Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 12, 2014 15:16:25 GMT 1
Post by Deleted on May 12, 2014 15:16:25 GMT 1
Det forklarede jo hvorfor han hjalp børnene på børnehjem, han kom selv fra sådan et sted, hun havde ondt af ham og at han ingen familie havde, det kunne hun slet ikke forstille sig. Men mon ikke han skabte sig en familie en dag? Hun smilte stort og lyttede, hun elskede når nogen synes hendes ideer var gode, det gjorde hende kun mere ivrig for at få det til at lykkes. Daisy så ham blidt i øjnene og ventede lidt på at de tog af sted, hun slap dog roligt hans hånd, nu havde han jo hjulpet hende op og stå. Hun fulgte med ham ud af kroen, hun tog en dyb indånding og nød solen som stod mod hendes ansigt, hun bed sig i læben og mærkede efter i sine bare fødder, hun mærkede alting omkring sig og elskede at være så opmærksom på alting. "En dag får De en familie og så skal De bare se hvor skønt det er. Selv glæder jeg mig vildt meget til at få børn, men det kræver lige jeg finder den rette mand. Min eksforlovede var et dumt svin fandt jeg ud af." Kom det roligt fra hende, hun smilte kærligt til ham, han havde hendes dybe medfølelse og så var hun åben som en bog, ligesom han var. Det var faktisk ret sjovt og de kunne sikket snakke sammen i evigheder.
|
|
|
VREDE
May 12, 2014 15:29:59 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 12, 2014 15:29:59 GMT 1
tom stoppet op og kikket let på hinden hun var nu en meget smuk Dæmon lige som Io men hinden her kunne ikke Samligen " ja jeg hadet planer om det men har ikke været heldige med kinder ind til vider " svaret han så og tog sig i nakken for det var jo sandt ind til vider hadet de kvinder som han var faldet for endte værer onde eller hadet en skru løs men hinne her virket til at være numal altså vis man så lidt væk fra den totalte galde munter hed rolige kikket han rundt " der op er mit hjem " svaret han stille og peget der op der var et lille hus på en bakke med en stor have og grund til stille vente Tom sig i mod reinget af det han tænte let over det hun sagde om at skifte Familie for det hadet han selv tænkt over mange gang hvad skulde han gøre han kunne ikke mere og turde ikke regtit åbne sig op om kræng nogle ting mere vis han ikke passet på kunne han svæge ind i virklige mørke vilked han ikke hadet lyst til i længten
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 12, 2014 15:45:40 GMT 1
Post by Deleted on May 12, 2014 15:45:40 GMT 1
Roligt trak hun på skuldrende, det vidste hun jo intet om, men til gengæld kunne hun ikke forstå det, han så godt ud, var sød, morsom og god til børn tilsyneladende, hvad var der ikke at kunne lide? Da han viste hende huset oppe på bakken smilte hun stort, der gik lidt legesyghed i hende, for nu vidste hun hvor hun skulle hen. Så prikkede hun til hans næse og grinte. "De er den!" Grinte hun og begyndte ellers at storme op af bakken, hun løb så hurtigt hun kunne, hvilket var meget hurtigt og hun elskede det. FØlelsen af frihed stormede ind over hende, vinden der var modstand hev i hendes smukke sorte hår og hun måtte lukke øjnene kort for at nyde det hele. Græsset kildede hendes fødder og kærtegnede dem, hun elskede det! Hun glædet sig til at se hans hjem, alt omkring ham skreg troldmand, så han havde sikkert mange bøger og underlige ting i sit hjem, hvilket hun ikke kunne vente med at se.
|
|
|
VREDE
May 12, 2014 15:55:39 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 12, 2014 15:55:39 GMT 1
Tom runkede lidt på næsen og måtte træde tilbage han var ikke så gald for den nærkontkat i nu men han ryste på hovedet han var næsten for gammel til den her leg hvad hun hadet i tankeren vidste han ikke noget om han løb blot efter hinden og smilte let han ville fange hinden inden hun kom han smilte let han kunne jo bruge sin evener men med den Fart hun hadet på så var det lige meget han lod hinden løbe op til husket men vaglet at bruge sin magie til at stoppe hved sin dør han vente let på Daisy skulle komme han ryste i helle kroppen men smilte så ned mod hinden " du er svær at fange når maner let på tå søde " svaret han stille mens han lage hovedet på skrå for at studenter hinden en smule gad vide hvad hun ville fortage sig når hun så hans hjem det var et lille hus men der var nok plas til ham men tingen kunne jo snyde let rolige åbnet han døren og kikket ind mens han Trodte ind kunne man mærke varmen fra huset den var nærmste Levne på en eller anden måde
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 12, 2014 16:16:42 GMT 1
Post by Deleted on May 12, 2014 16:16:42 GMT 1
Da hun kom op på toppen helt stakåndet, stod hun lige og fik pusten lidt igen, det var hårdt op af bakke, hun kiggede så på ham med et smil og rystede på hovedet. "De snyder jo Hr." Anklagede hun så, inden hun lod sig tage sammen og få vejret helt. Hun tog en dyb indånding og kiggede så på huset, det så hyggeligt ud, hun havde selv et meget lille hus, der var heller ikke køkken eller spiseplads der, de spiste jo alle sammen sammen i den store bygning hvor Sam også boede. Det var hovedhuset hvor de alle samledes til spisning og møder, osv. Daisy gik efter Tom ind i huset og kiggede lidt rundt, hun lagde mærke til stort set alt og følte sig godt tilpas der. Hun viftede sig selv med hånden, men måtte ende med at gå ud af huset igen, det var for varmt for hende lige nu. Med et kastede hun sig baglæns ned i græsset og nød de kølige strå kilde hende på huden som var blottet, altså arme, ben, fødder, hænder, hals og nakke, skuldre. "Undskyld, løbeturen gav virkelig en varmen." RÅbte hun så, ikke helt sikker på hvor Tom lige befandt sig, men var han stadig i huset ville han da kunne høre hende.
|
|
|
VREDE
May 12, 2014 16:24:09 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 12, 2014 16:24:09 GMT 1
Tom smilte lidt færkt til hinden han stod lidt der men faldt så ned og tog hindens armen " taget " svaret han stille med et grin men stopped hurtit da han så hinden i øjne det stod stille i et øje blik og han mærke vinden lege med hans hår rømdet han og vidste ikke helt hvad han skulde stille op hun virkede så god og livs glad helle tiden noget tom enlige hadet brug for han rømdet lidt mens han lang som lage panden mod panden " man kan fange sit bytte på mange måder og han vidste ikke helt hvad han skulle gøre ellers sstille og rolige smilte han varmt han synts godt om hinden og det var et godt øje blik at gøre de her ting på rolige støj han dog den en hånd ned af hindens kind og smilte varmt han ville se om han kunne få hinden til at rømde lidt igen det så sår sødt ud til hinden nok kendte han hinden ikke så godt men han kunne ståle på hinden syntes han
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 12, 2014 16:36:25 GMT 1
Post by Deleted on May 12, 2014 16:36:25 GMT 1
Der kom et lille gisp fra hende, men så grinte hun ellers af hjertets lyst, hun rødmede dog utroligt meget for han var kommet rimelig tæt på og igen løb tankerne omkring at han så godt ud og var rimelig sød. Daisy faldt tit for mænd, der skulle ikke så meget til og hun havde igennem tiden haft mange kærester. Desværre, for det betød jo hun ikke havde fundet den rigtige. "De fik mig." Hviskede hun blidt, da han lagde panden mod hendes, rødmede hun igen og lukkede øjnene. Hans hånd der strejfede hendes kind, måden han opførte sig på, så pokkers sød og så så godt ud, hvis hun ikke allerede lå ned var hun blevet svimmel. Daisy lagde mærke til hun var stoppet med at trække vejret, hun gispede kort efter luft og rødmede igen og bed sig i læben. "De er meget tæt på." Hviskede hun så uskyldigt og velvidende om det var en underlig ting at understrege. Ikke fordi hun ikke kunne lide det, de kendte knapt nok hinanden men hun følte hun svingede godt med ham og Daisy var som sagt ikke den sværeste at få til at forelske sig.
|
|
|
VREDE
May 12, 2014 16:44:50 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 12, 2014 16:44:50 GMT 1
Tom smilte rolige og gav hiden rolige et kys på han ville tage een dag af gang og prøve at holde styr på det her han nød det liv glad hun varmet hans hjeret lidt op stille og rolige slapped han mere af han håbet ikke hun gjorder noget som han ville blive flov over sener han lukket stille øjne og lod hinden gøre hvad hun ville skubbe ham væk eller et eller andet i den stil han var så van til at blive skubbet væk så det ville ikke være første gang næsten alle tanker forsvandt han vidste ikke om det var ølet skyld men rolige åbnet han sit ene øjne hun var en smuk kvinden han sukket rolige og brød det rolige op han smilte af hinden og det var mere varmt ind før " har du foget pusten igen " svaret han stille og rolige mens han kikket i hindens øjne varmt det var svært at forstå det her men han prøvet at slappe af så godt han kunne
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 12, 2014 16:51:49 GMT 1
Post by Deleted on May 12, 2014 16:51:49 GMT 1
Før hun vidste af det kunne hun mærke hans læber mod sine, hun spærrede øjnene overrasket op, men gengældte så kysset og lukkede dem igen. *Han kysser mig! Hvorfor kysser han mig? Ikke at det ikke er rart, det er fantastisk, men vi kender jo knapt hinanden!* Hendes tanker strømmede afsted, mens hun nød det, men hun var også meget i tvivl om hvor vidt hun burde kysse ham. Et sted ville hun jo rigtig gerne have en kæreste igen, hun elskede at være forelsket, men hun var også bare træt af at have kysset så mange forskellige mænd. Daisy havde ikke været i seng med særlig mange mænd, efter hendes første to kærester som voksen, fandt hun ud af at kærligheden tog tid til at blive fast. Og at der var stor forskel på kærlighed og forelskelse. Derfor sagde hun heller ikke hun elskede manden før hun virkelig var helt sikker på hun virkelig elskede ham og ikke bare ideen om ham. Hun skulle være på vagt og passe på sig selv. "Nej du tog den fra mig igen." Indrømmede hun blankt, det var vidst på tide at være dus når han sådan kyssede hende. Der var ingen grund til fin tale mere.
|
|
|
VREDE
May 12, 2014 17:02:03 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 12, 2014 17:02:03 GMT 1
Tom smilte og smilte glad rolige rejste han sig op og tog hindens hånd han vidste Kærlighed var noget andet og man skulle bykke den op og det hadet han Regtit meget af men hinne her kunne han mærke at var noget regtit * måske var det dumt af mig men jeg er træt inden i og har brug for noget støtte og trøst måske er hun tyben for at kunne give mig det * Tom føltes sig glader ind nogle sinde før men han ville gøre det hel regtit han hadet heller ikke været i seng med så mange faktis kun en ind til vider han var en mand som ikke bare hoppet på hvem som helst der skulle være noget følser i det Rolige kikket han ind i huset og nikket " skal vi gå ind det begyndet at blive koldt her ude " svaret han stille og vente på et svar fra hinden en Dæmon med så meget livs glæde han glædet sig nærmset til at dele den med hinden " du burde næsten se haven om morgen den er virklige folt " han rømdet meget mens han stille Flerte hans finger med hindens hun var nok den regtt for ham det kunne han mærke men han ville ikke ødlægge det for hurtit * jeg må bevage Roen inden i mig og huske på de gode ting *
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 12, 2014 17:09:12 GMT 1
Post by Deleted on May 12, 2014 17:09:12 GMT 1
Da han rejste sig, tog hun hans hånd og lod sig trække op, hun rettede lidt på kjolen og så så op mod ham, hun var ikke særlig høj. Vejret påvirkede hende ikke så meget igen, hun fandt det på ingen måde koldt, men de kunne jo sagtens gå ind, selvom hun elskede at være ude og det meste af dagen til aften var ude. Hendes dage gik i markerne eller andre steder. "Det kan vi da godt, selvom jeg nu elsker at være udenfor, men sådan er det at være jorddæmon, jeg vil helst ikke væk fra den dejlige jord." Sagde hun så og smilte sødt, hun flettede sine fingre ind i hans og mærkede varmen blusse i kinderne smuk rød. *Nu rødmer jeg igen, typisk.* tænkte hun og rullede med øjnene. At skulle se haven ville hun virkelig gerne, hun elskede jo natur! "Jeg vil elske at se din have, men hvorfor lige om morgenen?" Spurgte hun nysgerrigt.
|
|
|
VREDE
May 12, 2014 17:35:05 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 12, 2014 17:35:05 GMT 1
Tom måtte holde et grin til bage for det så sår sødr ud når hun gjord det der " det ser sødt ud til dig " svaret han hinden med den lille røde fave i hovdet det var rat enlige at have en man kunne nusse lidt om og passe på også det føltes faktis rat stille viste han hinden i sin stue " jeg har selv plantede dem ..... der er noget magisk over dem om morgen syntes jeg me de kan da godt se den nu " stille kikket han rolige på hinden han var stolt over at Daisy gad ham på den her måde stille viste han sin have for ham " her dyrker jeg alle min urter til min eliker... ja jeg kan lave Nolge " inden i huset var der bøger og glas holder med dyr som verden ikke hadet set i ny godt nok døde men de var der gammel udrydet drager som unge der ikke hadet kladet det Tom smilte rolige og åbnet der ud der var en sø hvor på man kunne bade i vis ma hadet lyst til det og smukke blomster fra nader steder fra også
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 12, 2014 17:43:32 GMT 1
Post by Deleted on May 12, 2014 17:43:32 GMT 1
Det fik hende kun til at rødme endnu mere han sagde sådan, hun fulgte med ham og lyttede til hans ord, hun var spændt på at se hvad de kunne og hun måtte jo også huske at hun skulle hjem igen, ellers blev hendes familie nervøse. Daisy kiggede rundt, det var spændende og hun fandt det godt nok fantastisk og det var svært ikke at måbe lidt en gang imellem. "Det er godt nok utroligt, jeg vil med glæde komme forbi en morgen og se det." Sagde hun så med et sødt smil, hun gik helt ind til ham og puttede sig lidt ind til ham stående, hun elskede det. Hendes hånd lå bildt på hans bryst kasse og hendes hoved hvilede mod hans skulder, hun ville ønske hun kunne blive, men hun skulle hjem igen. Måske kunne han tage med hende op i bjergene og kigge efter pumaer. "Jeg bliver snart nød til at tage hjem." Mumlede hun så trist, inden hun kiggede op på ham og sukkede.
|
|
|
VREDE
May 12, 2014 17:50:21 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 12, 2014 17:50:21 GMT 1
Tom kunne mærke hindens puls det var underliget men rat rolige lage han armen om hinden og løfte hindens hage stille og rolige " jeg håber du kommer igen i morgen " svaret han stille og rolig og lod hånden glid stille ned af hindens sider hvad skulde de gøre der var ikke så langt at gå syntes han rolige sturdert han hindens øjne mens han lage panden mod hindens det var en hel ny følse han hadet en varm og glad følse men også lidt efter tæk som hvad skulde han stille op han hadet ikke prøvet sådan noget her før de kvinder han hadet været sammen med var indten sing syge eller bare stærke og kamp mod ride rolige støj han hånden ned af hindens ryk i lidt tænden fordel han smilte rolgie hun var langt mere moden ind dem han hadet været sammen med før hen han sagde heller ikke han elskede hinden i nu hun skulde være den første til at sige det til ham de kunne jo bruge lidt mere tid sammen og det håbet tom også på
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 12, 2014 18:38:42 GMT 1
Post by Deleted on May 12, 2014 18:38:42 GMT 1
Daisy's puls var som den hele tiden havde været, rolig. Hun lod ham løfte sit hoved og kiggede ham i øjnene, hun sendte ham et stille smil, der var delvis undskyldende. "Jeg kan ikke i morgen, jeg skal forberede mig på min rejse op i bjergene. Og hjælpe min familie. Måske i overmorgen?" Kom det spørgende fra hende, for det kunne jo være at han ikke havde mulighed for at ses der. Det var rart at blive nusset, hun lukkede øjnene og smilte, hun havde det rart lige nu, men måtte jo tage afsted. SÅ hun flyttede sig fra hans favn, gav ham et hurtigt kys og rødmede lidt. "Vi ses i hvert fald snart igen." SAgde hun så, lidt som et på gensyn, hun var nemlig så småt på vej videre.
|
|