|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 28, 2011 6:55:34 GMT 1
Alamut blev ild rød i hovedet og sagde uden at se på Myst "min gudinde det var meningen at det var kun de små som skulle høre det" han elskede Myst at hele hans hjerte men det irriterede ham lidt hun havde så en god hørelse som gjorde det svært for ham at overraske hende men det havde ikke den store betydning
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Nov 28, 2011 16:52:09 GMT 1
Myst kom til at grine sødt "Jamen du ved jeg lytter ekstra meget til mine børn, så kan ikke undgå at høre dig" sagde hun roligt for hun kunne ikke gøre for det, hun var jo opmærksom på de lyde som hendes børn lavede og han var jo lige i nærheden af dem så hun kunne ikke lade være med at lytte med. "du er altså stadig sød når du bliver genert eller flov, den røde farve passer godt til dit hoved" drillede hun kærligt inden hun gik ud til hendes mad igen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 29, 2011 15:54:25 GMT 1
Alamut blev mere rød i hovedet af det hun sagde og så på de små og sagde til dem "i skal ikke tro i vil kan få mig til at rødme det er en evne som kun jeres mor har den evne" og han blev ved lidt længere at kilde dem og løftede dem og sagde smilende til dem og sagde "skal vi se hvad jeres mor laver" og han gik ud i køkkenet og sagde "hvad laver du at mad til os min gudinde"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Nov 29, 2011 16:03:26 GMT 1
Myst smilede bare som hun gik ude i køkkenet og ordnede de sidste ting for suppe var jo en af de nemme ting, for det var jo bare om at blande grønsager og urter ned i noget vand og selvfølgelig noget kød hvis man ønskede det, men det meste af myst mad bestod kun af grønsager medmindre der blev bedt om andet. "Du får noget suppe og mine kære små må nøjes med noget mere mos" sagde hun roligt med et skævt smil da han var kommet ud til hende. Dog gik hun hurtigt hen til ilden for at røre lidt i maden så den ikke brændte på til ham.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 29, 2011 18:03:49 GMT 1
Alamut smilede til de små og sagde "i to har vel ikke noget dårligt at sige om jeres mors mad" de små smilede bare så alamut sagde kort efter "alle kan lide jeres mors mad så i skal være glade for at vi får det mad hver dag så længe jeres mor er hjemme" og han smilede frækt til Myst og ventede på hun ville trække en stol ud så han kunne sidde på den
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Nov 29, 2011 19:00:38 GMT 1
"Hvor skulle jeg da ellers gå hen?" spurgte hun lidt undrende inden hun gik hen og trak en stol ud for ham, men rakte ud efter Chalie for hun havde lyst til at holde hendes søn i sine arme, men måtte jo vente og se om farmand ville give slip på ham. Egentlig så vidste hun jo godt at hun ind i mellem tog til Nirelia men det var kun for at handle de ting ind som de ikke havde her i huset og hun ikke ligefrem kunne skaffe på andre måder for hun var bange for at hvis hun sendte Alamut ud efter det så ville han komme hjem med de forkerte ting.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 29, 2011 20:32:35 GMT 1
"Byen når vi har brug for noget som du ikke vil lade mig hente for dig min gudinde eller sige hej til nogle gamle venner" sagde han mens han satte sig ned på stolen og så ned på Chalie og sagde til ham "nu skal du over til din mor du lille" og rakte ham til Myst og han vidste ikke så meget om de ting som man kunne lave mad at så han mente det var godt hun købte så noget
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Nov 29, 2011 20:47:04 GMT 1
"Jeg har altså ikke været på Brothel siden jeg forlod stedet for din skyld" sagde hun roligt med et skævt smil for godt nok længtes hun efter dem ind i mellem men det var ikke så vigtigt for hende efterhånden for hun havde meget at se til specielt med hendes børn og så den mand hun skulle have lidt styr på. Da hun tog Charlie fra alamut kysset hun hendes søn en enkelt gang på kinden med et smil inden hun satte ham til rette i favnen. "Jeg regner ikke med du forstand på alle de forskellige slags stof der findes" sagde hun roligt inden hun gik hen og rørte i gryden igen, mens hun havde Charlie på den ene arm.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 29, 2011 21:13:01 GMT 1
Alamut blev igen rød i hovedet og sagde "når Myst så vi skal ikke opfriske nogle at vores minder fra den sted vi lavede de små når de skal sove til middag" og han smilede kort frækt til hende og så ned på mika og begyndte a kilde hende igen på maven så han og mika havde noget at lave
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Nov 29, 2011 21:21:27 GMT 1
Myst kom til at grine lidt "Det kunne du tænke dig hva?" sagde hun lettere grinende som hun rørte i suppen i lidt tid inden hun gik hen til en af skabene og rakte ind efter en skål til Alamut, selvom det svære kom nu for hun havde et barn i favnen. Så det endte alligevel med at hun gik hen alamut for at række ham Charlia bare lige indtil hun kunne få øst op i skålen og sætte den foran ham igen for så ville hun tage den ene af børnene fra ham igen, så hun kunne lave noget mos og Alamut kunne få noget at spise.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 29, 2011 21:44:49 GMT 1
Alamut tog mod Charlie og sagde drillende igen "Myst Brothel kunne man få mange ting som man kunne blive afhængig af men jeg blev afhængig dig og jeg har kæmpet meget hårdt for ikke at tage det når min krop skriger efter det" det var rigtigt han havde det sådan en gang imellem men han skulle bare se på de små så kunne han holde det tilbage
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Nov 29, 2011 22:01:56 GMT 1
Atter kom Myst til at grine "De kaldte det heller ikke for drømmenes hus for ingenting.. Folk der kom elskede at leve i den drøm hvor alle de kødets krav blev opfyldt og man ikke behøvede at tænke på verden uden for" sagde hun roligt for sådan havde hun selv haft det, altså delen med at man ikke behøvede at frygte noget af det der skete uden for, eftersom det alt sammen ville være glemt så snart man kom ind af døren. Hun gik tilbage til det andet bord og tog skålen som hun øste noget suppe op i og gik tilbage til alamut med den inden hun fandt en træske til ham og lagde den på bordet ved siden af skålen. Derefter tog hun Charlie fra ham igen for at gå hen til det andet bord så hun kunne lave noget mos til de små.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 30, 2011 17:11:55 GMT 1
Alamut smilede frækt til Myst da hun satte skålen foran ham og da hun tog Charlie sagde han "den drømmeverden i langt tid min gudinde så hvad siger du så til at gøre det når de små sover" og han begyndte at spise suppen og efter en skefuld at den suppe havde han mest lyst til at spise suppen direkte fra skålen men han måtte gøre sit bedste for ikke at gøre det
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Dec 1, 2011 16:51:18 GMT 1
Myst kom til at grine lidt af ham, som hun lavede mosen til de små og da det var most nok gav hun alligevel Charlie en skefuld for han var hele tiden ved at række ud efter det fordi han godt vidste hvad det var. ”kan vi godt hvis du virkelig gerne vil” sagde hun roligt inden hun tog skålen med mosen og gik hen til bordet og satte sig nær alamut med Charlie på skødet som hun begyndte at fodre. Det var ikke fordi hun havde den største lyst til at være i seng med ham men igen hun havde vidst forsømt hendes pligt som kvinden i huset så hun kunne jo godt, det var jo ikke så slemt når de først kom i gang.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 1, 2011 18:28:23 GMT 1
Alamut spiste det sidste af suppen og sagde så lidt drillende "Myst jeg elsker dig så jeg vil kun det hvis du selv vil min gudinde" og kyssede hende på kinden han ville ikke gøre det hvis ikke havde lyst til det så måtte han bare gøre sit bedste for at holde det tilbage så længe han nu kunne
|
|