|
Post by Daniella Bathory on Dec 9, 2011 22:28:12 GMT 1
Hun lukkede roligt øjnene da han lagde en hånd om hendes mave, og lo stille af at han sagde at han forsøgte. Så tøvede hun og rynkede på brynene. ”Jeg endte vel bare på gaden som alle andre.. Efter at mine forældre døde havde jeg ikke nogen steder at gå hen.” sagde hun med et ligegyldigt skuldertræk. For det var jo sandt. Efter hendes flugt fra hendes forældres mordere, havde hun faktisk forsøgt at få et ærligt arbejde, men hun havde kun været 9, og i den alder kunne man ikke gøre ret meget.
Hun havde været nød til at søge til lommetyveri, og efter det var der da slet ingen der ville have hende i huset – Nogen enkelte ville nok, for hun var kendt for at gøre sit arbejde ordenligt, når hun endeligt gjorde det.. Men alligevel. Folk kiggede på hende, og så ikke en tyv, men de huskede hende til gengæld hvis de havde erfaringer med hende på det punkt.
|
|
|
Post by kibra on Dec 9, 2011 22:35:56 GMT 1
et stille smil kom fra Kibra og han tænke sig om det måtte ha været svært til at starte med stille kysset han hinden på kinden "men det har du nu " han viste ikke helt hvad han skulde tro hindens forælder var også døde " må jeg spøger om hvad de døde af ?? " kibra ville nu ikke ligge så mange følser i det kibra kunde mærke Dannilas lange hår gilde ned af hans krop det f'øltes nu rat at mærke en så tæt på men han ville ikke prøve på noget ikke i nu han ville holde lidt lav profil vis det stod til ham altså kibra tænke sig lidt om og husket til bage på hvad hans onkel hadet sagt til ham at han skulde lade vær med at spikuler så meget kun tænke på fremtiden måsken lå den i hidnen måske
|
|
|
Post by Daniella Bathory on Dec 9, 2011 23:32:17 GMT 1
”Vi blev overfaldet på vej hjem fra Darklia. Jeg har altid levet på grænsen, men min far havde en handel kørende i Darklia… Røverne dræbte mine forældre, men det lykkedes mig at stikke af.” sagde hun stille imens hun studerede sine negle. Var ikke humør til at spille på medlidenheds kanten. Rystede svagt på hovedet, gav ham ikke en chance for at sige at han var ked af det på hendes vegne.
”Men det er mange år siden. 10 for at være helt præcist.” sagde hun roligt og trak på sine spinkle skuldre, smilede et lille skævt smil da han kyssede hende på kinden, men skubbede ham ikke væk. Hvorfor skulle hun også det? Hun sad bekvemt og lagde let en hånd over hans der lå på hendes mave og strøg den med tommelfingeren.
Hun håbede ikke at han misforstod tingene. Hun søgte bare et sted at bo, lidt hygge, lidt selskab. Hvis han troede at hun var her for at binde sig – Efter mindre end 3 timer i øvrigt – Så kunne han godt tro om. Hun havde ingen planer om noget af den slags, hverken for kort eller længere tid.
|
|
|
Post by kibra on Dec 10, 2011 22:18:54 GMT 1
Kibra smilet stille og rolige og så ned på hindens hånd der kom hen forand hans " jeg er glad for du er her " visket han rolige mens han bygente at kysse hinden ned hvad skulde han stille op lige nu der var vel ikke meget at kunde slappe af og lad sig rive let med men han skulde også passe på ikke at komme for tæt ind på pigen han ville helst ikke sårs når det var han det var Kibra blivet usandt nok i forvejen af den slags stille kysset han hinden ned af siden og sukket stille og rolige hvad skulde han gøre han kunde kun tilfredse hinden lidt så hun følte sig hjemme hvad skulde han ellers gøre lige
|
|
|
Post by Daniella Bathory on Dec 10, 2011 23:11:07 GMT 1
Hun lænede sig let tilbage i badekaret, og lukkede let øjnene. Slappede af, og kunne mærke at hun blev lidt døsig, havde planer om at gå i seng umiddelbart efter badet og efter at de havde spist. Hun havde jo intet hun absolut skulle efterfølgende, andet end at smutte ind til byen den næste dag til lidt lommetyveri. Hun havde bestemt ikke planer om at bruge alt sin tid her, og ville sandsynligvis kunne være her om aftenen eller når vejret var for slemt.
"Jeg er glad for at være her." Sagde hun roligt, endnu med lukkede øjne. Sandfærdigt, omend det mere var for komforten end selskabet.
Hun hævede svagt et øjenbryn af ham da han nussede hendes mave og begyndte at kysse hendes hals, og hendes læber fortrak sig i et svagt smil. Der var kun én ting en mand ville have, det vidste hun i forvejen. Hun lænede let hovedet til den ene side og gav ham bedre plads, lagde intet andet i det end lidt hygge med en tilfældig fremmed. Noget hun efterhånden havde prøvet så mange gange før, så det betød så godt som intet.
|
|
|
Post by kibra on Dec 10, 2011 23:26:43 GMT 1
Kibra stoppet stille og så hen mod døren " jeg brudte ikke gøre det ? " sagde han stille og rolige og stoppet rolige igen mens han så ned på hinden kibra ville ikke binde sig han smilte ned til hinden og nusset hindens kind lige så stille " men det er svært at lade vær " et sikkert glede smil kom fem i ham og han måtte da også inde rømme at han var glad for hun var her ellers ville han godt hav haft hinden her men det hadet først lige mødt hinanden hvad skulde der så blive af dem han vente på at Danniella gjorde et eller andet han hadet ikke kun det i tankeren han var ung i nu men han hadet ikke været sammen med en kvinde på den måde som nu
|
|