Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 27, 2013 16:57:25 GMT 1
At blive nusset sådan gjorde hende faktisk lidt døsig igen, hun var glad for at hun også var noget af det bedste som var sket for hende. Morean sukkede lidt og klukkede i en sød latter, hun endte med at kvæle et gab igen. Lidt af gangen, gled hun mere og mere ned mod ham og faldt så i søvn. Den bedste søvn hun havde haft i et par efterhånden, hvilket gjorde at hun nok ville blive utrolig godt udhvilet til næste dage, så fik han lov til at se hende endnu mere livlig, for der var sjældent ro på hende når hun glædet sig og havde det godt. Hun tonsede gerne rundt og opførte sig tosset, hun havde altid fået sin mor til at grine ved dette og det havde gjort noget specielt ved hende. Morean var hendes livslykke og hun vidste ikke hvad hun skulle gøre uden og omvendt vidste Morean ikke hvad hun skulle gøre uden sin mor. I hendes søvn var der ingen drømme som sådan, kun musik, en varm følelse af fred og lykke og det gjorde hun smilte i lykke,.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 27, 2013 17:04:56 GMT 1
Tom smilte sødt til morean og kysset hinden på kinden da hun faldt i søven han lage sig under dyren og lage armen så de sad og krammet hianden mens de sov Tom var glad for morean det var han virklige næste morgen vånget tom som den første han lendte sig stille over morean og nusset hinden kidt blidt han ville give hinden en god morgen det hadet været rat at mærke hinden tæt på sig tom førte sin hånd ned over hindes læber og ned af hindens skulder og prøved at vække hinden rolige han ville vække morean på den dum måde han ville godt kysset hinde han vidste bare ikke hvordan hun ville tage det når hun sov det var vist beder bare at nusset hinden e at hun måske ikke vånget af ham gjord ham heller ikke noget dert var jo ikke forde at de hadet talvt lige nu og her
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 27, 2013 17:12:27 GMT 1
Hun lå sødt i sin søvn, hun smilte dog som hun mærkede hun blev nusset og vågnede lidt søvndrukken, hun kiggede op på ham, hendes fletning sad stadig fint. Nu havde hun jo for en gangs skyld ikke ligget total uroligt. Morean satte sig lidt op igen, hun strakte sig og endte med at hoppe ud af sengen for at gå hen til vinduet, hun åbnede det og lukkede morgenluften ind som straks gjorde hun blev mere frisk. Så vendte hun sig rundt og sendte ham et smil. "GOdmorgen!" Kom det muntert fra hende, hun kiggede på sit tøj fra dagen før, det var blevet ret beskidt af støvet fra vejen da havde haft redet på. Det var nok bedst at finde noget rent. Om et par dage kunne hun jo vaske deres tøj. Roligt fandt hun et par bukser og en kortærmet skjorte som var cremefarvet. Bukserne var lidt mørke i det, brune. Hun lignede en rigtig bondepige. Da hun havde skiftet bag rumdeleren, pakkede hun sit tøj sammen ned i tasken og var sådan set parat til en helt ny dag. "Har du sovet godt?" Spurgte hun så glad inden hun gav ham et morgenkram.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 27, 2013 17:19:04 GMT 1
Tom kiket rolige på og tænke hvad han skulde stille op med hinden tom kunde godt lide at bruge morgen dagen på at slappe af han nusset hindens kind stille og smilte rolige " du hurtit til at skrifte " tom vendte hinden rolgie rundt og lå nu oven på hidnen han grinte lidt men så på hinden med varmt smil " du er utrolige kvinde morean " Sagde han Charmeren og lage panden mod hindens og kysset hinden rolige på munden han kunde ikke holde det ud mere han røømdet stille og rolige mens han mærked varmen brede sig i hans krop
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 27, 2013 17:20:37 GMT 1
Tom kiket rolige på og tænke hvad han skulde stille op med hinden tom kunde godt lide at bruge morgen dagen på at slappe af han nusset hindens kind stille og smilte rolige " du hurtit til at skrifte " tom vendte hinden rolgie rundt og lå nu oven på hidnen han grinte lidt men så på hinden med varmt smil " du er utrolige kvinde morean " Sagde han Charmeren og lage panden mod hindens og kysset hinden rolige på munden han kunde ikke holde det ud mere han røømdet stille og rolige mens han mærked varmen brede sig i hans krop tom førte sin hånd i hindes mens han flerted hindens finger med hans han kunde ikke holde det tilbage meget længer og nu hvorde var så tæt på kunden han lige så godt gøre det han tænke ikke så meget på fremtiden lige nu men nuet
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 27, 2013 17:24:24 GMT 1
Med et smil nikkede hun, hun så jo ingen grund til at skulle spilde tiden, der var så mange ting dagen havde at byde på. Morean var et rigtigt morgenmenneske, så hun stod hurtigt op når hun vidste at dagen havde noget af byde på. Lige nu glædet hun sig bare helt vildt til at møde elverne, men hun blev da godt nok rodet ud af de tanker da Tom vendte dem rundt så han lå over hende. Det fik hende til at rødme at de lå så tæt og at han sådan mente hun var en utrolig kvinde. Og da han valgte at kysse hende, spærrede hun øjnene noget overrasket op, det havde hun godt nok ikke lige set komme. Dog føltes det faktisk ret rart, hun kunne jo godt lide ham, han virkede så sød og hun havde det sjovt sammen med ham. Derfor lod hun sine arme glide om hans hals og den ene hånd nusse ham lidt i håret som hun stille gengældte med noget så røde kinder!
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 27, 2013 17:32:42 GMT 1
Tom rømdet også lidt han ville godt mere ind være venner med morean og vise hinden hans verden hun hadet nok ikke set en stor by før han smilte i kysset da hun nusset ham i håret han tog sin ene hånd og førte stille op af hindens lør for at kertege hinden hun var en sød kvinde han vidste dog ikke hvor gammel hun var det gjord ham dog ikke noget vis hun var ynger ind hun så ud rom vidste ikke hvad han skulde stille op af sig selv rolige visked han " jeg Elsker dig morean " visket han stille i kysset mens han kikket hinden i øjne han kunde næsten ikke få hans læber væk fra hinden han smilte rolige
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 27, 2013 17:37:43 GMT 1
De ord som kom fra ham, fik hende til at rykke sig lidt væk med et overrasket udtryg i ansigtet. Hun bed sig i læben og vidste ikke helt hvad hun skulle sige, hun så lidt væk og holdte så roligt om sig selv. "Tom, det er alt for tidligt at sige sådan, du kender mig jo knapt nok." Mumlede hun så genert, for hun kunne ikke gengælde det, hun vidste ikke engang hvad kærlighed var endnu. At elske en mand på den måde, nej hun var da faldet for ham, men at være forelsket og elske en var jo to forskellige ting og hun ville ikke binde sig, det var hun for ung til lige nu. Morean så lidt på ham med et undskyldende blik, for hun ville jo ikke såre ham. "Du er en dejlig mand Tom, og du er nogle dejlige bløde læber." Hviskede hun så med et lille genert smil og røde kinder, så trak hun på skuldrende og rejste sig igen fra sengen. Hun gik hen til vinduet og sukkede lidt, hvordan forklarede hun at hun heller ikke følte sig værd til nogen og da slet ikke til ham? Nej det måtte altså gå stille og roligt så hun kunne følge med.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 27, 2013 17:44:53 GMT 1
Tom kom lidt overrasket til siden var det ikke det hun ville stille og rolige rejste han sig og gik hen til at krammen hinden ind til sig " unskyld vis jeg forskeret dig " sagde han stille og kiket lidt ned det var ikke som han forvent hvorfor turdte hun ikke forelsket sig måske var det tiliget men så ville han da heller have et godt forhold til hinden ind hun var bange for ham eller noget andet tom så stille ned og sukket rolige igen lidt trist hvordan kunde hun tænke at hun ikke var noget vær
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 27, 2013 17:51:10 GMT 1
Et suk kom fra hende, hun krammede ham, det var jo ikke fordi hun ikke ville, det gik bare alt alt for hurtigt til at hun ville kunne følge med. De måtte lære hinanden af kende, hun vidste jo intet om ham, kun hans navn og væsen. Der lå mere i det end som så, hun ville ikke lave den samme fejl som hendes mor. Bare tanken skræmte hende, for hendes stedfar havde jo virket som så god og dejlig en mand, men der var noget grimt under den overflade. End ikke hendes mor kunne se den endnu, hun hadet sig selv for at være hans private legetøj. Morean så på ham med et forsigtigt smil. "Det var dejligt at kysse, men forstå mig ret Tom, jeg kan ikke sige jeg elsker dig, da jeg ikke kender dig endnu. Det ville være forkert af mig, da jeg ikke ved hvordan." Forklarede hun så stille, hun lagde sit hoved ind mod hans bryst og lyttede til hans hjerte. Hendes eget bankede ufatteligt hårdt lige nu.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 27, 2013 18:00:33 GMT 1
Tom sukket han vidste det var dumt gjort " det ikke din skyld jeg var furtit til det " kom det lidt unskyld og vidste ikke om han skulde skubbe hinden lidt væk eller ikke men nej hun hadet været for meget i gemmen rolige støj han hånden ned mod hindens ryk han ville godt tætter på hinden men han ville ikke være så hurtit han prøvet at slappe af og bliv klar i hovdet han hadet dummet sig virklige den her gang rolige kørte han hånden hånden over hindens kind og bare krammet hinden han ville give hinden alt hvad han hadet det måtte hun forstå " jeg ville beskytte dig med mit liv " svaret han rolige
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 27, 2013 18:05:40 GMT 1
ROligt smilte hun bare, det var rart at stå her i hans arme, hun havde det godt og rart. Men han lod til at tage det lidt tungt, hun så på ham som hun trak sig lidt ud fra ham. Med et lille smil kyssede hun hans mundvig og lod hånden glide ned over hans brystkasse. "Det kan jeg godt mærke, du er noget specielt Tom." Kom det stille fra hende som hun beundrede ham lidt, hun smilte sødt og kom lidt til klare tanker da et vindpust gav hende et køligt gys og fik hende til at hvine lidt. Et kort grin kom fra hende, hun gav ham så et ordenligt kys og gik mod døren. "Jeg ved ikke med dig, men min mave skriger efter mad." Sagde hun så med et smil og tog sin taske over skulderen, lidt grød fra morgenstunden af ville nu være godt. Gad vide om de laved frugtgrød her?
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 27, 2013 18:12:04 GMT 1
TOm kikket rolige efter hinden ar hun måske var for ung til at binde sig han sukket rolige stille og smilte stille hvad pokker skulde han gøre han hadet lavet ged i det rolige kikket han og vidste ikke hvad han skulde stille op med sig selv rolige tak han på skulderen " tjo kan vi godt få noget mad " tom rejste sig fra sengen og tog noget tøj på " bare gå ned og bestil noget mad så skal jeg nok komme lige om lidt når jeg har foget noget tøj på" tom smilte til hinden og vendte sig om for at begynde at tage tøj på pokkers også en til han hadet sig selv lige nu hvorfor gjord han det også han vidste det var for tiliget til det han sukket rolige og kikket på koret mens han pakket nogle få ting for så at gå ned til hesten og pakken den han tog ikke andet et stykke brød han kikket lidt på hesten og ud mod den stig han hadet pallagt han var ikke så sulten ligen nu
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 27, 2013 18:27:01 GMT 1
"Som du vil, vi ses der nede søde." Svarede hun og vinkede som hun forlod værelset, hun var veludhvilet og havde det skønt. DOg var hun ret bekymret for Tom, han virkede ikke til at have det så godt, han virkede lidt ude af den? Var det hele denne episode her til morgen der gjorde det? Hun håbede virkelig ikke han var blevet for ked af det, hun nød tiden med ham og hun ville da gerne kysse med ham og putte og nusse, men hun ville bare gerne tage den med ro. Da hun kom ned, bestilte hun lidt grød og fik spist, hun undrede sig lidt over hvor Tom blev af og havde ikke set han var gået ud til hesten. Hun gav skålen tilbage til krofatter og spurgte om han havde set Tom, han pegede mod døren og hun nikkede, takkede og gik så med raske skridt mod ham. Hun løb næsten hen til ham og holdte ham så for øjnene bag fra. "Gæt hvem?" Fniste hun med en stemme som var lavet om, hendes energi var virkelig oppe og hun var glad og glædet sig forfærdeligt meget til denne dags rejse, og dagen efter, og dagen efter! Hele deres eventyr som ventede forude gjorde hende bare så spændt!
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 27, 2013 18:32:50 GMT 1
Tom vente sig rolige om da han fik et lille sjok af person der kom og holdet ham for øjne han kikket unskylenpå Morean og kysset hinden rolige han tænkte det nok også var bedst hva men hvad var de så mere ind bare venner eller hvad han kikket på hinden rolige nusset han hinden på kinden " jeg tænke på....du har rat vi burdte lære hianden at kendte " svaret han stille og strilet hesten langsomt og kikket rolige rundt " såå hvad er din mor og hvad var din far ?? " tom kikket rolige og Strilde rolige hensten for at den nød det om bart han kikket lidt rundt og så på tingen om kring dem det var jo tiliget om morgen så hvad skulde han selv gøre
|
|