|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 25, 2013 15:22:54 GMT 1
Jamen så har du noget at glæde dig til der god munter stemine der er der igen der kan komme og forstyre " han smilte til hinden og nusset hinden mave lige så blidt han kunde ikke lade være hun virked bare så sød og hun hadet en god varme stille lage han sit hovdet tæt mod hindens kind " jeg savner af og til at kunde komme sådan nogle steder hen med mit job er det svært at kunde komme på kove " rolige så han på sideren af skoven han kendte den her stig rat godt " det enste vi nok skal være mest bekyrmet er tybe og slynger her " svaret han rolige og for at forberade hinden så godt han kunde " men de kommer fordet meste menst ud om natten når vi sover så ingen fare på fær men jeg tror jeg skal lære dig lidt selvforsvar " svaret han rolige og kikket hen " det nok bedst vis jeg ikke kan beskytte dig når jeg ikke er der " tom smilte rolige og kikket ned af hinden hindens kjole var folt " din kjole er flot den sider godt til dig " svaret han rolige mens han kørte hånden ned af hindens ryk den var så blød kjolen og så var den folt lavet
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 25, 2013 15:38:00 GMT 1
Bare det fik hende allerede til at glæde sig, hun havde aldrig danset med andre end hendes mor da hun var mindre, måske fik hun chancen her? At skulle holde for natten var hun ikke så glad for, hun ville bare gerne frem til kroen. Hesten red i trav rimelig hurtigt og de kom fremaf, det hoppede meget og det fik Morean til at le lidt. At han sådan nussede hende på maven fik hende til at rødme, det føltes rart. ROligt rystede hun på hovedet. "Jeg vil ikke lære selvforsvar, jeg er imod vold." Sagde hun så rimelig stædigt og smilte skævt. Som de red afsted, nød hun at mærke Toms varme og hyggede sig vældigt med at ride og se de nye omgivelser. Hun var helt fasineret og glædet sig helt vildt til de var fremme. Morean rødmede igen da han kommenterede kjolen, hun havde sagt tak og smilte sødt for sig selv. Det var første gang hun faktisk havde kontakt med en fremmed mand sådan tæt på og fik lov til at snakke med. Hun var som regel gemt væk altid på grund af hendes stedfar og hun mødte normalt aldrig nogen. Det fik det til at gyse dejligt i hende da han kørte hånden ned af hendes ryg, noget der fik hende til at blive helt rød i hovedet, hun skammede sig lidt over at hun kunne lide det så meget som hun kunne. På turen forklarede hun om hendes barndom sammen med hendes mor, og at hendes rigtige far var død i krig. Så fortalte hun om alt hvad hendes mor havde lært hende.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 25, 2013 15:47:44 GMT 1
Tom sukket rolige og tænke sig om han kunde godt se mange grunde til at man ikke Burdte bruge vold at hun kunde lide det vidste han ikke noget om han kikket lidt ned igen og kikket rolige over skulderen de var ikke så langt væk der fra og han kunde godt forstå hinden vis hun glædte sig til at danse det var også rat sjovt han sukket rolige og kikket rundt igen for at følge efter tigen " såå hvorfor valget din mor den mand??? og hvorfor har du ikke sagt det til din mor " han kikket rolige igen lige ud han kunde ikke helt se hvorfor det skulde være svært at sige det til nogle han sukket rulige og klimte hinden lidt ind til sig men tom var også ved at bblive lidt øm i røven af alt den Redinge han vidste det måske også bliv svært at holde folk væk fra hinden i sær mænd for hun var en køn pige han rysted på hovdet det kunde han ikke til lade sige ikke nu han lukked rolige øjne og nød bare at være ude igen alle de ting forviret ham bare måske stille kysset han hindens hals rolige som teng på at han var rolige om det " jeg glad for du tog med så bliver truen ikke så lang igen " svaret han med et smil
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 26, 2013 8:44:15 GMT 1
Et lille suk kom fra hende, hun trak på sine skuldre og så lidt håbløs ud. "Min mor ved ikke hvem han virkelig er. Han har truet mig med at han ville slå hende ihjel hvis jeg fortalte hende om hvordan han faktisk er." Kom det stille fra hende, allerede bare ved tanken fik hun det dårligt. At de snart var der begyndte man at kunne høre, de lidt højrystede folk, svag musik som blev højere hver gang døren lukkede sig op. Dette fik hende til at smile endnu mere. Kysset på hendes hals fik det til at sitre behageligt i hende, hun rødmede og kom til at give hesten et spark, de satte i galop og var meget hurtigt fremme ved kroen. Hesten stoppede op vrinskende og trampede lidt på stedet, hun havde stadig lidt røde kinder. Gad vide hvor gammel han egentlig var? Morean hoppede ned fra hesten, hun var helt urolig, så meget fløj sommerfuglene i hendes mave. Allerede nu havde hun lyst til at danse rundt og synge, hun var så spændt på alt der skulle ske, for nu var hun fri fra hendes stedfar.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 26, 2013 10:02:43 GMT 1
Tom fatted ikke helt hvad der gik af hinden men at denne stedfar ville slå hindens mor ihjel vis hun prøvet at sige noget han tænkte sig længe om det kunde være han skulde hjælpe hinden bag efter sin opgave det enste problem ville være vis hun fotalte det hmme måske kunde han så fortele det til hindens mor for som sagt han hadet jo kun Sagt at vis Morean sagde det så ville faderen gøre det han tænkte sig længe om * vis dog bare hun ville lære at bruge forsvar så ville det være nemmer * han kikket ned af hinden og de kunde snart se kroven " tja så er vi der " svaret han hurtit og kikket op mod solen " og det det er lige tid til inden det bliver mørkt " solen var ved at gå ned han hoppe af hesten og førte den hen til laden som der stod der "morean inden vi går ind er der noget jeg godt ville fortelle dig " svaret han med en lidt bestem mine " du skal af skere folk når man får for meget af drikke bliver folk dumme af høre på og så kan de også godt lide at ud nytte en " han sukket rolige mens han hjalp hinden ned og kikket hinden i øjne " jeg ville nødige ha du bliver skuffet de tyber er flinke nok men pas på af lige vel jeg siger det af af farigen selv kvinder kan blive sådan " han sukket rolige og tog sig lidt i nakken og deres ting nedd
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 26, 2013 10:18:41 GMT 1
Et sted havde hun ikke regnet med at alle ville være rare, og hun havde godt set hvad alkohol kunne gøre og hun havde hørt om kroer fra hendes mor. Men hun var jo sammen med Tom, så der kunne vel ikke ske det store? Hun smilte lidt sødt og lagde sin arm ind under hans. "Jeg er sammen med dig, jeg går ud fra du passer på mig." Drillede hun lidt, hun kyssede hans kind blidt og smilte stort. Kroen virkede jo fredelig og munter lige nu, det ændrede sig nok senere, men lige nu ville hun blot nyde den tid der var hyggelig. Desuden kunne de altid gå derfra eller op på deres værelse. Morean vrikkede lidt med sine hofter til noget af musikken derinde fra, hun holdte stadig fast i Tom, han var hendes sikring. De dybe blå øjne lukkede sig og hun lyttede lidt til musikken. Det var tydeligt at hendes dans havde udviklet sig hen over årene til at være lidt mere sensuel end uskyldig som et barns. "Desuden kommer jeg ikke for dem, jeg er her med dig." Grinte hun så og begyndte at trække lidt ivrigt i ham for at komme ind mod kroen.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 26, 2013 10:32:55 GMT 1
var hun faldet for ham han rømdet over hele hovdet da hun kysset hans kind og lage armen om man kunde godt se forskel på dem på højede stille tykked han hinden ind til sig mens morean hygget sig med musiken tom smilte lidt han var sikker på det ville være en spenden aften menst for dem bække tom åbnet døren mens han hadet morean i hånden " kro fatter to øl til os " svaret han med et smil mens tom prøvet at finde et bor og han fandt en han satte sig ned og kro fatter kom ned med lidt dansen til den musik der var folk sang med på mange af deres sange med da musiken var munder selv tom hygged sig han drak lidt af sin øl mens sår der efter for at klappe i takt med musiken der var altid rat være sådan nogle steder som det her han smilte over til Morean mens tom sad og tripped lidt med sin fod han kunde godt lig inden inden tilv om det men han vidste stade ikke hvordan hans rejse ville blive men lige nu nød han bare nuet sammen med morean han kunde stade mærke hans varme inden i sig efter hun hader røt ham han hadet kun kendt hinden i nogle dage efter hånden tom smilte stille og kikket hen på de mennsker man kunde se sort elver og hekse i blandt han drak lidt af sin øl da en af Heksen fik øje på ham og viked til ham slog han øjne ned nej det var han ikke til hekse han gøs ved tanken de var lidt klamme de der så nej men han løfte dog en gruset for at vise lidt venlige sindet pluse rejset sig en op og begyndte at syngen og så gjord alt selv tom for han kendte sangen [/video]
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 26, 2013 10:43:00 GMT 1
Øl, det havde hun aldrig smagt før, hun vidste heller ikke at det var alkohol. Hendes mor havde forbudt al form for alkohol i huset, da hendes nye mand havde et lille problem med det. Det hindrede ham bare ikke når hun var ude, øv hvor blev han mere led og klam når han havde drukket. Morean smilte og gik med ham, hun satte sig ned og smilte rundt til alle, hun syntes her virkede så rart og hyggeligt. Da øllen kom, så hun på det, det havde en flot gylden farve og brussede let, og så var det hvidt skum på. Hun smagte lidt på det, det smagte sødt, men samtidig bittert, hun kunne godt lide det. Da han brød ud i sang lo hun varmt, hun sad og smådansede i sit sæde, det her var virkelig hyggeligt og sjovt. Morean drak en tår mere, hun kunne mærke at det gærede lidt i munden, alkohol. *Gad vide om jeg kan blive fuld? Burde jeg bede om noget vand i stedet?* Tænkte hun stille for sig selv, hun sad og kiggede på Tom, han var så sød og munter anlagt. Bulen var blevet rigtig pæn og mindre, man lagde slet ikke så meget mærke til det. Men Morean sad også og kiggede på hans øjne, hans læber som han sang og bare hele hans ansigtsmemik.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 26, 2013 10:51:38 GMT 1
TOm kikket på hinden og vidste næsten hvad hun tænke på rolige lænte han sig over mod hinden og tog hinden i hånden " man kan godt tåle at drikke men man skal bare vide hvornår man har foget nok " svaret han rolige og tog et tør af sit grus ham selv kunde kun klare at drikke en øl eller bliv det for meget han kikket rundt på de ander hvor folk diskotert om forskælige ting han kikket rundt der var også mange elver måske var der nogle som kendte til hvor den klan han skulde til han kikket lidt ned i sin øl og lukket øjne for at høre nogle af de samtaler der gik rundt han sukket rolige der var ingen teng på det han smilte dog igen og kikket han på morean " er du blivet sulten morean ??" kom det rolige fra tom mens han kikket hen mod kor fatter og ragte hånden op deres suppe vare godt her " skåle suppe og brød til ville være rat " han smilte venliget ingen der var god steming her men han kunde også mærke træt heden komme over ham han hadet rejst langt men han ville dog godt være opppe lidt i nu efter et stykke tid kom der folk op og danse det kunde vel være meget sjovt efter de har spist eller det kunde måske vente " skal vi eller har du lyst til at humm ja du ved Danse " tom rejste sig op og bukked rolige og høflige for hinden
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 26, 2013 10:58:16 GMT 1
Selv var hun ret træt, de sidste par nætter havde hun ikke fået særlig eget søvn, hun var virkelig ødelagt. Mad lød godt og hendes mave knurrede ved lyden af bestillingen. Suppe og brød, uhmm, det kunne hun godt lige overkomme. Hun så lidt rundt, et par mænd sad og sendte hende skumle blikke, men hun var kold og kiggede bare væk igen. Nu var hun så van til det og Tom fik hende til at føle sig tryg, som om intet kunne ske hende. Siden hun havde mødt ham i skoven, havde hendes stedfar ikke haft chancen for at misbruge hende en eneste gang og det tog hun lidt som et tegn. "Mad lyder rigtig godt." Sagde hun så og smilte blidt. At danse kunne hun slet ikke finde ud af, hun rødmede derfor ret meget da han bød hende op til dans. Stille rystede hun på hovedet, ikke her blandt så mange mennesker. Hun kunne danse for sig selv, men foran så mange og sammen med en, nej det turde hun altså ikke. "Kunne vi ikke danse oppe på værelset bag efter i stedet? Jeg kan ikke lide at folk kigger på mig." Kom det forsigtigt fra hende, hun trak ham stille i hånden for at få ham ned og sidde igen. Morean hadet at folk kiggede på hende, mest fordi hun nu vidste at nogen kiggede specielt på hende og det blik ville hun altid kunne mærke på lang af stand.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 26, 2013 11:10:28 GMT 1
Tom løfte et øjne byn og kikket hinden i øjne da han næsten faldt ned der hvor hun sad " tjo vis du syntes han kikket lidt rundt og fik øje på de ælder men som kikket på hinden han smilte dog bare af det og kysset hinden på morean på kinden folk og der med bliv folks blikke sendt væk der var han sukket kro fatter kom med maden og Tom tog lidt af sin mad mens han kikket rundt og musiken var munter han tog sig lidt på den ene balle " det længe siden jeg har redte på en hest så længe jeg kan kanp nok mærke min røv " sagde han med et grin og kikket det flimret lidt men det gik lige " hmme det bliver godt med et godt nat søven " han lukked øjne rolige og lage hovdet lidt mod morean for at slappe af efter han hadet spidst tøjret han sig om munden med en klud og gav også morean en det ville være godt med et stille aften bare i dag rolige rejste han sig op og kikket ned på morean " jeg skal lige bestel et værlse " Tom gik hen til krof fatter og Tom gav ham hånden og grinte lidt og peget over mod morean tom kunde ikke lade være med at grine lidt da kro fatter spurte " er det din nye pige " kom det fra en bulren stemmen tom rømdet og tog sig i nakken " nej det er morean hun er min rejse PATNER " han tog stille moreans hånd da de kom over til og holdet den godt ind til sig han ville ikke miste hinden " kro fatter ville vise os vores rum " efter et stykke tid i en lang gang kom de til et lille værlse på størlse med det han hadet sovet i der var en stor to persons seng og lidt lys man kunde høre Musikken neden under " oki tak den tager vi " kom det rolige fra ham han gik rolige ind på værlse og lage sig træt i sengen og kikket op i lofet det var rat det her stille vendte blikket mod morean og han smilte varmt til hinden
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 27, 2013 9:14:32 GMT 1
Da maden kom, gik hun stille igang med at spise, hun drak lidt af øllen, men kunne mærke det var lidt for meget på tom mave. Så hun spiste blot maden og kiggede lidt rundt på sine omgivelser, hun blev i tvivl om hvor vidt hun drømte eller ej. Musikken var dejlig, maden smagte også godt og så havde hun skønt selvskab i Tom, som havde kysset hendes kind. Noget der havde efterladt fine røde kinder i hendes kønne ansigt. Hans kommentar på det med at ride, fik hende til at grine, hun var blevet færdig med at spise og tørrede kort sin mund. Roligt skjulte hun et gab i sin hånd og kiggede træt på ham, maden havde været lige det som gjorde hun var godt træt. "Det er klart du er øm, men ja, det bliver fantastisk at få sovet. Jeg kan sove uden frygt i sindet i nat." Kom det stille og glad fra hende, hun nikkede til at han skulle bestille et værelse. Endnu et gab blev skjult, hun drak en tår mere af øllen, for den smagte jo godt. Deres skåle blev hentet igen, hun smilte sødt til folk omkring sig. Tom vendte tilbage og hun tog hans hånd, hun nikkede bare søvnigt og rejste sig for at følge med. Hendes blik vandrede rundt som de gik, alle indtryk slugte hun jo til sig og det var rimelig overvældende. Værelset de kom til var hyggeligt og lige hende, hun havde intet imod at skulle sove sammen med Tom, hun sov jo tit sammen med sin mor, det var hyggeligt og gav tryghed. Morean havde sin taske fra hesten med sig, hun fandt sin natkjole frem. Hun forsvandt om bag en rumdeler, her smed hun sit tøj og kravlede i sin natkjole. Så kom hun frem med sit hår flettet om igen, hun gabte endnu engang og kravlede så hen i sengen til ham. "Nej hvor er jeg bare træt." Mumlede hun søvnigt.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 27, 2013 10:34:51 GMT 1
Tom smilte rolige op til hinden da hun skifte til nat tøj han rejste sig rolige for at tage i mod hinden ham selv tja han var næsten for træt til at tage tøjet af men det skulde jo gøres rolige smed han tøjet og busker sko og lage der for enden af sengen han kikket rolige op på Morean hvad sskulde han dog stille op han vidste hun var sød og omsog fuld kvinde rolige prøvet han at være sig selv lige nu han velte tilbage i sengen og kralvet under sin dyne man kunde næsten ikke høre musiken da den var i den anden enden han gapte og lage hånden for munden " tja vi har en lang ride tur for and os i morgen søde " svaret han med et smil og kikket lidt på et kort han tog frem " vi skal til nogle elver gammel venner af mig " svaret han rolige og studret koret han håbet i værfald på de var der elver var uderst venlige men man skulde passe på man ikke sagde noget forkert eller viste skam over for dem det var tros aldt ville elver han kikket lidt på morean for at se hindens Reagson overfor de skulde møde elver
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 27, 2013 16:22:19 GMT 1
Det skulle han nok aldrig have nævnt, for Morean vågnede helt op, hun så på ham med store øjne og et kæmpe smil. Hurtigt satte hun sig op og så ivrigt på ham, hun havde kun set en eller to elvere og de havde været såret, ellers havde hun aldrig sådan mødt dem. "Skal vi se hvor elverne bor?" Spurgte hun fyldt med spænding i stemmen, hun sad næsten helt uroligt og rokkede fordi hun var så oppe og køre, næsten som et lille barn. Lige nu kunne hun jo næsten ikke vente, hun kunne slet ikke mærke trætheden som havde været der før. Hun havde lyst til at hoppe og danse rundt i ring. Tanken om hvor smukt der var hvor de boede, generalt var de bare virkelig smukke væsner og så fik hun endda en elverkvinde af se måske. Hun kunne slet ikke vente. "Jeg tror du er det bedste som er sket i mit liv indtil videre, jeg er glad for du havde brug for at blive reddet." Grinte hun så og overfaldede ham i et kram.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 27, 2013 16:48:53 GMT 1
Tom grap hinden i krammet og vidste ikke helt hvofor hun var så glad hun virked så glad men vis det hun fortalte var regtit så kunde han nu godt forstå det stille nusset han hindens ryk og lage hovdet ind til hinden han ville gøre alt vis hun bare var glad rolige kysset han hinden på kinden ig smilte varmt til hinden " det glæder mig at høre " svaret han rolige og støj hånden over hindens kind han vidste det ville blive en svær nat bare at holde fingeren for sig selv stille lage han panden mod pande og vidste ikke om han turdte kysse hinden altså sådan regti kysse han sukket rolige og så ned det var så forviren lige nu at han ikke kunde finde ud af det rolige kørte han den ene hånd op og ned af hindens ryk han var glad for hinden ingen tilv om det men han vidste heller ikke om han ville kunde komme til at såre hinden på en eller anden måde stille krammet han hinden ind til sig "du også det bedste der er sket for mig " kom det rolige visket fra ham mens han stille og rolige lage pnaden mod hindens igen det hele bliv stille om ham han kunde kun se morean om sig og den varme som kom fra hinden lige nu
|
|