|
Post by Odette Soul on Mar 27, 2013 23:01:14 GMT 1
Hun blev roligt siddende som han spiste færdigt for hun var da opdraget ikke at gå fra bordet før alle var færdig med at spise. ”Det har også været hyggeligt at være her. Og tak fordi du gad vise mig lidt omkring smede arbejde”
[/color] sagde hun med et venligt smil for hun havde jo nydt at arbejde igen, for det var nu en gang det bedste hun vidste, at bruge hendes krop til noget fornuftigt. Hun kom dog til at le en smule ”Du vil jo se mig igen i morgen.. Jeg rejser ikke hjem før tingene er færdig, lovede at sørge for de blev lavet.”[/color] sagde hun roligt selvom det måske ikke var det han mente men hun kom jo igen i morgen så der ville ikke gå særlig lang tid før han ville se hende igen. Hun bed sig kort i læben før hun rejste sig og gik om til hans side af bordet og lænede sig ned for at kysse ham på panden, selvom hun havde lyst til at kysse et andet sted så var det jo nok bedst at lade være med det og bare nøjes med panden. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 27, 2013 23:12:42 GMT 1
Han smilede til hende og nikkede, "det er i orden, er dejligt at du nød det," hans øjne fandt hendes, og han gengældte hendes smil, "ja det gjorde jeg hvis også, gjorde jeg ikke?" han smilede til hende han kiggede på hende da hun rejste sig, og rørte let hendes kind, da hun ville kysse ham, han ville ikke tvinge hende til at kysse ham ordenligt, men han antydede ret kraftigt at han ville kysse hende på munden hvis hun tillod det, han håbede virkeligt at hun ville kysse ham ordenligt, han havde aldrig mødt en han følte præcis sådan overfor, og han vidste at skulle de være sammen, kunne han ikke være smed, han havde brug for mere end det.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 27, 2013 23:23:03 GMT 1
Hun smilede sødt til ham. ”Jo kommer og henter tingene i morgen, så jeg ikke er i vejen for dig”
[/color] sagde hun roligt for hun ville jo ikke være i vejen for ham, men hun havde det faktisk fint nok med at hun skulle gå for at han kunne få ro til at arbejde, hun kendte det jo fra sig selv med at hvis folk blev for påtrængende så var de bare irriterende og distrahere så hun ikke kunne tænke på hendes arbejde. Hun lod hovedet blive tæt på hans fordi hun gerne ville kysse ham men hun skulle jo også holde sig væk, så hun bed sig kort i læben inden hun lod deres læber mødes igen i et blidt kys som hun lidt hurtigt stoppede det igen. ”Godnat”[/color] hviskede hun stillede inden hun helt fjernede hovedet fra ham for hun havde ikke i sinde at blive særlig længe eftersom hun jo bare holdt ham tilbage fra at arbejde. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 27, 2013 23:44:52 GMT 1
Zeus gengældte kysset, og nød det virkeligt, hendes læber var virkelig himmelske, han var ikke sikker på om han kunne glemme dem før om lang tid, han havde heller ingen intensioner om at glemme hende, han hørte hende sige godnat og svarede hende, "Godnat," han smilede til hende, og kiggede bare på hende, mens han tænkte over hvor han skulle begynde, han rejste sig op og vaskede bestikket af, samt skålene, han smilede og gik hen og tog sin hammer, han tog derefter gryden og begyndte at arbejde på den.
Natten gik mens Zeus arbejdede, han var færdig om morgenen og gabte, han havde repareret alle tingene, og samlet dem igen, han smilede og kiggede udenfor, det var en skøn dag, det sneede ikke og solen skinnede svagt frem, han gik hen og tog noget af suppen som han varmede op, og spiste, der var ikke meget tilbage, men nok til aftenen. Han glædede sig virkelig til Odette kom og hentede tingene, han havde ikke kunne glemme hende, det var jo nærmest som en fortryllelse hun havde givet ham, ud over der ikke var magi indblandet.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 28, 2013 9:48:07 GMT 1
Hun smilede sødt efter hun havde sagt godnat, men hun var der nu heller ikke længe efter før hun gik hen og fik hendes kappe omkring igen sammen med hanskerne og tørklædet for hun ville trods alt ikke fryse når hun kom uden for. Hun så en sidste gang imod ham da han rejste sig inden hun tog hendes taske over skulderen og gik ud i den bidende kulde og hen imod kroen hvor hun hurtigt fik et værelse for natten som hun skyndte sig op til fordi hun ikke brød sig om de fulde mænds blikke.
Natten bød ikke ligefrem på meget søvn, det ville i hvert fald være synd at sige for hun lå og vendte og drejede sig uden at kunne finde i hendes indre, fordi tankerne hele tiden kørte rundt i hendes hoved selvom hun virkelig forsøgte at skubbe dem væk, så det var endt med hun havde sat sig op i sengen midt om natten og kom med et mindre suk. *hvis dette er kærlighed så ender jeg med at blive tosset af søvnmangel* tænkte hun for sig selv som hun så ud af vinduet og egentlig bare ventede på at solen ville bryde frem på himlen eller det bare ville blive lyst nok til at hun ville turde at gå udenfor, specielt fordi dette var et fremmed sted hvor hun ikke kunne stole på at folk var venlige. Dog måtte hun alligevel have blundet hen for hun vågnede op med en mindre chok da en nok temmelig beruset mand lød til at falde lige uden for hende dør, så hun sad og lyttede men manden gik bare fordi efter han var kommet op. Godt nok var det ikke midt på dagen men den lille oplevelse fik hende alligevel til at skifte fra nattøjet til tøjet fra dagen før og hun fik pakket hendes ting ret hurtigt og forlod kroen efter hun havde betalt, godt nok var det en af de lidt finere kroer hun havde været på men det havde åbenbart lykkes en at blive fuld. Hun skyndte sig at forlade kroen men kom dog forbi en bagers hvis brød duftede så herligt at hun gik ind at købte noget nybagte boller som hun tog med hen til smeden bare fordi hun følte sig utryg så mange andre steder her i byen.
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 28, 2013 10:56:07 GMT 1
Zeus gik udenfør til det store kar, med iskold vand i, han smilede og dyppede hele overkroppen ned i det, et par sekundter, hvorefter han trak sig op, han smilede og vandet begyndte at fordampe, da han varmede sig selv op, det var stadig meget koldt, men han skruppede sin overkrop, og dykkede ned igen, Han blev der et par sekundter hvorefter han kom op igen, han smilede og følte sig ren igen, han dampede af et stykke tid, mens han bare så på folk der kom og gik, de var vant til at se ham dampe sådan, da han gjorde det et par gange om ugen, hvis ikke han gjorde det, samlede han skidt på rekordtid, det var jo ikke ligefrem rent arbejde altid.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 28, 2013 11:08:28 GMT 1
Odette gik hen til smeden men hun kom dog lidt for tæt på så Zeus komme op fra vandet som dampede og drev lidt af ham hvilket fik hende til at lægge den frie hånd over øjnene, for det havde hun ikke ligefrem brug for at se på, men hun kunne ikke lade være med at se lidt ind i mellem som hun gik tættere på for det ville jo bare være dumt hvis hun gik ind i ham fordi hun holdt sig fra øjnene. ”Må jeg godt bare gå ind?”
[/color] spurgte hun roligt som hun holdt hånden over øjnene for det var nok bedst at gå ind, for det her vagte generthed i hende som hun ikke var vant til. Det endte med hun helt vendte sig rundt fordi hun ikke ville friste sig selv alt for meget. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 28, 2013 11:15:06 GMT 1
Zeus vendte sig om og smilede da han så hvem der var ankommet, "bare gå ind, jeg er snart færdig herude," han smilede til hende og for en gang skyld havde han ikke sit sværd på sig, det var inde i smedjen. Han kiggede op i himlen og rystede håret, han grinte lidt, og blev stående cirka et halvt minut, han smuttede derefter ind, han dampede ikke mere men han var stadig ikke helt tør, hans hår var også ganske vådt stadig, "det er dejligt du er tilbage," han smilede til hende, og satte sig ned i en stol ved spisebordet, han kiggede hen i essen, som godt nok kørte, men ikke særlig meget, han rystede på hoved og begyndte at pumpe luft i den, så varmen steg en lille smule.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 28, 2013 11:23:39 GMT 1
Da hun fik at vide hun måtte gå ind varede det heller ikke mere end et sekund før hun var smuttet ind og havde lagt kappen over den ene stol og sat sig ned i den efter hun havde lagt bollerne på bordet, hun tog selv en for til trods for ham havde hun ikke fået morgenmad så dette var hendes morgenmad så hun sad lidt og pillede i den hun havde taget som hun proppede stykkerne i munden for at spise den. Hun kunne dog ikke lade være med at smile da hun hørte han kom ind til hende. ”Jeg skulle jo hente mine ting og kunne ikke sove så i stedet for at komme midt på dagen kom jeg nu.. håber det er i orden”
[/color] sagde hun roligt for hun regnede med at det var i orden, så hun skulle jo nok være sød og holde sig i baggrunden hvis han ikke var færdig, så kunne hun jo bare sidde og spise imens. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 31, 2013 12:28:38 GMT 1
Zeus kiggede på hende og smilede til hende, "det hele er færdigt, og er ikke så godt du ikke fik sovet," han kiggede venligt på hende, og kiggede på tingene der lå samlet på gulvet, "du glemte at betale de 10%" han kiggede anklagende på hende, men egentlig var det bare en joke, han havde også glemt dem, og desuden var han sikker på hun havde pengene, så det var okay. Han kiggede på katten der smuttede udenfor for at finde noget at lave, og han rystede svag på hovedet, den var altid efter føde, som om han ikke gav den nok.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 31, 2013 13:07:19 GMT 1
”Nej ikke specielt godt, plejer at sove som en sten om natten så giver dig noget af skylden”
[/color] sagde hun roligt med et lille drillende smil men hun gav ham jo noget af skylden fordi hun ikke kunne sove, specielt fordi han havde proppet sære tanker ind i hendes hoved der gjorde hun lå og tænkte i stedet for at sove. ”Og mig som troede det ekstra kys kunne tælle som de 10%”[/color] sagde hun igen lidt drillende selvom hun dog havde glemt at give ham dem og det havde jo ikke været meningen men igen han havde jo fået hende helt på andre tanker med bytte handlen med kys for information. Hun pillede lidt mere af bollen inden hun proppede det i munden og spiste det som om hun havde rigeligt med tid, selvom hun ikke ligefrem havde det. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 31, 2013 13:15:46 GMT 1
Zeus smilede til hende, og kiggede bare roligt på hun spiste, han nikkede lidt til det hun sagde, "må jeg jo så tage på mig," han smilede til hende og grinede en smule over hendes næste kommentar, han syntes nu hun var lidt fræk, på mere end en enkel måde, men det var jo bare en af de kvaliteter der trak i ham, og han måtte være ærlig, det generede ham overhoved ikke, "hmm jeg er ikke helt sikker på om det kan gøre det! men jeg kunne måske overtales!" han kiggede smilende på hende og ventede roligt på hvad hun besluttede sig for, han ville bare gerne kysse med hende noget mere, eller rettere, han ville ikke lade hende gå, han kunne lide hende for meget.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 31, 2013 13:22:17 GMT 1
”Du kan jo ikke gøre andet.. Det var dig der satte forkerte tanker ind i mig”
[/color] sagde hun roligt med et drillende smil, for det var jo forkerte tanker han satte i hendes hoved, og hun kunne ikke lade være med at tænke over dem, det var frygteligt for jo mere hun tænkte jo mere bange blev hun egentlig for hendes fremtid. Hun så roligt på ham med et lettere drillende smil mens hun tyggede af munden for at svare ham inden hun lagde bollen helt fra sig og rejste sig for at gå hen til ham og se ham lige i øjnene med et drillende svar. ”Så tror jeg bare at jeg bliver nødt til at betale det fulde beløb.. for du er alt for farlig for mig ellers” sagde hun roligt inden hun tog hendes læderpose og smed den på bordet foran ham, lidt for at sige han ikke fik mere ud af hende, for hun måtte hellere stoppe mens legen var god, ellers ville hun lægge søvnløs meget længe og så duede hun ikke til noget på gården. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 31, 2013 13:28:43 GMT 1
Zeus kiggede på posen, han gad ikke engang tjekke hvor meget der var i, "jeg er ikke speciel farlig, ikke overfor dem jeg kan lide, og jeg kan virkelig godt lide dig!" han kiggede på hende og der var ikke mere noget drillende over ham, han kiggede bare alvorligt op på hende, og smilede en smule, "hvad er det du er så bange for??" han kiggede spørgende på hende og ventede ellers roligt på svaret, han var glad for han havde en god tålmodighed, det gav ham tit overhånden i samtaler, men det var nu bedst en kvalitet på slagmarken, men han regnede ikke med han skulle i en kamp hvor det blev vigtigt at det var ham der ledede den.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 31, 2013 13:38:03 GMT 1
Hun stod lidt og så roligt på ham for nu kom de igen ind på en lettere alvorlig snak fordi hun ikke bare kunne holde sin mund og lade tingene være som de var, så hun sukkede kort over hendes egen tåbelighed igen fordi hun havde ingen erfaringer inden på dette område. ”I næsten 500 år har jeg aldrig følt sådan her overfor en anden person og nu efter få timer med dig.. Det er som om du har lagt en fortryllelse over mig, der gør mig bange fordi jeg aldrig har følt sådan og kan ikke lade være med at tænke hvordan det vil ændre mit liv og min fremtid..”
[/color] forsøgte hun at forklare sig med men den korte version ville sådan set have været at hun var bange for den kærlighed og tiltrukkelse hun følte overfor en fremmed som hun næsten ikke kendte, for hun vidste jo ikke hvordan han var til hverdag eller når han var sammen med andre.. [/blockquote]
|
|