|
Post by Mark Ash Paolini on Dec 1, 2011 18:59:26 GMT 1
Myst fodrede Charlie indtil det virkede at han var mæt men bare spiste for sjov, så skubbede hun skålen hen til Alamut sammen med skeen så han kunne give Mika noget at spise. "Det ved jeg min elskede, men har fortalt dig før at jeg er elver så jeg er ikke bundet til kødets lyster. Men kan jo godt lide det når vi gør det" sagde hun roligt for hun havde vidst forklaret ham den del et par gange eftersom hun ikke gik så meget op i hvad hendes krop sagde.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 1, 2011 19:22:50 GMT 1
Alamut smilede til hende og begyndte at give Mika og sagde frækt til hende og sagde "Myst det tager jeg som et ja min gudinde" han havde hørt hende sige det mange gange før men han ikke troede ikke på hende for det hun sagde gav det ham til at tro hun var en gud og samtidig sagde hun at hun ikke var en gud
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Dec 1, 2011 19:41:03 GMT 1
Myst smilede skævt idet hun så på ham "tag det som du vil" sagde hun roligt inden hun tørrede det sidste af maden omkring Charlies mund af med en klud hun havde lagt på bordet indtil han var færdig bare så han ikke grissede alt for meget til. Efter han var blevet tørret lagde hun ham ind til hendes bryst for han var begyndt at gabe men staklen havde jo oplevet meget i dag og grinet en del så det var klart at han var træt
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 1, 2011 21:28:28 GMT 1
Alamut smilede til Mika og lidt efter så det ud til at hun var mæt og var ved at falde i søvn så alamut tog kluden som Myst havde lige brugt og tørrede Mika om munden og sagde til hende "jeg tror du skal i seng så du kan besøge drømmeland og det samme skal din bror også skal" og smilede til Myst
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Dec 5, 2011 18:19:48 GMT 1
Myst så på hendes søn og aede ham lidt over hovedet eftersom drengen ikke helt sov endnu og virkede ikke helt til at ville falde i søvn, for hvad nu hvis han gik glip af noget spændende mens han sov? Det kunne de jo ikke have, men Myst sad roligt med ham og vuggede ham blidt mens hun smilede kærligt til hendes søn.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 5, 2011 19:38:39 GMT 1
Alamut rejste sig op og kyssede Myst på kinden og sagde mens han så på Charlie "Charlie du vil ikke gå glip af noget særligt for dig lige nu men en dag vil du nok opleve det husk jeg vil gerne nå at blive kaldt bedstefar" han ville gerne blive bedstefar men han havde ikke travlt med at blive det og smilede kort til Charlie og så på Myst og sagde "jeg går ind og putter Mika min gudinde" og han gik ind til de smås soveværelse
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Dec 9, 2011 23:30:43 GMT 1
Myst så en smule advarende op ham for han skulle da ikke give drengen ideer om at lytte ved døren eller pludselig dukke op inde i værelse, dog sagde hun intet omkring det for drengen ville jo nok lærer det på et tidspunkt selvom han nu godt måtte vente i mange år. "Hvis han gerne vil blive oppe må han da godt det" sagde hun roligt for hun var en der lod børnene være vågen lige så lang tid som de kunne, for så vidste hun også at de ville sove mere tungt. Hun sad stadig og vuggede lige så stille og betragtede ham mens han kæmpede imod søvnen, men til sidst faldt han alligevel hen så hun sad nogle få minutter mere med ham inden hun rejste sig for at gå ind i børnenes værelse og ligge ham i sengen der.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 18, 2011 20:29:37 GMT 1
Alamut smilede til Myst da hun kom ind og sagde stille til hende for de små ikke skulle vågne af det "hvad har jeg gjort for at få så en god familie som i er" han var meget glad for han havde forladt sit folk for at lave en familie med Myst og han rejste sig op og gik hen til hende og kyssede hende på kinden
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Dec 18, 2011 20:34:59 GMT 1
Myst smilede som hun betragtede de små i deres senge. ”Ved jeg ikke. For en gang skyld valgt rigtigt måske?” sagde hun roligt for hun vidste det da ikke. Men nogle rigtige beslutninger måtte han da have taget, selvom de måske ikke altid virkede rigtigt for de skændes jo en delt stadig væk, og det var ikke ligefrem noget som hun kunne lide.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 18, 2011 20:57:42 GMT 1
Alamut smilede til Myst og lagde en arm om hendes liv og sagde "eller bare opdagede jeg havde et valg min gudinde" han havde faktisk aldrig overvejet at han havde et valg ved hans liv en til han havde mødt Myst og han sagde i en lidt frækt tone "men skulle vi ikke gå op og lade os huske den første gang vi mødtes min gudinde"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Dec 18, 2011 21:07:43 GMT 1
”Sandt det kan også være det.” sagde hun roligt for det kunne jo også være den grund at han havde fået denne familie, nemlig at han opdagede at der fandtes valg, nok en af grundene til at hun inderligt havde hadet og stadig gjorde det med hans gruppe for de fratog børn deres frihed, drømme og valg, med andre ord alt det som alle andre værdsatte så højt, ja selv elverne værdsatte de ting. Hun smilte stille ved hans frække tone. ”jo det skulle vi jo ” svarede hun bare roligt inden hun vendte sig rundt og forlod rummet igen for de kunne jo lige så godt gøre det inden børnene igen vågnede.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 18, 2011 21:25:03 GMT 1
Alamut smilede til de små og så gik efter Myst og lukkede døren efter sig og sagde "min gudinde kan du lærer mig noget nyt den her gang" han havde lyst til at lære noget nyt at hende han regnede med hun kunne lære ham noget nyt på den slags og sagde "hvis du vil det min gudinde"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Dec 18, 2011 21:29:31 GMT 1
Myst gik roligt op af trappen selvom hun i hendes hoved havde andre ting at lave. "alamut min kære.. Nok er jeg gammel men jeg kan ikke lærer dig alt.. Nogle ting må du selv finde frem til" sagde hun roligt for hun kunne jo ikke blive ved med at lærer ham nye ting, eftersom hun stadig var en ung elver og dermed stadig selv var ved at lærer, selvom på det punkt havde hun nok mere erfarringer end ham men heller ikke så meget igen for mange gjorde det meget ens.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 18, 2011 21:44:43 GMT 1
"Okay min gudinde" sagde han mens han gik op af trappen han smilte lidt frækt til hende han vidste godt han måtte prøve sig frem på et tidspunkt men han var meget nervøs for han ville på et tidspunkt gøre noget så Myst ville blive sur på ham og han løftede hende op lige før døren til soveværelset og sagde frækt "min gudinde synes vi skulle tage et bad samtidig ikke" og smilede frækt til hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Dec 18, 2011 22:02:26 GMT 1
Det at hun pludselig blev løftet op gjorde hun kom med et kort overraskelse gisp for det havde hun ikke regnet med. Så hun så mest af alt undrende på ham da hun blev løftet op "Det vil da tage for lang tid, vi skal have varmet vandet først for så at fylde karret" sagde hun undrende for det ville da tage alt for lang tid og hun ville allerhelst ned og våge over hendes børn i stedet for hele tiden at blive distreheret af noget andet.
|
|