|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Sept 27, 2011 19:07:06 GMT 1
Alamut så på hende og sagde lidt irriteret til hende "gudinde jeg var en kriger som kæmpede for det jeg troede på og du har aldrig været en luder du har givet mænd en fornemmelse af lysets gudindes gaver hvor i mit tilfælde fik jeg dem alle gaverne" selv om noget at hans hukommelse var gemt væk kunne han stadig ikke lide at blive kaldt en morder
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Sept 27, 2011 19:10:51 GMT 1
Myst vendte hovedet og så roligt på ham "Men du dræbte stadig.. og jeg solgte min krop" sagde hun roligt for dette kunne han jo ikke lave om på, det var et faktum at han havde dræbt folk og hun havde solgt hendes krop. Hvad der var værst vidste hun ikke for hun havde jo solgt hendes krop længere end ham, men spørgsmålet var jo om han havde dræbt flere end hun havde været i seng med eller ikke.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Sept 27, 2011 19:20:16 GMT 1
Alamut kyssede hende på munden og sagde "Myst det er der ikke noget forkert i så længe du selv ville det og det er ligemeget nu for du er her sammen med en mand du elsker og to fantastiske børn så kan din fortid komme i glemmebogen" og han kyssede hende dybt på munden han var ligeglad med hvor mange hun havde været i seng med hun havde valgt ham at få børn med og mere var der ikke i den sag
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Sept 27, 2011 19:31:56 GMT 1
Myst sukkede lidt "Jeg ved det. Men håber nu ikke nogen af mine børn skal igennem det samme også selvom jeg selv valgte det" sagde hun roligt og så igen mod børnene for hun håbede nu lidt på en bedre fremtid for børnene til trods for at hun faktisk havde været ret glad for at i Brothel så fandtes der nu bedre valgmuligheder for børnene. Hun gengældte hans kys med et lille smil.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Sept 27, 2011 19:42:03 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "med de gaver vi har givet dem og dem vi vil give dem vil de kunne komme langt i verden hvis de selv vil min gudinde" og tog sig stille til hovedet og sagde "vil du ikke fortælle sol hvad vi har besluttet os jeg har en enorm stor hovedpine gudinde"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Sept 27, 2011 19:46:11 GMT 1
Igen smilede hun stille som hun så på hendes små børn "Ja håber bare de vælger rigtigt når det er" sagde hun roligt for hun elskede hendes børn og ønskede ikke de kom til skade hverken fysisk eller psykisk.. "Hvad kom vi egentlig frem til?" spurgte hun undrende for sidst havde de jo snakket om at Sol skulle undervise Myst så hun kunne undervise alamut.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Sept 27, 2011 19:58:01 GMT 1
"Hun skulle lære dig så du kan lære mig det gudinde" sagde han og rejste sig op og gik hen til en af væggene og sagde "jeg går i seng gudinde" og skubbede lidt på væggen og en hemmelig dør åbnede sig han havde fået alle hyttens rum så førte til de andre rum men der var ingen andre at de hemmelige døre føre til hans folks by
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Sept 27, 2011 20:11:12 GMT 1
Myst så roligt efter ham men rystede lidt på hovedet, ham og hans hemmelige rum som om de skulle skjule sig for verden omkring dem eller bare flygte fra den. Noget hun ikke stod men hun valgte bare at rejse sig og gik hen til hendes børn og så kort på dem inden hun gik ud til Sol som stadig sad i stolen. Hun satte sig i en af de andre stole og de satte sig til at tale sammen, helt til solen var ved at stå op på himlen igen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Sept 27, 2011 20:27:50 GMT 1
Alamut kunne lide at være lidt mystisk og han gik op af en lille trappe og åbnede en anden hemmelig dør gik ind på deres soveværelse og han tog sit tøj af lagde sig på sengen han ville gerne have haft Myst til at lægge op ad ham det gav ham en hvis følelse af ro men hun var sammen med sol lige nu så han lukkede øjnene og en halv time efter faldt han i søvn
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Sept 27, 2011 20:50:34 GMT 1
Sol og Myst snakkede roligt sammen på elvisk og Sol underviste hende i hvordan det skulle gøres selvom Myst godt nok var lidt modvillig så gjorde hun som der blev sagt og forsøgte at gøre det så godt som hun kunne, for hun skulle jo lærer alamut det så nu måtte hun igennem det. Hun havde nu heller ikke noget imod at lærer noget nyt men på den anden side var det her jo ikke ligefrem noget godt at lære.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Sept 27, 2011 21:08:05 GMT 1
da alamut vågnede havde han sovet godt for første gang i de sidste par dage så han tog sit tøj og begyndte at gå ned af trappen og hørte Myst og sol tale sammen på et sprog han ikke forstod så han gik hen til Myst og kyssede hende på kinden og sagde "godmorgen i to har det været en hård nat"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Sept 28, 2011 16:29:22 GMT 1
Tiden var helt glemt for Myst så hun var lidt overrasket da hun hørte alamut vågne for hun havde glemt at få maden klar til ham, selvom hun plejede at have det klar så havde hun haft travlt med at lærer og bare snakke med Sol for det var jo sjældent hun snakkede med andre end alamut så det var rart at havde en anden. ”Godmorgen nej så hård har den ikke været.. Har glemt tiden så din morgenmad er langt fra klar” sagde hun roligt med et lidt undskyldende smil over det med maden.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 1, 2011 10:15:25 GMT 1
Alamut kyssede Myst på kinden og sagde "det er i orden min gudinde jeg kan bare tage noget brød når du har chancen for at tale sammen med en gammel ven så skal du bare gøre det gudinde" og gik ud i køkkenet og tog noget brød og begyndte at spise det langsomt så han ikke fik noget galt i halsen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Oct 2, 2011 17:43:31 GMT 1
Myst smilede undskyldende men også lidt drillende for Sol var just ikke ligefrem nogen gammel ven, de 2 havde nemlig haft store diskussioner netop på grund af Sols arbejde som Myst var meget imod men lige nu måtte hun indrømme den var nyttig. De rejste sig begge efter lidt tid og gik uden for blot for at tage afsked for Sol skulle videre og Myst havde betalt hende en del for den viden og det hun havde gjort for dem samt for de ting hun havde lært hende. Efter gik hun inden for igen og ind på værelset til de små som begge var vågne og bare lå og pludrede.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Oct 2, 2011 18:06:25 GMT 1
da Alamut var blevet mæt af brødet var der heller ikke mere at den tilbage men han blev stående lidt for ikke at forstyrre Myst og sols samtale igen så da han kunne se Myst og sol uden for gik han ind til de små og smilede til de små og så da Myst kom ind til dem så han op på hende og sagde "når gudinde har du lært noget godt i nat"
|
|