|
Post by Zeus Cornwall on Mar 31, 2013 20:40:46 GMT 1
Zeus trak på skuldrene, og kiggede på hende, men mens han havde trukket på skuldrene, havde hun smuttet, han vendte sig om, og så hun var smuttet rundt om ham, han grinte, og joggede efter hende, han havde tænkt sig at løfte hende op i livet, hvis han fangede hende, da han ikke havde nogen grund til at gøre noget mere voldsomt ved hende. Han smilede, og nød virkeligt at hun havde sådan et skønt sind, det var årevis siden han sidst havde leget med nogen, og hun var så dejlig, at hun stadig selv efter så mange år, havde lysten til at lege, var noget Zeus virkelig nød, og jo mere han var sammen med Odette, jo mere sikker blev han på at hun var en han kunne tilbringe resten af sit liv med.
|
|
|
Post by Odette Soul on Mar 31, 2013 20:58:55 GMT 1
Det var egentlig længe siden at Odette havde tilladt sig selv at lege på denne måde, eller bare generelt tilladt sig at være en smule barnlig så hun nød denne pause fra hendes normale liv selvom der ventede bekymringer når hun igen kom hjem. Hun løb ikke så hurtigt hun kunne fra ham for der var ingen grund, men hun lagde dog forhindringer var at løbe rundt om de ting hun nu kunne, efter hvor hun kort havde stillet sig med et drillende smil før hun igen var flygtet fra stedet. Men han endte da med at fange hende til sidst for stedet var nu ikke så stort så hun var løbet tør for ideer, dog grinede hun bare da hun blev fanget for hun havde det jo sjovt og der var ikke ligefrem mange der ville lege på denne måde, selvom hun vidst godt overtale hendes store søster til at lege på denne måde eller de mindre børn på herregården, men det var jo ikke det samme.
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Apr 1, 2013 8:32:05 GMT 1
Zeus smilede da han endelig fangede hende, han løftede hende op fra gulvet, og snurrede hende rundt en enkelt gang, hvorefter han satte hende ned igen, "du er da ikke så lidt fræk!" han smilede og tog hende op igen, men denne gang i brude stil, han smilede til hende, han kunne ikke blive ved med at bære hende rundt i meget lang tid, men han kunne sagtens gå rundt med hende i et ganske pænt stykke tid, men han havde nogengange set vampyrer der nærmest utrætteligt havde båret på damer natten langt, og han var trods alt ikke en vampyr, han blev træt, selvom han var i glimrende form, og så vejede Odette ikke alt for meget, ihvertfald ikke i Zeus hoved.
|
|
|
Post by Odette Soul on Apr 1, 2013 9:42:48 GMT 1
Hun grinede som hun blev fanget og løftet op, for hun kunne ikke lade være eftersom det var lidt sjovt at opføre sig som en der var meget yngre. ”Du startede nu selv” sagde hun lettere drillende med et lige så drillende smil for han havde selv startet, hun havde jo blot forsat. Et mindre grin kom igen over hendes læber da hun igen blev løftet op, dog denne gang lagde hun hænderne om hans hals. ”Kunne godt vænne mig til det her, men jeg er vidst gammel nok til at bruge mine egne ben”
[/color] sagde hun drillende for hun var da ret gammel efterhånden selvom hendes udseende var ungt. Hun kunne dog godt vænne sig til at være i hans favn fordi hun begyndte at føle sig mere tryg når hun var i nærheden af ham. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Apr 1, 2013 9:55:14 GMT 1
Zeus kiggede ned på hende med et drillende smil, "mon ikke du er ved at blive så gammel, at du skal hjælpes en smule!" han smilede og gik hen og satte sig i en stol, hvorefter han satte hende på hans skød, han tog brødet, og rev et stykke af, hvorefter han holdt det op foran hendes ansigt, for at made hende. Han smilede mens han betragtede hende, og nød de kunne være som de var når de var i nærheden af hinanden, han havde ikke været så glad i meget lang tid, og han nød virkelig hendes selvskab, Han løftede hånden mod døren, hvorefter den lukkede, han smilede til hende, og kiggede på essen, nu da døren var lukket, blev rummet langsomt mere varmt, da der ikke var så meget træk.
|
|
|
Post by Odette Soul on Apr 1, 2013 10:17:06 GMT 1
Endnu en gang kom en mild latter på grund af det han sagde ”Nu er du bare ond”
[/color] sagde hun drillende og normalt ville hun nok havde dasket til ham, men fordi hun holdt hænderne om hans hals gjorde hun det ikke, men han kunne bare vente sig!. Hun smilede bare som han satte sig ned og fik hende placeret også for så kunne hun tillade sig at slippe ham fordi hun ikke skulle sørge for at holde sig oppe, selvom hun nok ikke havde behøvet det så havde hun nu gjort det. ”Sig mig.. skal jeg nu også fodres?, var det ikke bedre du selv fik noget at spise?”[/color] spurgte hun drillende da han holdt brødet op for hendes ansigt, for hun var egentlig ikke så sulten igen selvom hun ikke havde fået særlig meget at spise, men han havde jo også bragt hendes tanker væk fra det omkring maden. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Apr 1, 2013 10:34:26 GMT 1
Zeus nikkede men da hun ikke tog maden, spiste han den selv, "lidt ond har man altid lov at være," han smilede og kiggede bare på hende, han holdt om hende, og klemte en lille smule, for at hun kom tættere på, han kunne slet ikke lade hende være, det var jo ved at tage livet af ham. Hans ene hånd holdt stadig om hende, og støttede hende så hun ikke gled, den anden nussede hendes kind, og han smilede af hende, hun var så sød, en lille smule som hans kat, bare bedre! Hans mund fandt hendes og han kunne slet ikke styre sig selv, han blev bare nød til at kysse hende, hun var som et narkotika for ham, og han var ved at blive afhængig, men han var ligeglad, han elskede hende, og han ville sørge for hun blev hans, om han så skulle omvælte hele verden for det.
|
|
|
Post by Odette Soul on Apr 1, 2013 10:46:46 GMT 1
”Når det bare er ond på den måde, kan jeg vidst godt holde til den”
[/color] sagde hun lidt drillende for var han ond på andre måder så kunne godt finde på at være meget ond imod ham også, og muligvis ende med at forlade ham hvis ikke hun blev hævngerrig og sendte lejemordere efter ham, noget der ville være meget mærkeligt at se hende gøre men ingen troede nu heller ikke at hun havde det i hende, men man kunne jo aldrig vide hvis hendes hjerte blev knust nok. Hun nød virkelig at sidde med ham på denne måde, selvom hun godt kunne mærke varmen komme op i hendes kinder igen, men heldigvis ikke så slemt som tidligere men hun glemte den helt da deres læber igen mødtes i et kys som fik hende til at lukke øjnene og nærmest glemme alt omkring hende fordi hendes tanker bare gled over til ham, så det gik mere op for hende at hun var ved at falde for ham, ret meget og det kunne gå hen og blive et problem men når det begyndte at blive for stort problem ville hun tage hånd om det, eller rettere hun håbede jo at hvis han virkelig elskede hende også ville han en dag komme og spørge om hendes hånd i ægteskab, så det blev nok ventetiden som blev det største problem og så afstanden mellem dem. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Apr 1, 2013 10:58:42 GMT 1
Zeus glemte verdenen og nød bare det øjeblik mens de kyssede, han vidste hun snart skulle gå, men han ville ønske at hun kunne blive, selvom han vidste at det var en umulighed, hun havde sin familie, og de havde brug for hende, og han havde ikke brug for hende endnu, ikke som de havde det! Zeus stoppede kysset og kiggede på hende, "du skal til og hjemad!" han kiggede en smule trist, men han havde dog accepteret det, det ville blive som det var, og han håbede at hun ville huske ham, og at hun snart ville have tid til at bruge på ham, men han vidste også at de havde et landbrug, og han vidste at de snart skulle arbejde igen, hvilket nok var grunden til de var kommet med så mange ting.
|
|
|
Post by Odette Soul on Apr 1, 2013 11:07:55 GMT 1
Hun nød bare at sidde med ham på denne måde og kysse med ham, så da han stoppede kysset så hun lidt utilfreds på ham selvom blikket blev en smule trist da han sagde hun skulle til og hjem. ”Det ved jeg, men det var nu rart du blev færdig tidligere så jeg kunne nå at tilbringe lidt tid med dig”
[/color] sagde hun lidt stille med et lille uskyldigt smil, for hun havde jo nydt de havde nået at få en smule tid sammen selvom han nok havde arbejdet hele natten og var træt, så hun burde jo tage af sted så han kunne få noget søvn inden han skulle arbejde igen. Igen bed hun sig lidt i læben som den ene hånd begyndte at stryge hans hals lige så stille før hendes fingerspidser gled op til hans kind som hun kort strøg inden en finger gled over hans underlæbe. ”En skam du ikke kan komme med mig”[/color] sagde hun stille, nærmest en smule trist men der var dog et stille smil over hendes læber før hun fjernede hånden fra hans ansigt og så væk fra ham for hun skulle jo rejse sig og tage hjem, selvom hun havde mest lyst til at blive. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Apr 1, 2013 11:24:39 GMT 1
Zeus nikkede til hende, og smilede, han var også glad for at han havde blevet færdig før tid, selvom han var en smule træt, han havde stadig lidt af evnerne fra sin tid i hæren, at fungere på lidt søvn, var en af dem han stadig var særdeles god til, han kiggede på hende og smilede til hende, "det kunne jeg godt, selvom jeg nok ikke er en så god hemmelighed, hvis du tager en mand med hjem!" han kiggede sigende på hende, han ville gerne ride med hende, og møde hendes familie ville være sjovt, men han var ikke sikker på om det var tiden til det, eller om han skulle tage hul på det hele, og bare få det overstået, men der var igen situationen med hendes fader, som ikke var så god, det var jo nærmest tradition at han skulle snakke med faderen, og han havde ingen beviser på sin herkomst, selvom nogle adelige nok ville kunne sige god for ham, så havde han ikke kontakt med dem, fordi han havde gået i skjul.
|
|
|
Post by Odette Soul on Apr 1, 2013 11:52:08 GMT 1
”Der var ingen der sagde du skulle helt med hjem.. Kunne være du bare ville følge mig på vej for at sikre jeg ikke kom noget til”
[/color] sagde hun roligt med et lille skævt smil for hun skulle jo alligevel igennem veje hvor hun ikke anede hvor meget sne der var og så var det jo igennem Darklias skove som var kendt for dens sære væsner og forbrydere der kunne finde på at overfalde hvem som helst, dog var der ikke rigtigt nogle når vejret var sådan for så plejede de at flygte ind til byerne fordi der var flere mennesker og der var jo kroer og andre varme steder de kunne være. Det endte alligevel med at hun rejste sig fra ham og gik lidt væk fra ham for hun måtte jo hellere tage sig sammen og pakke hendes få ejendele hun havde med og få tøjet ordentligt på så hun igen skulle være pakket godt ind til turen, og så skulle hestene jo også ordnes samtidig med at de skulle bære alle tingene op i vognen igen før hun kunne komme rigtigt afsted. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Apr 1, 2013 12:02:59 GMT 1
Zeus smilede og gik hen til døren, "jeg ordner hestene," han smuttede udenfor, og efter 10 minutter hvor han ordnede hestene, han ordnede vognen og førte dem udenfor, hvor han kiggede ind i smedjen, og begyndte at tage ting derindefra og ligge ud i vognen, da han ikke havde i sinde, at lade hende ordne det selv, det var jo stadig en del af hans job, "jeg kan godt følges med dig noget af vejen, jeg kunne komme foran med en levering som jeg skulle lave alligevel!" han smilede til hende, og gik indenfor og pakkede en skuldertaske, og fandt en bjørne skinds kappe frem som burde kunne holde ham varm på turen, selvom han havde sin ildlunge, så var han ikke helt immun overfor kulden.
|
|
|
Post by Odette Soul on Apr 1, 2013 12:16:23 GMT 1
Odette smilede bare efter ham som hun begyndte at pakke de sidste boller sammen for så havde de noget at spise på vejen, ellers havde hun lidt ekstra tørret kød og sådan noget i hendes taske selvom det vidst var gemt under hendes tøj men så blev det da heller ikke alt for koldt. ”Det lyder godt, så får jeg lidt mere tid med dig”
[/color] sagde hun roligt med et smil for det var jo rart at han kunne sætte tid af til at følge hende noget af vejen så de fik mere tid sammen, da hun jo havde ment det var bedst hun havde sovet på en kro om natten i stedet for at være i smedjen sammen med ham, men igen så havde hun jo stort set bare været i vejen for ham. Hun hjalp med at bære nogle af de mindre tunge ting ud til vognen og op på den, og mens han var inde og pakke en taske stod hun og strøg den ene hest over mulen før hun kort kyssede den, tydeligt at hun var glad for dyrene og derhjemme ventede hendes egen hest sammen med en anden hest hun var blevet ret glad for, den lille hingst som snart var ride klar, hvilket betød hun havde lidt ekstra at lave til sommer men hun ville få en god og stærk hest ud af det, det var hun sikker på. [/blockquote]
|
|
|
Post by Zeus Cornwall on Apr 1, 2013 12:23:29 GMT 1
Zeus grinede, og kom ud igen, da han var færdig pakket, han smilede til hende, og kiggede på de to heste, han ville tage sin egen hest, men det var for koldt for den at rende rundt en hel dag, så han måtte klare turen uden den, han var alligevel hurtigere hvis han valgte at flyve, selvom det var sjældent han gad det, han foretrak normalt bare at slappe af og tage den med ro. Han kiggede på hende igen og steg op i vognen, han smilede til hende, og kiggede på hestene, "det var også det der var meningen!" han grinte til hende, og ventede på hun fik dem afsted.
|
|