|
Post by Zeus Cornwall on Mar 31, 2013 13:47:28 GMT 1
Zeus kiggede på hende, og forståelse fandt hans øjne, han smilede og rejste sig op langsomt, "der er heller ikke nogen der kræver at du skal binde dig, efter så kort tid, men jeg er glad for at jeg er den første i så lang tid, der har fået dig til at føle sådan her," han smilede til hende og kiggede ud af døren, "du er en del år ældre end mig, og jeg skal ikke sige at jeg forstår dine følelser fuldstændigt, men jeg tror jeg har en ide om hvad du står over for, og jeg vil bare sige en ting, hvis du aldrig ændrer noget, eller tager chancer i livet, så kommer man til at fortryde det resten af ens dage!" han smilede til hende, hans øjne kiggede på hendes, og han vidste godt hvad han skulle bruge sin tid på.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 31, 2013 14:16:21 GMT 1
”Jeg har heller aldrig sagt at jeg vil binde mig.. jeg er bare bange for hvordan det vil ændre mig..”
[/color] sagde hun roligt for det var ikke en gang sikkert hun ville følge de følelser her, fordi hun egentlig hellere ville dele hendes kærlighed ud til dem som manglede den, men hvis hun begyndte at lægge søvnløs nat efter nat og om dagen arbejdede konstant for at holde tankerne væk så kunne det jo ske hun ændrede sig til det værre. ”I hele mit liv har jeg aldrig fortrudt noget som helst uanset hvor mange bejlere jeg har afvist og andre chancer fordi mit liv er sådan som jeg vil have det.. Og du kan ikke sige at disse følelser bliver ved, for jeg kunne jo ende med at fortryde at jeg nogensinde har mødt dig.. Jeg vil ikke ende som min far”[/color] sagde hun roligt men dog en del alvorligt for hun kunne ende med at fortryde at hun nogensinde havde kendt Zeus fordi han ville knuse hendes hjerte på den ene eller anden måde med tiden og hun ville ikke ende op ulykkelig som hun gættede hendes far måtte være det, fordi han aldrig rigtigt havde fundet en kvinde efter deres mor var død for mange århundrede siden. Men igen hun kendte jo ikke til den skumle side af hendes far som gik ud på at ligge med mange forskellige kvinder, så det ville bare ødelægge hendes billede af hendes far. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 31, 2013 14:23:46 GMT 1
Zeus kiggede på hende, og grinede en smule, han gik hen og kiggede ud af vinduet, "kan man ikke altid fortryde sine valg," han kiggede ikke på hende men tænkte for sig selv, han vidste nu at han ville have hende, men han vidste også at han aldrig ville kunne tvinge det frem, han måtte simpelhen vente og se, hvor hendes følelser og tanker drog hende hen, "med årene ville du jo nok glemme det!" han mente ikke noget med det, men gav hende ret, at med tiden ville hun sandsynligvis glemme hendes forelskelse, hun ville nok aldrig dø, ikke som de fleste andre, "vil du ikke nok gøre mig en tjeneste, og fortælle mig om jeg nogensinde ville have en chance, eller om det ville være spildt?" han vendte sig om og kiggede spørgende på hende, han blev nød til at få det af vide.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 31, 2013 14:33:46 GMT 1
”Hvorfor så overhovedet tage dem?” spurgte hun roligt for hvorfor skulle man tage nogle valg man i sidste ende ville fortryde på den ene eller anden måde? Og med det her ville han jo hende med at knuse hendes hjerte fordi han enten gjorde hende vred eller så ville han ende med at dø. ”Det kan jeg vel kun håbe”
[/color] svarede hun mere roligt til delen med at hun muligvis nok ville glemme det med årene, hvilket jo lidt var en grund til at han ikke ville få særlig meget ud af hende, for så ville hun jo bare fortryde det meget mere end hun ville gøre det i forvejen. Et stille smil gled over hendes læber ved hans sidste spørgsmål. ”Tror du vil have den største chance end alle andre”[/color] sagde hun roligt som et mindre tegn til at alle andre bejlere hun havde haft bare havde spildt tid på hende mens han nok ville have lidt mere af hendes opmærksomhed så det ville ikke være helt spildt fordi hun ikke ville afvise ham blankt. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 31, 2013 14:42:33 GMT 1
Zeus kiggede på hende og nikkede, han tænkte over hendes svar og gik hen og tog sit sværd, og spændte på sit bælte, hvorefter han greb en skjorte og tog på, "man tager dem, fordi man håber de bringer noget godt med sig!" han smilede glad til hende, og gik hen til hende, han rørte let hendes kind, han lagde ikke an til at kysse hende, men kiggede bare på hende, "så vil jeg satse på den chance!" han smilede og nussede bare hendes kind, han overvejede lidt om han skulle kysse hende, men bestemte sig for at opføre sig ordenligt, og gøre det som han burde.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 31, 2013 14:51:28 GMT 1
”Jeg har allerede alt det gode jeg har brug for.. så der er jo ingen grund til at jeg tager dem”
[/color] sagde hun roligt for der var ingen grund til at hun tog nogle meget vigtige beslutninger for alt hun havde brug for var hendes hjem, hendes arbejde og hendes familie og ikke så meget andet, selvom Zeus satte andre tanker i hendes hoved og de var ikke ligefrem helt stue rene efter hendes hoved, men igen bare det der med kys var lettere syndigt tankegang for hende. Hun stod og smilede sødt til ham da han kom tæt på hende. ”Det synes jeg lyder som en god ide, det kunne jo være du kunne ændre min tankegang”[/color] sagde hun roligt men dog med et lille drillende smil til sidst for det kunne jo være han kunne gøre hun ombestemte sig til gerne at ville have en mand, når hun ellers aldrig havde ment hun havde brug for en. Hun kom til at bide sig kort i læben som en tanke slog ned i hende og hun overvejede om hun skulle følge den, hvilket det endte med så hun lagde hænderne om hans nakke og trak hans hoved tættere på til et lettere dyb kys for hun kunne jo ikke lade være når det var ham. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 31, 2013 14:59:32 GMT 1
Zeus smilede til hende, han nikkede bare kort, indtil hun hev ham ned til hende, han lagde den anden hånd rundt om hende, og holdt hendes mod ham. Han lod hendes kysse ham, og han gengældte kysset uden tøven, han elskede følelsen af hendes læber mod hans, og der gik ikke lang tid, før han prøvede at skille hendes læber ad, så han kunne bruge sin tunge. Hans gengældelse var dyb, men langsom, det var dog ligemeget, han behøvede ikke det vilde kys, han var tabt i hende allerede da hendes læber rørte hans, og at det var hende der havde kysset ham, gjorde kun at han blev mere blød overfor hende.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 31, 2013 15:19:38 GMT 1
Dette her kunne være en af de ting hun fortrød, mere hvis hun egentlig ikke havde gjort det for så ville hun jo rende rundt og tænke over hvordan det ville føles igen, så hun blev bare glad over han ville gengælde det og holde om hende så hun kom tættere på ham. Hun forstod egentlig ikke hvad han havde gang i da han forsøgte at skille hendes læber, men hun lod ham gøre det mens hendes hjerte bankede hurtigere af spænding, så man kunne vel godt sige hun allerede stolede lidt for meget på ham men han kunne jo også vise hende nogle af de ting hun slet ikke kendte på det område, selvom dog godt kendte sine begrænsninger. Men lige nu fulgte hun bare hans bevægelser fordi hun gerne ville gøre som han ville have det. Med andre ord hendes øjne gled bare i og lod ham føre hende.
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 31, 2013 15:24:49 GMT 1
Zeus elskede at hun bare lod ham føre det, han mærkede at hun lod sine læber skille, og han begyndte langsomt at tungekysse med hende, han bevægede sin tunge langsomt, for at hun kunne følge med, og lære bevægelsen, for han kunne godt gætte at hun var langt ude på ukendt vand lige der. Han begyndte stille at bevæge sig mod hende, for at presse hende hen mod en væg, han elskede det, og vidste at han også var forelsket i Odette, det var første gang han havde det sådan med en kvinde, og for ham var det en god følelse.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 31, 2013 15:33:39 GMT 1
Hun følte sig en smule usikker men hun regnede på et eller andet plan med at han havde mere forstand på det her end hende, men det var nok fordi han var en mand? Selvom hun nok ikke burde tage det som en selvfølge. Men hun tog sig dog selv i at nyde det her som hun langsomt gengældte hans bevægelser med tungen, så det var egentlig rart han gjorde det langsomt så hun kunne få en ide om hvad hun skulle gøre, for før i tiden havde hun jo bare fanget folk i at gøre det uden egentlig at helt at vide hvad de gjorde. Da han kom lidt for tæt på trådte hun lidt mere bag ud for ikke at være for tæt, så hans plan mere eller mindre lykkes med at presse hende imod væggen, hvilket gjorde der gik en mindre panik i hende da hun tryggede sig op imod væggen, men det var mest fordi hun ikke vidste hvad der skulle ske nu og om hun skulle stoppe det her med det samme, dog lod hun som ingenting bare for at se om han virkelig ville stoppe før noget gik galt, ellers ville hun selv stoppe det hele fordi hun kom som jomfru og hun havde tænkt sig at gå igen som jomfru.
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 31, 2013 15:38:35 GMT 1
Zeus fjernede hans arm rundt om hende inden den blev klemt mod væggen, og han lagde den mod hendes anden kind, han kyssede hende i et par sekundter til, inden han stoppede, han fjernede sig fra hendes mund, men gav hendes underlæbe et lille kys inden han fjernede sig fra langt væk, hans åndedræt var en smule hurtigere, og hans hjerte bankede hurtigt, han smilede dog og kiggede ned i hendes øjne, han tog det i sig og kyssede hende endnu engang, men denne gang var det på panden og kun ganske kort, "tak for det!" han smilede i hele ansigtet og var oprigtigt virkelig glad for den oplevelse.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 31, 2013 15:49:21 GMT 1
Hun tog sig selv i at nyde det her ret meget efter hun igen var begyndt at slappe af da hun mærkede væggen bag sig, for en sær lyst til at forsætte og gøre noget mere slog ned i hende men hun havde dog ikke tænkt sig at følge den. Så hun følte sig en smule lettet da han brød kysset hvilket fik et sødt smil frem på hendes læber og den velkendte varme fra dagen før kom op i hendes kinder mens hjertet bankede hurtigt. ”selv tak, nu ved jeg hvad jeg er gået glip af så længe”
[/color] sagde hun med et lidt flovt smil fordi hun jo ikke var som andre kvinder som sikkert havde prøvet det adskillige gange, og det her var jo hendes første gang på den måde. ”Men nu må jeg hellere gå.. inden du bliver for farlig for mig”[/color] hviskede hun sødt men en smule drillende for han kunne jo gå hen og blive utrolig farlig for hende, som hun på et punkt gerne ville have men alligevel ikke helt fordi hun ikke kendte ham særlig godt, og han havde jo allerede gjort et stort indtryk på hende så han ville jo heller ikke blive glemt. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 31, 2013 15:54:22 GMT 1
Zeus kiggede på hende og nikkede til hende, "det er dig der er for farlig for mig!" han kiggede på hende, og trådte et par skridt væk fra hende, han pustede ud og kiggede ud af døren. Hans hjerte hamrede stadig afsted og det var mange år siden han havde følt sådan, han havde været i kamp sidste gang, men denne gang var det bedre, meget bedre end når man var i kamp, selvom han godt kunne sammenligne Odette's affektion med en kamp, både med ham selv og hans kontrol, og så at forstå hende, for hun var en helt anden slags kvinde end dem han normalt kendte til.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 31, 2013 15:59:16 GMT 1
Hun kunne ikke lade være med at le en smule da han mente hun var farlig for ham men lod dog hænderne glide ned fra ham da han trådte væk fra hende. ”Du er mest for mig.. for du er hjemme mens jeg har langt væk hjemmefra og alligevel har du givet mig lyst til at blive, at lyve for min familie og det gør jeg ellers aldrig..”
[/color] sagde hun roligt med et lidt drillende smil for det var jo sådan hun følte det, at hun havde lyst til at blive her i hvert fald en dag mere for at lærer ham at kende men hun skulle hjem inden vejene lukkede til og hendes familie og tjenestefolk ville sikkert også bare blive urolig for hende hvis hun blev væk for længe uden at give besked omkring det. Desuden ville hun få svært ved at lyve fra sig fra grunden da hun var en utrolig dårlig løgner når det kom til stykket, så med tiden var det blevet lettere bare at sige sandheden og lette ens samvittighed når det kom til stykket. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Mar 31, 2013 16:05:43 GMT 1
Zeus kiggede på hende og rystede på hovedet, "du burde aldrig lyve over for din familie, så det skal du heller ikke nu, det er de for vigtige til at fortjene!" han skældte ikke ud, men mente at man aldrig burde lyve overfor dem man elskede, og det var tydeligt at hun elskede sin familie, "ville ellers elske hvis du blev, det er så sjældent at jeg har gæster på den måde," han smilede og begyndte at tænke over det, han kunne tage med hende, men han havde en levering han skulle ordne, han kunne jo flyve hende hjem hurtigere, så kunne hun blive her et stykke tid, men han ville nok skræmme hestene for livstid, hvilket var synd, "du kunne også bare fortælle din familie sandheden, og at du blev her for at lære mig bedre at kende!" han smilede til hende og ventede på et svar, han regnede med et nej, men håbede virkelig på et ja.
|
|