|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 18, 2011 22:21:15 GMT 1
"når ja det tager jo langt tid for at få varm vand min gudinde" sagde han og gik hen til en af væggene og sagde i en fræk tone "hvad så med lige her min gudinde" og begyndte at kysse hende på hendes hals og kærtegne hendes ben han ville stoppe hvis Myst sagde han skulle stoppe og gå hvor hun sagde han skulle gå hen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Dec 25, 2011 17:04:34 GMT 1
Egentlige kunne hun godt lide kyssende på halsen men det var ikke ligefrem noget der passede nu her. ”Nej alamut, det kan vi ikke tillade os.. Vi har børn nu så sådan noget foregår i soveværelset og ikke andre steder” sagde hun bestemt for sådan noget gjorde man virkelig ikke hvor børnene kunne høre eller se en, godt nok var de stadig meget små og kunne ikke gå men de kunne lige så godt vise hensyn med det samme for ellers lærte Alamut eller Myst det nok aldrig.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 25, 2011 17:50:48 GMT 1
Alamut havde det svært med at stoppe med at kysse og kærtegne hende men lidt efter stoppede han og sagde "du har ret min gudinde" og satte Myst på gulvet og smilede frækt til hende og sagde drillende "kommer du med min gudinde og lege" og gik ind på soveværelset og satte sig på sengen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Dec 25, 2011 21:23:09 GMT 1
”Lege er vidst det forkerte ord nu vi har børn” sagde hun lettere tænksomt for nu havde de børn som de legede med så det her var vidst ikke det rigtige at kalde det, selvom det nu var en voksen leg men alligevel kunne de jo komme til at tale over sig og børnene ville blive sure over de ikke måtte lege med. Hun fulgte ham dog med ind i soveværelset og lukkede døren efter sig inden hun fjernede hendes tøj for der var jo ikke meget grund til at trække dette i langdrag.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 25, 2011 22:14:18 GMT 1
Alamut begyndte at tage sit tøj af og sagde "hvad skal vi så kalde det min gudinde" og han rejste sig op og gik hen til hende og lagde sine arme om hende og sagde "hvordan skal vi gøre det min gudinde" og løftede hende op og begyndte at kysse hendes hals og kærtegne hendes ben
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Dec 25, 2011 22:23:54 GMT 1
”Tja hvad med alene tid for de voksne?” spurgte hun roligt for hun vidste da ikke hvad hun ellers skulle kalde det, eftersom hun jo ikke ligefrem havde taget hensyn til børn før, men igen hun havde jo aldrig født nogen børn før men hun vidste også godt hendes børn ikke skulle lærer sådan noget alt for tidligt. Hun kom til at grine lidt over hans spørgsmål ”Hvordan tror du selv? Over i sengen selvfølgelig”
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 25, 2011 22:44:26 GMT 1
Alamut smilede frækt til hende og sagde "det kan vi godt kalde det min gudinde" og gik hen til sengen og lagde hende forsigtigt og begyndte at kærtegne hendes krop og kyssede hende på halsen han kunne næsten ikke vente med at komme videre men han holdte sig tilbage til Myst sagde hun ville gå videre
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Dec 31, 2011 12:48:07 GMT 1
Myst smilede bare som hun blev lagt på sengen og han begyndte at kærtegne hende, hvilket hende fik hende kort til at lukke øjnene i nydelse inden de igen blev åbent for at se på ham. Hun lagde hænderne på hans skuldre for at skubbe ham ned af med et drillende smil "Du slipper altså ikke" sagde hun lidt drillende for han skulle da ikke kun koncentere sig om hendes overkrop hvis han gerne ville have hun skulle få lysten.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 31, 2011 15:15:29 GMT 1
Alamut smilede frækt til Myst og lod sig skubbet ned og sagde "skal du kun ligge min gudinde" og begyndte at kærtegne hendes skød oh kyssede hendes mave han ville gerne give hende lysten til det men han havde lidt svært med at holde sig tilbage til Myst havde til at gå videre
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jan 1, 2012 15:00:17 GMT 1
Små suk undslap hendes smilende læber da han kærtegnede hende. "nej kun lige til at starte med" sagde hun roligt for hun ville bare lige have lysten igen så kunne de forsætte til det de var gået her op for at gøre. Men hun ville jo gerne nyde det når de endelig gjorde det for hvis hun ikke nød det ville hendes tanker vandre ned til børnene.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 1, 2012 17:11:33 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "siger du til når er klar til at gå videre" han kunne næsten ikke mere holde sig tilbage mere længere men han gjorde sit bedste for at holde det tilbage og begyndte og begyndte forsigtigt at putte to fingre i hendes skød for at se hvad Myst ville reagere på det
|
|