|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 15:25:37 GMT 1
Geralt sad i skoven på grænse landet, stjernene hang højt på himlen og han havde et par tasker fyldt med matrialer til smedjen så han kunne lave potter, pander og så videre. gik jo ikke ligefrem at gå lavt men han havde sku også været væk i meget længere tid end han havde regnet med for hans sædvanlige sted var godt udtyndet så han havde måttet finde et nyt sted at grave efter malm på
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 15:31:01 GMT 1
Anno kom gående gennem sneen, lidt slingrende dog, hendes krop var stadig smadret selv efter 32 timers søvn. Hun gik lidt og gabte mens hun så ned på de to ringe hun have nakket fra Zill. Hun havde absolut ingen anelse om hvilken en hun faktisk skulle bruge. Egentlig gik hun rundt i skoven i håb om at finde Geralt, han viste det forhåbentligt. Så hun gik lidt i retning af kroen da det var der hun havde set ham sidst. Hun havde det lidt skidt med at hun var nødt til at tage begge ringe, så hun var fast besluttet på at aflevere den anden tilbage så snart hun kunne
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 15:34:30 GMT 1
Geralt rejste sig op og samlede alle sine ting sammen inden han gik hen til kroen, folk gloede selvfølgelig da han kom ind med alle sine ting men det hele blev hurtigt normalt igen som han satte sig hen i et tomt hjørne skjult i mørket for at slappe af og få noget varme, han gad ikke rigtig varme sig selv lige nu selvom han sagtens kunne med magi eller med sin indre ild. så megen sjov at være med til det at være en Draconian ud over han da ihvertfald sjældent var helt populær blandt dem i darklia
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 15:40:49 GMT 1
Hun nåede efterhånden frem efter have ledt næsten hele skoven igennem. Hun så op på skiltet ved kroen og bad til at Zill ikke var derinde. Lige så stille og roligt åbnede Anno døren på klem og så ind, ingen spor af Zill. Hun åbnede døren helt og gik hen til pejsen der var ved siden af baren. Hendes bed var gennem frosne og det stak i hendes knæ når hun bevægede dem nu. Efter et par minutter kikkede hun rundt og fik selvfølgelig øje på Geralt, problemet var bare lige at rejse sig nu
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 15:43:18 GMT 1
Geralt sad bare roligt i sit hjørne skjult af mørket for de fleste heldigvis og dem der kom tæt på valgte at gå igen da de som regel var i grupper og ikke gad side hos fremmede så han var egentlig fuldkommen alene ved sit bord lige nu og han gad heller ikke bestille noget for nu
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 15:48:56 GMT 1
"kom nu kom nuuuuu" mumlede Anno imens hun gned sine knæ. Hun prøvede at rejse sig men skvatede bare sammen på gulvet. Hun trav sig op med stolen og fik sig op på rystende ben. Lidt efter lidt kom du så hen til Geralt og satte sig ned på en stol næsten lige foran ham. "tænkte på om du kunne hjælpe mig lidt?" spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 16:49:28 GMT 1
Geralt så på Anno da hun satte sig og spurgte "med hvad?" som han blev sidende stille og roligt for at slappe af og bare nyde varmen fra pejsen helt herovre i hjørnet for sig selv selvom Anno var dukket op hos ham hvilket jo ikke var så slemt når bare hun ikke begyndte at forsøge at flå ham levende eller råbe op om alt muligt
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 16:51:47 GMT 1
Hun tog ringene frem og lagde dem på bordet foran ham. "kan du sige hvilken en du ikke kan bruge til noget som helst?" sagde hun og så fra ringene op på ham. Hendes knæ var blevet nogenlunde normale igen så hun lænede sig lidt frem på dem. "jeg bliver nødt til at aflevere den tilbage som ikke binder dig jo" afsluttede hun
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 16:53:42 GMT 1
Geralt så på ringende og sagde så "og hvorfor ville du risikere så meget for min skyld?" som han tog de to ringen og fjernede den han ikke havde set før. sikkert fra den anden bejler men hvad fanden sådan var livet jo. Zill ville næppe bestemme sig for nogen af dem på noget tidspunkt i de næste mange år
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 17:00:35 GMT 1
Anno tog den 'forkerte' ring til sig igen og lagde den i lommen. Hun rejste sig derefter og trak lidt på skuldrene "jeg syntes ikke der er fair den måde Zill holder dig i snor på" sagde hun og tog sin jakke på igen. "håber det var til nogen hjælp.." sagde hun med et kort vink inden hun gik imod døren ud igen
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 17:30:07 GMT 1
Geralt så på ringen i lidt tid, tog sigte og flikkede den mod Anno's nakke for at få hendes opmærksomhed, dog greb han den med halen da den bare fløj ved siden af og viftede den for næsen af hende og sagde "nå, intet med at udnytte at du havde ringen til at få dig helt for mig selv?" som han rejste sig og gik hen til hende
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 17:33:37 GMT 1
Anno var stoppet da den ramte hendes nakke. Da han svingede den for næsen af hende fulgte hendes blik den inden hun rettede det imod ham og rystede lidt på hovedet. "for det første vil jeg ikke synke ned på hendes niveau, og for det andet så vil jeg ikke tvinge nogen til at kunne lide mig, hvis jeg skal være sammen med en frivilligt skal jeg stole nok på personen til ikke at bruge sådan noget lænke magi" sagde hun inden hun puffede den væk fra hendes ansigt
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 17:38:48 GMT 1
Geralt grinede som han lagde armene om Anno bagfra og sagde "og hvorfor tror du så lige jeg tilbød dig ringen?" som han lod den dumpe ned i sin hånd igen mens han holdte om hende håbende på at hans hentydning blev forstået som hentydet
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 17:41:41 GMT 1
Hun kunne mærke nervøsiteten ryste i hendes skuldre imens hun rakte den tilbage over skulderen. "hv-hvad er det du ikke forstår ved at jeg ikke vil holde nogen i snor?" sagde hun imens hendes knæ begyndte at verke igen, det var dog bare ikke kulde mere. Hun tog en stor vejrtrækning og vendte sig om. "jeg vil hellere ødelægge den hvis du ikke kan?" sagde hun imens hun så på ham
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 19:26:02 GMT 1
Geralt smilede og sagde "at ødelægge den er skam nemt nok, bare knald den med en forhammer et par gange" mere skulle der som sådan ikke til for at knække ringen, om end man i hvert fald skulle være temmelig stærk. så hvad mon Anno ville gøre nu siden han stadig holdte om hende og hun stod med fronten mod ham
|
|