|
Post by berus on Feb 15, 2012 19:38:47 GMT 1
Han blev rød i hovedet igen men han gik hen til sengen og spurgte nysgerrig "og du har kun tænkt dig at vi skal sove eller er der mere" og lagde sig ned ved siden af hende og så på hende han var meget træt efter at det arbejde så han håbede på hun havde kun tænkt sig at de skulle sove
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 19:43:10 GMT 1
Det var let at mærke på ham at han var træt, hun løftede et øjenbryn og rystede på hovedet. "Sig mig hvad skulle vi ellers lave?" Spurgte hun med et grin, inden hun lagde sig helt ned med ryggen til ham, hendes lange hår lå ned over hendes skulder foran, så han havde udsigt til hendes nakke, hals og ryg. Selena lå faktisk udemærket efter at have overnattet i grotter de sidste mange uger, kroerne blev for dyre når man prøvede at spare op til et hus jo. Et lille suk kom fra hende, hun så frem til når huset var helt fint.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 19:58:21 GMT 1
Han gabte kort og sagde "det ved jeg ikke jeg ville bare vide du ville noget andet mens jeg var vågen" og lagde sig til ryggen til hende han tænkte ikke rigtig over hvordan sengen han var for træt til at tænke over og han lukkede øjnene og kort efter faldt han i dyb søvn og der ville gå et godt stykke tid før han ville vågne
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 20:08:09 GMT 1
Som dagen gik, lå hun bare i sin dvale, den mindste uvelkomne lyd ville få hende til at vågne, men lige nu lå hun pokkers godt og nød at slappe af. Hvor længe han lå der havde hun jo ingen andelse om. Selena havde sine planer om hvordan hjemme her skulle se ud, det skulle være stilfuldt og hun glædet sig til at det hele kom ordenligt på plads. Måske kunne hun få nymfetøsen til at hjælpe sig med gardiner og sådanne ting.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 20:16:29 GMT 1
Han lå og sov lige til det blev solen var på vej ned vågnede han og rejste sig og gik uden for og tog nogle frugter og spiste dem og da han var færdig med at spise var solen gået ned og han gik igen ned i kælderen og så på Selena og ventede på hun valgte af hun skulle vågnede eller hvad nu en vampyr gjorde
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 20:20:47 GMT 1
Da solen var nede, stod hun op fra sin dvale, hun så roligt rundt inden hun strakte sin krop. Roligt rejste hun sig fra sengen og stod bare i sin frække underkjole mens hun kiggede på ham. Hendes humør var neutralt lige nu, hun skulle lige vågne ordenligt og så bare lidt rundt inden hun rystede sit hår ldit så det sad godt og fyldte godt. Herefter gik hun hen til ham, greb fat i hans skuldre og pressede ham ind til sig for at give ham et dybt og sensuel kys inden hun grinte og stak af ved at søge udenfor hvor hun kastede sig ned i græsset.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 20:30:14 GMT 1
Blev overrasket af hun kyssede ham på måde og der gik lidt før han forstod hvad der var skete og løb efter hende kastede sig ned ved siden af hende og så forvirret på hende var så forvirret så han ikke vidste hvad han skulle sige eller gøre så han lod hende bestemme hvad der skulle ske
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 20:55:18 GMT 1
Selena så bare på hans forvirrede fjæs og grinte lidt, hun satte sig nu hen over ham og lænte sig ned over ham, hun så ham dybt i øjnene. "Hvad har du lyst til?" Spurgte hun så hviskende, kun for at drille ham, for han skulle jo igang med at arbejde, dog havde han da også fortjent lidt massage, eller noget andet afslappende. Selena ville ikke tage alle hans kræfter på at forvirre ham, selvom hun ikke kunne dy sig for at lade sin tunge glide hen over hans hals inden hun så på ham med et uskyldigt blik og bed sig i læben.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 21:10:59 GMT 1
Han så hende i øjnene og prøvede at smile frækt uden den store held og sagde meget usikker på sig selv lige nu "jeg har lyst til vi lærte hinanden at kende naturligvis hvis du selv vil det" han håbede på hun vidste hvad han mente med det for han vidste ikke hvad ellers han skulle sige ellers og samtidig håbet på hun ville det
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 21:16:56 GMT 1
Der kom et grin fra hende igen, hun rystede på hovedet og pressede nu sit bryst ned mod ham mens hun igen kyssede ham dybt på læberne. Inden hun slap kysset igen og så på ham med et roligt blik. "Vil du lære mig som person af kende, eller min krop?" Hviskede hun så forførende, inden hun lod sine hænder glide ned af hans brystkasse. Selena rejste sig fra ham, hun gik hen for at se hvor langt han egentlig var nået og det så da fint nok ud indtil videre. Men der manglede stadig meget.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 21:43:49 GMT 1
Han kunne ikke sige noget da hun sad på ham og sagde da hun rejste sig op og gik hen til huset "jeg vil gerne begge dele" og rejste sig op og tog sig mod til at gå hen til hende og kyssede hende forsigtigt på halsen og sagde "men min krop skriger efter at lære din krop at kende hvis du vil lære min at kende"
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 22:04:50 GMT 1
Et lettere tilfreds smil kom frem på hendes læber, hun elskede når mænd faktisk viste at de ville have hende. At føle sig uimodståelig og smuk, som en gudinde, hun elskede det. Selena strakte bare halsen og nød hans kys, hun sukkede blidt og nød at høre hans ord. "Havde du ikke et hus at ordne?" Spurgte hun så i en drillende hvisken, for det skulle jo ordnes. Selena havde det sjovt og hun glædet sig meget til at bruge tid med ham, for at vise ham hvad han ikke kunne få endnu, var virkelig morsomt, hun elskede det.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 22:16:50 GMT 1
Han blev en smule usikker på sig selv og sagde "jo men det kan jo vente lidt ikke Selena" og han lagde forsigtigt sine arme om hende og kyssede hende forsigtigt et par gange på hendes hals og spurgte hende nysgerrige "men har de selv lyst til at gøre det med mig jeg forstår hvis de i ikke har lyst"
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 22:33:20 GMT 1
Selena nød virkelig at have en mand der bare brændende ville have hende, så hun måtte jo smile lidt frækt og begyndte at danse sensuelt ned af ham og så op igen hvor hun gned sin røv mod hans underliv. "Nej, jeg må vente og du må ordne huset smukke." Hviskede hun, inden hun vendte sig rundt og slikkede ham op langs halsen igen, hun glædet sig sådan til at smage hans blod, hvis hun da altså fik lov. Tanken om at bade i blod var også fristende, for det var længe siden hun havde lavet så stor en massakre. "Så giver jeg dig en massage og et bad senere, hvis du altså lover at knokle hårdt og svede godt og grundigt." Hviskede hun så, inden hun lod sine hænder glide ned af hans bryst og hun forlod ham igen for at undersøge hvad der var at finde i huset.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 22:49:12 GMT 1
Han sagde efter hun var gået "jamen det ville jeg gøre uanset hvad" og han stod og så tomt ud i luften men lidt efter tog han værktøjet og begyndte at arbejde og et par minutter efter var han helt koncentreret om sit arbejde så han havde glemt alt om det hun gøre senere og han svede at det hårde arbejde
|
|