|
Post by Neimi Silvertung on Apr 12, 2010 22:29:01 GMT 1
Neimi så roligt på det hele, hvert eneste bevægelse studerede hun grundigt for det var da interessant at se ham drikke fra den lille dreng og da drengen var livløs så hun kort på pigen og aede hende over håret før hun rakte barnet mod Val så han kunne få noget blod der endnu yngre for han sagde vidst ikke nej til det hun tilbød ham, hvilket hun heller ikke havde noget problem med for hun kunne tilbyde så mange forskellige måder for ham at få noget mad på, ihvertfald nogle forskellige måder at jage på men hun regnede med at hun skulle gå efter det unge blod til ham, så var spørgsmålet bare hvor hun fandt de unge uden at deres forældre var i nærheden, bare så der skete noget forskelligt hver gang eftersom hun regnede med at han mistede interessen for hende hvis hun ikke fandt på nye ting.
|
|
|
Post by Valentin on Apr 12, 2010 22:42:46 GMT 1
Val tog roligt imod det andet barn og da han havde fået fat i hende og holdt hende i et ligeså fast greb som han havde gjort med den anden, lod han også sine tænder gennembore hendes hals, så smagen af hendes blod blandede sig med de sidste rester fra det andet barns, og han kunne tydeligt smage det unge blod, og kunne nemt fornemme forskellen fra det noget ældre blod han også fik en del af til daglig, og det var da en god afveksling fra det normale, da det altid var godt med noget nyt og friskt blod, og hvis det var noget så ungt noget samtidig også gjorde det det jo bare endnu bedre. Han drak grådigt af hendes blod til han også kunne lade hende glide livløst ned på gulvet sammen med liget af sin døde bror, for fødderne af Val og Neimi. Han så roligt på hende, og var godt tilfreds med det hele, og det var da noget ret godt blod hun havde skaffet ham, og han var ret sikker på hun nok kunne vise sig nyttig, og hun var da også stadig en del interessant, så han ville nok godt kunne bruge hende lidt endnu, ihvertfald til hun også blev kedelig eller han blev træt af hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Apr 12, 2010 22:53:48 GMT 1
"Mæt?" spurgte hun roligt da han var færdig med det sidste barn som hun trådte over fordi de lå som en forhindring for hende, dog ikke en særlig høj en men stadig en forhindring til at komme tæt på ham. Hun stilte sig overfor ham mens hun roligt på så på ham og tørrede det sidste blod af hans hage med den ene hånd før hun tog hånden til sig og slikkede blodet af den, hun kunne nemlig godt lide smagen af blodet selvom hun ikke kunne tømme en hel person for blod så kunne hun da godt få en smule af det. Hun slikkede det roligt i sig mens hun så på ham med lidt tomme øjne dog med en smule frækhed i dem for blod gjorde et eller andet ved hende lige som drab men det var nok bare adrenalinen der fik hende lidt op og køre, det gav hende dog stadig lyst til at finde hans grænser i hvor meget han fandt sig i fra hendes side af selvom de lige nu bare skulle væk for hun blev aldrig for længe på et sted specielt ikke når hun havde dræb eller bare været medskyldig til at gøre det.
|
|
|
Post by Valentin on Apr 13, 2010 6:02:06 GMT 1
"For nu" svarede han roligt og så på Neimi, for nu var børnene eller de andre mennesker jo ikke særlig interessante mere, han havde jo fået hvad han ville have, så nu havde de ikke længere noget at give ham, så nu var det for hans skyld ret ligemeget hvad der skete med dem, for han var jo egentlig ret ligeglad med mennesker, de var jo egentlig bare føde for ham, og eftersom han ingen samvittighed havde eller medfølelse overfor andre levende væsener, så kunne han ikke være meget mere ligeglad med hvad der skete med dem og om de levede eller døde. Bare han fik sit blod "Hvad nu?" spurgte han roligt for han vidste jo ikke hvad hun normalt gjorde efter sådan noget, de fleste ville nok forsvinde fra stedet og komme videre, også for ikke at blive fanget med en bunke lig for deres fødder, det var jo nok ikke alle der ville blive taget sådan, selvom han nu selv var ret ligeglad, der var intet de kunne gøre alligevel, han var jo alligevel stærkere end dem, så de ville ikke kunne stoppe ham uanset hvad, om de så ville prøve eller ej
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Apr 13, 2010 15:16:12 GMT 1
"Nu synes jeg vi skal stikke af tilbage i skoven og så kan vi tænke bagefter" svarede hun roligt selvom hun stod og ventede på at han flyttede sig for han stod jo i vejen for hende, så han måtte jo gå først ellers kunne hun ikke komme væk fra det her sted. De døde interesserede hende ikke lige nu for hun skulle lige finde ud af mere om ham, men ikke her for når solen stod op ville der sikkert snart komme flere mennesker med alle mulige våben og angribe dem, selvom hun ikke tvivlede om at han kunne meget mere end hun havde set så havde hun ikke lige lyst til at blive genkendt og efter slagtet fordi han reddede hende jo nok ikke.
|
|
|
Post by Valentin on Apr 13, 2010 15:29:06 GMT 1
"Lyder som en fin ide" sagde han roligt og trådte lidt tilbage fra døråbningen så Neimi også ville kunne komme igennem, hun kunne jo ikke komme ud når han stod der. Og det ville nok være en god ide at komme lidt væk derfra inden nogen opdagede hvad der var sket, da hun nok ikke lige have lyst til at blive genkendt her lige nu, men han ville dog stadig gerne vide noget mere om hende, og havde ikke tænkt sig at opgive det lige foreløbig. For hun virkede da ret interessant, hvilket jo egentlig også var grunden til han havde ladet hende komme med ud, og hvilket også var det der havde holdt ham fra at dræbe hende eller noget endnu, for lidt interessant var hun da stadig, og så kunne han jo ligeså godt finde ud af lidt mere om hende, istedet for bare at dræbe hende eller noget, det var der jo ikke noget sjovt ved, ikke ligeså meget ihvertfald. Og så kunne han jo altid dræbe hende senere hvis det var, hvis hun gik hen og blev kedelig eller han mistede interessen for hende, det skete jo tit da der skulle en del til at holde hans interesse hvis han ikke skulle ende med at blive træt af sit legetøj i længden, men det kom jo også lidt an på hvor godt hun klarede det, og om hun ville blive ved med at være så interessant, det måtte han jo bare vente og se
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Apr 13, 2010 15:43:01 GMT 1
Neimi smuttede hurtigt forbi ham med lette skridt, eftersom hun bare regnede med at han fulgte efter hende ligesom han havde gjort før det. Hun tjekkede hurtigt huset for værdier som hun eventuelt kunne sælge på det sorte marked, der var ikke meget men hun tog det hun kunne i favnen før hun smuttede ud af huset og mod skoven med mere rolige skridt selvom hun ikke regnede med at Valentin havde problemer med at følge med eftersom han var en del større end hende og meget hurtigere så det burde ikke være noget problem, dog så hun ind i mellem efter ham fordi han ikke bare skulle stikke af før hun havde fundet ud af noget mere af om ham eftersom han virkede mystisk og dermed interessant fordi han var dødbringende og farlig, noget der nemt kunne tiltrække hende sammen med det at han virkede en del fornem så han var nok ikke bare en almindelige vampyr der rendte rundt.
|
|
|
Post by Valentin on Apr 13, 2010 15:51:22 GMT 1
Valentin ventede roligt på hun var kommet forbi ham og begyndte at gå ud mod huset og tilbage mod skoven, og han fulgte så med hende. Han gik efter hende med rolige skridt mod skoven, og kunne ikke helt lade være med nogle gange at tænke på hvem hun var, for hun virkede da en del interessant på en eller anden måde, selvom han ikke helt vidste hvorfor. Hun var bare anderledes end alle de andre mennesker, også udover det at hun åbenbart fandt det underholdende at se på folk dø og blive drænet for blod af en vampyr, noget der dog ikke mindskede hans interesse for hende, tværtimod. Og så længe hun stadig virkede interessant og han ikke blev træt af hende eller fandt hende kedelig, så var der jo ingen grund til at dræbe hende, så kunne han jo ligeså godt studere hende lidt istedet og finde ud af lidt mere om hende, og det havde han da også tænkt sig, og han havde derfor heller ikke tænkt sig bare at lade hende gå lige med det samme, han ville lige vide lidt mere om hende og se om han kunne finde ud af et eller andet om hende, for hun var jo ret så interessant, og han ville gerne vide hvorfor, fordi han ikke vidste det og ikke rigtigt virkede til at kunne finde ud af det eller blive enig med sig selv på det punkt, hvilket bare interesserede ham endnu mere, samtidig med det også irriterede ham en del
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Apr 13, 2010 16:04:31 GMT 1
Neimi forsatte sin rolige gang hen til skoven hvor de først havde mødtes men den lette og sjove tåge var efterhånden ovre igen, hvilket hun fandt lidt kedeligt for den havde været lidt sjov at lege med eftersom omgivelserne havde virket så mystiske og spændende, for det havde tiltrukket hende i starten. Hun sagde ikke noget som hun gik men hun regnede med de snakkede en smule når de kom hen til stedet, så kunne hun også se hendes ting igennem og pille de ting fra som gav mindst penge for dem gad hun da ikke slæbe på, dog var hun tilfreds med at hun havde fundet nogle ting og sluppet for at dræbe en masse mennesker eftersom hun havde overladt det sjove til Valentin men hun ville stadig godt have set ham dræbe de voksne, selvom det nok kom næste gang, hvis der altså blev en næste gang, noget som tiden kun kunne vise for hun kunne jo risikere at blive slået ihjel hvis han mistede interessen for hende, selvom hun var god til at holde folks interesse til hende eftersom hun ikke afslørede alt om sig selv lige med det samme men tog det i små bidder.
|
|
|
Post by Valentin on Apr 14, 2010 6:45:47 GMT 1
Valentin fulgte hende roligt til de igen nåede skoven, hvor de havde mødt hinanden før de var taget ud til huset hvor han havde dræbt de der mennesker. Han syntes egentlig hun virkede okay, selvom hun var et menneske, men hun virkede bare en hel del interessant på en eller anden uforklarlig måde, og så længe hun blev ved med at holde hans interesse på den måde så ville han nok ikke ligefrem dræbe hende, for det var da lidt interessant hvordan hun kunne fange hans interesse og vække hans nysgerrighed på den måde, som ikke mange andre kunne. Og derfor ville han gerne vide noget mere om hende, så ihvertfald indtil han vidste noget mere om hende ville han nok ikke dræbe hende, medmindre han mistede interessen for hende og hun blev kedelig, for så kunne han nok godt finde på at gøre det alligevel, men ellers ville han nok ikke gøre det lige med det samme. Og hvis hun kom til at komme med ud og jage eller noget en anden gang ville det da ikke ligefrem gøre noget, så ville han jo også bedre kunne finde ud af lidt mere om hende, og måske også se lidt om hvordan hun normalt arbejdede, for det kunne da også være lidt interessant at se
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Apr 14, 2010 7:31:27 GMT 1
Neimi stoppede først da hun nåede stedet hvor de havde mødtes, først der satte hun sig med et bumb op af et træ og lagde hendes nye ting foran hende, som hun gav til at studere. "Dit navn er Valentin og du er vampyr, er der mere du kan fortælle?" spurgte hun roligt som hun studerede hendes nye sager og pillede dem væk hun ikke mente havde nogen større værdi. Hun ventede bare på at han sagde noget eller gjorde noget, om det så var at bide hende så var hun ret ligeglad for hun havde ikke nogen fysisk der kunne måle sig med hans, men hun ville godt vide noget mere om ham, bare sådan en smule resten ville hun jo kunne finde frem til hvis han lod hende leve og ville tage hende med på jagt så hun kunne studere hans træk, der kunne afsløre hvordan han tænkte og det ville gøre det nemmere at læse ham.
|
|
|
Post by Valentin on Apr 14, 2010 19:42:44 GMT 1
Valentin fulgte hende indtil de igen nåede det sted hvor de havde mødtes til at starte med, inden de var gået ud for at dræbe. Da de var stoppet, og Neimi satte sig ned stillede han sig et sted nær hende og studerede hende lidt med et roligt blik "Jeg arbejder som personlig rådgiver for Zill, dronningen af Darklia, og bor på det store sorte gods ude i skoven i Darklia, med de tjenere og slaver jeg har til at rende rundt der.." svarede han roligt uden at fjerne blikket fra hende, for hun var da meget interessant, og han ville jo gerne vide noget mere om hende, selvom han normalt ikke interesserede sig for mennesker, andet end deres blod, men hende her var anderledes af en eller anden grund, selvom han ikke engang selv kunne forklare det eller vidste hvorfor, det var hun bare på en eller anden måde "Og hvad med dig? Hvem er du?" spurgte han hende, mens han roligt studerede hende lidt, ligesom for at regne ud hvad hun var for en, selvom det var helt umuligt, han vidste heller ikke rigtigt hvad han ellers skulle sige om sig selv, ville hun vide mere måtte hun selv spørge, så valgte hun jo selv
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Apr 14, 2010 19:55:16 GMT 1
"synes alle jeg møder er noget for den dronning" sagde hun roligt som hun studerede hendes ting, dog var det egentlig ikke ondt sagt for hun havde intet imod den dronning selvom hun aldrig havde mødt hende og så var hun jo vokset op med at hun skulle holde med hende og det gjorde hun da også så længe hun ikke blandede sig i hendes sager. "Jeg er tyven Neimi, jeg rejser rundt og stjæler ting hvis jeg ikke bedøver mænd for at stjæle fra dem. Kan ikke ligefrem prale med at jeg har et sted at bo eftersom jeg er hjemløs" sagde hun roligt som hun så op på ham med et skævt sødt smil på læberne for der var jo ikke så meget at sige, eftersom det var hele sandheden dog ville hun ikke forklare hun havde en tidligere herre som hun stadig kunne besøge hvis hun ville, for den detalje var ikke særlig vigtig i hendes øjne.
|
|
|
Post by Valentin on May 9, 2010 19:46:58 GMT 1
"jeg har så ikke noget specielt for dronningen, jeg har arbejdet som personlig rådgiver for hendes familie siden længe før hun blev født.. Og jeg ser hende ikke selv som min herskerinde, jeg rådgiver hende bare, som jeg har gjort for hendes far i hans regeringstid, og støtter hendes familie som jeg har gjort altid, ligesom min far også gjorde det før mig" sagde han roligt, for det var jo sandt, han tjente ingen, men han havde jo altid været personlig rådgiver for kongefamilien, selvom det meste af alt bare var for at styrke hans egen position, da han jo af den grund var noget tættere knyttet til dem, og det gav en del magt og autoritet af være en personlig rådgiver og støtte af kongefamilien og regenten af Darklia, og hans far havde jo også altid været dem nær og støttet dem, så det var jo også lidt en form for familietradition, da det jo også var gået i arv til ham fra hans far, ligesom alt hvad han ejede som også var tilfaldet ham ved hans fars død. "Interessant.." sagde han roligt da hun var færdig med det sidste hun sagde, egentlig mest for bare at gøre opmærksom på han havde hørt hvad hun sagde, og for at virke som om han udviste en interesse for det, hvilket han jo egentlig også gjorde, for hun virkede da lidt interessant, så han var da en del interesseret i hende, og ville da også gerne vide mere om hende, bare for lige at finde ud af noget mere om hende og hvad hun var for en, for det var sjældent han fandt et menneske som interesserede ham på den måde, så når han gjorde var det da alligevel lidt interessant
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on May 9, 2010 20:06:22 GMT 1
Neimi så roligt på ham som han talte for hun lyttede da til det han sagde "Ser hende da heller ikke som herskerinde men du arbejder stadig for hende og det gør jeg ikke ligefrem, eftersom jeg bor på gaden og lever af det jeg selv kan skaffe, så det er ikke ligefrem fordi hun har været god ved mig men igen jeg er kun en lille tøs i blandt en masse folk" sagde hun roligt for det var jo alt sammen sandt, hun tog jo hvad hun kunne skaffe og det havde han da bevis på med de ting hun havde nakket fra huset de lige havde røvet, hvilket også betød hun egentlig ikke interesserede sig for magt udover hun godt kunne bruge et sted at sove ind i mellem i stedet for gyder eller den hårde jord, men på den anden side så kunne hun også godt finde på at sove på gulvet hvis hun endelig havde penge til at leje et værelse et eller andet sted bare fordi det var svært at vende sig til at sove i en blød seng. Hun endte med at rejse sig op og lade tingene på jorden som hun børstede sig af selvom det nok ikke hjalp eftersom hun egentlig var ret beskidt i forvejen og godt kunne bruge et bad, men hun nægtede at gøre det i søer eller floder eftersom hun hadede vand på den måde.
|
|