|
VREDE
May 11, 2014 21:08:38 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 11, 2014 21:08:38 GMT 1
Det var en dejlige dag og folk var ude og nyde den gode vær dog ikke tom han sad og kikket rundt på alle de der mennsker der gik forbi han prøvet at finden hovdet og hale i sig selv men han kunne ikke han kunde bare ikke finden årsagen til hvorfor han følte som han gjorde lige nu han var vred inden i men også lidt Irtert på sammen tid han sukket stille mens han holdte sin stav lidt op til sig selv han lage ikke mærke til noget som helst det var sort for ham og han hadet lyst til at slå sig ihjel han følte sig udnytte groft af sine følser han knutted næveren sammen lidt og kunne bare mærke vreden pumpe op i ham han hadet ikke særlige meget til års for deæmoner eller kvinder folk som gik forbi ham sendte ham lidt sur ansiget udtryk nok forde de kunde mærke hans Enagie var radt mørk lige nu og når han var i det stade skulle man passe på hvad man sagde til ham sidste gang han hadet det var han tæt på at ryde helle kroven og det sagde ikke så let 4 kvinder hadet han midste på grund af det der fordømet kærlighed så dum var han da heller ikke på nogle punkter han sukket lidt og vidste ikke hvad han skulde fortage sig stille tog han en tår af sin øl han kunde mærke det hjalp lidt at få noget væske i sig
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 11, 2014 21:32:54 GMT 1
Post by Deleted on May 11, 2014 21:32:54 GMT 1
Denne dag havde hun taget den frihed at tage en dag fri fra arbejde, hun var taget ud for at shoppe noget stof så hun kunne sy nogle nye kjoler til sig selv, men også til hendes søstre, Turo og Ranja. Tænk at der var så meget liv, men der manglede nu nogle børn synes hun, de andre var blevet så store. Hun huskede tydeligt da de var små babyer, hun glædet sig sådan til hun en dag kunne levere en eller to til familien selv. Det smukke vejr havde fået hende til at gå sig en tur i det fri, hun var dog blevet ufattelig tørstig og inden hun skulle til byen, ville hun nyde naturen udenfor vinmarkerne. Da hun endelig fandt en ren kilde, satte hun sig på knæ og fyldte sine hænder med vand, hun tog det roligt op til munden og drak stille af det kølige vand. Daisy havde løst hår som altid, hun elskede at mærke vinden lege med det nemlig, samtidig havde hun bare fødder for at mærke jorden under sig bedre og en knælang kjole i en lys blå farve med grønne mønstre broderet ind i. Den havde hun selv lavet og hun elskede den højt, den havde ærmer som lå om hendes overarme og så sad den dejlige løst så hun havde massere af bevægelsesfrihed. Hun gik og ledte efter inspiration vel, til de nye kjoler, nye mønstre og andre ting at sætte på, måske nogle perler, bånd, sløjfer. Roligt rejste hun sig op og begyndte at gå roligt igennem krat og busk, hun nød alt og mærkede jorden under sine fødder, græsset der kildede hende mellem tæerne. Frihed...... Der lå så meget i det ord og hun elskede følelsen, den var der mest når hun løb, løb så hurtigt hun nu kunne. Hun kiggede op og så en bygning lige fremme, det lignede lidt en kro, der kunne hun få noget andet af drikke end vand og måske lidt mad.
|
|
|
VREDE
May 12, 2014 9:56:12 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 12, 2014 9:56:12 GMT 1
Tom valte at gå på kroven for at få noget at Drikke han kunne ikke finde på noget beder at lave han prøvet at styre sin vrede lidt stille kikket han rundt på folk der var rundt om kring der inden han satte sig ned hved et bord der var munter musik der inden lige pt rolige kikket han og tog så sin stav væk og lage hang stille hovdet lidt ned mod boret og han hørte lidt på den smukke fjøjte der var i om kræs det gik i hjerte på ham rolige rejste han sit hvode op mens han fik kro fatter stille ragte tom sin hånd op og sagde med rolige stemmen " en øl her over sir " stille kikket han igen mens han sad stile og rolige der og tænkte over tingen måske var det bare sådan at han skulle tilbringe resten af sin liv af lenne rolige dreget han koppen og så lidt ned med da kro fatter hadet givet ham øllet efter et stykke tid drak af han den
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 12, 2014 10:05:09 GMT 1
Post by Deleted on May 12, 2014 10:05:09 GMT 1
Som hun kom nærmere lagde hun mærke til munter musik, det fik hende til at smile stort og lave et lille gadedrengehop i glæde, hun var som regel ved godt humør, det var sjældent man så hende vred eller ked af det. Daisy åbnede døren til kroen og gik roligt ind, hun så sig om og blev mødt med smil og glade blikke nogle steder, andre kiggede slet ikke op. Med afslappede skridt gik hun hen til et bord hvor hun satte sig alene, da hun blev betjent, bad hun om en flaske vin af bestemt slags og kort efter kom en tilbage med flasken og et glad til hende, der blev skænket op og hun takkede. Roligt sad hun og nød musikken og vinen, hun lod sine fingre glide over sin tatovering på armen, den forstillede en puma, hun elskede kattedyr og var dybt betaget af netop denne art. Måske skulle hun tage på opdagelse i bjergene snart, det var jo der de levede, hun havde bare aldrig haft chancen for at se en desværre. Et par bød hinanden op til dans og begyndte at danse rundt, nogle begyndte at klappe og Daisy valgte at klappe med mens hun grinte muntert og nød forestillingen. Hvor så de bare forelsket ud, Daisy stoppede helt med at klappe og sad bare med hovedet i hænderne, mens hun så drømmende ud, hun sad og dagdrømte og før hun vidste af det tabte hun helt hovedet, væltede sit glas og måtte hvine op som den røde væske begyndte at dryppe ned på hendes elskede kjole.
|
|
|
VREDE
May 12, 2014 10:32:04 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 12, 2014 10:32:04 GMT 1
Tom kikket rolige op da der så ud til at være gang i noget han smilte Rolige mens han kikket hen mod den ene kvinden hvor på folk svaget om kræng hinden stille rejste han sig ops stille og rolige mens han lage en hånd på kvindens skulderen " er du ok?? " kom det stille og rolige hvad skulde han elers gøre han fadt et sted hvor hun kunne Sedde ned tom kunden nok ikke forandre noget han så stille på hindens kjole og førte hånden hen over hinden og lod kjolen rense lidt med en besværgelse han hadet lært han smilte og vente på hun kom til sig selv satte han sig stille ned og smilte varmt tom sad stille og kikket ned mod hedens kjole men to så noget øl mens han kikket rundt og så på hinden igen Tom kunde mærke hun var en Dæmon han fnøs lidt af det og drak lidt vider 'typisk for en Dæmon at op føre sig sådan " det var svært at Ingorer de ting man hadet
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 12, 2014 11:09:17 GMT 1
Post by Deleted on May 12, 2014 11:09:17 GMT 1
Da en lod til at vise omsorg, kiggede hun op og smilte stort og taknemmeligt, hun nikkede stille og så hvad han gjorde, noget hun virkelig værdsatte, så behøvede hun ikke skulle skynde sig hjem og prøve at rense den. Vin kunne være virkelig svært at få af tøj og hun elskede den her kjole noget så højt og så reddet denne fremmede mand den. Daisy havde jo bare siddet ved sit bord og bagdrømt, hvor hendes hoved var gledet ud af hænderne og i et forsøg på ikke at banke hovedet i bordet havde hun lavede nogle armbevægelser som havde væltet hendes glas. At han tilsyneladende vidste hvilket væsen hun var og valgte at dømme hende, gjorde hun så overrasket på ham, hun gik hen for at tage sit glas og flasken med vin, undskyldte overfor krofatter og forsatte hen til den fremmede. Her satte hun sig bare uden at have fået lov, skænkede sig selv et nyt glas og kiggede så på ham med et undersøgende blik. "For det første, tusind tusind tusind tak for at rense min kjole og vise omsorg. For det andet, De bør virkelig ikke dømme folk på Deres væsen Hr. det er uhøfligt og ikke mindst sårende." Kom det roligt fra hende, hun smilte sødt til ham og lagde hovedet skrå, hvor hun forsat studerede ham grundigt. Hun var fasineret af hans kunst i at rense hendes kjole, hun svang det sorte hår hen over skulderen og nippede blidt til sit glas med vin. "Mit navn er Daisy, det glæder mig at møde Dem." Sagde hun blidt og rakte ham hånden, hun sendte ham et blændende smil og var ufatteligt glad for at få lidt udfordring i livet. Hendes mission var her og med at få denne mands fnysen til at trække sig tilbage og bevise at alle dæmoner ikke sådan var at fnyse over.
|
|
|
VREDE
May 12, 2014 11:45:31 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 12, 2014 11:45:31 GMT 1
Tom hævet øjet da hun sagde det at denne dæmon var i stekt mod Sadt ende af Io forivret ham miget stille tog han sig til hovedet alle de tanker på en gang " de må undskylde vis jeg fornærmet dem det var ikke min mingen der er bare sket en hel masse med mig fortiden og jeg har sommetider svært ved at finden ud af mig selv " han smilte men kikket så ned i glasset med øl alle de følers der rendte rundt i ham stille tog han sin stav til sig og kikket op igen på kvinden som sagde sit navn " mit navn er Tom " svaret han med et smil og rakte hånden frem for at give Daisy hånden hun var utrolige smuk kvinden han smilte dog let " har de lyst til at sidde ned " svaret han rolige og peget hen mod det tomme stol der var det var ikke så tit han fik lov til det men hvad pyt noget skulde der ske og det kunden lige så godt være Daisy som kunne holde ham med selvskab stille kikket tom hen mod kro fatter som sad og Snakket med nogle kunner " hvad fortager de dem enlige når de ikke er på kroen " svaret tom mest for at få en samtale i gang
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 12, 2014 13:14:12 GMT 1
Post by Deleted on May 12, 2014 13:14:12 GMT 1
At han var rimelig let at få til at undskylde og give hende en chance fik hende til at smile endnu mere, det glædet hende rigtig meget. Dog lød det godt nok til at han havde det svært og havde brug for en ven at snakke med, hun lagde hovedet tænkende på skrå og så meget eftertænksom ud, hun kunne da godt ligge øre til, hun elskede at hjælpe og havde altid en mening om alting. Lidt for meget endda, desuden snakkede hun helt vildt meget når hun først kom i gang. De blå øjne der spillede i mange farver kiggede lige ind i hans. Hun havde jo allerede sat sig da hun kom hen til ham, mest fordi at han sådan var uhøflig og så spillede hun selv lidt på det kort. "Jeg arbejder i familie anliggende som vinavler, det er et fantastisk fortagende, det er vidunderligt at være med til at skabe noget så vidunderligt. Faktisk er denne flaske en af vores produktioner." At snakke med vildt fremmede var ikke noget hun havde noget imod, faktisk nød hun det vældigt. Nu hvor hun snakkede om hendes erhverv kunne man høre hendes passion og kærlighed til det, hun hævede glasset og viftede det foran ham, som tegn på hun snakkede om vinen, så tog hun ellers en tår og stillede så glasset fra sig. "Hvad med Dem?" Spurgte hun så, for lige så meget som hun elskede at snakke, lige så meget elskede hun at lytte. Og når de havde brugt noget tid sammen kunne de jo komme ind på det han nævnte til at starte med, men lige nu synes hun det var upassende og for tidligt.
|
|
|
VREDE
May 12, 2014 13:25:47 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 12, 2014 13:25:47 GMT 1
Tom smilte det lød nu meget spænden det der rolige drak han af sin vin men hånden glødet lidt i det lange hår mens han tænkte sig om " jeg lære for nogle børn fordet meste på børnhjem " svaret han stille mens han smilte og kikket ind i Daisy øjne og sendte varmt et smil til hinden " og så bor jeg tæt på her så der ikke så langt fra korven " han smilte og rømdet dog lidt han håbet ikke hun mis forstod ham stille stillet han sin øl grus fra sig og ragte hånden op " to øl mere here over Kro fatter til den skønne dame der " svaret han stille mens han smår grinten " jeg syntes det godt at man uddaner selv de fattie børn og jeg gør det gærne gratis for dem syntes de skal have noget Kærlighed når alt kommer til alt så det jo en god viden " svaret tom Daisy mens kro fatter kom med et grus øl mere til dem bække " har de været her længe ??" han syntes ikke at have mød hinden før nu det var svært at huske så mange på en gang
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 12, 2014 13:33:08 GMT 1
Post by Deleted on May 12, 2014 13:33:08 GMT 1
Det lød da spændende nok, og som en fantastisk god gerning, at han bestilte øl til hende skar hun en grimasse over, hun havde en hel flaske vin, hun skulle bestemt ikke have en øl. Når men så kunne han da selv få lov til at drikke den når han nu ikke tog den høflighed i at spørger hende. Daisy lyttede og da øllen kom, flyttede hun den over til Tom uden at tøve, så drak hun videre af sin vin stille og nød den søde, men bitre smag kilde hendes sanser. "Det lyder virkelig storsindet af Dem, men hvordan har De så råd til at leve?" Spurgte hun nysgerrigt, Daisy tænkte altid tingene igennem, når hun undrede sig spurgte hun og forventede også et svar. Det kunne være han både var lærer for børn som var rige og fattige, hun var virkelig overrasket over hans syn og glædet sig over det. Der fandtes mange gode væsner i Nirelia, men sjældent nogle der havde så stort et hjerte at give sin tid til fremmede og lære fra sig uden krav på belønning. "I Nirelia? Jeg er opvokset her, så det må være hele mit liv." Svarede hun roligt med et sødt smil, hun kiggede hen over sit glas med vin som hun sad med i hænderne. Der var en let rød farve i hendes kinder, gad vide hvornår den var dukket op? Da han kaldte hende en skøn dame, eller da det gik op for hende hun faktisk synes han så ret godt ud. Pokkers, nu gjorde hun det igen.......
|
|
|
VREDE
May 12, 2014 13:45:30 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 12, 2014 13:45:30 GMT 1
tom smilte men så på øllet " når de var ikke til øl det må de unskylde " svaret han stille og Rolige mens han kikket rundt hvad skulde han ellers gøre stille kikket han mod kvinden igen og smilte rolige til hinden hvad skulde han sige til det " ja jeg lære både fattit og rige børn ellers hadet jeg jo ikke råd til at lave " smilte han at hun fik røde kindenr vidste han ikke regtit noget om hvad skulde han gøre " men kan jeg så byde på en vin mere " svaret han i stede for hvad skulde han fortage sig han hadet når han ikke vidste haze vente så hovdet mod hinden hvad at hun så fik røde kinder af ham vidste han ikke stille og rolige vente han hovdet mod hinden igen " hvor mange år har din Famile lavet vin og håber da jeg kan smage en dag og så også se dit hjem " svaret han med et smil på læben igen
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 12, 2014 13:57:56 GMT 1
Post by Deleted on May 12, 2014 13:57:56 GMT 1
Der kom et sødt grin fra hende, hun klukkede helt og rystede på hovedet. "Nej tak, jeg tror en flaske er rigeligt, sig mig prøver De at drikke mig fuld?" SPurgte hun drillende og sendte ham et smil der passede til hendes tonefald og glimt i øjet. Hun genfyldte sit glas og nippede videre til vinen, han virkede faktisk rigtig rar, det var jo kun en god ting. Daisy lagde det ene ben og det andet, hendes kjole var passende til en dame der ikke var billig eller blottede sig, den dækkede stadig, hun gik kun i korte kjoler i specielle anledninger, fester og sådan, men til hverdag var den knælange eller længere. Hendes hår var stort set altid løst, med mindre de trådte i druesaft, men det var mere for ikke at dyppe det i det som skulle blive til vin senere hen. Det var ikke vildt lækkert jo. "I flere hundrede år, det har gået i genrationer længe. Det har altid været sønnen i familien som bliver overhoved når den anden generation bliver for gammel eller dør. Min far mistede vi for nogle år siden, han overlod styringen til min lillebror Sam." Kom det fortællende fra hende, hun lavede fagter med sine hænder når hun fortalte og virkede lykkelig, sorgløs og glad. Efter at have fået vejret lidt forsatte hun: "Det kunne være så hyggeligt at have Dem på besøg, men sig mig, hvornår blev vi dus???" Spurgte hun med endnu et glimt i øjet der tydeligt skreg af drilleri, hun var legesyg og glad.
|
|
|
VREDE
May 12, 2014 14:06:16 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 12, 2014 14:06:16 GMT 1
han nikket hovdet " oki der fik de mig vist " svaret han da hun hen tyde det med dus " jeg syntes det altid er pæner at sige De og ikke du " svaret han så høflige mens han ragte et øl glasset op " det kunne kun være lærrig for mig så kan jeg fortælle børne hvordan tingen er når man laver vin " Tom smilte til Daisy hun var stik mod sadt af Io som var hår og rå og ikke følte noget som helst mente han selv " nej jeg prøver ikke at drikke dig fuld kun en lille smule " svaret han så lidt med lidt røde kinder det var altd sjovset når der var to der var fulde men tom skulle nok ikke have mere for i dag " har du lyst til at se hvor jeg bor ??" svaret han stille til Daisy det lange brune hår sad sned han over vjete snart at få det klipped men ind til vider så det ikke ud til det kom længer ind til tanken " jeg kan det svære ikke fortælle så meget om min fammille " svaret han stille da han rejste sig stille op " men det lyder som en god ting " han smilte varmt og ragte hånden ud mod Daisy for at give hinden en hånd
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 12, 2014 14:43:01 GMT 1
Post by Deleted on May 12, 2014 14:43:01 GMT 1
Tom fik hende til at grine, hun synes virkelig godt om ham, han var virkelig ufattelig rar og morsom også. At det kunne være lærerigt for børnene var sandt, hun fik en masse ideer og smilte stort. "Sam elsker børn, jeg tror hvis jeg spørger pænt og vi ikke har for travlt, så kan børnene få en rundtur, så kan De lave en udflugt med børnene." Kom det ivrigt fra hende, hun elskede at gøre børn glade, hun var helt oppe og køre ved tanken. Igen fik han hende til at grine, hun rystede på hovedet og prøvede at se streng ud, men måtte grine i sit forsøg. "De er en være en!" Udbrød hun med en løftet pegefinger, hun morede sig og havde faktisk glemt hvorfor hun var ude, men det var jo blot tegn på at hun var i godt selvskab. Daisy var ufatteligt naiv, så hun takkede ja tak, ikke mange gik bare med en fremmed mand hjem, men hun fandt ham spændende og sød, så det kunne vel ikke være så farligt igen. Roligt tog hun hans hånd og lod ham hjælpe hende op, hun satte proppen i flasken og besluttede sig at tage den med sig. Hendes taske som hun havde med sig svang hun over skulderen og var klar til at gå. "Har De ingen familie?" Spurgte hun så stille, for det lød trist.
|
|
|
VREDE
May 12, 2014 14:52:44 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 12, 2014 14:52:44 GMT 1
Tom sukket og rystede på hovdet " nej eller det hved jeg som sagt ikke har vist nok et eller andet sted jeg opvokset på en børje hjem for mange år siden og jeg forstod ikke hvor stor verden var den gang så jeg satte mig ud for at finde ud af hvem jeg var men jeg noget ikke så langt " svare han ærliget og nusset hindens hånd lidt at han var en væe en fik ham til at grine let tja han kunden vel ikke finden på noget beder at sige til hinden tom var god nok til at stole på men ligeså snart man pisset ham ham gad han ikke person mere det hedet han prøvet formange gang og det kom i Diskusnoer med sig selv han ryste på hovdet en Enkel gang " det lyder da som en spænden ide rolige kikket Tom i Daisys øjne menst for at se om hun ville rømde han smilte rolige mens han stille gik ud af kroven med den ande hånd tog han sin stav den var stor og så rund som en kule af sol lys det var svært at se hvad han ville af og til men nogle gang gik det hurtit ander gang gik det for langt som syntes han selv
|
|