|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 25, 2012 22:03:38 GMT 1
Zill smilede lettere lusket som hun rykkede hovedet tilbage da han forsøgte at nappe det kys som hun ellers lagde op til men hun ville alligevel ikke give ham det når det kom til stykket, i hvert fald ikke uden en mindre kamp. ”Var det noget med at komme i seng med mine danserinder?”
[/color] spurgte hun en anelse forførende igen bare for at lokke ham til noget, selvom det ikke var ens betydning med at hun ville deltage selvom hun nok kunne blive fristet til at kigge på og så muligvis være den sidste hvis han havde udmattet alle hendes danserinder, men det var stadig ikke sikkert, men lige nu gad hun dog ikke spille mere for det var sjovere at lokke ham til ting og sager selvom han jo havde sagt han havde en anden kvinde så det her var vel i princippet forbudt men hun nød nu at lokke ham alligevel, for dette var jo en lille leg for hende også, selvom han nok var den der fik mest ud af det men sådan var det jo nogen gange når hun var i hendes gode hjørne for ellers var hun selv en der krævede mest. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 10, 2012 19:08:17 GMT 1
Selvom det var et tilbud som han normalt ville sige ja til, rystede han på hovedet, han kunne mærke tiden var ved at være inde til at han skulle afsted. Roligt hjalp han hende ned fra hans skød og rejste sig. Han smilte charmerende til en af danserne som kom ganske tæt, han nappede ud efter hende i sjov, noget det frække blik gjorde klart for ikke at gøre hende helt skræmt. [blue]"Så meget som det end lyder fristende, må jeg takke nej tak."[/blue] Sagde han så roligt, han måtte have nogle flere detaljeret oplysninger om hans mission og gerne en måde at kunne komme på sporet af dem. Gambit var sikker på at alt dette nok skulle gå som han ville, men han var jo lidt rusten, det var længe siden han havde kæmpet som sådan og det krævede nok mere af ham end hvad han sådan var van til for tiden. Desuden havde Neimi det med at gøre hans tanker rimelig uklare og så gik det galt når han arbejdede. Dog var det kun med træ, men stadig. Han stod lidt og så på danserne, pokkers at de skulle være så tiltrækkende..... Blikket gled tilbage på Drazilla. [blue]"Jeg glæder mig til at komme tilbage med det du ønsker min dronning, tak for denne gang."[/blue] Lød det så charmerende fra ham, inden han snart var på vej ud på sin mission som han glædet sig ret meget til.
//out
|
|