|
Post by berus on Feb 22, 2012 18:43:29 GMT 1
Han så forvirret efter hende han var helt og aldeles forvirret i den ene øjeblik lagde hun op til de skulle lære hinanden at kende og i det andet øjeblik som om han arbejdede for hende og da hun kom ud igen svarede han forvirret "jeg er ikke helt sikker jeg kan lave det men jeg kan prøve" han var ikke helt sikker på han havde arbejdet med et fundament da han var slave
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 22, 2012 19:03:25 GMT 1
Selena var altid en forvirrende person, hun legede med folk, behandlede dem som det passede hende og hun hadet at arbejde ikke blev gjort. Desuden, når han sådan tvivlede, kom hun hurtigt tilbage til ham og så alvorligt mod ham. "Du rør ikke mit hjem hvis du ingen ide har om hvad du laver!" Kom det så vredt fra hende, for hun havde fået den opfatning af at han vidste hvad han lavede, men hvis det kun måske blev lavet ordenligt, skulle han slet ikke røre hendes hus. Hendes blik var skarpt og fast plantet på ham. Selena fandt sig ikke i noget og kunne han ikke sit arbejde, skulle han bare forsvinde, for så var hun færdig med ham.
|
|
|
Post by berus on Feb 22, 2012 19:42:46 GMT 1
Han så køligt på hende og sagde i en kold tone "jeg sagde måske fordi jeg ikke har set på den som om jeg skulle lave den men hvis de ikke er interesseret i min hjælp så kan jeg bare tage videre" og gik indenfor og tog sin rustning og satte sine våben på plads han ville ikke hjælpe hende hvis hun troede at han ville prøve at lave som han ikke vidste hvordan man gjorde rigtig så ville han overhovedet ikke hjælpe hende
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 22, 2012 20:07:18 GMT 1
Selena rullede med øjnene, han havde jo set meget på huset, så han vidste vel hvordan det skulle gøres og han skulle slet ikke sige at han kunne prøve. Så hun var færdig med ham, så blikket var koldt dog stadig med den charme som tilhørte vampyrerne. "Så smut du videre." Kom det bare koldt fra hende, som hun viftede med hånden, hun var ligeglad, hun kunne sagtens finde en anden. Det var det letteste, så ingen problemer der. Selena vendte rundt og gik ind i sit hus og lukkede døren efter sig. Nu havde hun da arbejdsro.
//out
|
|