|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 22, 2012 15:10:40 GMT 1
Det morede hende en smule at lege det her, men det kunne det godt gøre i længden dog var det jo en meget fin opvarmning til deres mindre slåskamp senere, så hun forsvandt bare i røgskyer og dukkede op andre steder, for det meste ved siden af søljerne selvom hun til sidst blev træt af legen og stoppede op midt i rummet og ventede på han fik hende, dog alt sammen med et smil på læberne og ind i mellem lo hun da også. Dyrene ved hendes trone havde dog fulgt med i deres leg men de havde ikke gjort noget udover at se rundt når de dukkede op før de forsvandt igen, men så længe de kunne høre Zills latter så de bare lettere dovent til selvom man nærmest kunne fornemme på dem at de egentlig også gerne ville være med i tagfat selvom de ikke måtte, men de brugte jo normalt også hele dagen på at lege selvom panteren var ved at være gammel så den legede ikke så meget mere som den havde gjort.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 22, 2012 22:23:26 GMT 1
Som hans dronning valgte at stoppe, tacklede han hende faktisk uden frygt for livet, for hun var jo selv med på legen og havde ikke sagt stop? Gambit holdte sig dog oppe fra hende med sine håndflader ned mod gulvet på hver sin side af hendes kønne ansigt, dog tog han en armbøjning ned mod hende og forsøgte igen at kysse hende. Stærk som han var kunne han jo sagtens bære sig selv sådan over hende, men hans skjorte lod faktisk ikke til at have så godt af at hans muskler var spændt på dette måde, da syningerne var ved at gå op ved hans overarme. Et selvsikkert og charmerende smil lå over hans læber, han hyggede sig vældigt og deres lille tagfat havde jo været alle tiders. Egentlig fortrød han lidt at skulle kæmpe imod hende, for man skulle ikke tage fejl af hun var en kvinde og så var der jo andre ting han hellere ville med hende. En tankegang som var rimelig syndig at have, specielt når det omhandlede en næsten gift kvinde. Og så dronningen!!! Man måtte da sige han havde sine tidspunkter hvor han var på dybt vand.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 22, 2012 22:36:31 GMT 1
Et grin kom fra hende som hun blev tacklet ned mod det hårde gulv men hun kunne nu ikke lade være med at more sig som han mente at hun skulle helt ned at ligge på gulvet for at han kunne få det kys som han ellers havde fisket efter, men som et mindre drilleri oven i det hele så i stedet for et blid kys som han nok forventede så tog hun fat i hans skjorte med den ene hånd og hev ham tættere på sig som hun kyssede ham hedt inden hun forsøgte at gøre det til et mindre snav bare for at drille ham så han kunne vide hvad han egentlig gik glip af. Hun var jo ligeglad med hans skjorte for han kunne altid bare få en ny, for der fandtes jo en del på slottet så han kunne bare få en aflagt ellers måtte hun havde fat i en skrædder som kunne tage hans mål og efterfølgende sy en ordentligt en til ham, men så måtte han jo bare gå med overkroppen bar selvom hun ikke regnede med at nogen kvinder ville have noget imod det, for selv ville hun jo nok ikke have noget imod det for hun nød jo fysisk stærke mænd selvom hun bare skulle se på.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 22, 2012 22:45:46 GMT 1
Det kys der ventede ham, overraskede ham så meget at han måtte spærre øjnene kort op, dog besluttede han sig for at nyde det og gengældte det skam med glæde. Om han tænkte på at hendes forlovede kunne træde ind og se dem hvert øjeblik, næ, hvorfor skulle han? Han var sikkert ikke engang hjemme. Nøj, havde det været Gambit som var så heldig at være hendes mand, ville han næsten ikke forlade slottet, blot for at nyde hende hvert sekund. Dog ville han nok også godt kunne respektere hende nok til at hun måtte se andre mænd, en dronning skulle have alt hun ville have, men det krævede da også at han skulle have en elsker eller to. Hans krop sitrede kort, mest fordi det var altså dronning som snavede ham det var jo helt vildt dette her. Og det var faktisk svært at holde sig oppe, mest fordi han egentlig gerne ville slappe af, noget han måtte give efter og ligge sig helt ordenligt ned over hende. Det var nu skønt at mærke en kvindekrop mod sig, det kunne ikke blive meget bedre.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 22, 2012 23:11:44 GMT 1
Om Damian ville dukke op eller ikke kunne rage hende et hvis sted for hun var jo efterhånden ligeglad med om han vidste noget eller ikke, for det var jo hans egen skyld når han sjældent var der så han ikke gav hende den opmærksomhed, og så det at han oven i købet ændrede på hende så var det jo ikke i orden. Hun lå i noget tid og egentlig bare nød snaven som han virkede til at gå med på selvom hun da til sidst brød det med et lettere drillende smil. ”Nu har du vidst fået dit kys, var det så ikke noget med du ville have en kamp?”
[/color] hviskede hun bare drillende for der var ingen grund til at snakke særlig højt når de jo var så tæt på hinanden, selvom hun nu ikke kunne klage over måden de lå på eftersom hun jo elskede sådan en slags nærhed til fulde, men tanken om hvordan Rai egentlig ville reagere hvis han opdagede det her var nu også morsom for hun havde jo ikke set ham længe så måtte hun jo bare gå til andre. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 22, 2012 23:20:38 GMT 1
Da deres snav blev brudt sukkede han bare nydende med et tilfreds smil inden han åbnede sine øjne for at se på hende, hans øjne havde et frækt glimt i sig. Det her blev jo kun bedre og bedre, han måtte jo indrømme at selvom han lige havde lovet Neimi guld og grønne skove, så var hun slet ikke på bordet lige nu, det var Drazilla! Gambit var jo sig selv et sted, et svin, i største grad, det kunne man ikke komme udenom, en løgner og snydepels af en anden verden. Han lod sin ene hånd glide kort ned over hendes hår, fingre kærtegne hendes hals blidt og kort ned ved hendes skulder som han endte med at kysse blidt. [blue]"Jeg finder nu dette meget mere lokkende. Det ville være en skam at ødelægge en god fangeleg."[/blue] Hviskede han så forførende, for han kunne jo ikke lade være for pokker, hun lå jo nærmest og tilbød sig selv og man kunne mærke på hende hun ikke fik den opmærksomhed hun krævede. Gambit var helt solgt, fuldstændig under hendes mindste befalding og det var vel lidt farligt?
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 22, 2012 23:32:43 GMT 1
At Gambit havde en som muligvis ventede ham tænkte hun ikke ligefrem over, men det behøvede hun jo heller ikke for hun var dronning og kunne kræve hvilken mand hun ville have! Selvom hun normalt ikke behøvede at kræve nogen fordi de faldt for hendes charme alligevel, så det var normalt ikke noget problem. Hun kom dog til at grine lidt over han mente dette var en fangeleg for de bevægede sig jo ikke rigtigt medmindre han selvfølgelig snakkede om deres tunger men det var vidst ikke lige det som han hentydede til. ”Hvis du ikke har lagt mærke til det så er jeg vidst fanget.. så vi leger vidst ikke mere”
[/color] hviskede hun bare drillende igen for det krævede jo hun kunne flygte hvis de skulle blive ved med at lege, selvfølgelig kunne hun bruge magi til at flygte men så startede det hele jo bare forfra og det gad hun nu heller ikke. Selvom hun muligvis ville bruge magi hvis han tog sig lidt for mange friheder men så kom han altså også til skade, hvilket jo ikke ville være særlig godt når hun jo skulle bruge ham sådan som hun skulle. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 23, 2012 9:07:58 GMT 1
Et grin kom fra ham som han så lusket ned mod hende, han kærtegnede blidt hendes kraveben og skød så armene ud for sig så han kom op og stå. Så rakte han hende hånden for at hjælpe hende op, for han måtte jo også stoppe når legen var god, ellers endte han med at komme til skade. Dog havde han det rart indeni lige nu, sådan at have snavet med dronningen, intet han ville prale med, men noget som ville give ham en følelse indeni han aldrig ville glemme. [blue]"Vi var nået til det bedste punkt af legen, men vi kan da godt kæmpe hvis det er det du ønsker min dronning."[/blue] Sagde han så med et drillende smil og bukkede. Det var vel tilladt med lidt kærlige drillerier? For lige nu kunne han da ikke helt lade være, hans blik vandrede meget op og ned af hendes krop. Hun var nu fræk, og han havde svært ved at skulle styrer sig, men det at han kunne miste livet så let gjorde det nu meget lettere.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 23, 2012 9:28:02 GMT 1
Det var ikke fordi hun ikke nød at ligge sådan med ham, men de skulle jo også videre i programmet for det var ikke aftalen at de skulle hore, men de skulle slås for det var jo det han gerne ville have, selvom han vidst trak lidt i land igen. Hun tog hans hånd og lod ham hjælpe hende op og stå igen inden hun rettede kort på nederdelen for den var kommet lidt i uorden. ”Det var dig der ville kæmpe, glem ikke det.. eller ønsker du ikke det mere?”
[/color] grinte hun lidt drillende for det kunne jo godt være han ikke ville gøre det mere nu hvor han havde fået et snav i stedet for et kys som jo ellers var traditionen når man blev dus. ”Ellers kan vi lege en af mine yndlings lege eller det var en men har nu ikke leget den længe”[/color] sagde hun roligt som et alternativ til at slås med hinanden, men det hjalp jo også hende til at finde ud af hvad han gerne ville have når han nu ikke rigtigt virkede til at gide og kæmpe. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 28, 2012 20:14:42 GMT 1
Det fjoget smil som beklædte hans læber var svært at få af igen, han trak dog på skuldrende, næ, han var vel ikke i kamphumør, hun havde ligesom givet ham noget helt andet af tænke på. Et kort grin kom fra ham inden han valgte at sige noget til hende. [blue]"Hør nu spiller du jo heller ikke helt fair, jeg er total ukampdygtig min dronning, alt jeg ser for mine øjne er din dejlige røv og dine læber sidder stadig printet på mine i mit hoved."[/blue] Kom det hudløst ærligt fra ham, dog rettede han sig lidt, han skulle for pokker da huske hvem han snakkede til og hvordan han brugte sit sprog! Selvom hun vel for håbenlig ville tage det som et kompliment. Han lod blikket køre ned af hende, for pokker altså, hvorfor var han så svag overfor en magtfuld kvinde? Hvis hun ville kunne hun jo få ham til stort set alt! Pokkers til kvindemenneske, kvinder i det hele taget, en for stor svaghed for ham. Det var langt fra let at være så glad for god fisse jo, han tabte jo helt munden når han havde været i krig i længere tid af gangen uden en kvinde at hugge i. Arme mand......
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 28, 2012 20:39:30 GMT 1
Zill stod bare og smilede frækt mens hun nærmest udfordrede ham med øjnene, enten til det ene eller andet det var meget svært at vide fordi hun jo intet sagde og gjorde ikke rigtigt andet end at se på ham med de der soveværelse øjne som hun med tiden havde lært at lave for at drille mænd og kvinder. ”Ja det siges jo jeg har den effekt på folk”
[/color] smilede hun bare drillende for det var jo sandt nok, det var ikke mange der kunne være sammen med hende uden at tænke sådan nogen tanker, hvis der overhovedet var nogen der kunne! For hun havde da godt set både vagter, krigere og slavers blikke når hun gik forbi dem. Men hun tog det nu ikke tungt fordi hun tog det som en kompliment at hun stadig havde den evne, for livet var jo kedeligt og gråt uden at kunne lokke folk til forkerte tanker. ”Tror du vil elske min leg så”[/color] sagde hun bare med det drillende smil som hun gik hen til tronen for hun regnede jo med at han ville følge med, selv gik hun op af trinene og satte sig på tronen med let spredte ben bare for at give ham flere forkerte tanker uden der skete noget. Men igen hun var jo en ond kvinde? Dronning af mørke, krig og begær.. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 29, 2012 15:36:06 GMT 1
Total fanget i hendes spind, fulgte han jo bare lykkelig uviden med, for det skulle nok ende galt på et tidspunkt, Gambit havde det jo med at gøre som han lystede. De spredte ben fik ham til at se op af hendes smukke ben, han gik helt op til hendes trone og knælede for hende, her lod han sine hænder glide langsomt og blidt op af hendes ben. Det var jo ikke fair hun gjorde de ting, for han vidste jo ikke om han bare blev holdt for nar, da han så brændende jo gerne ville dronningen meget meget nærmere end dette. En smuk og magtfuld kvinde at lege med var altid det værd! Om han så fik et rap over fingrene var ikke til at vide, men nøj hvor ville han gerne behandle hende som hun faktisk havde fortjent. [blue]"Fortæl mig om denne leg."[/blue] Hviskede han så bedende, inden han lod sine læber presse svagt mod hendes ene ben, han kunne jo ikke lade være. Let påklædt og kampklar, forbandet fræk!
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 29, 2012 20:07:10 GMT 1
Zill smilede bare lettere fræk og lusket som hun så ned på ham da han knælede foran hende på tronen, noget der egentlig var ganske sødt for det skete ikke så tit for hende at folk knælede på den måde og når han ligefrem kærtegnede hendes ben og kort kyssede hendes ene ben. Dog valgte hun at ligge en fod oppe på hans skulder som hun lige så stille skubbede ham bag ud, nærmest for at sige at nu var det ved at være nok, eftersom hun jo ikke havde fortalt reglerne for legen endnu og han skulle altså fokusere en smule hvis de skulle have det sjovt. ”Jeg kalder den konge for en dag.. Den går ud på at du får lov at bestemme stort set alt i denne tronsal, du kan hente mine slaver og dansere ind og få dem til at gøre som du har lyst til og du kan få lov til at bestemme over mig til en vis grænse som jeg fortæller når den kommer.. Og så kan du selvfølgelig også bede om det sprut jeg har på lager eller andre sjove ting.. Ellers siger jeg til hvis du overtræder andre regler i legen”
[/color] sagde hun bare drillende for så havde hun jo sagt grund reglerne for hendes yndlings leg men igen det var jo en god måde at se hvad folk ville gøre hvis de fik magt, om det så bare var for en enkelt dag men hun ville nu ikke lade ham bestemme uden for disse fire vægge for det var ligesom hendes territorium. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 30, 2012 10:26:51 GMT 1
Et lidt grinende smil gled over hans læber da hun skubbede ham væk med sin fod, han stilte sig op og stod blot afventende, dog måtte hans blik vise hans overraskelse samt øjenbrynene der skød i vejret. Mente hun det seriøst, konge for en dag? Hvordan pokker skulle han kunne styrer sig nu? Hvordan skulle han kunne håndtere at være konge, at få magt på den måde. Det hun sagde gav ham jo nærmest julelys i øjnene og en lumsk smil, for nu havde han jo flere muligheder for at hygge sig. [blue]"Det lyder som min nye ynglings leg."[/blue] Grinte han så, inden han fik op til hende, lagde en hånd på hver armlæn og lænte sig kort ind over hende. [blue]"Men, sidder du så ikke på min stol?"[/blue] Spurgte han drillende, ja lidt fræk havde man vel lov at være, for at opfører sig pænt som konge kom han nok ikke til. Stakkels dansere og slaver, han ville jo nok benytte sig af sin magt, uhyggeligt rart med magt. Gambit skubbede sig selv væk igen og stilte sig ved hendes side. [blue]"Med mindre at når jeg er konge for en dag, så er du min dronning?"[/blue] Kom det så lidt spørgende, men også lidt konstaterende, for det måtte da være sådan, ikke sandt? Og hvis det var, så skulle han nok give hende lysten til at få en mand igen, men en der kunne behandle hende ordenligt og behandle hende som den gudinde hun var. Gambit vidste udemærket at det aldrig ville blive ham, man han vidste til gengæld at der ude et sted var der en mand langt bedre end ham skabt til at herske landet med Drazilla.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 30, 2012 10:40:03 GMT 1
Hans overraskelse og de små julelys i hans øjne fik hende bare til at smile frækt for det morede hende jo men igen denne leg var jo altid hendes yndlings eller det havde det da altid været fordi hun fik mange sjove ideer og ting ud af det, samt noget underholdning så hun ikke begyndte at kede sig som hun ellers gjorde for tiden. Da han sagde hun sad i hans stol kom hun til at grine af den kommentar ”Jamen dog det gør jeg vidst også min konge.. Det beklager jeg”
[/color] sagde hun en smule drillende men med et grinende smil men hun ventede dog med til at han havde flyttet sig før hun rejste sig og gik om på den modsatte side end hvor han stod, men hun satte sig dog på armlænet så han kunne få lov at sidde på tronen, for en konge skulle da sidde på tronen, det havde de andre jo også fået lov til selvom hun havde sat på deres skød der men nu valgte hun bare at sidde på armlænet for hun regnede med at Gambit havde andre sjove ideer end bare at sidde og kæle med hende. ”Selvfølgelig er jeg din dronning, men jeg skal nok lade være med at bestemme for meget så du kan hygge dig med den magt jeg kort har givet dig”[/color] sagde hun med et lusket smil for hun havde jo en hvis grænse hvor nok var nok, men den grænse var der nu langt til når hun først havde givet folk lov til at lege konge for en dag, bare fordi det jo var underholdning for hende og så blandede hun sig ikke særlig meget medmindre hun begyndte at kede sig under denne leg men det skete nu meget sjældent. [/blockquote]
|
|