|
Post by haze on Mar 20, 2010 22:37:02 GMT 1
haze gik stille med henden til det sted hun skulle vær hans søstert sove værlse han åbte stille døren og den sød duft af en pige haze så sig om kring det han sukkte lidt svadt og gik hen til sengen " det var min søsterts værlse " haze to dyen til sår hun kunne likke der nede
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 22:43:00 GMT 1
"din søster? hvad skete der med hende ?" spurte Misaki med et trist tonefald Misaki kiggede rundt på en eller anden måde følte hun sig tryg hvilke hun ikke særlig tit følte da hun boede på gaden Misaki satte sig ned på sengen i retningen så hun kunne se vinduet
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 22:47:44 GMT 1
" jeg ved det ikke jeg blive sadt på børen hejem men jeg leder efter henden sår jeg håber ikke du har nogete i mod af dele det vis jeg finder henden " svadt han lige sår stille han så over på vinddurte " skal jeg træke for søde " svadte han stille hans øre vifte lidt og så i hendens øjen lige sår stille
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 22:51:50 GMT 1
"selfvføllig ikke " sagde hun og rystede på hovdet " jeg vil helst ha det fra så jeg kan kigge uden for " sagde Misaki og strakte sig da hun stoppede *s..søde?* tænkte Misaki og blev helt rødt i hovdet xD
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 22:56:15 GMT 1
oki som du ville " svadte han og kørte hånden over hendens kind lige sår stille han tækte af hun nok stulle gå ind på sit ajte værlse han rajste sig lige sår stille og var på vej hen af døren hans øre var lidt ned og han tækte lidt på om hun ville have han bliv hos henden han to sig ikke af hun var rød i hovte det skete for mange
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 23:03:54 GMT 1
Misaki rejste sig op og skulle til at tag fat i Haze og be ham om at blive men en stemme løb "ehh det er her du er?" sagde en dreng på alder med Misaki som sad i vindus karmen Misaki's aura ændrede sig hun var vred ikke meget men irreteret hun tog fat i drengen og kastede ham over hendes ryg ned på jorden "av" klagede han og Misaki skulle lige til at trampede på ham men han undve ved at rulle væk "hvorfor er du her?" spurte Misaki "r..rolig nu " sagde Drengen Misaki så ikke ud til at lide ham stemningen var ødelagt i Misaki's øjne hun sukkede
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 23:13:04 GMT 1
haze stoppte henden hurtit og to fadt i drengen i nakken og løfte ham op sår han ikke kunne nå gulvet " ved de vem du er hos knækt vis du viser dig her igen sår sør jeg for af vagteren stopper dig inden du kommer her hen igen " svadte haze lidt surt han så på ham " jeg må bede dem om af gå med det samme " svadte haze og knorte
|
|
|
Post by Misaki on Mar 20, 2010 23:17:17 GMT 1
"av av avvvvv er de sådan du behandler din venindes eldre bror?!" spurte drengen med en hård stemme og hentydet til at være Misaki's storebror menn af en eller anden årsag ungik Misaki øjnkontakt med drengen Daichi kom ind "hvad er det for an lar... Yoite? " sagde Daichi glad og undrede sig over hvorfor Haze holde yoite(drengen) over jorden
|
|
|
Post by haze on Mar 20, 2010 23:30:43 GMT 1
haze smed ham ned på gulvte og så lidt hårdt på drenge "du har bar og passe på og bruge døren fra nu af er det forstødte knækt jeg er vogter og jeg finder mig ikke i udbrynden gæster i mit hus med mider de er velkommen her " svadte haze og så på misaki stille han vente sig stille om "det er vist din sengen tide ungen hr jeg skal på en masse i mogen " svadte haze og gik ind til sig selv lidt og lage sig i sengen ind til af der var blive stille rajste han sig igen og under sig over om de var gårte i seng han kikkte ind til drenge og de var de vist han smilte til dem de mindet megete om ham han vente sig sår og skulle ind til misaki hun så ud til af sove men han kunen godt se hun ikke gjor stille støj han hånden over hendens kind lige sår stille hendens lille krop så smuk ud i hans øjen
|
|
|
Post by Misaki on Mar 21, 2010 10:53:08 GMT 1
Da Haze havde talt færdigt til Yoite hoppede han op på vinduskaremen "okay men jeg skal alligevel gå nu " sagde han og så ikke ud til at være særlig bange. Misaki vågnede da Haze strøj hånden over hendes kind "huh?" spurte hun
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 10:58:16 GMT 1
haze smilte stille til henden " unskyld det var ikke for af vække dig " svadte han stille " jeg villle bar kike til dig lidt " haze rajste sig stille han viste ikke om hun ville stoppe ham inden han gik heldt ud haze var en rag person som ikke kunne finde på af gør nolge nogete med minder de selv bad om det
|
|
|
Post by Misaki on Mar 21, 2010 11:01:55 GMT 1
"gør ikke noget " smilte Misaki sødt "jeg kan alligevel ikke sove for der er noget er spekulere på" sagde hun og så lidt alvorlig ud og kiggede så ud af vinduet
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 11:07:29 GMT 1
haze smilte til henden lidt og strøj henden over kinden lige sår stille " du skal ikke tækte på nogete søde jeg beskytter jer " svadte haze sødt til henden og kysste henden på kinden " han kom op af sengen lige sår stille sår hun kunne nå af stoppe ham vis hun ville have han skulle blive hos henden han hadte kun under buskter på men det rørte ham ikke
|
|
|
Post by Misaki on Mar 21, 2010 11:12:31 GMT 1
"det er hvad der bekymre mig du passer du en du først lige har mødt " sagde Misaki og skubbede blidt til Haze og rejste sig op "hør her " sagde hun bekymret "du må passe på dig selv vis tiden kommer når vi bliver angrebet så.. så skal du først og fremmest tænke på dig selv jeg er okay stærk jeg har tros alt vundet over dem i 4 år men det var nok bare held " sagde hun hun var virkelig bekymret for Haze
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 11:18:22 GMT 1
haze ryste stille på hovte lidt af henden men et smil kom fram " jeg tor godt jeg kan kalr dem det du skal ikke tækte på sår megete misaki " svadt han stille han så ned på henden lidt da hun rajste sig hun bekymert sig for ham han smilte sødt igen og lage stille arem om henden lige sår stille mens han så ud af vinduet " du har en famille nu og jeg ville altide vær hos jer " svadte haze sødt til henden
|
|