|
Post by Kyu Altius Dyonisos on Dec 31, 2011 17:37:58 GMT 1
Han bemærkede den rødmen der spredte sig over hendes kinder og kunne ikke andet end nyde synet, hun var smuk, utrolig smuk. Hvorfor havde han dog aldrig bemærkede det før? Nok fordi hun havde været så ung dengang, og også fordi nok ikke havde set særlig meget til hende for han havde kun været der i kort tid. Han ønskede ikke at slippe, og hun gjorde ikke modstand men folk ville næppe blive glade for at se deres dronning i hænderne på en som ham, fremmed, fra et andet land langt vest på og helt ukendt for dem. Han sagde intet, hendes øjne sørgede for at han ikke kunne tænke en eneste klar tanke og han følte sig for første gang i lang tid splittet. *Kyu tag dig sammen* formanede han mens hun kort så hen imod dragen da den brølede, ja han hørte end ikke det brøl. Han løsnede en anelse grebet om hende ”Om forladelse” undskyldte han og slap hende helt efter at have sikret sig at hun stod solidt på sine egne ben. Så snart fornemmelsen af hendes hænder var borte fra hans skuldre følte han en savn, de havde hvilede spå perfekt der, nærmest lavede til at blive lagt på hans skuldre. "De må hellere få beroligede dragen" hviskede han lavt, en anelse skuffet men et skævt smil brød snart hans læber.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Dec 31, 2011 17:49:47 GMT 1
hun så roligt på ham, smilte let til ham før hun langsomt begyndte at gå. "De kan gå med.. Hun glad lære dem at kende.. eftersom det er dem der bestemmer over mændene" hun trådte langsomt ud af porten og hen mod dragen der var på vej op af stalden. Folk kiggede ud af vinduerne idet det hele havde været spændene, hvordan deres dronning taklede dette. hun stirrede på sin veninde før hun langsomt sukkede, tog noget af det fine af før hun gik hen til stalden. "Må jeg komme op?" lagde langsomt hånden på hendes hale der stadig hang ned. Clary's øjne mødte dragens i et øjeblik før dragen landsomt lod hovedet glide ned mod hende, brølede mod vagterne igen da de bevægede sig lidt. Clary lukkede øjnene i et øjeblik før hun slog hende over næsen. "Sådan opføre du dig ikke overfor folkene her" hun lagde roligt armene om hendes hoved idet dragen igen løftede hovedet. satte hende ned på taget af stalden. Vagterne rørte uroligt på sig, måske fordi de ikke stolede på dragen, eller at de ikke kunne komme op til Clary som hun stod der på taget.
|
|
|
Post by Kyu Altius Dyonisos on Dec 31, 2011 17:54:14 GMT 1
Han fulgte tavst efter og ved synet af vagternes spyd sukkede han endnu engang. ”Fjern så de spyd, I må efterhånden have opdaget at I kun hidser hende op ved at rette dem mod hende.” hans stemme brød tavsheden og spredte budskabet til alle vagterne. Stemmen var ikke lav, men beordrende og ikke til at sige imod. Disse tøvede, men alle havde hørt nyheden om Kyus nye stilling så ingen sagde ham imod og alle vagterne sænkede deres spyd. Han vendte blikket mod Clarisa og virkede helt rolig, han var ikke spor bekymrede for at dragen skulle gøre hende noget for han vidste at hendes forhold til den måtte være ret tæt siden den ikke gjorde hende noget og lod hende komme så tæt på.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Dec 31, 2011 18:01:33 GMT 1
hun så roligt ned på vagterne da de fjernede spydene før hun så mod dragen, langsomt lod hun hånden glide ned langs hendes hals, hviskede noget til hende før hun lagde øret til for at lytte hvad hun svarede tilbage, ikke fordi hun ikke kunne høre hvad hun sagde, men det var af høflighed til hendes veninde at hun nu snakkede lavt. hun så lidt rundt efter deres lille samtale før hun så på hende igen med et lille smil før hun langsomt trådte tilbage, dog gik der ikke mere end et par seconder før dragen havde taget nogen skridt frem mod hende puffede til hende, lige nok til at hun ville falde, hvorefter den grab hende igen, clary stod en smule rundttosset efter det lille fald og kiggede op på sin veninde. "Okay okay.. Du vinder.. jeg -Lover- Dig at imorgen skal vi ud på marken.. okay? Nej! NEJ! du får ikke lov til det nu.. bliv her!" hendes blik fulgte dragen da den lettede og fløj roligt op hun fløj i en cirkel rundt om clary før hun langsomt fløj op mod tårnet hvor clary havde fået sit værelse, landede lige over værelset før hun pustede sig op for at se fin ud.
Clary sukkede let før hun så på mændene og kyu. "Det må du undskylde.. hun høre ikke efter idag.." hun gik langsomt hen til kanten før hun stoppede op, nu var problemet lige med at komme ned derfra.
|
|
|
Post by Kyu Altius Dyonisos on Dec 31, 2011 18:08:13 GMT 1
Kyu så til i tavshed, det ene bryn gled op da han forstod hvad dragen ville. Kunne den ikke selv tage en tur over markerne? Den burde da vide at Clarisa havde travlt med sit arbejde og ikke skulle forstyrres. Han sagde dog intet om end han fik sig noget af et chok da dragen skubbede til hende hvor han havde været tæt ved at fare hen til hende men dronningen blev grebet igen og havde vidst ikke behov for hjælp. Han sukkede endnu engang da dragen bare satte af og fløj oppe på tårnet, den opførte sig som en forkælede unge. Han trådte nærmere hen til dronningen ”De kan hoppe ned så griber jeg Dem” sagde han med en drillende tone. En vagt havde fundet en stige som hun kunne kravle ned af men selvom Kyu havde sagt det andet i dril havde han alligevel rakt armene frem i tilfælde af at hun hoppede ned.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Dec 31, 2011 18:12:44 GMT 1
hun grinte lidt og så mod stien. "Jeg hader stiger.. de går altid i stykker" hun samlede kjolen lidt under sig og hoppede så ned, hvis han gab hende ville hun lægge armene en anelse omkring ham, måske enda rødme lidt igen og gemme ansigtet. Vagterne så roligt mod ham, nogen var enda lidt jealoux, han kommer bare ud af det blå, og så er han pærle venner med dronningen, plus han bare fik stillingen sådan uden videre, og så var han jo ikke derfra. folk indenfor begyndte roligt at spise videre da der ikke var noget særligt nu, dragen var faldet til ro, og sad nu oppe på tårnet og virkede helt fornem. nogen af vagterne stod med Clary's krone da hun havde taget den af, mest forde hun nok ville havde tabt den da hun skulle op på taget, han stod roligt med den og ragte den frem mod hende.
|
|
|
Post by Kyu Altius Dyonisos on Dec 31, 2011 18:18:39 GMT 1
Han smilede og greb hende uden besvær da hun hoppede ned. Han holdt hende tæt ind til sig og dog ikke i lang tid, vagterne ville nok flippe ud. Derfor slap han hende efter nogle sekunder og trådte til side så vagten der havde taget kronen kunne give dronningen den tilbage. ”Tilbage til jeres arbejde folkens” beordrede han og selvom de ikke var spor glade for ordren. Han førte atter dronningen indenfor og tilbage til hendes ventende forældre. ”Jeg får vist en del at se til.. men jeg har lige nogle spørgsmål… er Deres drage farlig? altså vil den skade folk uden grund?” spurgte han først og lod den ene hånd hvile på den ene sværdskafte.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Dec 31, 2011 18:23:12 GMT 1
hun så lidt overrasket på ham da han spurgte om hendes drage var farlig, stod med kronen nu, så lidt på den før hun langsomt satte den på hovedet, den var grim mente hun. hun så let på ham før hun langsomt så rundt og tilbage på ham. "Nej.. Hun har aldrig gjort sådan noget, og ville aldrig gøre det.." hun smilte roligt til hende før hun langsomt så mod porten da den gik op, langsomt rettede hun på kjolen før hun så på ham igen, lagde lige så stille en hånd på hans skulder, som for at sige de lige skulle vente med at gå ind, så kunne de også lige snakke om dette i fred og ro. "Hun har sin egen vilje, men hun angriber ikke nogen" hun så roligt på ham ventede på om der var mange flere spørgsmål end dette.
|
|
|
Post by Kyu Altius Dyonisos on Dec 31, 2011 18:27:42 GMT 1
Han standsede da hun lagde hånden på hans skulder og vendte sig med fronten mod hende. Han nikkede ved hendes svar. ”Der er for mange vagter der er omkring hende, og hvis hun ikke er så farlig så behøver man ikke at have så mange vagter omkring hende… det vil bare ophidse hende mere, derfor har jeg planer om at vi træner to eller tre vagter til at forstå hendes kropssprog og hvad hun ønsker så der ikke sker så meget postyr… dragen tiltrækker sig for meget opmærksomhed” han holdt en kort pause hvor han overvejede sine ord og så eftertænksom ud i nogle sekunder ”Jeg tror hun savner Dem, måske skulle vi finde tid til at de bruger en eftermiddag med hende så hun er mere rolig” svarede han spørgende, for det kunne måske gøre dragen mere rolig.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Dec 31, 2011 18:32:52 GMT 1
hun nikkede kort og så på ham før hun sukkede. "Jeg ved hun savner mig, og hun er også meget beskyttende.. hvis jeg ikke er her prøver hun at finde mig, hun kender min dag ud og ind.. men jeg er med på at du vil gøre dette med nogen vagter så de lære hendes krop sprog, så vil jeg også tage en snak med hende omkring at hun ikke skal hidse sig sådan op" hun nikkede roligt, lod hånden blive liggende på hans skulder med et lille smil, "Men med hensn til at have en eftermiddag med hende, bliver meget svært, sidst jeg havde det blev jeg angrabet fra bjergene.. og måtte sætte hende i stalden i nogen dage efterfølgende.. " hun sukkede let før hun langsomt så mod ham, ville gerne have han planlagde sådan nogen ting, da det nu var hans opgave at holde styr på netop dette, og også fordi hun ikke ville lade det gentage sig.
|
|
|
Post by Kyu Altius Dyonisos on Dec 31, 2011 18:36:48 GMT 1
”Det er en god ide at de tager en snak med hende… og prøv at overbevise hende om at du har folk til at beskytte dig også så hun ikke tror hun er alene om det” svarede han med et skævt smil. Bemærket hendes hånd der hvilede på hans skulder endnu. Hans blik gled kort hen over hendes hånd, hvor han blidt tog den i sin hånd og plantede et kys på hendes håndryg inden han forsigtigt slap den igen. Folk ville tolke det hele forkert, og han var endnu for ny til at han ønskede sig fjender. ”Jeg kan nok sørge for at De ikke bliver angrebet… jeg kan nogle tricks” han blinkede drillende til hende og smilede skævt. Det ville ikke blive læet, men heller ikke umuligt.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Dec 31, 2011 18:42:12 GMT 1
hun så roligt på ham med et lille smil før hun så på sin hånd da han kyssede den, rødmede lidt igen før hun så rundt og så roligt på ham igen. "Når de er faldet godt til med deres søster så vil jeg gerne se dem oppe i mit arbejds rum" hun smilte let til ham før hun langsomt vendte sig om. "nu skal i bare hygge jer.. der er ikke noget værre end ikke at være sammen med sin familie idag" sagde hun roligt idet hun langsomt vendte rundt og begyndte at gå ind i tronsalen og op mod sine forældre der havde siddet og ventet på hende, med deres store smil på læben.
//out//
|
|
|
Post by Kyu Altius Dyonisos on Dec 31, 2011 18:44:09 GMT 1
Han smilede skævt, nikkede og bukkede idet hun vendte sig om og gik sin vej. Hans blik fulgte hende længe og han måtte indrømme at hun var et skønt syn. Da hun var inde vendte han sig om, kaldte på en tjenestepige og bad hende vise ham sit værelse. Da han var kommet derop fandt han sin søster som krævede en forklaring. Resten af aftenen gik med at han forklarede sig.
///Out
|
|