|
Post by berus on Feb 15, 2012 12:27:32 GMT 1
da hans ene sværd ramte hende fik han en lille smule blodrus så han lagde ikke mærke til pisken om hans liv og blevet hevet hen til hende og sagde da han var lige ud for hende "hvad griner de at" han var faktisk meget nysgerrig hvad hun grinede af og samtidig prøvede han at ligge sine arme om hende og prøve at klemme hende til hun gav op
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 12:41:08 GMT 1
At han lagde sine arme om hende og klemte hende fik hende til at grine mere, smerte havde hun intet imod, faktisk gjorde det hende bare mere opsat op at kæmpe. Hvad hun grinte af var let at forklare, for sådan var hun bare, hun grinte når noget morede hende. "Jeg elsker at kæmpe, det more mig, derfor griner jeg." Hviskede hun, inden at hun hurtigt sugede maven ind og gled ud af hans favn, da rustningen og kjolen gjorde det let at glide. Selena svingede pisken fra ham igen og hoppede op i et træ, for at hoppe ned mod ham, i håb om hun kunne vælte ham omkuld og sidde oven på ham. Hendes blik havde det der frække charmerende glimt og hendes smil var drillende, for hun elskede at drille, specielt mænd.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 12:52:43 GMT 1
Han blev overrasket af hun gled ud af hans favn og han stod og så forvirret da hun hoppe ned mod ham og han kunne mærke han at sin raseri var ved at komme så for ikke at miste sin selvkontrol så han sagde "du vinder" han gav op for ikke at prøve at dræbe hende som han ville han hvis han blev rasende
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 13:02:08 GMT 1
Da han gav op, så hun bare overrasket på ham, hun havde et skuffet blik og så pakkede hun sin pisk væk. Sådan ville hun ikke vinde, så hun så lidt spydigt mod ham nu og spidsede munden fordi hun var utilfreds. "Nej, uafgjort." Sagde hun så med en stædig stemme og lagde armene og kors, det var irriterende at han bare sådan stoppede midt i det hele. Hvis han var bange for at slå hende ihjel, så var det jo ingenting, for den chance var der ikke.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 13:13:10 GMT 1
Han satte sig op og satte sine våben på plads og sagde undskyldende "undskyld men jeg har problemer med mit raseri" og brugte et par minutter på at komme helt og rejste sig op og sagde "vi kunne måske lave noget andet hvis de vil det" han ville gøre helst undgå at blive alt for rasende
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 13:19:53 GMT 1
"Tro mig det har jeg også, og hvad så? Man bakker da ikke bare sådan ud af en duel. Er du virkelig så bange for at skade lille mig?" Hendes smil var charmerende og lidt provokerende, hvilket gav et frækt blik i hendes smukke øjne. Selena elskede at tirre en mand, desuden var vrede mænd altid en fornøjelse at tilbringe tid med. Ilden legede jo ikke med sig selv. Hun gik roligt rundt om ham, men gik så helt hen til ham, lod sin hånd køre hen af hans rustning med et lille frækt smil. "Skal den ikke af?" Spurgte hun så med et lokkende tonefald.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 14:00:43 GMT 1
Han blev endnu mere rød i hovedet og sagde "har noget jeg nogle ting på min krop jeg helst ikke vil vise frem hvor der er andre som vil kunne se det" han lod som ingenting om hun havde sagt det med at tage sin rustning at han ville helst ikke vise sin tatovering på panden frem mest og sagde "men hvis de kender et sted hvor vi ikke ville blive opdaget så kunne jeg tage den at
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 14:19:14 GMT 1
Roligt begyndte hun bare at gå i retning af sit fine nye virkelig ustabile og slidte store hus. Intet ved det var pænt, der var jo ikke engang rydtet op. Dog havde hun måske brug for hans evner som mand, hun smilte svagt lusket, for hun havde jo brug for en til at sætte huset i stand og hvis han kunne måtte han jo hjertens gerne hjælpe hende. "Kom med, jeg har lige købt et hus, men det kræver en kærlig hånd, mon du kunne hjælpe med det?" Spurgte hun som hun gik med sine vrikkende hofter.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 14:34:16 GMT 1
Han gik roligt efter hende og lagde sine arme over kors og sagde "jeg kan en smule hus byggeri men det er ikke det store" faktisk var han meget bedre til at lave sten til et hus og hvordan man skulle ligge dem så det ville stå fast som en mur og sagde nysgerrige "men hvad havde du tænkt du skulle gøre hvis jeg skulle prøve at lave dit hus"
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 14:58:33 GMT 1
Et lille grin kom fra hende, hun vendte sig rundt og var hurtigt helt oppe af ham igen, hun mod sine fingre spadsere op af hans rustning mens hun smilte charmerende. "Nyde synet af en svedene mand som meget muligt skal tilbringe dagen med mig nede i kælderen efter en godt stykke arbejde." Hviskede hun så, inden hun vendte rundt og gik videre, med et tilfreds smil, for hun var glad for at have mødt ham. Nu kom hun hurtigere videre end beregnet. For hun ville bestemt ikke være taknemlig, hun ville give ham massage og pleje ham godt når han havde gjort sit arbejde.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 15:08:35 GMT 1
Han blev helt forvirret og sagde meget forvirret "sover vampyrer ikke om dagen" han gik hurtigere og begyndte at kigge efter der var nogen store sten og sagde "hvad skal vi fejre vores lille aftale med" han var meget forvirret over alle de følelser som gik igennem ham så om han kunne arbejde hårdt i flere dage uden stop
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 15:15:42 GMT 1
Et svagt smil kom fra hende, hun bed sig i læben og så på ham med et frækt smil. "Vi behøver ikke dvale hver dag, det er intet problem at springe en over." Lød det roligt fra hende, det morede hende lidt at han blev så forvirret. Hendes rolige sind nød lige nu natten, hun lukkede øjnene kort og indtog natteluften i bjergene, her var perfekt. De nåede frem til det store faldefærdige hus, det manglede en del, mange af stenene var løse og det kunne vel egentlig falde fra hinanden når som helst. Derfor var det kun godt hvis han kunne gøre noget, hun ville jo gerne kunne bo i dette hjem på et tidspunkt. "Hvordan fejre?" Spurgte hun så, for hun vidste ikke lige hvordan de skulle fejre noget, men der var nok noget gammel vin nede i kælderen, hun havde ikke set sig så meget omkring endnu jo.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 15:28:55 GMT 1
Han så på huset og sagde "et glas vin eller noget andet" og gik hen til en mur kom i tanke om en gang hvor han var slave hvor han skulle lave et gammelt hus og sagde "jeg tror jeg kan lave men jeg skal have noget værktøj" han så på hende igen og sagde "skal vi gå ind den dame" og bukkede for hende
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 15:34:15 GMT 1
Et lille fnis kom fra hende som han bukked for hende, hun gik ind og forsvandt hurtigt ned i kælderen, her kom hun med en god flaske vin som den tidligere ejer ikke havde taget med sig og fandt to glas frem, dog støvede hun dem af i sin kjole. Skidt pyt med den blev beskidt, bare hun ikke skulle drikke støv. Roligt åbnede hun den og skænkede op. "Tak for at du vil hjælpe mig, du vil blive belønnet stort, tro mig." Lød det frækt fra hende, hun gav ham det ene fyldte glas, løftede det som en skål og smagte på vinen som faktisk smagte udemærket. Mon ikke der lå noget værktøj et sted i hytten eller ude bagved.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 15:50:32 GMT 1
berus gik efter hende og så rundt for at være sikker på at han også kunne lave huset inden for og tog sin hjelm at så hun kunne tydeligt se hans tatovering på panden hvor der stod sclavus tog mod glasset og sagde "det var så lidt" og løftede glasset og tog en tår af glasset så rundt og sagde nysgerrige "er der et sted jeg kan tage min rustning at" han ville ikke have den på når han skulle arbejde
|
|