|
Post by anno on Nov 23, 2010 19:30:49 GMT 1
Hun smågrinte over hvor nemt det ville være. "men håber du vil nyde din nyvunde frihed" smilte hun og kyssede ham på kinden inden hun vedte sig og gik hen til døren og gik ud i kulden der kom hende i møde med et vindstød. Hun fortsatte bare mens hun holdt sin omkring munden for at holde kulden væk
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 19:35:56 GMT 1
Geralt smilede ved kysset på kinden og fulgte dog efter hende som han sagde "hvor skal du så hen i den her kulde?" som han gik ved siden af hende, ringen i hånden så den ikke blev fundet af nogen uforværende. gik jo ikke at han bare kylede den ad helvedes til
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 19:39:31 GMT 1
Anno så tilbage på ham "hmm hjem?" sagde hun og trak lidt på skuldrene. "det var ikke ligefrem nemt at få fat i din frihed" sagde hun mens hun kløede sig lidt i det ene øje. "og er du gal zill bliver lidt af en hystade når hun mister ting" sagde hun mens hun rystede sin ene fod fri fra sne
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 19:42:27 GMT 1
Geralt smilede og sagde "noget imod at jeg kommer med? tror næppe Zill vil se mig igen uden at forsøge på noget der ikke vil ende ret godt for mig hvis jeg viser mig lige nu, har jo været væk længe" sådan var det jo når man skulle finde malm på ny, det tog sku tid og Zill ville næppe være særligt forstående foreløbig hvis han dukkede op nu hvor ringene var væk
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 19:46:34 GMT 1
Anno grinte lidt og sukkede så hendes ånde kunne ses længe. "det må du vel... men så må jeg jo ophæve de gange du er blevet banned fra Nirelia" sagde hun dovent for sjov men smilte så bagefter. "må jeg spørge hvad mening det gav at du lagde dig selv i lænker til zill?" spurgte hun så imes hun trådete ind på stien der gik igennem skovet imod Nirelia
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 19:55:14 GMT 1
Geralt smilede og sagde "god ide" som de gik mod Nirelia, da hun spurgte ham hvorfor sagde han "ingen nytte i at lyve men ja, på det tidspunkt anede jeg altså ikke du havde det sådan med mig som du gjorde på det tidspunkt. ellers havde jeg nok tilbudt dig en normal ring istedet" ganske ærligt. havde han kendt til hendes føleser på det tidspunkt ville han sku have friet til Anno i stedet for ingen tvivl hos ham der
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 20:00:10 GMT 1
"hmm.. " sagde hun og så ned på sine fødder der bevægede lidt en anelse hurtigere mens hun rødmede i kinderne. "jeg hader misforståelser" smilte hun og lagde sine hænder i nakken og så op på trækronerne over dem. Stjerne viste sig lidt imellem blandene og sneen der lå derpå månen var dog ikke til at se nogle steder
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 20:04:28 GMT 1
Geralt smilede og sagde "ja, samme her. men sket er sket og nu er jeg jo ej uden den her ring mere" han kunne ikke lade være med at ligge en arm om livet på Anno, bare for at se hvordan hun ville reagere på det lige nu. sikkert ikke agrasivt men nok heller ikke helt positivt for han tog sikkert et skridt for hurtigt fremad lige nu
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 20:07:53 GMT 1
Anno blev lidt stiv i ryggen mens hendes kinder blev ildrøde på hendes vinterblege hud. "s-såå... hvad vil du gøre nu?" spurgte hun og vred sig forsigtigt ud af hans greb. Hun viste ikke hvorfor men hun fik alligevel dårlig samvittighed ved at være tæt på ham. Hun blev nærmest vred på sig selv over at hun blev det også
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 20:12:51 GMT 1
Geralt smilede skævt og sagde "ved ikke, nok holde temmelig lav profil det næste stykke tid for Zill vil næppe være ret glad over at hun har mistet ringene fra begge sine bejlere. så fornuft vil hun nok ikke helt lytte til i et godt stykke tid" som han så hun rødmede igen og trak sig væk fra ham. det havde åbenbart været for hurtigt men han kunne jo ikke bebrejde hende. hun havde jo trods alt lands forvist ham to gange og sprættet hans ryg op en gang men han bar ikke nag over det mere for det var jo efterhånden længe siden
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 20:15:55 GMT 1
"Mmmm... jeg ved heller ikk hvordan jeg skal aflevere den anden ring overhovedet..." sagde hun med et suk. "håber det her gør op med det jeg gjorde ved din ryg" sagde hun og så på sit åndedræt der hang i luften. De var efterhånden nået hen til den lille flod der gik langs med Nirelias murer
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 20:22:36 GMT 1
Geralt smilede og sagde "at jeg overhovedet turde tilbyde dig den ring der effektivt binder mig til en person, burde det ikke sige en del om hvordan jeg har det for dig?" som han dog ikke gjorde noget for at virke som om han forsøgte at få hende til at modtage den igen. hun ville jo ikke have den så han nævnte det bare
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 20:40:37 GMT 1
Hun holdt hænderne op til munden for at få lidt varme mens hun gik over broen. Lidt efter lidt smilte hun da hun ikke kunne helt forstå alt der havde foregået. Alt den vrede hun havde haft og så nu at hun havde sat sit liv på spil for at få den ring. Og hun viste ikke engang om Geralt bare ville blive hos Zill alligevel eller ville smutte ned en helt 3. pige. Anno grinte lidt og rystede på hovedet for sig selv
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 20:46:54 GMT 1
Geralt så på Anno og for at drive lidt gæk med hende i et forsøg på at lette stemningen gav han hende et let klap på røven, burde også få givet hende varme i ansigtet hvis hun stadig kunne komme til at rødme over den slags
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 20:49:45 GMT 1
Hun stoppede, holdt sig selv på røven og så forbavset tilbage på ham. "pas på" sagde hun alvorligt et øjeblik, men knækkede så sammen af grin. "bastard!" grinte hun og holdt sig selv om maven inden hun kastede sne efter ham, hendes fingre blev godt nok nærmest frosne men hun var pænt ligeglad
|
|