|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 27, 2013 18:33:36 GMT 1
Tom vente sig rolige om da han fik et lille sjok af person der kom og holdet ham for øjne han kikket unskylenpå Morean og kysset hinden rolige han tænkte det nok også var bedst hva men hvad var de så mere ind bare venner eller hvad han kikket på hinden rolige nusset han hinden på kinden " jeg tænke på....du har rat vi burdte lære hianden at kendte " svaret han stille og strilet hesten langsomt og kikket rolige rundt " såå hvad er din mor og hvad var din far ?? " tom kikket rolige og Strilde rolige hensten for at den nød det om bart han kikket lidt rundt og så på tingen om kring dem det var jo tiliget om morgen så hvad skulde han selv gøre han tænkte sig stille om mens han kikket rundt og så på morean igen hvad skulde han dog stille op
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 28, 2013 10:58:55 GMT 1
Det var faktisk rart at snakke med andre end sin mor, hun smilte stort og var kun ivrig for at fortælle om sit liv. "Min far døde i krig, han var menneske som jeg og min mor. Min mor er kunstner, hun rejser en del og derfor er jeg efterladt med min stedfar.... Han er ilddæmon." Kom det så fra hende, hun lød stolt af sin far og sin mor, selvom hendes far var død, og hun havde frygt i stemmen da hun nævnte sin stedfar. Morean smilte stadig, hun kiggede lidt undersøgende på ham. "Hvad med din familie?" Spurgte hun så, ganske nysgerrigt og begyndte at pakke sadeltaskerne, de måtte snart komme afsted. Hun glædet sig jo vildt meget til deres nye eventyr og selvom hun var faldet for Tom, var hun nød til at være forsigtig, det havde hendes mor lært hende. At skulle holde sig fra at kysse ham og putte med ham, det ville blive ret så svært, hvis ikke også umuligt, bare tanken fik hende til at rødme lidt.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 28, 2013 11:47:20 GMT 1
Tom smilte og tænke sig om han kendte ikke sin fammile da de efter lod ham på et børne hjem " jeg kommer fra et børen hjem så jeg kender ikke så meget til det andet af de var store hekse og troldmen som led en voldsom død af ene eller adnen støre magt jeg selv har Rejst meget rundt ind til jeg komme Nirelia hvor jeg bliv tilbut et job som lære og der har jeeg bare været ind til nu hvor jeg møtte dig og så prøver at finde min stav visse troldmen får nemlige deres tave vi af drømme " tom kikket lidt ned på hinden med det varmt smil og hoppet stille op den her gang var det hans tur til at ride og hindens tur til at side bag på rolige lage han en hånd ned mod morean og smilte glad til hinden " skal vi komme af sted der nok to dags rejser her fra " han smilte sødt bare været ville holle det var godt han kunde finde ud af at overleve sådan nogle steder
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 28, 2013 11:58:40 GMT 1
Det måtte have været en oplevelse i sig selv at vokse op på et børnehjem, så havde han jo været sammen med andre børn, noget hun faktisk misundede lidt, men så igen, hun ville for alt i verden ikke undvære sin mor. Et lille suk kom fra hende, hun så mod ham med et smil og tog hans hånd, hun kom op og sidde bag ham og lagde sine arme om hans liv. "Det må være spændende at være noget ud over et menneske, jeg har tit drømt om at være et andet væsen, i lever tit længere og har så mange spændende eventyr i jeres liv." Kom det drømmende fra hende, hun lagde hovedet ind til hans ryg og slappede af, det skulle nok blive en god og spændende tur. Desuden håbede hun lidt de kunne stoppe op nogle steder og undersøge naturen, der var sikkert utroligt smukt andre steder, så hun ville gerne nyde tingene i stedet for bare at ride forbi. Det passede jo også godt med at hesten fik lidt hvile, mad og drikke hen af vejen.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 28, 2013 12:08:05 GMT 1
Tom kikket lidt bag ud da hun lage hovdet indt til ham ha nusset hidnens lår lidt og gav så teng til hesten den skulde ride og af sted gik det hurtigtit tom tænkte lidt over hindens svar " det skal du ikke ønkse dig at se venner og bekendte og dem man holder af stille forsvinder " svaret han rolige og så ned tom var bange for at han kunde Resiker det på den måde rolige nusset han hinden mens de bare red stille af sted " jeg er bange for at være uddølige som i Dølige kalder os " han kikket lidt ned og vidste ikke helt hvordan han skudle takle det her han sukket trist mens han mærked hindens varme brede sig i hans kro det var rat stille lendte han sit hovde lidt til bage for at undersøge det vis hun var faldet for ham hvorfor var det så tidliget at sige at han elsked hinden måske skulde han bare ha sagt han holdte meget af hinden i stede han kløde sig lidt i håret og kikket lige nu en smal stig kom det var let at overfalde der inde han kikket tilbage mod morean " du skal holde øjne og øre åben her det en stig hvor man kan bliv ovefaldet eller meget være han sukket og red stille i gemmen for det var den enste vej de faktis kunde komme til Elveren
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 28, 2013 12:15:28 GMT 1
Det var nok rigtigt nok det han sagde, hun kunne høre på ham at han lod til at kende til at miste, hvilket hun var ked af at høre. Morean holdte godt fast, det var dejligt at bare sidde her og holde om ham. Hun så sig godt omkring, der var nu smukt, marker, skove, bække, huse, små landsbyer. Det hele kom hun til at opleve og allerede nu elskede hun hvert eneste sekund af det! "Så må vi jo passe godt på." Kom det muntert fra hende, hun ville ikke risikere at der skete dem noget, men hun gad ikke være bange. De måtte tage tingene som de kom og hun var da varsom, men hun gav sig også tid til at nyde landskabet som fløj forbi dem som de red. Hun håbede de kom til et sted snart hvor de kunne slappe af og nyde naturen. Og så ville hun gerne have et bad, for det var godt nok varmt! Morean knugede sig lidt ind til ham, det var nu dejligt.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 28, 2013 12:24:28 GMT 1
TOm tænke lidt han mærked hindens hænder ind mod sig rolige tog han om h indens ene hånd og kikket over til en åbing hvor der var et vand fald " her kan du pjatte rundt som det passer dig Morean " svaret han med et grin og peget over mod vand faldte han stoppet op og bandt hesten fast og kikket sig om kring han fadt nogle tæpper og tændte et blå op så de kunde få lidt varmt mad vis det skulde være det han sukket lidt tært i hovdet stille sturdert han morean med et varmt smil hvad ville hun lave han sukket lidt og kikket rundt for at se om der var fjender rundt om kring men ingen fare på fære i dag han vidste der ville komme noget uvented i dag men hvad det var vidste han altså ikke men han hadet bare en form for følse i maven en navøs ting
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 28, 2013 12:33:59 GMT 1
Da hun så vandfaldet hvinede hun helt ivrigt, hun havde aldrig set noget så smukt, hun hoppede ned fra hesten og stormede lidt rundt. Så løb hun over til ham og krammede ham og kyssede hans kinder umådelig mange gange. "Iiih du er simpelthen en skat!" Hvinede hun fyldt med iver, hun var helt oppe og køre, så da hun smed sit tøj tænkte hun ikke lige over at hun var ude i det fri. Alle og enhver ville jo kunne se hende, men hun var ligeglad lige nu, vandet så så skønt ud og lokkede hende. Da hun stormede ud i det klare vand, hvinede hun højlydt, det var koldt! Et grin kom fra hende, hun sprang på hovedet i og svømmede rundt, det var skønt at blive ren igen. Hun bandt sit hår op af fletningen og lod det flyde bag hende langt og smukt. Det her var virkelig skønt og vidunderligt! Hesten nød det også ganske meget, da den stod og fik en ordenlig tår vand, og så græssede den ellers.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 28, 2013 12:40:33 GMT 1
Tom rømdet da hun smed sit tøj og kikket lidt væk men igen det var måsk en Chanse nu han smilte rolige og Smed tøje også og hoppet efter hinden han kikket rundt det var skøn han følte sig ren igen mens han lente sig på en klippe der var og lage hovdet tilbage og sukket glad det var nu meget rat det her bare side her og nyde det ingen Stres igen sørlige miner eller noget i den stil han smilte rolige han begymeret sig ikke hvor morean var han nød det bare for sig selv lige nu han vidste hun var gammel nok til at passe på sig selv lige nu men han kunde ikke lade være med at tænke på det hun sagde det med at være dølige det hadet han ikke tænk på i lang tid hvad nu vis han bliv gammel og ikke hadet nogle hos sig
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 28, 2013 12:47:59 GMT 1
Følelsen af vandet om sig var vidunderlig, hun havde ikke lagt mærke til at Tom var i vandet, før nu og så gik det op for hende at hun var nøgen. Hvilket gjorde hun blev knaldrød i hovedet, men prøvede at tage sig sammen, det var jo en naturlig ting og så havde hun bestemt intet at skamme sig over. Det havde hendes stedfar jo bevist op til flere gange. Nu var det også tydeligt at se på hendes ryg og mave at hun var blevet slået, hun havde nogle ordenlige mærker rundt omkring. Stille svømmede hun rundt, og kom så lidt tættere på Tom, hun lænte sig op af klippen også og kiggede så over mod ham med et svagt smil. "Du er faktisk den eneste person jeg har fået lov til at begynde at lære af kende, ved du det?"Spurgte hun så blidt, det forklarede jo lidt hvorfor hun var så glad for ham allerede. Det betød utroligt meget for hende allerede at have fået en ven og en flirt, måske et kommende forhold. Tanken lå sukkersødt i hendes hoved, det fik hende til at smile glad.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 28, 2013 12:54:40 GMT 1
TOm hørte hinden han kikket over mod hinde nog smitle rolige " hmme er jeg " sukket han glad mens han kikket rundt og vidste ikke helt hvad han skulde fortage sig stille søvmet han over mod hinden og så hinden varmt i øjne han kørte stille håndne over brysted hovr han kunde hun var bliver slået han bed sig lidt i læben og sagde så stille " er det din papfar der har gjordt det der " kom det lidt skramet fra ham han lage hoveet tæt ind til hinden og rømdet stille det var så skønt her han mærked vamrne igen som han kendte så godt selv i vandet kunden han mærke det tom tænke sig længe om hvad var de venner eller mere ind blodt det stille kikket han ned og stopped sig selv i det
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 28, 2013 21:11:30 GMT 1
Roligt nikkede hun med et smil, det var han nemlig. Og hun var så glad for at hun havde fået lov til at redde ham, så de kunne lære hinanden af kende. Morean så ned mod hans hånd, hun ømmede sig en smugle og bed sig i læben, hun lagde en hånd oven på hans og sukkede. "Det er jeg desværre bange for ja, men hvis du spørger ham, så er det mig der har været klodset og er faldet ind eller ned i noget." Kom det stille fra hende, hendes stedfar fandt altid på en eller anden historie hvis hendes mor spurgte hvad i al verden der var sket. Morean havde aldrig fortalt hende sandheden, hun lod sin stedfar fylde hende med løgn, noget hun faktisk var ret ked af hun gjorde. Der måtte være en måde at få alt dette stoppet på, hun valgte at kramme sig selv, hun havde det ikke specielt godt ved at være nøgen når hun tænke på ham. Det mindede hende om de ting han havde gjort ved hende.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 28, 2013 21:25:24 GMT 1
Tom kikket at hun holdte sig han lage armen om morean og kysset hinden ind til sig og rømde også " vi skal nok finde en vej at stoppe ham på og lade din mor åbne sig på han kunde mærke hindens hjerte hammer "du skal ikke være ked af det eller bange men være glad og tænke på nuet du værken kolset eller noget i den stil men en smuk kvinde som jeg holder meget af " svaret tom rolige og støj hinde ned af rykken og kysset hinden stille på kinden han tænke stille på hvor længe der ville gå han sukket rolige og tørte sin hår tot væk som var blivet lidt sladten i det han fjerden hindens armen og kom lidt tætter på hinden i et kram i stede for nu hadet hun jo ham til at kramme om " Morean vis du ville så kan du komme hjem til mig og bo sig til din papfare at du skal passen en have for en ven eller noget i den stil jeg ville ikke kunde level med Tanken om at du bliver banked til døde næsten værgang og så udynnets på denne måde " han så ned og lød trist i det mens han trykket hinden ind til sig
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 29, 2013 9:10:07 GMT 1
Det var utrolig sødt sagt af ham, hun rødmede og smilte blidt til ham, de var forfærdeligt tætte på hinanden og det kildede i hendes mave. Et sted var det rimelig rart, men hun var også lidt bange for sin egen reaktion, hun havde lyst til at blive sådan her til evig tid. Det var bare så skønt! Morean sukkede blidt. "Det lyder fristende, men jeg tror ikke det ville gå, med mindre mor finder det som en god ide, for han er håbløst forelsket i mor og gør alt for hende." Kom det stille fra hende, hun sendte ham et stille smil og krammede sig så ind til ham. Hendes nøgne bryst mod hans overkrop fik det til at sitre i hende, hun rødmede en del og lagde hoved ind til hans skulder, hun sukkede blidt og fredfyldt. "Jeg tror aldrig jeg har følt mig så tryg i hele mit liv." Hviskede hun stille og smilte svagt for sig selv.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 29, 2013 10:43:35 GMT 1
Tom vidste ikke helt hvad hun snakket om men han kunde mærke på hinden hun tog det meget stille og rolige hann sukket lige så stille med hinden og han løfte rolige hindens hage og gav et kys mens han gjorde det lidt prøven toms hånd føte stille ned af hindes krop i tænden Cirklere han smilte varmt i kysset det villle blive en lang rejsme vis han ikke kunde få lov til at rør hinden han sukket rolige i deres kys og førte nu sin hånd ind mod hindens lår og førte den op af hinden han sukketlidt igen nu var der igen så ttæt på dem så de kunde gøre hvad der passed dem for en gang skyld han kikket lidt med øjne rundt om kring for at være sikker på at der ikk var nogle til at skade Morean mens de hygged sig vel og mærkede hinden tæt ind til sig han kunde mærke at det ville blive en goddag i dag
|
|