|
Post by kibra on Dec 8, 2011 20:45:07 GMT 1
kibra smilte let og gjorde det siste færde ” nu skal det bare have lov til at stå let for sig selv ” kom det stille fra Kibra mens han gik stille hen til hinden og så hinden i øjne der var ikke meget lys men nok til at se hinanden ”he jeg skal nok lave maden vis det er det du ville have ” sagde han med et glad smil pålæben han kunden ikke forstille sig en beder aften lige nu han sukket stille han viste ikke helt om han måtte gå tætter på men der var en vis længte for dem Kibra rødmet let men han måtte også passe på med ikke at gøre noget forkert over hovet han ville ikke have noget gik i stykker i Mellem dem det var sjovt for han hadet ikke haft det sådan i lang tid han kikket ned og rømdet lidt i hovet han kunde ikke lade være med at tænke på at der enlige var nolge når han kom oki godt nok kunde hun være væk i lang tid men han kunde jo også
|
|
|
Post by Daniella Bathory on Dec 8, 2011 21:22:54 GMT 1
Hun nikkede da han sagde at det nu bare skulle have lov at stå for sig selv – Det vidste hun godt. Når hendes mor havde lavet suppe, brugte hun hele dagen på det. Hun så ham i øjnene med et muntert, lidt drillende blik. Han var sød når han rødmede.
Hun nikkede let, ”Helst. Har ikke lyst til at have skyld for at gøre dig syg.” sagde hun med en lille, let latter. Hun havde ikke noget imod at han kom tættere på, herregud. Hun var vant til fysisk kontakt hvis det endeligt var. Hun legede let med en lok af det blonde hår, og lo stille da han rødmede igen, hvilket bare forstærkede den ikke helt aftagne røde farve fra før.
Hun rakte let ud og lod fingerspidserne rører ved hans kind et øjeblik, inden hun så på ham med et drillende blik. ”Du er helt rød i hovedet.. Har jeg gjort noget forkert? Noget der gør dig flov eller genert?” kvidrede hun og hævede sine lyse øjenbryn så de blev dækket af hendes pandehår. Hun lagde let sine hænder på sine lår og lænede sig lidt frem. Betragtede ham afventende for et svar, der ikke hastede. De havde jo masser af tid.
|
|
|
Post by kibra on Dec 8, 2011 21:36:12 GMT 1
kibra smilte let til hinden da han lage sin hind på hans kind han gjord det sammen med hinden ”he nej det har du ikke søde ” svaret han rolige mens han ledte hovet ind mod hinden ” jeg har bare glemt hvor trist her kan være af og til ” sagde han med et smil han var blevet varm det var sandt det han Sagde for der kunde godt være lidt ensomt men det bliv jo andleres nu håbet han da på han sukket stille og rolige ”hvad mund vi skal lave efter vi har spist ” sagde han rolige mens han stade hadet hovet ind til hinden han hadet det godt sammen med Danniela og han stolet på hinden viklet nok var dumt men han kunde vist godt lide hinden men han ville ikke sige noget i nu nok om en dags tid eller tog men i dag skulde man nok være hurtit så vidt han viste om det
|
|
|
Post by Daniella Bathory on Dec 8, 2011 21:54:16 GMT 1
”Så skulle du ta’ at finde dig nogen til at fylde stedet med. Eller få dig noget andet, noget tættere på byen – Og mindre.” kommenterede hun med et skævt smil inden hun lænede sig lidt tilbage igen og hævede et øjenbryn. ”Det ved jeg ikke. Jeg ved ærlig talt ikke hvad man kan her, eller hvad du har lyst til.” sagde hun og sparkede let sine skindsko af, og trak benene op til sig på køkkenbordet.
”Hvad skal vi lave indtil vi har spist?” Spurgte hun og så afventende på ham, skævede til komfuret og gryden ved siden af hende, inden hun så på ham igen. Hun kunne godt lide ham, han var en sjælden venlig type og ung – og lidt naiv – af sind. Han ville med al sandsynlighed blive en god ven, men piger som Daniella var bare ikke typen der forpligtede sig, heller ikke selvom den slags følelser måske en dag ville vise sig.
På den anden side ville hun intet problem have med at fake det, og lade som om hvis det gjorde ham glad. Han gav hende mange ting, en mulighed for at have et hjem at komme til. Hvis det endeligt skulle være så var han bestemt ikke det værste parti.
|
|
|
Post by kibra on Dec 8, 2011 22:09:50 GMT 1
Kibra tænke sig om og tog sig til sin hage de kunde ikke komme ud for det stormet for meget men måske kunde de tage i det store bade kar sammen det var " tja vi kan svømme os en tur vis jeg husker regtit burdet der ligge en stor bade kar man kan svømme i men jeg ved ikke hvad du siger til det " svaret han rolige navi hadet han fra sin fars side af så han kunde ikke ergtit gøre fordet overhover han håbet bar ikke hun prøvet at nare ham overhovet men det virket ikke sådan at hun kunde finde på det
nu måtte han jo se hvad det ville blive til rolige lage han hånden ned på den ene side kibra satte sig ned på en stol ikke så langt fra Daniella mund hun var til at stole på Kibra rysete på hovet let for at få tanken væk hun virket som en god pige/ kvinde men han kunde jo også tage fejl men vis det skete så ville det ikke slå så hårt
|
|
|
Post by Daniella Bathory on Dec 8, 2011 22:30:13 GMT 1
Hun tøvede. Ikke fordi hun var bange for at vise sig nøgen, den del havde hun intet problem med. Det var det faktum at hun ikke kunne svømme der generede hende, og hun brød sig ikke ligefrem om at skulle afsløre dén del. Alligevel nikkede hun, ”Det kan vi godt. Hvad skulle jeg have imod det?” Spurgte hun med et skævt smil, og hoppede ned fra køkkenbordet.
Hun strakte let kroppen og smilede skævt til ham med et opfordrende hævet øjenbryn. ”Men du bliver nød til at vise mig vejen. Nu har jeg tjek på mit soveværelse, og køkkenet.” sagde hun med et let smil og gik et par skridt hen til døren, ventede på at han kom.
Hun havde ikke tænkt sig at narre ham direkte, ikke hvis det ikke var nødvendigt. Hvorfor i alverden skulle hun det? Det ville bare give bagslag for hende selv. Men hvis det blev nødvendigt, havde hun til gengæld intet problem med at gøre det.
|
|
|
Post by kibra on Dec 8, 2011 22:39:20 GMT 1
Han grindet stille selv ” tja jeg kan ikke sige så meget jeg har ikke fundet alle gange og nolge af dem er lukket fordi de var farlige at op holde sig i ” kom det fra ham han rejste sig stille og gik rolige hen mod Daniella og lod en hånd kilde ned af hindens kind ” måske kunde vi spille skak måske ” han elsket skak og nu hvor han hadet en af spille med så kunde han jo prøve af faringer men han ville self tabe med vilde til hinden vis hun ikke kunde spille ellers kunde han jo godt prøve det så godt han kunde at lære hinden det ikke fordi han hadet noget i mod det men det ville tag forlang tid og han var meget træt lige nu så det var måske ikke så god en ide vis hun altså kunde det ” du kan da spille skak ikke ?” kom det rolige fra ham mens han stille lage sine arme om hinden
|
|
|
Post by Daniella Bathory on Dec 8, 2011 22:52:44 GMT 1
”Farlige at opholde sig i? Var det så ikke en god idé at ordne dem?” spurgte hun med et skævt smil, lagde hovedet lidt på skrå da han lod en hånd glide ned af hendes kind. Så rynkede hun brynene og klukkede let. Så rystede hun på hovedet, ”Nej, jeg beklager.. Jeg kan ikke spille, og har ikke koncentrationen til at lære det. I hvert fald ikke i aften.” sagde hun undskyldende og holdte en hånd op.
”Jeg vil gerne lære det, en anden dag.” sagde hun roligt og skævede let til hans arme der lagde sig om hende, så op på ham med et hævet øjenbryn men skubbede ham ikke væk, lagde i stedet armene op omkring hans hals og så afventende på ham. ”Andre idéer?” spurgte hun med en blid kvidrende stemme, og skævede kort over til gryden inden hun fangede hans blik.
”Ellers var der det bad?” Sagde hun med en let klukken og slap ham igen efter et minut eller så.
|
|
|
Post by kibra on Dec 8, 2011 23:05:54 GMT 1
kibra viste ikke hvad han skulde gøre han sukket let og så over på suppen de kunde jo varmen den sener stille satte han den hved siden af og tog en stor grude varmt vand med det var lige til pas stille og rolige så han med et Chamerene smil til hinden og nikket at hun skulde følje med hjerete inde i ham hoppet han hadet ikke prøvet det her før han hadet selt ikke været i nærheden af en kvinden så tæt som nu men han håbet på at de ville gå godt og ikke skidt der gik ikke lang tid til at de kom til en dør og han åbnet den lige så stille kom der en Bronse bade kar og træ frem han stille vandet så han kunde tænde så der kunde blive let lys men han håbet bare ikke det ville blive for meget men nu måtte de jo se der efter fyldte ha nvandet op
|
|
|
Post by Daniella Bathory on Dec 8, 2011 23:42:24 GMT 1
Hun lod ham om at bære gryden, fysisk var hun trodsalt ikke særlig stærk og det hørte sig bare ikke til at hun gjorde noget rigtigt fysisk arbejde. Hun gik roligt med ham, et skridt bag ham, og trådte ind i badeværelset. Imens han fyldte karret op lod hun let fingrende glide henover kobber overfladen af karet, inden hun begyndte at trække sin kjole af. Hendes sko var ude i køkkenet, og hun var ikke typen der brugte hverken undertøj eller sokker.
Hun stod med ryggen til ham indtil hun var helt afklædt, foldede så armene over brystet og så over på ham med et skævt smil og ventede på at han blev færdig, stilte sig over bag badekarret og mærkede på vandet. Det var nogenlunde, måske en anelse varmt men et par minutter og problemet ville være løst. Hun satte sig på kanten med benene i vandet og betragtede ham med et drillende smil.
Man kunne ikke kalde hende en bly viol. Hun var ganske stolt af sin krop, og havde absolut intet imod at vise den. Hun havde derimod på fornemmelsen at han var mere genert.
|
|
|
Post by kibra on Dec 8, 2011 23:50:01 GMT 1
Kibra kikket stille og rolige over skylern og fik øje på hun tog tøjet af han vente sig hurtigt igen han var navøs og viste ikke helt hvad han skulde gøre eller sige men hvad kunde han gøre han var bare ikke så vand til sådan nogle ting men stille begyndte han også at kelede sig af og gå hen over mod bade karet stille satte han sig i det det var let varmt ” u det varmt ” sagde han men satte sig så i og så op på Daniella hvad skete der lige her det var i var fald ikke nu malt hjerte banket hurtigt op og han prøvet at skjule sin rømde man kunde se hans mave muskler nede i vandet han kunde ikke regtit få et ord frem det var vist meget svært for ham at sige noget når han var navøs men ind til vider prøvet han at holde sig i ro
|
|
|
Post by Daniella Bathory on Dec 9, 2011 0:10:13 GMT 1
Hun rystede let på hovedet af hans nervøsitet, og gled roligt ned i det varme vand, gav sig til at gnubbe armene uden at gøre andet end at skæve over til ham, øjnene over vandet for ikke at gøre ham mere forlegen end nødvendigt. Hun kunne ikke lade være med at grine lidt efter et par minutter og så over på ham med et medlidende smil.
”Slap nu bare af.. Du har ikke noget jeg ikke har set før. Er det så forfærdeligt at være i bad med en kvinde?” spurgte hun med et hævet øjenbryn og en godhjertet lav latter, der på ingen måde var for at gøre nar af ham. Hun kunne bare ikke lade være med at grine lidt af hans rødmen og nervøsitet.
Hun sad overfor ham, og gjorde fortsat et stort nummer ud af at se på hans ansigt og ikke resten af ham. Han virkede så uskyldig, i betragtning af hans alder, at det på en måde var både sjovt og nuttet. Hun sad dybt nok i vandet til at hendes skuldre og opefter var over vandet, mens resten var under.
|
|
|
Post by kibra on Dec 9, 2011 0:17:31 GMT 1
kibra smilte stille og rolige og kom fem ” nej slet ikke… jeg har bare ikke prøve det før ” sagde han og begyndte at hæve sig let op han viste ikke helt hvad han skulde gøre men han gjord så dan at hun kunde lene sig op af ham vis hun ville men kun vis hun vil det lange sorte hår var blevet vådt så det var ikke så tit han var i bad det var dyrt i draft men han kunde klare det på om kræng en uge eller to hvad skulde han dog gøre lige nu * dum ide Kibra * tænke han let for sig selv men han prøvet at holde hovet koldt stille lage han sin hånd op på kanten og sukket det var ret skønt at kunde slappe af på den her måde men hvad kunde han lave ind til de skulde i seng
|
|
|
Post by Daniella Bathory on Dec 9, 2011 20:12:49 GMT 1
”Bare lad som om du er alene i badet. Jeg bider ikke.” sagde hun med en svag hovedrysten, og lagde hovedet på hans skuldre imens hun vaskede sine arme og ben, sad med ryggen ind imod ham nu. Hun lo stille af hans generthed.
Personligt satte hun en ære i at holde sig ren, og hun badede som minimum hver anden dag. Uanset om vandet var koldt eller ej, holdte hun ud for at holde sig ren, lusefri og sygdomsfri. Visse ting hendes mor havde fået indprentet hende godt og grundigt, desuden kunne hun godt lide at være ren. Hendes hår var pænere, hendes hud mere ren, og hun duftede betydeligt bedre sådan også.
Hun var ligeglad med om det var dyrt i drift for Kibra, lige præcis den luksus, at have et bad til rådighed, ville hun have tilgængeligt hele tiden. Om hun så selv skulle aflevere en del af sin indtægt til det.
|
|
|
Post by kibra on Dec 9, 2011 20:28:51 GMT 1
kibra sukket let og nød det enlige stille og rolige lage han en hånd om hindens mave " jeg prøver " kom det stille fra ham " hvordan ente du enlige på gaden ? " han lage hovet på skrå og så ned på Daniella med et varmt smil han sukket stille og rolige hvad skulde han gøre stille kørte han sin hage hen over hindens våde hovet det var Temlige nyt inden for ham rolige ikke fordi måske skulde de slappe af i dag han nød faktisk der skete et eller andet som han ikke kunde sige eller forstå hvad der gik af ham et stille smil kom fem for ham han var faktisk meget glad for hun ver han tænke let på hvad de skulde lave i morgen men han kunde jo starte med at vise hinden hvordan han lavet sine våben måske ku måske
|
|