|
Closer
Mar 31, 2012 3:29:12 GMT 1
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Mar 31, 2012 3:29:12 GMT 1
Han lyttede til hende i stilhed "det var godt" sagde han til det første og kunne ikke holde sig fra at gengælde hendes kys som han som de andre gange nød. "ja oki du har ingen vinger og du dufter faktisk godt men du er i hvertfald alt hvad jeg nogen sinde har drømt om" sagde han ærligt mens han så hende dybt i øjne før han kyssede hende. "jeg ville gøre alt for at beskytte jer selv om det går imod min tossede familie" sagde han bestemt inden han igen begyndte at kysse hendes hals mellem de små nap som han dog ikke helt kunne holde sig fra mendenne gang var han ikke helt sikker på hvorfor han gjorde det ud over at det var fordi hans krop sagde han skulle.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Closer
Mar 31, 2012 7:17:51 GMT 1
Post by Deleted on Mar 31, 2012 7:17:51 GMT 1
Egentlig vidste hun ikke helt hvor meget hun kunne holde til længere af de mange kys og nap, for hun blev jo tændt af det og prøvede virkelig at slappe af men hjertet valgte at pumpe lettere vildt. Hendes blik var dog stadig en smugle fræk, nok af samme grund og det at hun ikke helt kunne styrer sig. Roligt blottede hun bare halsen endnu mere og sukkede faktisk rimelig højt, som hun nød det han gjorde. "Du er alt hvad jeg kunne drømme om i en mand, jeg tror på vi har noget ægte her." Hviskede hun dog med en nydende stemme da han havde optaget kyssende og den pokkers dejlige nappen igen. Hun tryggede sin krop mere ind til ham ved at ligge sine arme om hans hals, hendes vejrtrækning var lidt tungere og hun kæmpede virkelig en indre kamp for ikke bare at skulle overfalde ham. Med sig selv kunne hun ikke finde ud af om det var for tidligt, men måske var det. At han kaldte sin egen familie tosset fik hende bare til at smile sødt, hvis han havde lidt problemer med dem, gjorde det vel intet at han fik lidt flere? Hvordan ville det mon blive at bo i en hytte, jo hun boede da i en nu, som knapt nok var tillukket og hun intet privatliv havde udover det at hun boede på en øde ø. Ville hun kunne vende sig til at sove i seng? Det med at leve i mørket kom hun ikke helt til, for hun kunne jo bare gå ud og hun var tit vågen i længere tid af gangen med en lur ind imellem i det dejlige solskinsvejr. Desuden ville hun gerne beholde sin gyldne hudfarve, den klædte hende nu noget så fin og solen var skyld i det.
|
|
|
Closer
Mar 31, 2012 11:42:16 GMT 1
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Mar 31, 2012 11:42:16 GMT 1
Lyden af hendes sukken og hendes hjerteslag gjorde ham glad på en nærmest dyrisk måde der gjorde at han ikke havde lyst til at stoppe og slet ikke at slippe hende selv hvis han kunne. Han lyttede til sine ord men tænkte over dem i lang tid inden han stoppede med at kysse hendes hals og så hende i øjne ”det glæder mig at jeg lever op til din standart min kære… men intet kunne være mere ægte end det jeg føler for dig… hvis mit hjerte kunne banke ville det gøre det kun for dig” sagde han lavt med en forførende stemme. Han nussede hende stadig blidt før han kyssede hendes læber kærligt inden han igen kyssedes hendes hals dog lod han denne gang sine kys forsigtigt vandre ned af mens han lyttede til hendes hjerte for at finde ud af hvordan hun havde det med det ”hvorfor skal du være så forbandet smuk ?” spurgte han stille men det var tydeligt at det blot var hans måde at fortælle at han fandt hende utrolig smuk. ”det er jo umuligt at holde fingere fra dig” sagde han med en mild latter i stemmen for at få det til at lyde som en god ting at han havde svært ved at holde sig fra hende, han lod sine hænder glide helt om hende og holdte hende så tæt ind til sig som han kunne og så hende op i øjne med det for ham kærlige blik. ”jeg kan ikke fatte at jeg har været så heldig at støde ind i dig… men hvad der er endnu mere utroligt er at du ville have en farlig blodsuger som mig” sagde han med en glad stemme inden han kyssede hende igen hvor han slap før og lod igen sine kys vandre langsomt ned af hende og håbede på at hun ikke ville stoppe ham for det var svært nok ikke bare at springe på hende med det samme men hvis han ikke kunne få lov til at kysse hende over det hele.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Closer
Mar 31, 2012 11:54:10 GMT 1
Post by Deleted on Mar 31, 2012 11:54:10 GMT 1
Havde han ikke noget hjerte, var det derfor han var så kold, hun havde vidst stadig meget at lære om disse vampyrer, men mon ikke også hun havde tiden til det. Det var en lidt skræmmende tanke, selvom hans ord var så søde, En smugle uhyggeligt at hun ikke ville kunne høre hans hjerte slå, hun vidste jo heller ikke at han var udødelig, med mindre solen fik ham på ham, eller de sædvanlige småting som vampyrer lige skulle undgå. At hans kys vandrede ned, fik hende til at gispe lidt, hendes hjerte sprang igen et slag over som hun sad og nød det han gjorde og hun selv nussede ham blidt i nakken og lidt op i håret ind imellem. "Og du så uimodståelig." Hviskede hun med en blidt latter, inden hun så ham i øjnene og drømte om hvordan livet nu ville blive, for det ville jo vende fuldstændig rundt, intet ville blive som før. Hvis sømanden ikke havde taget hende med, havde hun aldrig mødt Lukas, så hun var ikke længere irriteret over hans handling. Tænk at han nu kaldte sig selv en blodsuger, så var navnet måske meget rigtigt fra andres side af? Hun kiggede lidt undrende på ham, men lukkede øjnene som hun kom med lidt mere nydende lyde end blot suk. Både af kysset, men mest af hans vandren ned fra halsen. Som fik sommerfuglene i maven til at gå amok. Uden sådan at tænke over det, greb hun fast i hans nakke, pressede sine negle blidt ind, hendes måde at reagere på fordi hun fandt afsindigt dejligt. "Jeg dømmer ikke, der skal være plads til alle væsner og du er jo god ved mig, så jeg ser intet problem i at skulle vælge dig når du er så fantastisk dejlig." Sukkede hun med nydelse ret tydeligt i hendes stemme, stadig lukket øjne og måske en smugle fraværende.
|
|
|
Closer
Mar 31, 2012 12:18:54 GMT 1
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Mar 31, 2012 12:18:54 GMT 1
Han lyttede til hendes ord og smilede stort hvilket han dog kunne gjorde fordi han ikke kunne lade være. Da han nærkede hendes negle i hans nakke nappede han hende igen blidt dog nok til at hun ville kunne mærke det men ikke nok ville at det ville give hende mærker. ”hvis der er nogen der er uimodståelig her så er det klart dig… for at være ærlig er det svært kun at skulle gøre det her ved dig” sagde han hviskende for at fortælle i skjul hvor meget han endelig havde lyst til at springe på hende. Han havde på ingen måde noget imod at hun stak neglene i ham og selv hvis hun skulle formået at bryde hans hud så det ville bløde havde han intet problem med det da han efter at have drukket hendes blod sagtens kunne klare at mindste noget uden det ville påvirke ham. Han lod sine kys vandre en smugle mere inden han forsigtigt lod sin ene hånd vandre om til hendes mave og langsomt op det fra mod hendes bryst dog på en måde så der ikke var tvivl om at hun sagtens kunne og måtte stoppe ham hvis hun ville det. han elskede at høre hendes hjerte banke på den måde og hver gang det sprang et slag over kunne han ikke andet end nyde det da det minede ham om at hun var levende hvilket gjorde ham en smugle stolt af sig selv for han havde aldrig forventede at han skulle være i stand til at holde af noget levende uden at dræbe det med det samme eller forvandle det for den sags skyld. Han havde faktisk ingen hensigt om nogen sinde at skulle forvandle hende ved mindre hun bad ham om det hvilket han ikke kunne forstille sig at hun skulle for han havde aldrig mødt nogen der gerne ville være vampyr som ikke vel og mærket ikke bare var mennesker uden evner. Han så op på hende men anede ikke da han skulle sige da hans hoved var fyldt med ord. ”uanset hvad der sker så vil jeg huske den her dag rasten af mit evige liv” sagde han med glæde i stemmen og kyssede videre som hans hånd langsomt vandrede hen til samme sted som hans kys var på vej til.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Closer
Mar 31, 2012 12:40:36 GMT 1
Post by Deleted on Mar 31, 2012 12:40:36 GMT 1
Det gippede noget så grumost i hende, for et sted ville hendes krop jo meget gerne have mere, på den anden side nød hun jo at sidde her fortælle ham hvor dejlig han var. Dog havde hun svært ved at holde fokus på grund af det han gjorde, hun gjorde alt for ikke at begyndte at vride sig i nydelse fra det. Det ´havde jo stået længe på og bare tanken om hvor han var på vej hen gjorde hendes krop mere end klar til at modtage mere. Og på grund af alt dette, havde hun svært ved at sige noget, uden at lyde en smugle liderlig. Dog da han sagde evige liv tog hun hurtigt hans hånd og stoppede ham i alt det han nu havde gang i. "Lever du evigt?" Spurgte hun så overrasket, for det gjorde hun jo ikke, hun ville blive gammel og grim og dø til sidst. Hvis han levede evigt, ville han jo se sådan her ud altid imens hun blev ældre at se på. Evig ungdom, hun tog fat i sit hår og kiggede ned af mens hun tænket så det knagede. "Men, så bliver du jo ikke gammel som mig?" Kom det halvspørgende fra hende, hvordan skulle hun kunne holde på ham når han blev ved med at være så gudeskøn at se på og hun trist og gammel og grå. Kathy sukkede lidt, hun ville jo ikke af med ham, overhovedet. Roligt lagde hun sig sådan halvt ind til ham i stolen, og sukkede så bare. Et sted var det her rimelig uheldigt, for det der med at blive gamle sammen, ja det blev da kun med alderen. Udseendet kunne han ikke følge med på. Hvorfor pokker vidste hun heller ingenting om han race? Hun burde købe en bog om det. Roligt lukkede hun øjnene og sad bare hos ham, hun kunne godt høre, ja ingenting ved hans bryst eller mærke det, men det gjorde hende intet, for hun var ret overbevist om at alt han sagde, kom fra det hjerte han ikke ejede. "Du må ikke forlade mig fordi jeg bliver gammel." Hviskede hun så ind mod hans hals som hun sad lidt bøjet i ryggen og knugede sig ind til ham.
|
|
|
Closer
Mar 31, 2012 13:24:11 GMT 1
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Mar 31, 2012 13:24:11 GMT 1
Da hun stoppede ham så han undrende til han hørte hendes ord og smilede så… jeg vil blive gammel engang men der vil gå meget lang tid og jeg vil nok aldrig komme til at se lige så gammel ud som mennesker kan det… jeg har i hvert fald aldrig set en af min slags der så ældre ud end et menneske i 40’erne” sagde han roligt og tav kort ”den ældste jeg har mødt af min slags er vel knap 4000 men jeg har hørt om dem der var ældre end det” sagde han roligt og forklarende ”men ja hvis jeg holder mig fra solen og visse andre ting så vil jeg leve evigt… går jeg da ud fra eftersom at jeg aldrig nogen sinde har hørt om en vampyr der døde af alderdom” sagde han med et lille grin før han hørte hendes sidste ord ”jeg ville aldrig forlade dig… ikke af egen fri vilje i hvert fald” sagde han bestemt som han så hende i øjne for at lade hende vide at han mente det. ”og hvis du en dag skulle have lyst til at opgive livet i solen og et dødeligt liv kan jeg altid gøre dig til vampyr så du ville kunne leve til evig tid… men det er kun noget jeg vil gøre hvis du er helt helt sikker og ikke noget du får mig til at gøre så længe du er så ung smuk og fantastisk” sagde han med et skævt smil men en ærlig stemme. For ham virkede det mere og mere som om at hun aldrig havde mødt en vampyr før men det gjorde ham nu ikke noget. ”vi vampyre kan forvandle alle racer til en af vores må dog sige at de udødelige mennesker og dræberne har jeg aldrig hørt om men de har jo også særlige evner” han tav kort” en dråbe af mit blod ville få din krop til at føles som var der ild i den… mit blod er giftigt for alle væsner men hvis en skulle drikke nok af det ville personen hjerte stoppe og de ville åbne øjne til et evigt liv” forklarede han stille og ærligt for det var jo sandt nok. Han havde flere gange før forvandlede folk der havde råbt og skreget af smerte i mens forvandlingen stop på som deres krop langsomt døde men de fleste var blevet glade for deres nye liv men nu havde han jo også primært gjort det ved folk uden evner som ikke havde noget at mindste andet end solen og flere og flere så ud til at kunne leve med det. Han kendte ikke selv til smerten det ville føre med sig andet end fra hvad han havde set da han var født vampyr død og med et hjerte der aldrig ville kunne slå uanset hvad han gjorde. Han så hende i øjne og smilede svagt ”jeg vil leve ved din side så længe du tillader det… men jeg kan ikke love at jeg ville forsætte mit såkaldte liv hvis du skulle dø fra mig” sagde han hviskende men med et ærlighed der var så tydelig at det stod malede i hans ansigt som han holdte roligt om hende. ”men min evne virker kun mod mennesker så at sige… altså jeg kan ikke forvandle dyr og du ville aldrig kunne få mig til at gøre det for en Lycan eller varulv for de burde slet ikke betræde denne verden” sagde han roligt dog med et tydeligt had i stemmen da han sagde Lycan og varulv men det lå jo også dybt i hans gener at han skulle hade dem. Han kyssede hendes pande med sine kolde læber og smilede roligt ”men bare rolig jeg er kun 176 eller der omkring så der går hvad mindst 300år før jeg vil ælnes igen så du kommer ikke til at se en gammel mig før om lang tid” sagde han med en latter i stemmen blot i håb om at sætte et billede ind i hendes hoved af ham ung den ene dag og ældre den næste for det var som regl sådan det var når dem i hans familie skiftede alder, at det skete i løbet af søvnen at de ville se ud som om at de var blevet nogen år ældre men han kunne ikke sige om det også var sådan halvblods og forvandlings vampyre havde det for han holdte sig som regel kun sammen med fuldblods.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Closer
Mar 31, 2012 13:55:17 GMT 1
Post by Deleted on Mar 31, 2012 13:55:17 GMT 1
Der gik så mange tanker igennem hendes hoved, men hun lyttede til hvert eneste ord, nu lærte hun da lidt om hans race og hvad de var i stand til. Men tanken om at leve af blod gjorde hende utilpas, og så uden solen, aldrig, faktisk var hun trist over han aldrig havde set den. For hende var solen jo så livsbekræftende, måske var det derfor han ikke kunne tåle den? Hendes blik var kærligt, hun kyssede hans hals stille som hun lyttede til ham, noget ved hans stemme fik hende til at slappe af. Hvorfor nød hun egentlig ikke bare nuet? "Det lyder som en smertefuld proces." Sagde hun så eftertænksomt inden hun smilte lidt igen, for hun ville se hvad der skete til den tid, hun ældede sådan set lige det hurtigere og havde nok kun et par hundred år endnu at leve i. Det var også god tid, men hun blev jo gammel under denne tid. Så når hun en dag mente hun ikke ville ældes mere, så kunne hun vel godt overveje det. Da han sagde hans alder grinte hun lidt, for så gik han jo faktisk og havde en ældre partner. "Jamen dog, så får du jo ud med en ældre dame." Grinte hun sødt, inden hun lagde sit ansigt helt ind til hans og kyssede ham dybt, hun kunne ikke lade være, for hun var jo helt væk i ham og var lidt ked af hun havde afbrudt ham. Dagen varede ikke så lang tid i denne tid, men hun syntes den varede alt for lang tid, for hun ville gerne væk derfra. Burde han egentlig ikke pakke det han ville have med sig? Det kunne selfølgelig altid vente. Hendes blik hvilede roligt på hans smukke ansigt som hun kærtegnede blidt med en finger. Inden hun lod den køre ned af hans hals, kraveben og endte med at lægge en hånd mod hans bryst. Han måtte bryde kysset hvis han havde et ord at indføre, men hun ville ikke, hun gjorde det blot mere intenst som hun tog fat i hans tøj hvor hendes hånd lå så fint.
|
|
|
Closer
Mar 31, 2012 14:16:41 GMT 1
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Mar 31, 2012 14:16:41 GMT 1
Hvorfor han ikke kunne gå i solen havde han aldrig helt forstået men han mindes dog at han oldemor engang havde sagt at det var fordi at solen gav liv og var skyld i alt hjertebanken og eftersom de var døde ville de ikke kunne klare at være i det men han var dog ikke sikker på at han huskede rigtigt. Hendes ord fik ham til at nikke ”det gør ondt at dø kan jeg forstille mig særligt når kroppen bliver forgiftet” svarede han roligt og det var tydeligt på måden han sagde det at han ikke frygtede død eller smerte på nogen måde og aldrig havde gjort det. til hendes ord grinede han kort ”uuh frækt… hvor meget ældre er min skønhed så ? 20? 25år ældre?” sagde og spurgte han med et lille smil. Hans gæt var ikke tilfældigt men fordi at det var hans bedste bud ud fra de dæmoner han før havde mødt og det faktum at han ikke kunne tro det var 50 men heller ikke kunne tro at det var under 15 men dog var han åben for at han kunne tage fejl som han før havde gjort med nogen ting. Da hun kyssede ham kunne han ikke andet end at nyde det og han knugede hende tæt ind til sig med sine stærke arme dog ikke så hun kom til skade men nok til at lade hende vide at han ikke havde i sinde at slippe hende. Han nød kysset om muligt mere end de andre kys og lod forsigtigt sin tunge bryde deres læber før han forsigtigt men med tiltagende intensitet lod sin tunge lege med hendes. Han kærtegnede hendes ryg med sine hænder som han nød hvert eneste sekund med lukkede øjne. Han slap hende forsigtigt med den ene hånd blot for at lade den vandre om foran hende og gribe om hendes bryst dog mens han stadig holde hende så tæt som muligt med den anden hånd. Han kærtegnede roligt men dog bestemt hendes bryst da han ikke kunne lade være, han elskede at være tæt på hende og røre hende og han var sikker på at hvis hans hjerte kunne slå ville det hamre som en sindssyg. Han lod kysset blive brudt lidt efter og efterfulgte det af et dybt kys inden han åbnede øjne og så på hende dog uden at stoppe sine kærtegn af hendes bryst dog gjorde han det roligere nu hvor kysset var brudt.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Closer
Mar 31, 2012 14:28:30 GMT 1
Post by Deleted on Mar 31, 2012 14:28:30 GMT 1
Hendes krop elskede det her lige nu, for den var lettere oppe og køre, hjertet pumpede i hvert fald af sted og hun mærkede at hun fik det varmere på trods af at han var så kølig, ja faktisk direkte kold. At hans tunge lod sig snige ind for at lege med hendes var hun helt med på, hun gengældte bare og sukkede nydende som hun fik en underlig lyst til at flå tøjet af ham som han greb hendes bryst. Det var utroligt dejligt, hun ville egentlig ikke have det til at stoppe, men hun burde jo svare ham på hans bud. Da han stoppede deres snav og blot kyssede hende dybt, for også at stoppe det, så hun bare helt saglig på ham, for hun mente ikke at hun i sine mange år havde fået så godt et kys. Og hans hænder var bare magiske, som den ene stadig kærtegnede hendes bryst. Inden hun sagde noget, smilte hun bare charmerende og nød følelsen efter kysset, inden hun åbnede munden stille, fugtede sine læber og så så drillende mod ham. "Du spørger da ikke en dame om hendes alder, du burde skamme dig." Grinte hun som hun hurtigt kyssede hans mundvig og nød hans væsen, skønt ikke mange af hendes slags nok ville det, i hvert fald ikke fast. Måske var de et lidt skørt par, men dem var der vel mange af? Hendes blik bare drømmende, hvordan kunne hun være så heldig? "Men hvis du nu absolut må vide det, så er jeg 208, så lidt tæt på var du da." Hviskede hun stille med et stadig lidt drillende smil, for hun kunne ikke lade være. 32 år ældre var hun, så ældre end hvad han nu lige havde gættet på, men tæt nok syntes hun og så var det jo smigrende et sted at gætte hende yngre.
|
|
|
Closer
Mar 31, 2012 14:45:19 GMT 1
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Mar 31, 2012 14:45:19 GMT 1
Han lyttede til hendes svar og lo blot kort til det første inden hun gav ham sin alder ”så har jeg jo stadig lang tid til at nyde dig i… det er en smuk alder til dig min kære” sagde han med sin forførende stemme inden han igen kyssede hende inderligt og holdte hende tæt ind til sig som et tydeligt tegn på at han ville være tæt på hende inden han igen lod sin tunge finde sin vej til hendes og lege med den i næsten lige så lang tid som før mens han kærtegnede hendes bryst en smugle meste fast end før selv om han gjorde alt hvad han kunne for at det ikke skulle ende med at gøre hende ondt. Han kunne mærke at noget i hans bukser rørte på sig men lod blot som ingen ting og håbede på at hun ikke ville opdagede det da han så det som lettere pinligt at han ikke kunne være så tæt på hende uden at få lyst til hende men han kunne ikke gøre for det da han aldrig havde nydt at være tæt på nogen så meget som han nød at være tæt på hende. Han tøvede kort i sit hoved inden han lod hånden fra hendes ryg vandre hen over hendes mave i en cirklende bevægelse som langsomt førte ned af. han brød kysset kort og så på hende med en blik der søgte tilladelse som hans hånd kørte uden på hendes tøj ved trusse kanten inden han begyndte at kysse og nappe hendes hals ivrigt hvor han lod kyssene vandre ned til det bryst han endnu ikke havde rørt hvor han kyssede og nappede hende uden på tøjet med en lyst der ikke var til at tage fejl af dog var han stadig meget ops på ikke at komme til at gøre hende ondt hvilket ikke ligefrem var nemt for ham når han havde sådanne lyster da han aldrig før havde været tæt på en kvinde så længe uden at ønske og dræbe hende hvilket han bestemt ikke havde i sinde ja faktisk nok mere det modsatte da han blot ønskede at hun skulle nyde at være tæt på ham lige så meget som han nød at være tæt på hende.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Closer
Mar 31, 2012 15:02:25 GMT 1
Post by Deleted on Mar 31, 2012 15:02:25 GMT 1
Hun rødmede ved hans ord, hvor var han dog kær at sige sådan, alder sagde hende ikke så meget, døden frygtede hun ikke, for hun havde aldrig sådan rigtig stået overfor den. Dog vidste hun at hun en dag skulle dø og det var hun skam afklaret med, livet begyndte og livet endte, sådan var naturens gang. Men hun havde en frygt for at han skulle miste sit liv, som levende død, hun ville ikke miste ham. Så hun ville gøre alt for at beskytte ham mod solens stråler og hvis nogen så meget som prøvede at røre ham, så ville han nok også se lidt til hvor god i sit element hun faktisk var. Selvom Kathy ikke virkede som en type der blev vred, så kunne hun sagtens blive det, det var sket et par gange når nogen ville gøre Juju noget. Og hendes følelser for Lukas var jo meget anerledes, men hun ville reagere på præcis samme måde. Hendes havblå øjne lukkede i sin hun igen mærkede hans læber, og hans tunge, som så hjertelig var velkommen i det ret så hede kys. Et lille støn blev kvalt i kysset da han var lidt grovere ved hendes bryst, hun var vild med det og hendes krop ville klart have mere, hun blev jo rimelig tændt her. Og hvis han lagde mærke til det, kunne han nok også godt lugte at hun var våd. Det blik han gav hende, fik hende til at smile småfrækt, hun gav et kort nik fra sig, de kunne begge vidst ikke helt holde sig fra hinanden og noget skulle de vel bruge tiden på og hvad var bedre end at nyde hinanden? Selv havde hun en hånd omme bag hans nakke som nussede ham, men hun havde kørt hånden op i hans hår hvor hun greb en smugle fast for ikke at vride sig med hans kærtegn af hendes krop. Brystet var en følsomt sted for hende, ja faktisk hele hendes krop og specielt når det kom til hans hænder og læber. Samt de små nap hun slet ikke kunne holde til. Den anden hånd lå plantet på hans skulder som hun også holdte godt fast i, det var længe siden hun havde haft det så godt og hun nød hvert lille sekund af det.
|
|
|
Closer
Mar 31, 2012 15:25:56 GMT 1
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Mar 31, 2012 15:25:56 GMT 1
Da hun nikkede som svar til hans bedende blik kunne han ikke andet end blive glad over det men forsatte dog med sine kys inden han roligt med den frie hånd løftede op i hendes kjole og lod sine kolde fingre køre op af hendes inderlår før han roligt men presist lod sin hånd glide ind under hendes trusser. Han havde med det samme lugtede da hun begyndte at blive våd og den for ham behagelige duft havde blot gjort ham mere ivrig da det bekræftede ham i at han gjorde noget hun kunne lide. Han lod sine fingerspidser kærtegne hendes underliv og det ville ikke være svært at gætte på han lidt hårdere nappen og kærtegn at han nød at kærtegne hende samt høre hendes hjerte og de lyde hun kom med. Han rettede en smugle på sig selv så han bedre kunne komme til og forsatte hvor han havde sluppet med at kærtegne hendes underliv. Han forsatte sådan i noget tid før han lod en glide ind i hende, han nød varmen fra hende der omsluttede hans fugtige finger og begyndte kort efter at kærtegne hendes indre i noget tid inden han stoppede roligt og fjernede sine hænder og stoppede sine kys. Han så på hende med et kærligt blik som han løftede hende da han rejste sig og igen satte hende i stole. Han havde et bestemt men kærligt blik i øjne som han langsomt hev trusserne af hende og lagde dem langsomt på det bløde tæppe der var under hans knæ da han satte sig foran hende. Han lod sine hænder glide op af hendes ben og på vej ned igen spredte ham dem forsigtigt så meget som hun og stolen tillod det inden han nærmede sig hende og kyssede hendes læber kærligt og dybt inden han kyssede hende flere gange på sin vej tilbage ned over hendes krop. Han så på hende med et lille frækt smil inden han forsigtigt nærmede sig og kyssede hendes underliv med øjne stadig rettede mod hende. Hans kys blev kort efter erstattet af hans tunge som han lod kærtegne hende uden at sige et ord og han langsomt fjernede øjne fra hende for at koncentrere sig om det han gjorde. Smagen fra hendes fugtige underliv gjorde ham ikke ja faktisk var han glad for at kunne mærke hun nød det. At han havde gjort det før ved andre var ikke noget nyt men han havde aldrig før gjort det af de grunde som han gjorde nu. Han så op på hende som han kort kyssede hendes underliv inden han forsatte med sin rolige slikken der dog langsomt tog til i ivrighed som et tydeligt tegn til at han ville have hun skulle nyde øjeblikket så meget som muligt. At høre hendes hjerte og måden hun ellers reagerede var i sig selv nok belønning for ham selv om han ønskede mere end noget andet at få lov til at gøre det hans krop skreg efter men dog ville han ikke forvente eller forlange det på nogen måde så længe hun var glad.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Closer
Mar 31, 2012 15:47:14 GMT 1
Post by Deleted on Mar 31, 2012 15:47:14 GMT 1
Hans kølige hænder fik hende til at gyse af behag, hendes puls steg kun og det var svært for hende ikke at småstønne som han endte med at snige sig ind under hendes trusser. Så meget mindes hun aldrig nogen havde gjort for at få hende til at nyde det, det handlede jo som regel mest om dem og deres lyster, men han lod jo også til at nyde at gøre disse ting ved hende. Hvilket fik det hele til at virke så unik og hun så det på en helt ny måde, det kom dog rimelig meget bag på hende at hun nød det så meget, for hendes trang til at vride sig eller gribe hårdt fat i noget var meget meget stor. At han stak en finger op i hende fik hende til at lukke øjnene og læne hovedet lidt tilbage, hvorfor var han så pokkers skøn?! Og så alt det han gjorde ved hende, hun ville så gerne give tilbage, men hendes krop ønskede bare at nyde det han nu gjorde. Da han stoppede så hun lidt undrende på ham, men fandt hurtigt ud af hvad han havde gang i da hun blev sat ned i stolen, hun smilte bare småfrækt til ham og nød kysset, for hun elskede nu at mærke hans læber mod hendes. Det var intet problem at lade ham spræde sine ben, hun gjorde det gerne selv hvis det havde været det, men det føltes godt at mærke ham gøre det med hænderne der gled op af hendes ben. Kyssende som havde vandret fik hende til at gispe lidt, for hun havde en ide om hvad han havde i sinde og bare tanken fik hende til at gribe fat i stolens armlæn bare for at forberede sig. Det sitrede igennem hele hendes krop, at holde øjekontakt med ham længe kunne hun ikke før hun lænte hovedet tilbage og småstønnede, hun gjorde alt for ikke at være for højlydt hvad ville hans familie da ikke tænke om hende. Men så igen, var hun vel egentlig ligeglad, for hun vidste hvad de tænkte om hende. For dem var hun vel bare mad. Kathy gispede lidt efter vejret da hun mærkede hans tunge bryde kyssende som ellers så fint mødte hendes våde underliv. Dog da han blev mere ivrig, var armlænet ikke nok at holde fast i, så hendes hænder kørte ned af hendes egen krop og endte i hans hår som hun tog fat i. Da det lige blev for meget og hun havde lyst til at hvine, pressede hun faktisk hans hoved ned mod sit underliv, som hun gispede lidt efter vejret, for det var hårdt at holde de støn inde der så gerne ville ud. Hun var ikke engang sikker på om hendes hjerte bankede, eller bare var et langt slag, da det hele føltes til at gå så hurtigt, det eneste hun med sikkerhed følte var ham, og det han gjorde ved hende. Når hun reagerede så voldsomt på bare dette, hvordan ville hun så ikke reagere når........... Hun så ned mod ham med et blik fyldt med begær, hun kunne ikke lade være. Han var jo fantastisk!
|
|
|
Closer
Mar 31, 2012 16:00:14 GMT 1
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Mar 31, 2012 16:00:14 GMT 1
At hun tog fat i hans hår og holde ham nede havde han intet imod ja faktisk tog han det som et rigtigt godt tegn at hun virkede til at nyde det så meget. Han forsatte på denne måde i et stykke tid ligeglad med om han familie hørte hende eller ej da han vidste at det ikke var noget nyt i huset da både ham selv og andre i huset tid havde haft besøg til langt ude på dagen og alle i familien havde en meget stor respekt på det punkt og kunne aldrig drømme om at afbryde eller snakke om det efterfølgende. Efter noget tid på denne måde stoppede han med sin tunge men lod dog sine fingre lege med hende som han så op på hende ”jeg… jeg har virkelig lyst til dig” hviskede han med en stemme der tydeligt viste at han ikke ville have sagt det hvis han mente han kunne have undgået at lade hende vide det. Han forsatte med at lade sine fingre kærtegne hende så godt som han kunne mens han så på hendes med et blik der tydeligt viste hvor meget han havde lyst og hvor meget han bad efter at få lov men dog ikke kunne sige ordene. Han lod igen en finger glide ind i hende kort efterfulgt af en enkelt mere som kærtegnede hendes indre endnu en gang både i håbet om at få lov til mere men mest af alt for at hun skulle have det godt og nyde det der var imellem dem, noget han håbede altid ville være der.
|
|