Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 15, 2014 15:56:11 GMT 1
Post by Deleted on May 15, 2014 15:56:11 GMT 1
Når det kom til mad og andre ting var hun på ingen måde kræsen, hun elskede alle resurser naturen havde at byde ind med, hun smilte varmt til ham da han spurgte om hvad de skulle sove i. Roligt stilte hun sig med let spredte ben, lukkede øjnene og tog en dyb indånding af den begyndende bjergluft, hun stampede hårdt i jorden og kiggede et bestemt sted hen hvor jord rejste sig op i en tippi med en åbning de kunne komme ind af. "Lige der." Grinte hun så livsglad og fyldt med energi, hun gik hen til hestene og aflastede dem fra deres oppakning, hun fik jorden til at hæve sig som et bord og to stole tæt på tippien. Her dækkede hun op til frokost, lagde brød frem, skænkede dem begge noget vin og fandt noget mos frem at ligge på jordstolende så de ikke var så hårde. DAisy elskede at vise sig, hun var jo god i sit element og praktisk også, desuden forstod hun at hygge sig og det var jo en fantastisk gave at have. "Så er der med." Himlede hun med sin muntre og lyse klang i stemmen.
|
|
|
VREDE
May 15, 2014 16:10:38 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 15, 2014 16:10:38 GMT 1
hun skulle da vide det ikke kun hinden som kunne kunster " smart Trik du kan der " svaret han smilen og lod sin hånd glide hen over hindens kind de skulle enlige tilbringen natten sammen han smilte og så sig rundt mens han lage hænderne om på rykken " meget fint " stille satte han sig ned og så rolige efter Daisy han var let træt med efter rejsen " jeg tænke på om vi skulle gå i vandet bag efter for at køle lidt af oven på varmen her " sagde han stille mens han kikket på madet det så nu meget lækkert ud rolige beyngte han at spise nu det der var han begynte at forstå det forhold de hadet han smilte og så ned mod sin mad " UUMMME " sagde han højt da det smaget godt og kom også med et overraske ansigtet udtryk hvad skulle han ha gjordt uden hinden " hvor har du været helle mit liv " sagde han sødt og begynte at spise igen
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 15, 2014 18:10:51 GMT 1
Post by Deleted on May 15, 2014 18:10:51 GMT 1
Med elegante bevægelser fik hun sat sig ned, hun tog noget brød og tog små stykker af og puttede i munden som hun spiste stille og fint. Hun lyttede til ham og tænkte lidt over hans forslag, hun havde ikke noget i mod at skulle ud i vandet, men det blev med tøj på for hendes vedkommende. Hun sank sin sidste mundfuld og kiggede roligt ud over vandet. "Jo det kan vi da godt." Kom det så roligt fra hende, så begyndte hun at spise videre og drikke vinen. I følge Daisy havde de vel ikke rigtig noget forhold til hinanden endnu, måske en flirt? Ja det var nok det bedste ord for det, de kendte jo stadig ikke hinanden. En ting var fakta, en anden ting var at kende personen for det indre, deres historie, deres måde at handle på, meninger og holdninger. Det tog tid sådan noget jo, det indså hun efter sit sidste brud. At han var så glad for maden fik hende til at spise stort. "Jeg er glad for du kan lige det, jeg har selv bagt det." SAgde hun stolt og rettede ryggen lidt for at vise hvor stolt hun var, hun var 32 år, men havde en sjæl som en teenager og der var barnlig sjæl over hende. Da han spurgte hvor hun havde været hele hans liv, grinte hun bare sødt og rystede på hovedet.
|
|
|
VREDE
May 15, 2014 18:18:37 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 15, 2014 18:18:37 GMT 1
Tom sukket stille og sunket det ene stykke han smilte rolige mens han rejste sig og gik hen for at give hinden et kys på kinden han håbet let det ville blive til mere i løbe af dagen for han kunn Faktis godt lide hinden rolige vendte han sig om og satte sig hved siden af hinden for være lidt mere sammen med Dasiy tom vindtes godt det kun var en Flirt lige nu men der var stade en uge der kunne ske meget på sådan nogle dage som dem de kom i møde " jeg glad for jeg tog med det er jeg virklige " svaret han glad og lage sin ene hånd om den hun ikke brugte for at spise så rejste han sgi stille op for at gå lidt ud det var skøn vær lidt i nu han vidste ikke hvad han skulle stille op med sig selv lige nu han lage sig igen op grasset og nød solens varmen det minded om staven som lyste lige så godt op som en gjord Rolige sukket han af nydlse det var første gang han hadet været så af slapped i længer tid hun var nu noget særliget rolige åbnet han øjne igen og tænke på de mange dejlige ting de skulle lave sammen
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 15, 2014 18:26:06 GMT 1
Post by Deleted on May 15, 2014 18:26:06 GMT 1
Det var et smukt vejr, men fornemmelser i jorden fortalte hende at de ventede noget som ikke var så godt igen de næste par dage, så de skulle nyde det mens det var der. Heldigvis var vejret intet som hindrede hende i noget som helst, hun elskede hver eneste årstid, men ville gerne have vejret gik godt i forhold til høsten, ja også når de skulle så, men de stod jo til at skulle høste druerne her i efteråret. Der lå et stort arbejde når hun kom hjem, og af en eller anden grund glædet hun sig helt vildt. "Det er jeg også, jeg elsker at have selvskab!" Grinte hun sødt, da hun var færdig med at spise, samlede hun tingene sammen i et klæde og tog det med ned til søen hvor hun vaskede det. Fisk kom hen og spiste af brødkrummerne, det fik hende til at le og så fik hun en ide. Som de kom der, ventede hun på det helt rette øjeblik og spiddet dem så med jordspyd nede fra og op. Da hun var færdig med at vaske tingene af, kom hun tilbage med fisk og rent service. Hun hentede sin dolk og begyndte at rense fiskene, så samlede hun lidt urter omkring og brugte noget af det hun havde med, hældte en flaske vin op i et jordfad hun skabte og lod fiskene ligge der med kryderier i sig, de ville smage perfekt om aftenen. Da det var gjort stod hun og indåndede luften igen, der var nu bare noget med de bjerge og hende, det var hendes tilflugtssted.
|
|
|
VREDE
May 15, 2014 18:33:13 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 15, 2014 18:33:13 GMT 1
Tom åbnet det ene øje da han så at hun fanget fisk kunne hun også det det ville Io selt ikke ha gjordt hvordan skulle han gengæle de ting han rejste sig stille op da hun kom Gåne fra vandet og så op han sagde dog ikke noget han smilte bare af hinden rolige vente han sig om og kikket op mod hinden " jeg tænkte på noget Daisy....når høst sason er inden ville jeg godt komme og hjælpe dig og din Famille med høsten " han smilte Glad op til hinden mens han så still så let ned i jorden han ville godt gengælde det hun gjord han ville bage et brød eller hygge let mere når de sad ved bålte i aften det var dejliget det her og han vidste også godt hvordan det nok skulle gå at været ville blive dårlige vidste han ikke noget om i nu han ville bare slappe af fra nu Tom tænkte ikke på så mange ting af gang det morde hinden da hun for ikke længe siden snakke om at få Fammille han håbet på det ville være med ham men nu måtte de jo se ad hvordan det skulle gå dem
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 15, 2014 18:45:09 GMT 1
Post by Deleted on May 15, 2014 18:45:09 GMT 1
"Det ville være skønt! Vi har brug for al den hjalp vi kan få." Lød det overrasket og glad fra hende, hun gav ham et kæmpe kram og kunne næsten ikke stå stille. Mange blev fasineret af deres kultur og traditioner og de delte den med alle dem de kunne, der blev lavet en kæmpe høstfest hvor de arbejdede fra morgen til eftermiddag og efterfølgende holdte de en kæmpe fest. Roligt slap hun ham igen, hun havde så meget energi, så hun satte i løb igen, for var der noget som hun elskede, så var det at løbe. Daisy stormede rundt i nærheden og grinte, det kildede på fødderne når græsset sådan for hurtigt nedenunder. "Fang mig hvis du kan." Råbte hun grinende, hun vendte rundt og løb baglæns og så forlæns igen, hun lod sig vælte ned omkuld med vilje og kom elegant op på benene igen. Den ridetur havde været for meget arbejde for hesten og alt for lidt for hendes ben der gerne ville frem. Daisy kunne godt forstille sig hendes børn nok blev lige sådan og sikke et mareridt det blev, men så var det godt de ville få en lige så aktiv mor som ville kunne indhente dem så let som ingenting.
|
|
|
VREDE
May 15, 2014 18:55:04 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 15, 2014 18:55:04 GMT 1
Tom måtte grine let og løb så efter hinden " how how jeg var ikke klar det snyd " sagde han mens han stille løb efter hinden han kunne ikke finnen andre ind at gøre det med rolige smilte han stille og rolige mens han prøvet at fange hinden men han var stade han smilte glad igen men da han lige var ved at få hinden så snupled hun og det sammen gjord tom han ømme sig let og kom op igen mens han så hun bliv ved med at løbe " hmme du kan tor det blive løg " sagde han til sig selv mens han peget med fingeren og lod jorden bevæge sig let under hinden safølige uden at skade Dasiy hun var sød sjov måske let for meget Enagie til ham men han kunne nok godt klare det Toms lange hår som var sadt op for en gang skyld han måtte prøve at fukuser han smilte og prøvet at fange hinden nummer to gang med et lang hop " DEN HER GANG HA JEG DIG " sagde han med et lille grin
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 15, 2014 19:03:11 GMT 1
Post by Deleted on May 15, 2014 19:03:11 GMT 1
At han troede hun snublede var jo intet hun kunne gøre ved, det havde været et planlagt fald jo. At jorden bevægede sig under hende var jo træning for hende, normal træning der hjemme, de gjorde altid hinanden klar på mødet med en jorddæmon som ikke var rar, så hun havde været udsat for voldsommere tid. DAisy grinte og fandt det utroligt sjovt, men hun måtte jo nok også hellere lade sig fange, så da han sprang ud efter hende, satte hun farten og lod ham få fat i hende. Hun landede blødt i græsset med håret spredt oppe over med armene ude mens hun lå og fik pusten, men grinte ufatteligt meget så det var ret svært. "Ja okay du fik mig." Grinte hun sødt, han havde kun lige fået fat i hendes fod, hvilket havde gjort det lettere for hende at lande blødt og okay. Hun smilte glad og satte sig lidt op og kiggede på ham med et kæmpe smil i hele ansigtet. Hvis der var noget hun elskede, så var det at lege, drille og slås en lille smule. "Det er rart at have en voksen at fjolle rundt med." Indrømmede hun så og lod en finger føre hendes hår om bag øret på den ene side.
|
|
|
VREDE
May 15, 2014 19:11:49 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 15, 2014 19:11:49 GMT 1
Tom lød forpuset og rejste sig stille op for at give hinden et kys på munden et kort øje blik " ja jeg må sige det længe siden jeg har haft det så morsomt som nu " sagde han glad og lage sig forpuset ned og var glad for tingen hvad skulle han gøre hun var smuk og dejlige og en kvinden han kunne level sammen med i noget tid han sukket rolige og forpuset igen mens han kunne mærke svendet let det var dog ikke en ra følse men den gjord jo kun godt så han sagde ikke noget rolige tog han hidnens hånd og hev hinden over til sig så hun lå op over ham " du dejlige Dasiy og jeg holder meget af dig " sagde han stille og smilte varmt Tom nusset Dasiy på Rykken og smilte gald og varmt hun var virklige noget særliget og det kunne han mærke han kysset hindens hals lige så stille mens han lage sig hel til ratte i skoven
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 15, 2014 19:17:51 GMT 1
Post by Deleted on May 15, 2014 19:17:51 GMT 1
Daisy tog mod kysset, det glædet hende at han morede sig, det betød meget for hende og hun var glad for at de kunne more sig sammen. At svede havde hun selv intet imod, det fulgte ligesom lidt med at løbe og det elskede hun jo, så at hun småglinsede gjorde hende intet. FAktisk, gjorde nok bare hun så rimelig indbydende ud lige nu. Da han hev hende over til sig hvinede hun højt og grinte, hun lagde sig hurtigt til rette og lod sin hånd hvile på hans brystkasse der bevægede sig flittigt på grund af løbeturen. Roligt nussede hun ham og nød at han nussede hende, hun smilte for sig selv og lukkede øjnene som han begyndte at kysse hendes hals, hun kom med små nydende lyde og havde slet ikke tid til at sige noget til hans ord. Hun var tit for hurtigt ude og hun måtte holde fast i sig selv, den her gang skulle det gå rigtig til, men det var jo så dejligt at blive kælet sådan for. Daisy vred sig lidt i kroppen som hun lå der, hun strakte automatisk halsen lidt, egentlig dumt når hun lidt var imod det.
|
|
|
VREDE
May 15, 2014 19:24:52 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 15, 2014 19:24:52 GMT 1
Tom smilte og stopped stille da han noget hindens mund rolige han kysset hinden nogle små gange men holdte det så rolige hun skulle selv være med til et Snav og han håbet let på hun ville det nu var det let det næste Skridt syntes Tom og det glældet ham at det Pirete hinden det han gjord fik han bare til at smile let rolige støj han op i hindens inder lår ganske rolige for at pine hinden let mere han holdte faktis meget af af hinden han stopped igen " jeg har aarlige mådt en kvinden som dig før " svaret tom rolige og Charmeren til hinden han hobed lidt på hun hun ville sige det sammen til ham han ville godt med hinden men han ville også gøre det regtit og han syntes enlige de passet godt sammen og måske om vendt men det med at gifte sig måtte hun dog vente let med i nu det følte han sig ikke klar til
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 15, 2014 19:31:33 GMT 1
Post by Deleted on May 15, 2014 19:31:33 GMT 1
Daisy gengældte de små kys, hun kunne godt mærke at hendes krop ville nogle lidt andre ting end hendes hoved og hjerte for den sags skyld, hun rykkede lidt uroligt på sig da han lod sin hånd kærtegne hendes inderlår. Forsigtigt bed hun sig selv i læben, hun måtte virkelig bevare lidt fokus her, hun valgte derfor at sætte sig op da han snakkede til hende. "Det er sødt sagt Tom, du er nu også ganske speciel." Hviskede hun og så om på ham hen over sin skulder. Det var blevet lidt for meget i den retning hun netop ikke ville gå, men hendes krop ville gerne og det frustrerede hende godt nok. Måske skulle hun gøre lidt ved det selv senere? Tanken fik hende til at rødme, næsten i frygt for hun havde sagt noget højt eller han kunne læse tanker. Hun kiggede hurtigt væk igen og ud mod vandet, hun lod sne arme glide om hendes knæ som var bukket op til hendes brystkasse, her sad hun faktisk rigtig godt.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
VREDE
May 15, 2014 20:05:06 GMT 1
Post by Deleted on May 15, 2014 20:05:06 GMT 1
Det var underligt han allerede kaldte hende skat, elskede og alt det der, det forvirrede hende lidt, for de kendte stadig knapt nok hinanden. Det var lidt som om han prøvede for meget, hvor desperat var han egentlig lige? Daisy var slået helt ud af sin krops lyster, de var alle sammen forsvundet og hun stirrede på ham først, men lukkede så øjnene og gjorde som han sagde, foldede sine hænder som en skål. At give hende en gave allerede nu var alt for meget, hun kunne mærke tårene pressede på, det gik næsten lige så stærkt som hendes eksforlovede og han gjorde nogenlunde de samme ting. Daisy åbnede øjnene, men lukkede dem så hårdt i igen. "Den er virkelig smuk Tom, men jeg kan ikke tage imod den." Hviskede hun så med en grådkvalt stemme, der skulle meget til at få hende i sådan et humør, men det var lykkedes ham, han pressede på hvor hun prøvede at holde tilbage og det gjorde han modarbejdede hende og det blev bare for hårdt og det hele mindede hende om ting hun allerede havde mistet. Drømme som blev knust. Hun havde lyst til at rejse sig op og løbe sin vej, men hun havde selv taget ham med, så hun måtte tage ansvar.
|
|
|
VREDE
May 15, 2014 20:27:02 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 15, 2014 20:27:02 GMT 1
Tom kunne mærke at han måske gik forhurit frem rolige kikket han ned " unskyld vis jeg går for hurtit frem jeg ville ikke have du fik forkerte tanker om mig " sagde han stille og rolige og sukket rolige mens han kikket let let ned mod middanlen han tog i mod den og lod den stille forsvinde i hånden igen den var jo bare magie han smilte dog igen og gav hinden et lille puf det skulle ikke ødlægge noget melmen dem han gav et kys på kinden og smilte glad igen "jeg skal nok gå stille til værks " sagde han stille og rolige mens han smilte og og tog om Dasiys hånd og klimte den rolige han måtte nød til at være toldmodige med hinden lige som om vendt " det skal ikke ødlægge vores tur og det vi har for jeg kan virklige godt lide dig og rat at være sammen med dig " sagde han stille og kikket ud mod skoven igen
|
|