|
Post by haze on Mar 21, 2010 15:20:11 GMT 1
haze smilte sødt til henden og kysste henden på kinden lige sår stille det var varmt " jeg var ude og gå lidt " svadte han stille han grindte også lidt " skal man hjælpe dig " svadt han stille og gik lidt bag ud og lod henden komme op igen
|
|
|
Post by Misaki on Mar 21, 2010 15:30:26 GMT 1
Misaki rystede på hovdet "tak for tilbudet men jeg kan nu godt tag en kjole på" grinte hun og smilte og nede i køkknet løb der larm pander der faldt ned på jorden
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 15:36:24 GMT 1
hazes ene øre vifte lidt da han hørte lyde han lage en hånd på misakis mund for af hun skulle tie stille han to sig ikke af hun var någen men han kunne ikke ragtit lade vær med af se på hendens byster det var jo hal store han rømede lidt " gå op på dit værlse og du kommer ikke ud før jeg kommer til bage " haze så i hendens øjen og gav et stille kys veskabligte alså han tækte ikke sår landt han gik stille ned i køknte og to sin vogter kniv fram der var elfen ben ved skaften han kikkte stille ind og kikkte lige sår stille unden nolge se ham
|
|
|
Post by Misaki on Mar 21, 2010 15:41:51 GMT 1
Misaki gik eller løb ind på værelset og tog tøj på så hurtigt hun kunne og Daichi kom løbende ned fuld kraft op af krapperne og holde fast i Haze "k..k..k..k" sagde Daichi og pejede imod køkknet inden i køkknet var en kat en sort kat med gule øjne. Misaki stod ved værelses åbningen "Daichi har fobi for katte " sagde hun
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 15:49:24 GMT 1
haze så hendens bor og nikkte lidt han var lige glad han skulle bar væk haze kom til syne af katen og knorte af den mens han holdte kvinden nede haze prøvte af skramme den væk med panderen med af slå dem sammen det gor ondt i hans øre sår det måtte da skrammen den katten så på haze og knorte også af ham den hoppte ud af vinddurte haze sukkte svadt og så på msiaki " jeg ville vile mig ledt pas på af den ikke kommer til bage log alle vinduren " haze gik op til sit værlse og lage armen omver hovte og skutte lidt han begydte af forstille sig ting vongen misaki ville se ud nøgene han smilte lidt for sig selv men rryste sår på hovte igen han engel selv om han ikke hadte set henden lenge
|
|
|
Post by Misaki on Mar 21, 2010 15:57:55 GMT 1
Misaki hostede og gik ind på værelset igen og lede efter noget men blev mere og mere nærvøs "væk?, væk? ,væk?" sagde hun og lede over det hele hun var nede på alle fire og så endag under sengen af kjolens længte kunne man næsten se hendes underbukser
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 16:00:27 GMT 1
haze kunne høger af der var nogete lam han gik stille ind til msiaki og så hendens røv han bliv heldt rød i hovte men han gik stille hen og så ned på henden lige sår stille " vad mangler du misaki " svadte han lidt og kikkte lidt efter nogete "
|
|
|
Post by Misaki on Mar 21, 2010 16:06:28 GMT 1
Misaki fik et chok og sprang en meter væk " aldrig gør det igen" sagde hun og trak verjet dybt "jeg har glemt min medicin jeg henter den lige pas på Daichi i mens " sagde Misaki og gik neden under og tog sko på og gik uden for
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 16:23:57 GMT 1
haze grindte lidt og nikkte til henden han smilte lige sår stille " skal jeg nok misaki bar du passer på sår skal jeg nok kikke efter ham i mens " haze smilte og kikkte ind til hendens bor som sad og løste gåder han nikkte og og gik sår ind på sit værlse .
|
|
|
Post by Misaki on Mar 21, 2010 16:40:19 GMT 1
Misaki gik rundt i byen og ind i gyden hvor det lille telt lå "arh her er den" sagde Misaki og tog en krukke op da hun hørte noget bag sig en time senere kunne man høre noget nedenunder og ved fordøren var der smp blodplettet fra døren og ind til stuen. Inden i stuen lå en brun ulv på gulvet og slikkede sit bagben hvor der var et dybt sorg
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 16:56:16 GMT 1
haze kunne høger igen nolge som gik nede under han raste sig " kan man ikke få lidt fred " sage han til sig selv haze gik ned og så en ulv " arr sig mig vornår er alle dyr begydte af kunne lig mig " haze kunne se det var misaki " å gud nej nej " svadte han og lage sig ned ved henden han løfte hendens hovte lidt og så ned på hendens ben han ræv et stykke stof af sig ajte tøj "
|
|
|
Post by Misaki on Mar 21, 2010 17:40:05 GMT 1
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 17:46:20 GMT 1
haze to sig til hovte og så på henden " misaki det er mig haze " han støj henden over hovte og lage hovte ned til henden og prøvte af få henden i sit mensklige fom haze støj henden blidt over kinden og gjor ikke sår megete ved det
|
|
|
Post by Misaki on Mar 21, 2010 17:50:01 GMT 1
til at stare med snappede hun efter Haze hun bed ham ikke men det var for at vide det gjorde ondt når han rørte hendes sorg hun sprættede da han puttede bandage på hendes og en eller anden grund forvandlede hun sig ikke til sin menneske skikkelse hun forblev ulv og faldt til ro da Haze strøj hans hånd over hendes hovde hun snerrede meget lidt nu
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 18:05:59 GMT 1
haze gik stille og lod henden vær for af vile / OUT
|
|