|
Post by Catherine Dominique on Sept 18, 2010 20:24:24 GMT 1
Hun kunne ikke lade vær med at smile, det var som om han havde klistret smilet fast på hendes læber, så det aldrig kunne forsvinde. "Foruden at gå og snakke, har du så noget forslag til hvad vi skal fortage os? Hvis du da stadig har tænkt dig at tilbringe lidt tid med mig endnu," sagde hun, men med blikket rettet imod den vej de gik. Hun følte sig sikker og tryg i mørket, det var rart at have selvskab, på den anden side så vidste hun godt at mørket og ensomheden, kunne være ens ven, hvis man bare tilbragte tiden med begge dele, på samme tid. "Eller kalder sengen på dig?" hun anede ikke hvorfor, men hun kom til at grine lidt over den sætning.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 18, 2010 20:37:34 GMT 1
"Jeg har en ide men ikke en jeg vil sige til dig, ellers nej har jeg ikke rigtigt" sagde han roligt med et skævt drillende smil for alt skulle hun jo ikke vide da han jo også kunne gå at tænke selvom hans tankegang plejede at være meget nem at gætte for han var ikke så god til at skjule det. "Nej sengen kalder ikke helt endnu eftersom jeg jo har god selskab" sagde han igen roligt men han kunne vidst godt trække den noget længere, eftersom han jo ikke havde grund til at skynde sig hjem til en kvinde som han alligevel ikke kunne få.
|
|
|
Post by Catherine Dominique on Sept 18, 2010 22:39:22 GMT 1
Hun kiggede i et øjeblik nysgerrigt på ham, men lod sin nysgerrighed dale, så godt hun nu kunne og rejste sig hjem. Hvad han end havde planlagt, så tvivlede hun på at hun tilhørte planen, hun ville dog ikke tænke over det, ingen grund til at fylde sit hoved med tanker som hun slet ikke kunne bruge til noget. Der var mange ting som man tænkte over, som man slet ikke behøvede at tænke på. "Godt selvskab og godt selvskab.. men tak," sagde hun og smilede.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 19, 2010 9:56:18 GMT 1
"Jeg synes nu det er godt selskab, og det kan du ikke tage fra mig" sagde han roligt men smilede drillende inden han gav hende et lille klap bagi bare som at vise at hun skulle passe en smule på ellers skulle han nok drillende hende lidt. Men egentlig så vidste han ikke hvordan hun ville reagere på at få det blide klap bagi eftersom kvinder havde det med at reagere på flere måder men nu ville han se om hun kunne tåle at få noget drilleri igen.
|
|
|
Post by Catherine Dominique on Sept 19, 2010 10:04:27 GMT 1
Normalt ville hun nok være blevet genert over det han gjorde, eller hidsig, så hendes egen reaktion overraskede hende. For hun blev hverken nogle af delene. "Din bisse," sagde hun og rakte i et kort øjeblik tunge af ham, inden hun smilede så man kunne se hendes skarpe tænder. "Pas nu på, tænk nu hvis jeg bider." hun drillede bare, der var ingen trussel, men måske han alligevel skulle træde varsomt? Hun havde fået blod, men hun kunne altid drikke mere, hun ville dog ikke gøre ham noget. Godt selvskab skulle ikke ødelægges.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 19, 2010 10:33:59 GMT 1
Ash grinede lidt over hendes nye navn til ham "En bisse? det har jeg aldrig været før" sagde han drillende til hende men tog det ikke tungt hun truede med at bide ham for han kunne jo ikke rigtigt forvente andet af en vampyr eftersom andre nok ville true med at slå hvis det var, så det kom ikke ligefrem som nogen overraskelse for ham. Men det havde nu alligevel været lokkende at slå hende bagi selvom han ikke lige gjorde det mere.
|
|
|
Post by Catherine Dominique on Sept 19, 2010 10:42:22 GMT 1
Hun grinede lidt, det var nmt at slappe af i hans fravær, for bare at grine og have det sjovt. "Nåår, man for jo noget nyt at vide hverdag," hun var lidt skuffet over at han ikke gav hende et klap bag i igen. Skuffet og skuffet, det var nok mere det at hun så ikke kunne drille med at bide ham. Hun ville ikke rigtig bide ham, bare nappe lidt i hans hals, for at drille og måske finde ud ad om hans hud var lige så appetitvækkende som den så ud. "Hvad plejer folk så at kalde dig, når du gør sådan?" hun kunne godt regne ud at hun ikke lige var den eneste, som han havde gjort det på. Og hvis hun var, ville hun nok enten tro at han løj.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 19, 2010 11:12:23 GMT 1
Ash grinede lidt over hende "Tja plejer at kalde mig smukke eller bare smile igen over det" sagde han roligt med et skævt smil for det var vidst omkring det de sagde til ham udover hej igen, for der var nogen han ikke kunne lade være med at gøre det ved nogle bestemte eftersom han vidste de var med på den. Desuden var det ikke helt sjovt at hun nærmest vidste det ville ske så bare for at se hvad hun kunne finde på gjorde han det endnu en gang, et blidt klap bagi.
|
|
|
Post by Catherine Dominique on Sept 19, 2010 11:33:18 GMT 1
Hun var ikke rigtig overrasket over hans svar, men hun havde nu ikke regnet med at han ville svare på det. Måske hvis hun havde vist at han ville have givet hende et klap bag i, så havde hun stoppet ham, måske. Hun vidste dog ikke at han ville gøre det, så hun greb ikke fat i hans hånd, hun stillede sig blot foran ham og blidt rørte ved hans kind, for derefter at komme helt tæt på og nappede ham blidt i halsen. Drillende selvfølgelig. Catherine trådte væk fra ham og rakte tunge af ham, endnu en gang. "Nok se, men ikke røre," sagde hun drillende og grinede lidt.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 19, 2010 11:38:24 GMT 1
Egentlig havde Ash glemt en smule at vampyr så da hun nappede i hans hals strakte han den kort for han kunne ikke helt lade være med at gøre det. Men han grinede da hun trådte væk og rakte tunge af ham "Hvad nu hvis jeg gerne vil røre?" spurgte han drillende for det var da ikke helt fair han kun måtte se men ikke røre, selvom han godt kunne nøjes med at se og ikke røre så måtte han jo godt drille hende en smule.
|
|
|
Post by Catherine Dominique on Sept 19, 2010 11:44:37 GMT 1
Hvis ikke hun havde fået blod tidligere, så havde hun nok nappede lidt hårdere så der var gået hul. At han havde strakt halsen, havde blot gjort det svært for hende at fjerne sig, men hun var stolt over at hun havde gjort det. "Hmm.. du kan jo prøve," sagde hun og smilede. Hun var jo hurtigere end et normalt menneske og også stærkere, det lå hos vampyrer, men derfor kunne hun jo godt lege den uskyldige lille pige, hvilket hun egentlig var. Hun havde stadig sin uskyldighed, den havde ingen fået lagt hånd på, men om han ville tro på det hvis hun sagde det, tvivlede hun på.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 19, 2010 11:54:35 GMT 1
"Det vil jeg så gøre smukke" sagde han roligt med et skævt smil inden han bare gik lidt forbi hende for det skulle jo ikke være nu hvor hun vidste at han ville gøre det, så det var sjovere når hun ikke vidste noget som helst. Han ville lige vente til de måske havde gået i noget tid inden han måske ville kunne finde på at gøre noget igen, men lidt sjov skulle han da have ud af det.
|
|
|
Post by Catherine Dominique on Sept 19, 2010 12:04:51 GMT 1
Hun lod ham gå lidt forbi hende, inden hun bare fulgte efter ham, for derefter at ende med og gå ved siden af ham igen. Hun regnede ikke med at han ville forsøge på noget. Lige nu altså. Igen blev hun stille og eftertænksom, ikke fordi hun ikke ville sige noget, men fordi hun ikke rigtig vidste hvad hun skulle sige. Hans hud havde samgt bedre end hun havde regnet med, det ville hun dog ikke sige højt, for folk var vist ikke så glade for hvis man sagde at de var appetitvækkende. Ikke noget der var så overraskende igen, Nikolai havde sagt det til hende en gang da han selv havde nappet lidt i hendes hals, hun havde ikke ligefrem brudt sig særlig meget om det. Det havde skræmt hende. Det skulle hun ikke tænke over. Hun rystede på hovedet og slog de tanker ud af hovedet.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 19, 2010 12:22:06 GMT 1
Ash smielde bare lidt for sig selv som de roligt gik imod hospitalet igen, det ville nok tage en time eller 2 før de ville være der men det var jo også kun fordi de gik så det kunne godt tage noget tid at komme derhen. "du tænker for meget igen, er der noget du gerne vil?" spurgte han roligt for enten skulle de lave et eller andet eller så finde noget at snakke om men han vidste jo ikke lige rigtigt hvad der interesserede hende.
|
|
|
Post by Catherine Dominique on Sept 19, 2010 12:29:08 GMT 1
Hun vågnede op fra spindet af tanker, som stort set havde opslugt hende fuldstændig, uden at det havde været meningen. "Godt spørgsmål.. jeg ville nu egentlig gerne vide hvorfor du strakte din hals for et kort øjeblik siden." sagde hun roligt og så lidt nysgerrigt på ham, men hun fik den hurtigt dæmpet ned, så man ikke kunne se den på hende. "Men jeg lader vær.. hvad kunne du tænke dig at lave?" det havde hun egentlig ikke rigtig spurgt. Hun havde givet ham nogle forslag tidligere til hvad de kunne lave, men hun havde ikke spurgt ham om hvad han helt præcis gerne ville.
|
|