|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 11, 2011 21:25:59 GMT 1
Alamut tog Mysts hånd og mens de gik hen mod dansegulvet sagde stille han "Myst jeg ved ikke hvordan man danser jeres danse så jeg ved ikke hvordan man fører og den eneste dans fra bjergene man danser så tæt og du vil nok ikke være glad for det" han regnede med hun ville ikke være glad for den og hvis hun ikke ville tro ham ville hun nok gøre det efter han sagde hvad den hed
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Dec 11, 2011 21:32:05 GMT 1
Sikke noget møg? Rai følte sig en smule overvåget, men han forsøgte virkelig at lade det ligge og bare leve sig ind i festen, som en gæst. Selvom han jo i virkeligheden ikke var det. Han vendte blikket rundt mod folk, der efterhånden var begyndt at bevæge sig ud på dansegulvet, dog valgte han roligt at træde en smule til side, da han ikke ønskede at stå i vejen for nogen. Rai lagde mærke til en kvinde(Rihanna), som så ud til at lede efter noget. Det kunne selvfølgelig godt være, at hun bare ledte efter en plads, men han valgte alligevel at gå hen til hende og bukke lettere høfligt for hende. "De virker, som en, der leder efter noget?" spurgte han høfligt og smilte venligt til hende, imens at han valgte at rette sig en smule op. Ud fra hans påklædning af dømme, så lignede han bare en tjener, der muligvis var gået forkert i byen. Men han havde jo ikke selv regnet med, at han skulle spille livvagt over for Drazilla, så havde han muligvis valgt noget andet tøj end det, som de fleste tjenere gik rundt i. Hans var dog en anelse specielt, fordi han jo var personlig tjener.
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Dec 11, 2011 21:46:18 GMT 1
Det venlige og varme smil forsvandt ikke fra hendes læber selvom hun sukkede indvendigt. "For din skyld håber jeg ikke det er hor du snakker om som dans... men som jeg sagde tidligere så gør som de andre gør" hendes stemme var lav for at ikke mange andre skulle høre hende. Men hun vidste jo ikke hvordan hun skulle forklare ham det for det ville også bare se dumt ud hvis hun var den som førte an i dansen, eftersom det var mest af alt manden som skulle virke som den selvsikre og det ville alamut jo ikke ligefrem fremstå som..
|
|
|
Post by Rihanna Zoega Montez on Dec 11, 2011 21:55:07 GMT 1
Rihanna ansigts udtryk var roligt, og det virkede til at folkene omkring hende hyggede sig ganske godt og at denne fest var ganske god, og ikke sluttede lige foreløbig. Hun bevægede sig stadig langsom og stille frem mens hendes øjne spejdede frem og tilbage langs bordende. Rihanna havde ikke rigtig været til en fest før, kun sådan nogle kedelige familie fester og sådan, så at træde ind i dette rum var en stor overraskelse for hende. Hun vente hoved væk fra bordende da der ikke var nogle ledige pladser lige der. Et lille chok kom ind over hende da en ung mand var kommet hende i møde, hun havde ikke set ham da hun havde haft sin opmærksomhed rettet mod gæsterne. Hun standsede og tog sig til brystet "øøh Hej, nøj, der gav du mig et chok" hun smilte venligt tilbage og sænkende hånden "Ja sandt nok, jeg leder nu bare efter en ledig plads" hun nikkede i retningen af borende.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 11, 2011 21:57:45 GMT 1
Alamut blev rød i hovedet og sagde "nej det hedder kniv dans hvor det kræver meget præcision for ikke at komme til skade" han mente ikke at hor var dans det ville han aldrig mene og da de var kommet ud på så han hurtigt rundt og lagde han en arm om hendes liv og sagde stille til hende "sige til hvis jeg gør noget forkert"
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Dec 11, 2011 22:03:12 GMT 1
Det havde helt bestemt ikke været meningen, at give hende et chok, men det kunne han åbenbart ikke komme udenom. Dog overraskede det ham en smule, at hun reagerede på den måde, dog valgte han ikke at kommentere hendes reaktion. Han smilte dog en smule høfligt til hende og bukkede let med hovedet, ligesom for at undskylde for sin pludselige henvendelse. "Det beklager jeg. Det var ikke meningen at jeg ville give Dem et chok." sagde han roligt og lod blikket glide rundt iblandt gæsterne. Dog søgte han efter hendes ord, efter en plads, hvor hun muligvis ville have mulighed for at slå sig ned. Han fandt da også nogle ledige pladser, men hvor ønskede hun at sidde henne? "Lad mig hjælpe Dem. Ønsker De at sidde i nærheden af dronningen eller i den modsatte ende?" spurgte han høfligt, da der faktisk var nogle pladser ledige endnu. Det var jo heldigvis nogle lange borde, så det skulle ikke give hende nogle problemer, hvis hun nu ønskede at sidde ned.
|
|
|
Post by Rihanna Zoega Montez on Dec 11, 2011 22:23:18 GMT 1
Rihanna løftede det ene øjenbryn da manden bukkede for hende. Hun rettede sig op og kommenterede ikke på det, "pyt, det er helt i orden, nu er jeg da sikker på jeg er vågen" hun smilte muntert og kiggede i samme retning som den unge herre. Øhm, tak da... tja jeg kunne godt tænkte mig..." hun tav lidt mens hun overvejede hvor det bedst at sidde. Han havde nævnt dronningen som hun ikke kendte, men hun da hun lod blikket glide over mod et mindre langbord, bemærkede hun kvinden hun havde set rejse sig op tidligere. Rihanna tænkte at det helt sikkert var dronningen manden talte om. Ved hendes sidde sad en mand, og var meget bleg at se på. men det virkede nu til at være hans naturlige hudfarve. "Emm... tja jeg ved det endelig ikke, tror nu det er ganske lige meget, bare jeg sidder godt, er jeg tilfreds" Hun smilede og så igen på manden.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Dec 11, 2011 22:38:18 GMT 1
Det var vist normalt for kvinden, at se en mand bukke for hende. Men for Rai var det ganske naturligt og gjort af ren og skær høflighed, da han jo godt vidste, at der befandt sig nogle vigtige personer til festen og så ville det være dumt, at opføre sig uformelt overfor dem, hvis det kunne få en betydning senere i livet. "Jamen, så godmorgen" sagde han med et let smil på læben og kunne ikke lade vær med at smile til hende, da hun virkede så munter og anderledes i forhold til så mange andre typer, man ville møde i Darklia. Det var rart. Han smilte en anelse, da hun lod til at være forholdsvis ligeglad med, hvor hun ville komme til at sidde, så længe at hun bare ville sidde godt. "Tillad mig, at føre Dem til en passende plads?" spurgte han med et mildt blik i øjnene og tilbød hende sin arm. Muligvis var han fremmed for hende, men han forsøgte da at forholde sig, så formel som overhovedet muligt i dette øjeblik. Han havde jo også formået at trække sin opmærksomhed væk fra danserne, der var gået ud i køkkenet.
|
|
|
Post by Rihanna Zoega Montez on Dec 11, 2011 23:05:26 GMT 1
Hun så på manden og lo dæmpet "Godmorgen!" sagde hun og nejede høfligt, blot for at være med i høfligheden, eftersom han havde bukket for hende. Hun havde følt det ret underligt da hun ikke var vant til den slags, men hun lod sig rive med og var i ganske godt humør. Hendes mor viste ikke at hun var her, da hun ikke ville havde at Rihanna skulle vove sig ud i denne del af landet. Men hun var for fornysgerrig til at adlyde hende, og så mente hun også selv at hun var voksen nok til selv at bestemme. Hun kiggede på manden arm da han tilbød hende at føre hendes til en passende plads, og havde tilbudt hans arm. "Jo tak, meget gerne" sagde hun og var lidt usikker om hun skulle tag imod hans arm eller blot følge med, hun kendte ham jo ikke. Hun valgte til sidst at tag hans arm og smilte venligt til ham og fulgte efter. "Mit navn er forresten Rihanna, hvis det er du vil vide det" sagde hun pludselig. Da hun mente at det ville være en god idé at præsentere sig selv, så det var rart at snakke med nogen man i det mindste kendte navnet på, sådan havde hun det i hvert fald.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 12, 2011 13:39:35 GMT 1
Det havde egentlig ikke været hans mening at komme, men han vidste at Regina spillede for dronningen, så måske ville der være noget musik der ville kunne få humøret op igen. At være greve lige nu, var ikke særlig sjovt, så mon ikke en fest i den kolde vintertid kunne gøre ham bare lidt glad? Det var jo altid en fryd at se dronningen, og det passede ham fint at skulle se Regina igen. Som han ankom i sit sædvanlige ynglings jakkesæt og fine sko, kiggede han roligt rundt, det var underligt at se så mange ansigter som faktisk var nye. Han som troede han havde set alle efterhånden, men han så mange han ikke kendte, noget der gjorde han gik lidt i baggrunden for at nå hen til dronningen, hun var jo den der var vigtigst at hilse på. En kys på håndryggen som altid var på sin plads. Shade fjernede en lok fra ansigtet og gik roligt hen imod Drazilla, men blev stoppet af et kendt ansigt og faldt i snak.
|
|
|
Post by Regina Herdeiro on Dec 12, 2011 15:02:41 GMT 1
Musikken var atter i gang denne gang for at folk kunne danse med hinanden, noget der varmede Reginas hjerte som hun spillede op til dans sammen med de andre musikere henne i et af hjørnerne nær pejsen tættest på porten, dog kunne hun bare ikke lade være med at stå og trippe med for hun ville så gerne ud og danse med alle de andre mens hun spillede selvfølgelig, dog lod hun være for det kunne jo være at hun fik chancen senere så lige nu lod hun bare sig leve ind i musikken og trippede for sig selv, mens hun betragtede alle de smukke kjoler kvinderne havde på, selvom hendes syn faldt på en velkendt person som var trådt ind da folk var i gang med dansen, et syn der fik hende til at smile skævt for sig selv men stoppede ikke hendes spil, noget hun alligevel sjældent gjorde før melodien faktisk var ovre, desuden kunne hun ikke være bekendt at gøre det når folk lige dansede så godt sammen.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 12, 2011 15:13:06 GMT 1
Musikken var baggrund for ham lige nu, som han stod og snakkede med en kvinde der faktisk var vred på ham. En gammel elsker som blev ved med at ville have noget seriøst med ham, noget som hun bestemt kunne glemme alt om. Tossede kvindemenneske, havde hun intet fornuftigt at tage sig til? Shade modtog en lussing som faktisk sjældent skete, den sang en del og han vendte hovedet, blikket faldt ved et tilfælde direktre på Regina. Hvilket fik ham til at lytte ordenlig til musikken, han smilte svagt og vendte hovedet mod kvinden igen. Et par unge mænd kom for at hente hende, hun var intet i forhold til rang, så at se hende slå greven fik folk til at reagere. Den nat han havde haft med den kvinde var bestemt god, men hun vidste også at han langt fra gad fast forhold. Roligt gik han over mod musikerne, han ventede på hun blev færdig med at spille så han kunne hilse hende.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Dec 12, 2011 15:41:30 GMT 1
Drazilla sad roligt og betragtede hendes gæster når hun ikke snakkede med hendes forlovede som var ved hendes side denne aften, et lidt usædvanligt syn men det var altså sket denne aften selvom de normalt havde det med at tilbringe aftnerne lidt hver for sig. Dog holdt hun også lidt øje med Rai som vidst var i selskab af en lyshåret kvinde, sikkert på grund af hans irriterende venlighed overfor kvinder men det var dog ikke noget som hun ville lægge meget vrede i for hun skulle more sig denne aften. Hendes blik forsvandt dog hurtigt fra Rai for at se hvem der kom ind, men da det bare var Shade lod hun blikket glide væk fra ham igen lige indtil en kvinde valgte at svinge ham en lussing, hvilket fik hende til at se lidt undrende til det hele men det var jo ikke meget at gøre, dog var hun lidt glad for at hun ikke havde tilladt våben denne aften.
Det med at Alamut havde danset en eller anden kniv dans fik ikke det glade smil fra hendes læber væk selvom hun igen sukkede inden i for det var jo bare endnu et bevis for hvor barbariske hans folk var, så hun valgte ikke at lade andre se det hun følte eftersom det jo skulle være en glad aften. ”Jeg kan ikke sige om du gør det forkert, alle danser forskelligt. Kvinden følger bare mandens bevægelser” svarede hun stille men hun kunne altså ikke fortælle ham hvad der var forkert og det var uanset hvor mange gange han spurgte om det, det eneste hun skulle gøre var at følge hans bevægelser.
Den rødhåret Maka sad stadig på hendes plads og forsøgte så vidt muligt ikke at se på hendes moder men bare holde øje med hendes mål denne aften, altså når hun ikke så på de dansende par og folk der snakkede ved bordene fordi de ikke lige havde lyst til at danse lige nu, noget som hun godt forstod men der var jo ikke meget at gøre ved det.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Dec 12, 2011 15:58:28 GMT 1
Rai kunne umuligt skjule det smil, som listede over hans læber, da kvinden valgte at sige godmorgen til ham også. Det var da en smule morsomt, noget der sagtens kunne underholde ham i et stykke tid, dog valgte han at nikke en smule til hende, da hun valgte at neje for ham. Ikke noget folk gjorde særlig ofte, men det var alligevel en venlig gestus. Efterhånden som det hele var skredet fremad, så havde Rai mere eller mindre glemt, at han faktisk blev overvåget at selveste dronningen. Men mon ikke det var noget han var van til? Han håbede blot, at hun på et tidspunkt ville få alt for travlt med sine forlovede, så han også kunne lege lidt rundt imellem gæsterne. Smilet på hans læber falmede ikke det mindste, da han havde på fornemmelsen af, at kvinden var med på at blive vist hen til en ledig plads. Han smilte roligt til hende, da hun valgte at tage imod hans arm. Det var ikke noget han havde forventet, men alligevel håbet på. "Hyggeligt at møde Dem, Rihanna. Mit navn er så Rai" sagde han høfligt og valgte roligt at føre hende hen til det modsatte bord, i forhold til det, som de var stødt ind i hinanden ved. Han kiggede en smule omkring, men var egentlig ret sikker på, at han ville kunne finde hende en god plads. Det var jo det han gik efter. Han lod i et kort sekund sit blik glide op mod Drazilla med et drilsk smil på læben, før at han rettede sin opmærksomhed mod Rihanna igen. Han kunne sagtens finde på, at afprøve dronningens grænser, selvom det ville være meget dumdristigt at gøre. "Det kan være, at jeg muligvis ville kunne lokke en dans ud af Dem, senere til aften?" spurgte han med et mindre glimt i øjet og stoppede op foran det lange bord. Det var omkring midten af det store bord, så der skulle være mulighed for at kunne følge med i det hele.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Dec 12, 2011 17:21:44 GMT 1
Alamut lod være med at sige noget han havde opgivet for længe siden at forklare myst hans folks måde at gøre tingene på for hun ville ikke forstå det alligevel og han begyndte at danse efter det han kunne se hvad de andre mænd gjorde og han sagde stille til hende "undskyld jeg ikke ved så meget om hvordan man gør tingene ude fra bjergene"
|
|