|
Post by Odette Soul on Mar 26, 2013 21:37:37 GMT 1
Da gryden igen var blevet hvid begyndte hun at hamre igen indtil hun var lidt mere tilfreds med den end tidligere, dog så hun undrende på ham. ”Det kommer an på hvad byttehandlen går ud på”
[/color] sagde hun roligt men bestemt for hun ville næsten ikke sige nej til en byttehandel men det kom meget an på hvad han krævede i bytte for tingene, for der var nu visse ting hun ikke gjorde og sådan var det bare. Hun stoppede med at hamre men kun for at vende sig så hun bedre kunne se på ham mens han satte sig i stolen, for hun ville jo vide hvad byttehandlen gik ud på selvom han virkede meget mistænkelig lige nu så det kunne egentlig næppe være noget godt, derfor var hun ret klar til at afslå det med det samme hvis det ikke lød ordentligt. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 26, 2013 21:43:17 GMT 1
Zeus kiggede på hende og smilede en smule lumsk, "jeg fortæller dig hvem jeg rigtig er, og til gengæld, skal vi kysse hinanden, og du må ikke fortælle andre det! og nej ikke et pervest kys, men et kort et, det er mere for ideen om at jeg rent faktisk fik kysset en Soul søster!" han smilede til hende og kiggede roligt på hende, han elskede når han kunne blære sig, og det kunne være sjovt i fremtiden at kunne blære sig med det, han regnede ikke med der var mange, hvis overhoved nogen, der havde kysset en af Soul søstrene, de var jo nærmest kyskheden selv.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 26, 2013 21:54:52 GMT 1
Hun så en del undrende og uforstående på ham da han mente at informationer omkring hvem han var og at de skulle kysse hinanden havde noget at gøre med en bondepige, lige den del hang ikke rigtigt sammen. Hun kom til at lægge den ene hånd tilbage fordi hun manglede noget at læne sig op af men kom til at brænde sig på det varme jern så hun fjernede den ret hurtigt igen for at ømme sig. ”Jeg forstår ikke hvad det har med at jeg skal udgive mig for en anden..”
[/color] sagde hun lettere undrende selvom der var en smule smerte i hendes stemme for det havde jo gjort en del ondt, men hun vidste jo at der ikke ville blive efterladt nogle vabler eller sår når der gik noget tid, men derfor gjorde det stadig ondt. ”Men hvis det bare er det så kan jeg vel godt gå med til den”[/color] sagde hun stadig lidt undrende før hun bed sig i læben, men det var nu mere af smerte end generthed. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 26, 2013 22:02:13 GMT 1
Zeus rejste sig så hurtigt at stolen væltede over gulvet, hans adrætte skridt nåede hurtigt Odette, og han tog efter hendes håndled, "her lad mig!" han holdt sin hånd over det brændte område, cirka 2 centimeter, og røg begyndte at falde ned mod hendes hånd, det var meget tyndt is, der ville køle det af så smerten ikke ville være for slem. han kiggede roligt på hende og smilede af hende, "okay kan du huske da Hertug Leroy Cornwall blev dræbt for fire år siden, af et oprør fra hans bønder, og en klan i bjergene?" han regnede med de fleste adelige kendte hinanden, men det var jo aldrig sikkert.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 26, 2013 22:08:47 GMT 1
Et kort gisp kom over hendes læber da stolen væltede for hun havde slet ikke regnet med at han ville komme hende til undsætning, faktisk havde hun forventet at han ville grine? Så hun så lidt undrende på ham da han kom hen til hende men så så ned på deres hænder da hun mærkede det begyndte at køle. ”Det behøver du ellers ikke.. Det heler snart igen”
[/color] sagde hun med et lille undskyldende smil fordi hun var en smule klodset, noget hun ikke altid var men hun havde jo også hendes dage hvor ting egentlig gik galt og det var jo gerne når hun havde mest travlt eller bare skulle lærer nye ting, så gik det altid galt i starten men det gik normalt bedre hen af vejen. ”Ja? Eller har hørt nogle rygter om det for det er jo det alle adelige frygter vil ske for dem”[/color] sagde hun roligt for det frygtede selv hendes familie, til trods for at man kunne tvivle på den del da de behandlede deres ansatte og slaver godt, i hvert fald bedre end de fleste så vidt hun vidste. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 26, 2013 22:14:22 GMT 1
Zeus kiggede bare på hende, "selv hvis det gør, så er smerten der nu, og det hjælper! og jeg er altid bekymret overfor andre, især når de gør mit job," han kiggede venligt på hende, og blev ved med at lave tågen, han smilede til hende, "ja Leroy døde, det samme med kone og børn, selvom børnene aldrig blev fundet, men jeg ved hvor et af dem befinder sig henne den dag idag, i live! der prøver at leve i skjul for ikke at blive slået ihjel, ikke af bønderne, men af dem der leverede dem med våben," han smilede til hende, og kiggede på hendes hånd, for at se hvordan den havde det.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 27, 2013 6:11:12 GMT 1
”så skal du have tak, for det hjælper da”
[/color] sagde hun roligt med et sødt smil for selvom hun var vant til at andre tog sig af hendes skader så føltes det stadig en smule anerledes men det var nok blot fordi han var en fremmede mand så det her kunne godt ramme hendes stolthed, selvom det bare bragte en vis generthed med sig. ”Nu kommer du vel ikke og siger at du er sønnen som forsvandt?”[/color] spurgte hun en anelse undrende lidt som om hun ikke helt kunne tro det var sandt, for han havde da skjult sig ret godt alligevel hvis det passede. Da han fjerende hånden for at se på hendes var den igen blevet hel og fin som den havde været før hun havde brændt sig, det havde heldigvis været en af de mindre skader så den var jo blevet hurtig væk igen, det var noget andet med større skader for de kunne godt tage en dag om at forsvinde igen. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 27, 2013 12:04:09 GMT 1
Zeus kiggede på hende med et smil, "jo det siger jeg!" han smilede til hende og tog smedehammeren op, han spyede ned på et nyt område, rundt om en revne, hvorefter han lod slagene regne ned over gryden, til revnen var væk, "jeg blev sendt væk af min far ved magi, og da jeg kom tilbage til borgen, var det for sent, jeg ved ikke hvem der har kunne gøre det, eller om jeg bare var paranoid, men jeg har i 4 år slumret i byen, og ventet!" han kiggede på hende, og smilede til hende, han tog derefter gryden over i essen, så den kunne holdes varm, "men det kys der!" han kiggede smilende på hende.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 27, 2013 18:32:09 GMT 1
Hun så en smule undrende på ham da han sagde han var en af de adelige. ”Og du havde ikke overvejet at søge hjælp hos nogle af de andre adelige?”
[/color] spurgte hun undrende for det ville hun da havde gjort hvis det var, men igen hun havde jo heller ikke oplevet det så hun kunne ikke sætte sig ind i det, specielt fordi hun aldrig rigtigt havde været på flygt eller set sådan nogle grusomheder.. En latter kom dog over hendes læber da han nævnte kysset, ”Troede ellers lige du havde glemt det.”[/color] sagde hun nærmest grinende før hun igen nærmede sig lidt men stoppede sig selv igen. ”Jamen så kom da med det”[/color] sagde hun lidt drillende, hvilket godt kunne overraske hende for det plejede at være hendes lille søster der drillede mændene og lovede folk kys, men hun var jo også en smule mere flirtende end Odette. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 27, 2013 18:55:21 GMT 1
Zeus kiggede på hende og smilede venligt til hende, "hver sin ting, til hver sin tid, jeg har ikke bare ligget og lavet ingenting! jeg har rent faktisk en plan!" han smilede og da hun endelig kom hen imod ham, smilede han en smule spændt, indtil hun stoppede og bad ham om at komme og tage det, det var en leg han godt kunne lide. Han gik roligt hen til hende, og kiggede hende ind i øjnene for at se hvordan hun ville reagere, han var ikke specielt en player, men han havde været sammen med kvinder før, ikke gennemført noget, men han havde flirtet en del, han ville dog aldrig være sammen med en på den helt specielle måde, uden der var kærlighed i det, han smilede til Odette og rørte let hendes kind, for stille at styre hendes hoved. Han førte sig tættere på hende, og stod rimelig tæt op af hende han kiggede stadig ned i hendes øjne, og førte sin mund tættere på hendes, selvom han ikke kyssede hende endnu, "håber du er klar!" det var en blid stemme der ikke var meget højere end en hvisken.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 27, 2013 19:05:48 GMT 1
Måden han var overfor hende gjorde hende i et eller drilsk humør som hun ikke helt kunne forstå, måske var det lidt som om hun fik det når hun fik lyst til at drille hendes søstre. ”Dig have en plan? Hvorfor tvivler jeg egentlig på det?”
[/color] spurgte hun drillende med et lidt drillende selvom det kunne være meget vel at han havde en plan men hun kendte ikke ligefrem til den, men nu vidste hun da at han var adelig ligesom hende medmindre han havde stået og løjet for hende. Hendes hjerte hoppede kort en ekstra gang da han kom helt tæt på og så hende i øjnene, hvilket egentlig fik hende lyst til at se væk og noget i hende fik lyst til at trække sig tilbage men hun gjorde det ikke.. hun blev stående uden at vide hvad hun ellers skulle, andet end at smile sødt imod ham selvom det måske var et lidt usikkert smil for hun havde aldrig været så tæt på en mand foruden hendes far men det var jo mest når hun krammede ham så det var jo familie og det var i orden. ”Tror heller ikke jeg kan blive mere klar”[/color] hviskede hun blidt tilbage selvom hun kæmpede en indre kamp med sig selv for hun havde sagt hun godt ville bytte et kys for noget der kunne hjælpe hende, men efter så mange år hvor hun havde holdt sig fra mænd gjorde alligevel hun havde lyst til at flygte nærmest. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 27, 2013 19:10:56 GMT 1
Zeus kiggede på hende, og berørte let hendes læber med hans egne, han holdt hende ikke på plads, og hans første kys var meget let og blødt, ikke noget med at trænge for hårdt på, fra hans side, han vidste folk kunne hade det, og man kunne altid udvikle et kys, men at gøre det blidere var svært, hans læber forlod hendes med en halv centimeter, og han rørte let hendes læber igen, med en smule mere passion, hun var nu meget sød når alt kom til alt, hun var så og sige sådan en person han kunne finde på at have bejlet til, men han kendte hende ikke rigtig, kun kort, han trak væk fra hende, men kun med nogle centimeter, og han kiggede hende i øjnene.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 27, 2013 19:26:07 GMT 1
Da han kom lidt for tæt på kunne hun ikke lade være med at holde vejret i en smule spænding for det her ville jo egentlig være hendes første rigtige kys, så hun var ret spændt for hun havde jo normalt kun set par gøre det men var altid gået videre fordi det jo ikke betød noget for hende. Men han gjorde det godt for hun nød den første berøring af hans læber som var let og blød, lidt hvad hun ikke havde forventet for hun havde regnet med et hurtigt kys. Hendes hænder kunne heller ikke bare forblive hængende ned af hendes side, for de gled op og hvilede på hans brystkasse. Ved det andet kys gled hendes øjne let i da hun gengældte hans kys med en smule mere passion for hun kunne nærmest ikke lade være fordi hun fik lyst til mere efter et første blide kys. Da han trak sig væk igen åbnede hun lige så stille de brune øjne og smilede sødt til ham før hun bed sig lidt genert i læben mens hun mærkede en ukendt varme komme op i hendes kinder, så hun valgte at trække sig lidt ud af hans favn for det her var ikke lige den bedste ide hun havde fået længe, det kunne hun da mærke på sig selv, for hun kunne mærke det kunne gå grueligt galt hvis hun ikke trak sig væk med det samme.
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 27, 2013 19:33:39 GMT 1
Zeus kiggede bare på hende, og smilede til hende, han lod hende trække sig væk fra hende og rødmede let, hvis han ikke passede på ville han jo falde for hende, han var ved at blive nervøs, og han tog en dyb indånding, men uden han ville det skød der røg ud af næsen på ham, han holdt hurtigt sin hånd over, og kiggede nervøst væk, "jeg må hellere se til maden!" han kiggede på hende en sidste gang, inden han gik hen og kiggede til maden, han prøvede at slappe af, men hans sanser var på stilke, for at opfange hende, han havde ikke været så anspændt i lang tid.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 27, 2013 19:44:49 GMT 1
Måske var de begge meget nervøse, men hun regnede med han havde prøvet at kysse med så mange andre kvinder før og måske været sammen med en del også fordi han så jo godt ud og han havde da en hvis charme over sig også, så hun tænkte måske at han ikke helt kunne finde på falde for en som hende, så derfor ville hun nok forsøge at glemme ham så vidt muligt når hun forlod smeden igen, men det ville også være svært fordi hun havde nydt sit første kys og det føltes stadig som om hans læber var imod hendes til trods for han var gået hen til maden. Hun valgte dog at se væk og egentlig vende ryggen helt til ham så hun kunne få det sære varme fra kinderne væk igen fordi det var svært at give skylden på varmen i smeden eftersom hun havde været her et godt stykke tid nu og der havde jo ikke været noget før hen. ”Hvad skal vi egentlig have at spise?”
[/color] spurgte hun nu en gang så roligt som hun kunne, før hun tog en dyb og bare lod tankerne køre på at hun skulle tage at slappe af, det var jo bare et simpel kys, det var jo ikke første gang hun kyssede en selvom alle de andre gange havde været på kinder eller pander men der burde ikke være så stor forskel! En tanke slog dog ned i hendes hoved ”Vent! Du fik da 2 kys.. var det ikke kun 1 du skulle have?”[/color] spurgte hun undrende som hun vendte sig rundt imod ham og så undrende på ham for nu havde han da fået lidt for mange kys, han havde sagt kort og hurtig kys men nu havde han fået 2 hvor hun måske lagde lidt for meget i det andet kys på grund af lysten til at røre hans læber igen havde været der. [/blockquote]
|
|