Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 30, 2012 18:11:14 GMT 1
Med rolige og elegante skridt, førte han sig foran tronen og satte sig roligt ned, som var det hverdag, hvilket han bestemt ikke havde noget imod hvis det rent faktisk var. Han lagde armen rundt om hende og hvilede hånden blidt på hendes lår, mens den anden hvilede på armlænet hun ikke sad på. Et tilfreds smil var på hans læber, ork dette kunne han godt vende sig til. Her sad han og tænkte lidt over hvad han ville have til at ske, han sad og lavede en kort brummelyd, inden han forsøgte at vælte Drazilla ned på sit skød liggende. [blue]"Du må hjælpe mig lidt her, hvordan får jeg noget af drikke og hvem sørger for nogle dansere til mig?"[/blue] Hans øjne lyste stadig helt op, og smilet på hans læber var frækt og tilfreds, mon magten ville ende med at stige ham lidt til hovedet? Lige nu var han stadig forsigtig, for han var jo ikke van til magt og så vidste han ikke hvordan noget som helst fungerede. Derfor måtte hun lige hjælpe lidt til, ellers fik han det jo ikke som han ville have det. Et sjov tanke kom til ham, han smilte lidt lusket, de skulle bruge nogle gode bløde stole og et bord, et kort spil og en masse af drikke!!!!! Det var på tide med noget kortspil, druk og måske en omgang strippoker?
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 30, 2012 18:21:53 GMT 1
Zill så bare roligt til at han satte sig ned i tronen, for det var jo hans ret i dag, selvom det normalt var hende der sad der så havde hun intet imod at låne den ud hvis hun kunne få noget underholdning ud af det. Dog grinte hun da hun blev væltet ned i hans skød, for hun kunne jo ikke sige ham imod når han legede konge for en dag, og hun klagede da helle ikke som hun halvt lå over ham og tronen og egentlig ventede på hvad der ville ske. ”Du råber bare efter det.. eller skal jeg råbe først?”
[/color] sagde hun bare roligt for han skulle jo bare råbe, selvom det nok var bedst at hun ville råbe først for så var de jo klar over at hun havde fået endnu et offer til hendes leg men hun kunne være ligeglad for der var jo nok nogen som reagerede alligevel og når de først så hende så ville de stadig forstå at Gambit var den der bestemte for kort tid så uanset hvad så kunne han jo få fat i det han skulle. Selvom hun dog var spændt på at se hvad han kunne finde på de skulle lave for hun regnede jo med at han blandede hende ind i det hele på en eller anden måde, eller så måtte hun jo bare se på hvilket også kunne være meget sjovt. ”Men lige en hurtig ting du får ikke lov til at suge blod fra mine dansere for dem er jeg lidt for glad for, så heller ikke noget med at skade dem så de får ar”[/color] sagde hun dog roligt med et lettere drillende smil men hun var jo glad for hendes dansere og de skulle gerne have en fejlfri hud så derfor skulle der ikke være nogen små huller eller andre ar, fordi så var de ikke længere smukke i hendes øjne. Men det betød også at hun var ligeglad om han gik i seng med dem eller ikke, for det ville jo ikke være første gang. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 30, 2012 18:33:47 GMT 1
Stadig overvejende over hvad der skulle ske, smilte han bare mere og mere, som ideer væltede ind. Måske skulle han sørger for at det hele hang sammen som det skulle, ellers var det jo lidt underligt at der var dansere det ene sted hvis de sad et andet. Han lod dog sin hånd snige sig ned over hendes røv som hun lå der, for der lå hun ganske godt. [blue]"Hvis det kan gøre dig glad, så må du meget gerne råbe lidt efter en masse alkohol, frit valg fra din side af, men nok til at få en lille fjer på. Et par bløde stole, et bord og nogle dansere til baggrunden."[/blue] Hviskede han, det gjorde jo kun ham mere vild i varmen af at høre hende bruge magt og når han havde fået lov til ordren var det mere end godt nok for ham. Med den ene arm, løftede han hende kort for at nå noget i sin lomme, her kom et sæt kort frem som han var meget glad for. Det havde fulgt ham længe. Han satte hende ned igen på sig og smilte lidt lusket, det her blev sjovt!
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 30, 2012 18:46:23 GMT 1
Zill smilede bare frækt som hun lå der selvom hun godt kunne blive lidt træt af det, men hun ville jo se hvad han ville, for hun havde jo sagt hun nok skulle sige til når hendes grænse var nået og så længe han bare tog lidt på hende så var hun egentlig ligeglad fordi det jo var noget som hun ikke havde så meget imod. ”som du ønsker min konge”
[/color] sagde hun roligt inden hun satte sig en smule bedre tilpas og kort efter lod sig løfte lidt op så han kunne få lov at komme ned i sin lommer, selvom hendes blik nu var rettet imod døren ud til køkkenet hvor mange slaver jo bare ventede på at blive sat i arbejdet. ”SLAVER! Bring mig sprut og nogle bløde stole og et bord.. og send mine 3 kvindelige dansere ind”[/color] råbte hun imod døren og der gik nu heller ikke særlig lang tid inden døren blev rykket op og der begyndte at myldre ind med slaver som bar på flasker, stole og et mindre langbord som blev placeret nede foran tronen sammen med alle stolene der var fik puder på så man kunne sidde godt og behageligt. Samt der blev sat en masse flasker på bordet med flere forskellige ting fordi hun jo ikke havde været specifik med hvad hun ville have for noget og når hun var i sådan et humør så vidste de godt at der skulle flere forskellige ting til, så man kunne frit vælge imellem de bedste ting som hun kunne opsnuse af alkohol. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 5, 2012 10:50:51 GMT 1
Det var nu svært at lade være, han gik kort rundt om hende og lod sine fingre glide fra hendes skuldre ned over hendes arme bagfra. Han indåndede hendes duft, og et smil som viste hans tænder tydeligt frem måtte da træde til. Som han stod der og egentlig bare nød at have lidt magt, måtte han jo forklare hvorfor han ville lade hende gøre dette. [blue]"Jeg elsker virkelig at se dig være dig selv, se din magt og høre din måde at forlange ting på. Er du klar over hvor utroligt fræk en kvinde med så meget magt er?"[/blue] Hviskede han svagt med et kort lavmeldt grin efter, han trådte væk fra hende igen og så sig lidt om, så til at alting blev sat op som det skulle. Med en hurtig bevægelse fandt han sit kortspil frem og stod allerede nu og blandede kort, hurtigere end hvad øjet kunne nå at følge med til. DOg var hans blik fastlagt på hendes smukke væsen, han hyggede sig vældigt, det morede ham virkelig at lege med hende på denne måde. Tænk sig, ham, konge for en dag, det var ikke helt skidt at bruge sin tid sådan inden man skulle ud på en mission. Hvor havde han egentlig savnet at stå til tjeneste for hende.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 5, 2012 19:32:06 GMT 1
Selvom han gik rundt om hende og lod sine fingre glide over hendes krop var hans fokus mere på slaverne som rendte rundt og stillede alt op men også lidt på danserinderne for hun stod kort og overvejede om hun ikke burde give dem en smule mere at spise, dog blev det ikke lige nu for hendes fokus endte igen på Gambit med et lettere frækt smil da han begyndte at tale igen. ”Nu skal du ikke begynde at blive forelsket.. Det her sker kun for en dag”
[/color] sagde hun drillende for han skulle da ikke begynde at føle sig kort tilpas som konge for hun ville ikke have en vampyr til konge, den ting var hun da blevet sikker på med tiden for hun ville have en der kunne være sammen med hende uanset tidspunktet på dagen. Hun gik nogle rolige skridt inden hun gik ned til bordet og stolene hvor hun satte sig på den ene og egentlig bare ventede på at han ville forklare hende hvad der skulle ske eller om hun skulle gøre for det var jo ham der legede konge så han måtte jo beordre hvad han nu lige ønskede for så skulle hun da nok forsøge at opfylde det selvom det nok ikke ville blive svært fordi han jo var en mand og de var normalt ikke indviklet så hun kunne sikkert regne det ud allerede inden han begyndte at sige noget. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 7, 2012 9:44:11 GMT 1
Et kort grin kom fra ham, tanken om at blive forelsket i Drazilla var faktisk morsom, for det ville han nok aldrig kunne blive, nok mere i hendes magt. Jo vist var hun tiltrækkende, klog og stærk, men nok lidt for meget magt til han ville kunne bide over det. Gambit endte med at sætte sig i en af de stole der blev stilt frem, han så på danserne med et lystent blik, for man kunne jo ikke helt lade være og Drazilla havde ikke den værste smag. [blue]"Jeg tilhøre en anden kvinde min kære dronning, så der er skam intet at frygte. Desuden tror jeg slet ikke jeg ville kunne tåle den her slags magt i mere end en dag, det ville bare ende alt for galt."[/blue] Det første lød som en blid hvisken, det sidste blev tilføjet med et grin og et blink i hans øje. Gambit sad stadig og blandede kortene, ventede på der blev skænket noget af drikke og at den skønne Drazilla satte sig ned. Jo vist tilhørte Gambit Neimi, men han var let fristet når det kom til en mulighed som aldrig ville komme to gange.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 8, 2012 18:40:39 GMT 1
Hendes magt var grund nok til at elske hende, eller det mente hun ind i mellem selv i hvert fald for ægte kærlighed troede hun jo ikke på, men at være tiltrukket af et andet væsen kendte hun skam til, men det der sukkersøde elskov som mange gik og tænkte på var i hvert fald ikke noget for hende, specielt fordi når hun endelig prøvede så endte det jo bare med at gå galt, først Messi der forlod hende, så Geralt der var utro og så Damian der konstant arbejdede og ikke havde tid til hende. Danserne var smukke efter hendes hoved og så var de forskellige en rødhåret, en blond og en anden med brunt hår, så det kunne rigtigt givet noget farvespil når de dansede for deres øjne og tøj var også i forskellige farver. ”Det har da ikke standset mig før eller andre for den sags skyld.”
[/color] sagde hun med lidt lusket smil inden hun kort lo over han ikke ville kunne tåle den slags magt i længere tid. ”så er det måske forkert hvis jeg tilbyder en mindre herregård med slaver som du kunne hundse med som du ønskede det.. Og du kan jo være rolig, jeg vil ikke have en vampyr til konge”[/color] sagde hun dog roligt men hun mente det nu også, for hun ville have en mand der kunne være sammen med hende hele døgnet også ude i solen. Zill så roligt på ham som hun allerede sad ned i stolen og egentlig ventede på at der skulle ske noget, selvom han nu ikke skulle regne med at der blev skænket vin for det skete kun når der var selskaber da hun selv gerne ville bestemme hvor meget hun skulle have og ikke havde tålmodighed til at have en til at gå og fylde op hele tiden. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 25, 2012 19:55:56 GMT 1
Forkert vidste han ikke om det var, men det fik ham til at tænke, for han havde da haft en drøm. En drøm hvor han havde sin egen herregård, med en masse kvinder som forgudet ham og gjorde alt hvad han bedte om, stillede hans lyster når han ønskede det og tilffredsstillede deres egne foran ham. Bare tanken fik da et skævt fjoget smil frem på de smalle læber. [blue]"Det er ikke fair at friste en let lokkende mand min dronning, forkert er det ikke, men du får mig jo helt til at dagdrømme."[/blue] Kom det muntert fra ham, med det sædvanlige charmerende smil på sin plads igen. Neimi forsvandt lige så stille ud af hans hoved, for der var ikke rigtig plads til hende denne dag, han var dybt optaget af deres leg og samtale. Han begyndte at give kort, to til hver, for nu skulle han lære hende at spille poker, som ikke mange gjorde det. Chancen for at vinde var lige det større, da han bragte lidt logik ind i det, men de beskidte tricks beholdte han for sig selv, for det var jo hans kunst, og en kunstner afslørede aldrig sine hemmeligheder. Som tiden gik lærte han hende alt hvad han kunne, om de forskellige spil der var de bedste af spille når man endelig skulle gamble og hvilke tricks og tips han havde til hende. Og som tiden gik med dette, fik han jo selv en del af drikke, da han tog hver gang han holdte pauser eller lignende i sine forklaringer. Faktisk hyggede han sig vældigt og det var synd hans tid som konge for en dag snart var slut, men han havde da nydt det, udnyttet det og kunne godt mærke at det nok ville være for meget for ham at skulle være konge på fuld tid. Så det var perfekt det kun var en leg for en dag.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 25, 2012 20:19:42 GMT 1
Det fjogede smil der kom frem på hans læber, smittede af på hendes som hun forstillede sig hvad han tænkte på for han var jo en mand så hun fik jo de forestillinger med kødets lyst frem fordi hun regnede med at det var sådan de fleste mænd tænkte, lidt den samme tankegang som hun selv havde. ”At dagdrømme er kun en god ting, men ville det ikke være bedre hvis det var virkeligt? For du ved jeg er i stand til at give dig det”
[/color] sagde hun blot roligt for det var hun jo i stand til, det ville jo ikke være så svært at forære ham en mindre herregård og nogle slaver, det var jo noget andet med en borg med slaver og vagter for der skulle han gøre sig lidt mere fortjent til at få for dem gav hun ikke ud til hvem som helst. Som tiden gik og han indviede hende i spillet poker fulgte hun roligt med og forsøgte at lurer nogle små tricks man kunne gøre for hun ville jo gerne lærer og vinde, så hun kunne spille imod andre og dermed hygge sig med dem på den måde i stedet for at bruge de samme kedelige metoder selvom det her med Konge for en dag nu aldrig blev kedeligt, for der kunne man jo altid opleve nye ting, som det her hvor de sad og spillede og drak samtidig med mens de kvindelige dansere dansede rundt om dem og ind i mellem kom meget tæt på dem mens de sad og spillede, så de gjorde sig nærmest til overfor dem, men det bed nu ikke på Zill for hun var jo vant til det men det morede hende stadig at se de forsøgte at gøre det overfor Gambit, som egentlig virkede til at nyde det på et eller andet plan, men man kunne jo heller ikke andet når 3 smukke kvinder gjorde alt for at få opmærksomhed bare så de kunne få dronningens gæst til at føle sig behagelig tilpas. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 25, 2012 20:30:28 GMT 1
Først sagde han intet til hendes ord, det var mere som skulle han tænke over det. Som de havde siddet og hygget sig, havde han da bestemt lagt mærke til danserne, der var jo en grund til han ville have dem der. Men for det meste havde han jo for travlt med at forklare og fortælle, vise og demonstrere. Gambit hyggede sig virkelig og det var dejligt at lære fra sig på en måde, det var en ære at det var dronningen oven i købet. Nogen gange havde han da lyst til at prøve at snige sig til et eller andet fra hende, men han lod være og lod det blive ved gambling og druk på bedste manere. Han sad i dette øjeblik og drak en ordenlig slurk, inden han så så på hende. [blue]"Mener du virkelig du ville give mig det?"[/blue] Spurgte han så overvejende, for han skulle vide om det virkelig var noget hun mente, for det var et for fristende tilbud at sige nej til. Hvad han så gjorde derefter, ja det måtte han jo se på derefter. Men han havde jo også en mission allerførst, så der kunne han jo også lade tankerne vandre. Det betød vel også at han skulle blive i Darklia, men det havde han vel heller ikke så meget imod. Gambit sad med et lettere bestemt udtryk i ansigtet. Kortene kørte rundt mellem hans fingre, som var han ivrig for at vide besked.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 25, 2012 20:50:01 GMT 1
Det her morede hende virkelig som hun lærte at spille dette spil mens hun drak, selvom hun dog ikke drak konstant for hun skulle jo gerne huske hvad han lærte hende så det blev allerhøjest til små nip ind i mellem når hun ikke helt så hvad han demonstrerede eller når han fortalte, så man kunne godt sige hun var en villig elev som hun altid havde været, for hun slugte viden til sig så tit hun kunne derfor havde hun også haft forskellige lærermestre men igen hvis de havde kedet hende havde hun fået dem dræbt så man skulle jo være god til at lærer hende noget. ”Selvfølgelig men jeg forlanger jo noget til gengæld og denne gang har du fået at vide jeg forlanger”
[/color] sagde hun roligt med et skævt smil for hvis han klarede hendes lille mission og bragte denne mand der kendte til trykpunkter tilbage til hende i live, men dræbte den anden så kunne hun da sagtens give ham en mindre herregård og nogle slaver at lege med, men selvfølgelig hvis han forlangte mere så skulle der jo også nogle større bedrifter til før hun ville give det til ham, men hun havde det jo med at give folk hvad de ville have hvis hun altså var tilfreds med det arbejde de udførte. ”Hvem ved med tiden kan det være du kan få et større sted og en mindre landsby at herske over”[/color] sagde hun roligt bare for at han kunne vide hvad der ellers kunne vente hvis han valgte at være en af dem der udførte missioner for hende. Hun rejste sig fra stolen og gik op til ham hvor hun stod så det meste af hendes krop var bag stolen mens hendes hoved var ved hans øre ”Eller hvad med et gods?”[/color] hviskede hun lokkende og forførende inden hun forsvandt bag stolen igen og hovedet dukkede op omme på den anden side af hans hoved ”eller en masse smukke kvinder, der gør alt for at tilfredsstille dine behov og når du er træt af dem får du nye at lege med”[/color] igen forsvandt hun bag stolen og dukkede op ved den anden side ”Eller at jeg ind i mellem kom og hyggede mig med dig”[/color].. hun forsøgte så vidt muligt at komme med flere forskellige ting der sikkert ville vække hans interesse for hun havde sikkert mere at byde på end nogen andre kunne give ham. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 25, 2012 20:59:40 GMT 1
Som han lyttede til hendes forslag, blev han kun mere og mere interesseret i at udføre mere dybdegående arbejde for hende. Han smilte smålusket og nikkede bare som hun sagde de forskellige ting. Her sad han roligt og nød hendes nærvær der kom kort fra den ene side til den anden. Det morede ham at hun var som hun var, det var virkelig en kvinde for sig. Gambit endte dog med at trække hende ned til sig ved hendes sidste ord, for han måtte jo indrømme det lokkede meget! [blue]"Giv mig hvad jeg fortjener når jeg har tjent dig i længere tid. Kun du ved hvad jeg fortjener, ikke sandt? Jeg står til din tjeneste, det ved du og jeg vil hellere end gerne gøre noget vigtigere end hvad jeg har gjort før i tiden."[/blue] Sagde han så, kort måtte han da forsøge sig at lade sin hånd køre ned af hendes krop. Gambit havde jo holdt sig fra hende i ret lang tid nu og snart var han ikke konge for en dag mere, så det skulle vel udnyttes. Tanken om alt det han kunne få var virkelig noget han ville gøre sig fortjent til, han trængte til at udrette noget andet end at gamble sig til tingene. Gøre noget der gjorde en forskel på en måde og at tjene hans dronning var kun en ære!
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 25, 2012 21:14:23 GMT 1
Det morede hende atter at gøre disse ting overfor en mand igen, at lokke dem til at gøre de mest utænkelige ting for hende for meget små ting, i hvert fald små ting for hende men nok store ting for dem for hun kunne få drømme til at gå i opfyldelse hvis man bare gjorde hende tilfreds og udførte hendes missioner til punkt og prikke. Hun kom dog til at grine da han hev hende ned til sig men gjorde dog ikke nogen modstand men lagde sig lidt mere behagelig til rette og lod en finger glide langs hans hage med et lettere lusket smil over hendes læber. ”Jeg skal nok give dig hvad du fortjener til den tid. Synes bare du skal vide nogen af de ting jeg kan gøre for dig hvis du behager mig”
[/color] sagde hun stadig med en forførende tone som hun lod hovedet komme lidt tættere på ham nærmest for at indbyde ham til et kys men det var just ikke sikkert at hun ville give ham det, selvom hun indbød til det ligesom hun gjorde sig lidt til overfor ham men der skulle vel heller ikke meget til før hun ville få hendes vilje, for hvis hun ville i seng med ham så gjorde hun også det uden at tage hensyn til at hun stadig var forlovet, men Damian fyldte jo mindre og mindre i hendes hoved som tiden gik for der var stadig så mange lokkende mænd derude i verden og hvem vidste, måske fandtes der en som ville kunne være hendes udkårne, en der kunne tøjle hende helt og holdent og vække følelser i hende som hun ikke anede hun havde. [/blockquote]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Nov 25, 2012 21:52:29 GMT 1
Det var ikke sådan lige til at holde sig i skindet med sådan en fristende kvinde i sit selvskab. Som hun lå der, var det jo ikke ligefrem nemt, han smilte bare og tillod sig at prøve at nappe det kys nu hvor hun lå lige til det. Gambit nød at være så tæt på en smuk og magtfuld kvinde, han var jo nød til at prøve at få bare en smugle ud af dette, nu hvor det virkede så oplagt på en måde. Tanken om selv at have lidt magt var jo vel lige til at bære, han kunne godt bruge at være omringet af kvinder der stod til hans tjeneste. Allerede nu kunne han da lige se det for sig, og det var bestemt noget som han kunne lide. Gambit var tilfreds lige nu og han glædet sig faktisk til at komme ud på sin mission for at komme lidt i spil igen. Desuden havde han en form for blodtørst indeni som trængte til at blive brugt, hvorfor vidste han ikke helt.
|
|