Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 16:02:38 GMT 1
Selena elskede at høre om folk som tog noget af, så hun stod bare først og så lidt på ham og smilte så bare stort. "Lige her, du er vel ikke genert." Drillede hun så, for der var jo ikke meget ved denne forhal som var noget værd alligevel, men nok det mest stabile rum ud over kælderen. Hun drak ud hurtigt og stilte flasken fra sig inden hun gik hen mod ham med sensuelle skridt. Hendes blik var frækt og dragende, hun tog roligt hans glas og stilte det fra sig, inden hun lod sine fingre glide langsomt ned af hans ansigt som faktisk var til at se nu. "Der er ingen grund til at skjule dit ansigt kære ven, alt ved dig er en del af dig og det bør folk acceptere. Bær du din rustning ned i kælderen, så prøver jeg at se om jeg kan finde noget værktøj til dig smukke." Sagde hun med et drillende og flirtende smil, inden hun forlod ham for at gå ud bagved og se om der skulle være noget han kunen bruge
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 16:15:10 GMT 1
Han blev helt forvirret på hende og sagde "det er tatoveringen jeg vil gemme" og han gik ned i kælderen og tog sin rustning langsomt at for at prøve at få sin rødmen væk og samtidig tænke over hvad han var kommet ud i og lagde den så han hurtigt kunne få fat på den og tog et pandebånd så hans tatovering var gemte den
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 16:32:10 GMT 1
Efter at Selena havde ledt længe, fandt hun en værktøjskasse, med et bælte i til at sætte tingene. Det var nok meget gammelt, tilbage fra da selve bygningen blev lavet. Hun var faktisk ret stolt af sit køb og glædet sig til at det hele skulle blive færdig. Roligt gik hun ned i kælderen til ham, hun smilte nu hvor hun faktisk kunne se hans krop og nød skam synet, for han så stærk ud. "Jeg ville ikke have haft noget imod hvis du havde været min lille slave." Sagde hun så med et frækt smil, hentydende til hans tatovering som han nu havde skjult. Bare sin egen lille forstilling om hvad hun ville bruge ham til, huset, sin egen fornøjelse. Lokkemad....... Måske skulle hun få fat i en slave, hun så roligt mod ham og bed sig frækt i læben, som hun gik helt hen til ham og lod nu sin hånd glide ned af hans bryst og mave. "Her er værktøjet." Hviskede hun så og holdte kassen ind til hans bryst med et frækt smil.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 16:42:39 GMT 1
Han blev helt rød i hovedet og tog mod kassen og sagde meget stille til sig selv "jeg er ingens slave" og så ned i kassen der var de ting han skulle bruge så han sagde "vil du have jeg skal begynde nu eller er der noget andet de vil have jeg skal først" han gik lidt væk fra hende og stillede kassen på gulvet og så ned i den for at gemme sin rødme fra hende
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 16:48:06 GMT 1
Tænk at han sådan blev ved med at rødme, Selena morede sig virkelig med ham her, det var dejlig forfriskende at der endelig skete noget spændende siden hun havde mødt den henrivende nymfe, som faktisk var et godt bud på en slave. "Nej det er du bestemt ikke, du er en glot selvstændig mand." Sagde hun så med en flirtende stemme inden hun klaskede ham blidt bagi. Roligt fandt hun noget af det tøj frem hun havde haft med sig, hun smed den røde kjole som nu var fyldt med støv fra glassene. Så nu stod hun i en fræk sort underkjole og havde intet under denne. Selena kiggede lidt, måske skulle hun tage en skjorte på og nogle bukser for en gangs skyld, for hun kunne da godt hjælpe manden. "Vi kan jo begynde nu?" Foreslog hun, som hun tog den frække underkjole af så hun egentlig var nøgen for en kort stund unden hun tog nogle trusser på, et par bukser og så en skjorte som hun bandt lige under brystet så hendes mave var bar.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 17:05:58 GMT 1
Han så overrasket på hende og blev ild rød i hovedet da hun tog sin underkjole og så på kassen igen og gjorde sit bedste for ikke at tænke på det og sagde meget usikker "begynde på hvad" han var helt ude af den at hun havde taget hendes underkjole at når han var til stede han var så koncentreret om kassen at han ikke lagde mærke til hun havde taget tøj på igen
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 17:19:09 GMT 1
Et lille grin kom fra hende, hun gik hen til ham og tog værktøjskassen, inden hun så på ham foroverbøjet så man kunne se lige ned i skjorten til hendes bryster. "Hør du bliver vel ikke helt utilpas, så grim kan min krop da heller ikke være." Drillede hun, inden hun rejste sig op med kassen og begyndte at gå op af trappen i de tætsiddende slidte jeans. Hun vendte blikket ned mod ham. "Skal vi så se at få sat den her hytte i stand?" Grinte hun og blinkede til ham, inden hun forsatte op af trappen. Selena var fræk og overtrådte altid folks grænser og hun elskede det!
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 17:40:35 GMT 1
Hans grænser var overtrådte meget siden han havde mødte hende og sagde meget forvirret "den er bestemt ikke grim" rejste sig op og gik efter hende og fik kontrollen over sin stemme og sagde "de behøver ikke at hjælpe mig" han ville helst gøre det selv for han ikke skulle miste koncentrationen i arbejdet at hende
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 17:54:43 GMT 1
Som de nåede op fra kælderen og hun nåede ud i den friske natteluft, smilte hun bare og vendte sig rundt. "Er du sikker, for jeg vil gerne. Jeg elsker at arbejde hårdt og svede." Sagde hun med et drillende smil og flirtende blik, hun stilte kassen ved frontmuren ¨på huset og sukkede lidt, det så godt nok lidt slemt ud, men det gik jo nok, når bare det blev ordnet.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 18:13:58 GMT 1
han så på muren og sagde "jeg vil helst gøre det selv så jeg ikke kommer til at ødelægge muren men du kunne gå ud og spise mens jeg laver den her mur det kan tage nogle dage før jeg kan gøre de mure helt sikre men når det er væggene inden for der kan du hjælpe til" han sagde det uden at se det mindste på hende
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 18:25:36 GMT 1
Roligt stod hun med hænderne i siderne som hun nikkede forstående og kiggede mod det store protjekt. Måske skulle hun sørger for at hente noget vand og mad til ham, for hun vidste jo at han ikke spiste det samme som hende. Dog ville hun nok bare finde noget vand, mad kunne han vel selv klare? "Jeg har jo spist, husker du nok. Jeg venter på jeg får lov til at smage lidt af dig." Sagde hun med er flirtende undertone og et selvsikkert smil, inden hun endte med at begynde at gå rundt om huset, om til den brønd som var omme bag ved. Der kunne hun tage noget vand til ham, for en hårdt arbejdemand havde vel brug for væske? Lidt havde hun da gjort sig klog på de andre væsner. Selena kom tilbage med en spand vand som hun stilte i baggrunden så der ikke kom støv og småsten ned i som han rev ned og satte op. "Jeg vil hellere holde øje med dig, jeg elsker at se en mand arbejde og svede, mindst lige så meget som jeg selv elsker at arbejde og svede." Grinte hun og satte sig roligt i græsset for at kigge på.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 18:51:00 GMT 1
"Det skal du ikke regne med" svaret han og begyndte rive en smule at muren ned af gangen og satte op lidt efter var han inde i arbejdet så den gang han var en slave så han lagde ikke mærke til Selena komme tilbage eller hvad hun sagde eller at han var begyndt at svede han holdte først en pause først der var en time til solen stod og gik hen til spanden og hældte vandet ud over sig selv
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 18:56:31 GMT 1
Selena nød synet med stort velbehag og bed sig i læben mens hun studerede ham arbejde og svede. Den detalje at han hældte vand ud over sig selv som hun vidste ville fordampe i solen fik det til at gyse lidt i hende, egentlig havde hun jo slet ikke godt af det her. Roligt rejste hun sig, for kælderen kaldte på hende, hun gik hen til ham, klaskede ham igen bag i og vinkede så roligt til ham inden hun trak sig tilbage. "Du bestemmer selv om du vil med eller forsætte." Sagde hun med et frækt smil og forsvandt ind i det store hus, her gik hun ned i kælderen og skiftede til sin underkjole, for den var rareste at sove i. Herefter hentede hun en af de gamle senge ned i kælderen og bankede den godt af, inden hun lagde sig ned i den. Godt nok knirkede den lidt, men hun skulle nu nok klare det.
|
|
|
Post by berus on Feb 15, 2012 19:10:42 GMT 1
Han blev overrasket af hun klaskede ham igen bag og så overrasket på hende og sagde "jeg har brug for en pause" han så kort på sit arbejde gik om til brønden og tog en tår vand og gik ned i kælderen og så rundt og sagde nysgerrige "hvor skal jeg sove henne" og han gjorde sit bedste for ikke at se på hende
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 19:13:58 GMT 1
Da hun hørte ham, vendte hun roligt rundt så hun lå på ryggen og satte sig halvt op mens hun så mod ham med et lokkende blik. "Her hos mig." Sagde hun så inden hun bed sig i læben og lod en finger vise ham vej hen til hende. Selena elskede virkelig det her, hvert eneste minut af det og hun glædet sig til en ny nat kom frem til dem. Så kunne det være hun kunne drille lidt mere, og måske endda presse lidt ud af ham, mere end bare arbejde på bygningen, men måske lidt på hende også.
|
|