte mod henden de var lidt glade han så på mande der var lidt bange for af se haze " unskyld vogter det var ikke min mingen af sår henden " den lille tøs to nogete brød fra mig hun skal ente have hukkte sine finger af eller betale " haze gjnorte lidt af person " igen skal lave den slaks vold i mod nolge sår længe jeg ser på det " haze kaste en bose penge hen til manden " her tag vad du har brug for og lad henden vær " haze vente sig lidt og begydte af gå han stoppte stille op og vente sig mod misaki " kommer du " svadte han lidt stille med et smil
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 15:09:49 GMT 1
Misaki så meget overrasket ud men tog sig til fingrene vis han ikke havde betalt ville hun højst sansynligt ha mistet sine fingre eller en hånd hun hørte hvad han sagde og halvløb efter ham med et smil "jeg skal nok betale dig tilbage når jeg har penge men hvad mente han med vogter?" spurte Misaki og brækkede brødet over i to det ene gemte hun i hendes taske og det andet brækkede hu over i to igen og rakte det ene stykke imod Haze
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 15:15:32 GMT 1
haze smilte lidt til henden han stoppte stille op og så på henden og brødte han smilte igen og to om hendens hånd lige sår stille og skuppte brødet til henden selv " du har mere bro for det ind mig " svadte han sødt og lage en hånd på hendens kind han viste ikke vad men hun ligen en ræv lige som ham selv " jeg er vogter for anno jeg beskyter alle hendens hemligheder og sog også " svadt han stille han gik stille vider " du minder lidt om mig misaki jeg var også en gang en gade krys i førhen men jeg måtte nolge folk som var søde i mod mig "
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 15:27:21 GMT 1
"jeg ved det jeg ligner en ræv ikke " grinte Misaki "men jeg er en Lycan eller rettere sagt en varulv men jeg har kontrol over mig selv så jeg er en stor brun ulv " smilte hun "mit navn er i øvrigt Misaki"
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 15:32:55 GMT 1
haze grindte lige sår stille og så på henden " haze fox valentin " ssvadt han letter han kom til en stor hus han håbte døren og gik stille ind haze vente sig sår om igen " hmmm kommer du ind " svadte han med et smil hun så ikke gammel ud ung fagtits han smilte lidt og gik hen og satte nogete supe over til henden " er du sulten "
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 15:36:08 GMT 1
Misaki var lidt utryk først men gik så ind han virkede virkelig som en god person og det fik Misaki til at smile "um meget gerne " sagde Misaki glad "Men umm kan jeg godt få en lille skål med af suppen når jeg skal gå det er til min lillebror" spurte Misaki
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 15:49:54 GMT 1
haze nikkte stille han gik hen og to nogete af det op " jov det kan du godt vis du ikke er aldt for sulten " haze smilte lidt til henden og satte sig ned ved sinden af en stol "her det er ikke megete men det er dag lidt " haze så op på den lille misaki og af vente lidt på af hun gjor nogete
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 15:57:24 GMT 1
"er det svært at være vogter for Anno?" spurte Misaki og spiste lidt af suppen "og i øvrigt 1000 tak fordi jeg må få noget af dit mad" sagde Misaki og bukkede kort "hmm jeg er 15, hvor gammel er du ?" spurte misaki
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 16:01:45 GMT 1
haze to sig til skulleren " 18 eller der om kring "! haze vente blikte til henden og nusste hendens øre lidt da hun var færde " det af vær vogter er megete svært man skal en masse igemmen " haze to sig lidt på armen med de mærker han hadte føgete det var af magien der varflødete ind d i ham da han gik på vogter skolle
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 16:04:38 GMT 1
"det må være hårdt, at risikere sit liv jeg mener der er sjældent nogen der gir noget uden at få noget igen " sagde Misaki "så pas på..jeg vil ikke se dig komme tilskade" sagde hun og kiggede på nogne af hans ar
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 16:12:36 GMT 1
haze s¨å¨henden og lage hovte på skå " vorfor bekymer du dig om det " han kunne ikke fårstå det han så ind i hendens øjen lige sår stille haze bliv lidt rørt over det hun hadte ikke nogete sted af bo og hadte en lille bro han to sig til nakken og sukkte svadt " vis du har lyst kan du bo her jeg har plas nok til dig og din bor "
|
|