|
Post by Zeus Cornwall on Mar 25, 2013 20:50:39 GMT 1
Zeus kiggede op på hende, hans øjne var reptil formet og gule, hans tænder var mere spidse og han smilede med en usandsynlig lang tunge, "kom her, så skal jeg lære dig mit fag, og jeg har ikke kaldt dig dum eller bange, jeg siger bare at smiger, er at komplimentere en uden at være sikker på det er sandt, jeg kender dig ikke, derfor ville et kompliment på din personlighed være smir, men jeg kan tydeligt se dig, og jeg kan se du er smuk, derfor er det bare et faktum!" han kiggede roligt på hende og smilede af hende, han rakte hammeren mod hende, og hans hånd var dækket med skæld, og hans negle var begyndt at blive kløer, han havde tænkt sig at arbejde igennem, og en delvis forvandling gjorde altid hans stamina og styrke meget bedre, mere engnet til at arbejde med metal med.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 25, 2013 21:08:04 GMT 1
De brune øjne så undrende på ham som han nærmest forvandlede sig foran hendes øjne, så det var vel noget hun skulle vænne sig til i den korte tid hun var her? ”Jeg gætter draconian.. Og ved ikke om du er ude på at skræmme mig nu eller hvad.. Men okay”
[/color] sagde hun før hun nærmede sig ham fordi hun gerne ville lærer en smule, dog var det ikke sikkert at hun var særlig god men hun var da helt sikker med på at prøve det, selvom hun nok ville overlade de dele i fremtiden til professionelle lige som han var fordi hun var selv en bonde i hendes øjne og havde ikke så meget forstand på andet end det. Nærmest allerede inden hun havde taget imod hammeren kunne hun nærmest mærke vægten imod hendes hænder for hun mente det var bedst at hun brugte begge hænder til at løfte den når det nu var første gang, men hun havde da forestillingen om at den var tung og hun fik egentlig også ret i at den var det. ”Puha den er da lidt tung”[/color] sagde hun lidt overrasket for selvom hun jo allerede kunne gætte det på forhånd. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 25, 2013 21:16:28 GMT 1
Zeus kiggede på hende, "jeg kan bruge min krop bedre i denne form, det gør arbejdet nemmere," han tog fat i hammere, og lagde den mod det sted hun skulle slå, "så slår du bare til!" han spyede mere ild på gryden, for at gøre det lidt nemmere for hende at forme metallet, "det er nemmere hvis den er det!" han kiggede på hende, og lavede en grimasse, han ville helst undgå en halv forvandling, da han ikke kunne arbejdet med vingerne indendøre, "ja jeg er Draconian, bare rolig, jeg æder dig ikke, med mindre du selvfølgelig spørger pænt, så kunne jeg nok gøre en undtagelse!" han grinte en dyb stemme, da han godt vidste at det var en smule langt at gå, men hun var smuk, og sex var altid godt, selvom han ikke regnede med at få noget, hun var jo trods alt en dame.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 25, 2013 21:28:42 GMT 1
”Tja man gør jo hvad man kan for at gøre det nemmere og hvis resultatet er godt kan man jo ikke klage”
[/color] sagde hun roligt for man kunne vel ikke lade være med at klage hvis resultatet var godt, og han så da også lidt interessant ud i den skikkelse men det var nok blot fordi hun aldrig havde set en draconian i forvandling før, for draconians havde hun da mødt, hun havde jo mødt selveste Dronning Drazilla til nogle af festerne. Hun hævede hammeren lidt som hun normalt gjorde det når hun stod og arbejdede med værktøj, så hun kunne da også godt ramme der hvor hun skulle, men gnisterne kom lidt bag på hende så hun kom til at gispe en smule. Igen kom hun til at grine da han snakkede om at han ikke ville æde hende medmindre hun spurgte pænt. ”Jeg tror jeg springer over den del, men ellers et pænt tilbud”[/color] grinte hun for det var da pænt af ham at tilbyde hun kunne blive spist hvis hun spurgte pænt, men det ville hun jo nok ikke gøre for hun havde en del arbejde der skulle gøres når sneen gen var væk. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 25, 2013 21:40:23 GMT 1
Zeus grinte, han kiggede på hende, og nød virkeligt da hun gispede en smule, han kiggede på katten og rystede på hovedet, han spyede igen ild, men denne gang ind i essen, han kiggede på hende og nikkede, "bare bliv ved, der er lang vej igen!" han kiggede på hende og nød arbejdet, "hmm er ellers sikker på du ville nyde det!" han gab slip og gik hen til essen, han kiggede ned i den, og tog hånden frem, et værktøj hævede sig, og han kiggede på det, han lod det falde ned i ilden igen, og vendte sig mod komtessen, det var dejligt at hun ville arbejde.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 25, 2013 22:00:25 GMT 1
Odette var vant til almindeligt arbejde men det var alligevel en mindre overraskelse at der kom gnister, fordi hun jo ikke var vant til at det hun slog på ligefrem sendte gnister efter hende som straf, men det ville ikke stoppe i hendes arbejde, for hun nød at kunne bruge hendes krop til et eller andet, det var jo derfor hun egentlig hadede vinteren for der var ikke så meget hun kunne lave uden for. Hammeren var en smule tung så det var nærmest som om den selv faldt når hun hamrede ned på det han nu havde peget ud til hende. ”Jeg tvivler.. Hvis det er som at blive spist af det dyr så kan jeg vidst godt undvære”
[/color], hendes stemme havde latter i sig og hendes smil var lettere drillende for hun ville nu godt undvære at blive spist, det havde hun prøvet så rigeligt af andre dyr selvom det vidst var en del anderledes det her, for helt dyr var han jo ikke men hun snakkede også mere generelt for der var aldrig nogle personer som havde forsøgt at spise hende eller igen bare overfaldt hende, for folk turde nok ikke da mange genkendte hende som en af Darklias jomfruer, en datter af familien Soul hvor greven var meget streng over dem som kom i nærheden af hans døtre.. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 26, 2013 8:05:46 GMT 1
Zeus kiggede på hende, og han var mundlam for en tid, han kiggede bare på hende, som om han var et dumt dyr, "det var nu ikke ligefrem det jeg mente med det, ikke engang i nærheden!" han kendte godt familien Soul, men han havde været alt for travlt optaget med sin træning som soldat, til han nogensinde fik mødt dem rigtigt, og ingen af døtrene havde han set før. Han kiggede bare mærkeligt på hende, og tog en hel gryde frem, han kiggede ned i den, og åndede is ned i den, til den var helt fyldt, han lagde derefter brænde i ildstedet, og spyede ild på det, hvor han hang gryden over, mens isen smeltede til vand.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 26, 2013 17:54:28 GMT 1
Hun følte hans undrende blik på hende og efter han havde sagt det så lod hun hammeren hvile i noget tid som hun så undrende på ham. ”Er der da andre måder?”
[/color] spurgte hun undrende for hun anede ikke der fandtes andre måder at blive spist på den måde, men igen hvad vidste hun overhovedet af forelskelse og sådan noget eller bare det der med at fysisk tiltrukket af nogen, så hun kunne ikke rigtigt forstille sig andre måder at gøre det på. Hun fjernede igen de mørke øjne fra ham igen og koncentrerede sig igen om at hamre på det hun nu havde været i gang med for hun regnede med at han ville sige nok var nok, for hun anede jo ikke noget om det her arbejde så på mange punkter var hun udvidende til trods for hun var ret gammel efterhånden men hun beskæftigede sig jo ikke med så meget andet end landbrug. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 26, 2013 20:00:04 GMT 1
Gabriel kiggede på hende, og rystede på hoved, "ja der er en anden betydning af sætningen, men lad det ligge, for nu!" han gik hen og så hendes arbejde an, han smilede og tog hendes hammer, ikke ud af hænderne, men han rørte tre steder på gryden, "slå på de tre steder nu," han spyede ild ned i gryden for at holde den varm, og efter 20 sekundter lod han hende begynde. Han gik selv hen i et kammer og tog nogle grøntsager ud, samt nogle rødder, og 2 bøffer som han vidste var hjort, han tog en kniv i en skuffe, og begyndte at skære tingene ud, så han kunne lave den gryderet.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 26, 2013 20:10:20 GMT 1
Hun så en smule undrende på ham som han sagde det faktisk kunne have en anden betydning, hvilket bare fik hende til at se ned på gryden at mumle: ”Jeg kommer alt for lidt ud”
[/color] for det gjorde hun jo sådan set men når alt kom til alt så havde hun jo sjældent rigtig lyst til at tage ud fordi hun havde det så godt derhjemme, den eneste lange tur hun nogensinde havde haft var da hun tog med hendes søstre til Nirelia fordi de skulle have en tøse tur uden deres far. Hun stod roligt og så på de steder han pegede og ventede lidt på at han havde varmet gryden igen før hun begyndte at hamre de steder han havde peget ud, og egentlig følte sig ret godt tilpas med at bruge hendes krop igen i stedet for at sidde inde hele dagen og læse bøger med eventyrer hun alligevel aldrig kom på. ”Hvor meget skal jeg slå på de steder?”[/color] spurgte hun roligt efter hun havde slået på stederne et par gange, for hun slog nok ikke lige så hårdt som han gjorde det. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 26, 2013 20:25:50 GMT 1
Zeus tænkte sig om, og kiggede på hende, "du skal slå på området, indtil du har jævnet det ud så det er nogenlunde pænt, og når det bliver for koldt, så kald, det er koldt når det ikke har en hvid spids mere!" han smilede og fik hakket tingene færdigt, og vandet var også lige blevet til fra isen, han tog ned i en pose og kastede lidt salt i vandet, han tog derefter og begyndte at skære kødet ud fra bøffer, til små stykker, "du er ikke som de fleste adelige kvinder!" han kiggede på hende og vurderede hende igen, han kendte ikke mange adelige kvinder, der elskede at arbejde som hun.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 26, 2013 20:43:58 GMT 1
Hun nikkede til at hun skulle slå på stedet indtil det virkede jævnt og nogenlunde pænt, og så bare kalde hvis det hvide forsvandt fra spidsen, så hun begyndte igen at hamre på stederne som han havde vist hende for det betød jo der ikke var meget tænke tid så det skulle bare gøres.. Hun så dog lidt undrende hen på ham da han sagde hun ikke var som andre adelige kvinder. ”Og fra hvor ved du jeg er adelig?”
[/color] spurgte hun undrende for det havde hun da ikke nævnt noget om? Det var hun i hvert fald ret sikker på da hun aldrig nævnte det overfor nogle fordi hun godt ville have folk lærte hende at kende som almindelig ligesom alle andre, fordi mange ville jo gerne være venner med adelige bare fordi de jo var rige og kom ind de bedste steder. Hun kom igen i tanke om gryden så hun vendte hurtigt opmærksomheden tilbage til den og begyndte at hamre på den, for hun havde allerede spildt for meget tid med at undre sig over hvor fra han vidste hun var adelig, selvom han vel kunne gætte det når hun ikke kunne finde ud af at lave mad. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 26, 2013 20:49:23 GMT 1
Zeus kiggede på hende, han smilede og "du kommer fra en gård, dit tøj er pænt, du har rimeligt med ansvar, du taler pænt, er ganske uskyldig, din familie har egen smed, og husholderske, siden du ikke kan lave maden, og selvom du godt kan lide at lave ting, så kan du hverken reparere ting eller lave mad, hvilket må betyde, du kan koncentrere dig om en ting, hvilket jeg kunne forestille mig ikke er noget du altid laver, så i må have penge! og så kan jeg godt genkende navnet på Soul familiens datter!" han smilede venligt til hende, og begyndte at hælde kød i vandet, undtagen en enkelt luns, som han spiste rå.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 26, 2013 21:17:47 GMT 1
Hun sukkede kort fordi han ramte jo ret godt når det kom til stykket. ”Pokkers troede ellers lige jeg kunne gå for at være bondepige.. og jeg må virkelig ændre mit navn når jeg er væk fra gården”
[/color] sagde hun lidt opgivende for det her gik virkelig ikke godt når hun ikke en gang kunne skjule sig overfor en fremmed smed. Med andre ord det ikke særlig godt, måske hun bare skulle holde sig helt fra at vandre rundt i byen eller tage til fester for så kunne det være at folk ville glemme hendes udseende og så kunne hun bruge et andet navn. Hun hamrede stadig på gryden selvom gnisterne ind i mellem fik hende til at hoppe en smule fordi hun ikke ville rammes af dem. ”Den skal snart til at varmes igen”[/color] sagde hun roligt og smilet var igen på hendes læber fordi det var sjældent sjovt at blive genkendt som en af Soul døtrene, dog var hun ikke flov over det fordi det havde lykkes alle pigerne at forblive jomfruer i flere århundrede og det var der ikke ligefrem mange andre familier der kunne prale med, og så slap de også for at blive tvangsgift med nogle fremmed mennesker. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 26, 2013 21:29:31 GMT 1
Zeus smilede til hende, han gik hen til hende og spyede ild ned i gryden i cirka 40 sekundter, til den var hvid igen, "jeg har et forslag, nu da jeg har gættet hvem du er, er du så villig til at lave en byttehandel?? med noget du måske ville finde interresant?" han kiggede på hende, og satte sig ned i en stol, hans forvandling tiltog, og han sad igen som en normal person i en stol, hans øjne var stadig reptil lignende, men der var ikke mere end det, "du mangler adskillige ting for at kunne gå for en bondepige, men måske det ikke er fair, når jeg kender dig i forvejen ihvertfald af beskrivelse, og rygter!" han smilede til hende, og ventede tålmodigt på hun enten afslog eller tog imod ideen om en byttehandel.
|
|