|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 16, 2010 14:55:16 GMT 1
Zill sad stadig lige så stille og strøg hans ben med sine fingerspidser så det var utroligt blidt især når man tænkte på hvordan hun normalt var overfor andre, men lige nu var hun ret rolig af en der kedede sig en smule. "Hvad sukker du over?" spurgte hun roligt men også lidt lavt da hun jo ikke helt ville forstyre hans tanker for de havde da tid nok, eller rettere hun var ikke helt sikker på tiden men noget havde de da sikkert.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 16, 2010 15:16:47 GMT 1
Rai nød faktisk at hun strøg hans ben. Det virkede dog en smule underligt, for det lignede hende ikke rigtig. Havde han gjort noget forkert, så var hun måske bare ved at finde en grund til at slå ham i jorden? Måske, måske ikke. "Bare min fremtid, vil jeg tro" sagde han med et mindre smil og lod blikket glide ned mod hende. Dog kunne han ikke se hende i øjnene, det var jo naturligt at kigge folk i øjnene, når man havde en samtale? Han lod roligt den ene arm ligge sig rundt om hende, bare for at give hende noget bedre selskab. Han lod hånden nusse hendes arm blidt, så hun også kunne mærke den blide side af ham.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 16, 2010 15:22:27 GMT 1
"Er du bange for den eller bekymret for den?" spurgte hun roligt for det lød jo ikke ligefrem til var være et nydende suk så han måtte jo være en smule bekymret for den hvilket hun ikke kunne se grunden til det eftersom hun ikke ligefrem havde nogen planer om at dræbe ham eller fyre ham, måske kun slå lidt på ham men det var der jo ikke den store overraskelse i for det gjorde hun jo tit så det ville ikke være den store forandring.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 16, 2010 15:44:02 GMT 1
Rai så med et roligt og drilsk smil på hende. Var det noget som kunne interessere hende, det kunne vel ikke passe. Det var jo ikke ligefrem noget, som det passede til hende, selvom det havde lidt at gøre med hende. "Jeg kan vel lige så godt sige, at jeg ikke glæder mig til det i hvert fald, men bange er jeg ikke" svarede han roligt og lod blikket glide op mod loftet i grotten. Den var mørkt og det var en smule fugtigt i luften, men det var nok mere fordi at der var vand ikke så langt fra dem.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 16, 2010 15:48:12 GMT 1
Zill rettede hovedet op og så på ham med et skævt smil "hvorfor så det?" spurgte hun roligt for i hendes hoved var der ikke nogen grund til ikke at glæde sig for ham, men for hende jo for tanken om at binde sig var ikke ligefrem nogen tanke der gjorde hende glad så hun forsøgte stadig at finde en måde at kunne slippe afsted med sådan noget for det havde jo lykkes meget godt indtil videre og hun var jo trolovet med hele 2.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 16, 2010 15:55:31 GMT 1
"Det har også en smule at gøre med Dem" sagde han med en stille stemme i håb om at hun ikke ville høre det sidste, selvom det var svært at skjule, når grotten kunne få det hele til at give ekko i sidste ende. Hans blik vare roligt og lod stadig sin hånd nusse hendes arm. Han vidste ikke noget omkring de to mænd, som havde spurgt til hendes hånd. Hvor skulle han dog også vide det fra. Hvis det stod til ham, skulle hun blive ved med at være så fri, som hun var i for vejen.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 16, 2010 16:00:50 GMT 1
Smilet forsvandt lige så stille og hun så mere undrende på ham "hvad har det med mig at gøre?" spurgte hun undrende for han skulle da ikke være bekymret for hende, eftersom hun jo altid klarede sig. Lige nu var hun egentlig glad for at grotten gav ekko fra sig for så kunne hun bedre høre ham når det virkede til at han holdt noget hemmeligt for hende og sådan noget kunne hun jo ikke ligefrem lide.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 16, 2010 16:11:04 GMT 1
"Deres fremtid kommer til at ændre på min, hvis man kan sige det på den" sagde han med et mildt smil på læben. Det var jo ikke fordi at det var hendes skyld, hun skulle jo gerne have lov til at finde sig en forlovede. Det var ikke noget han skulle blande sig i langt fra i hvert fald. Han virkede dog rolig og så ikke ud til at være bekymret, men han kunne ikke lade vær med at tænke på det.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 16, 2010 16:14:14 GMT 1
"hvordan ændre på din?" spurgte hun roligt for den var hun alligevel ikke helt med på, hvordan det ville lade sig gøre for hun kunne jo ikke helt holde sig fra ham selvom hun havde forsøgt ret meget, sidst havde hun jo drukket ham fuld, kysset ham og overvejet at gå i seng med ham igen noget der ikke ligefrem havde været meningen udover det med at drikke ham fuld for det var jo ret skægt for hende.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 16, 2010 16:21:43 GMT 1
"Deres selskab. Jeg tænker mere på, når De finder Dem en forlovet" sagde han roligt, men ville helst have holdt det for sig selv, for det var virkelig ikke noget han skulle blande sig i. Var det, vel? Hans blik forsvandt lidt væk fra hende, da han ikke vidste, hvordan hun ville tage det, for blande sig i hendes liv, var noget af det sidste han nok skulle. Efter lidt tid tvang han sig selv til at kigge på hende for at se hvordan hun havde taget det. Skulle han forvente et slag?
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 16, 2010 16:27:07 GMT 1
Zill så undrende ham men da han havde sagt det kunne hun ikke lade være med at grine over han var bekymret for det for det havde da ikke ændret noget endnu, så bare for sjov skyld bevægede hun sig lidt hurtigt og satte sig over hans ben med fronten imod ham og et drillende smil på læberne da hun strøg ham over håret "Hvor er du sød når du ikke følger med i sladderen på slottet" sagde hun roligt for det var da lidt morsomt som han ikke fulgte med i sådan noget eftersom han jo ville vide at hun havde to.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 16, 2010 16:42:21 GMT 1
"Det er jo ikke altid, at man kan stole på sladderen" røg det pludselig ud af ham. Han kunne dog ikke lade vær med at smile, da hun satte sig over hans ben med fronten mod ham. Hun trak det virkelig langt ud og han havde bare mere og mere lyst til at ligge hende ned, men det kunne han bare ikke tillade sig det ville bare ende galt. Desuden havde han ikke fået noget at drikke, derfor havde han også en smule lettere ved at holde sig tilbage.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 16, 2010 16:46:28 GMT 1
"Men meget af det er faktisk sandt, og lyttede du efter så er der 2 der har friet til mig" sagde hun roligt men kom igen til at grine for det var stadig ret sjovt at han ikke lyttede ordentligt efter men igen ham om det for det var jo meget af det som hun havde lagt mærke til var sandt men noget af det var også virkelig langt ude, så hun forstod ikke helt hvor deres fantasi kom fra ind i mellem.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Oct 16, 2010 16:51:01 GMT 1
Et lavt og næsten lydløst suk forlod hans læber. Så det var altså sandt. Ikke fordi at det ligefrem gavnede ham, men hvad kunne han sige til det. Det var vel hendes beslutning i sidste ende. Der var i hvert fald ikke der kunne tage den beslutning for hende. "Så har De da slet ikke tid til så meget andet. De skal da tage en beslutning?" sagde han en smule spørgende, betød det så at hun havde tænkt sig at gøre det. Han kunne ikke sige noget i hvert fald.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 16, 2010 17:03:01 GMT 1
"Jeg lader dem lide lidt endnu desuden har jeg ikke rigtigt lyst" sagde hun roligt men det var jo egentlig sandt, nok grunden til hun ikke havde valgt en af dem endnu fordi hun stadig følte sig ung og fyldt med liv så var det vel for tidligt at gifte sig? Bare tanken var hun ikke særlig glad for men hun måtte jo gøre det hvis hun skulle have en af hendes børn til at arve tronen. Desuden kunne det jo ske der dukkede noget bedre op undervejs eller måske efter når hun var blevet gift og så ville hun jo blive rasende.
|
|