|
Post by anno on Nov 23, 2010 21:51:28 GMT 1
Anno lod ham bare holde om sig imens hun kunne mærke vagtens forvirrede blik skære hende i nakken. Hun ville aldrig kunne vænne sig til at kommandere rundt med andre. Da de kom til vejen op til porten vred hun sig fri og tog fat i hans hånd. Hun trak ham med sig og gik bagom hen til en dør der gik ind til slots køkkenet. Hun trak ham med sig igennem der ind til en af de store gange. "undskyld jeg hader bare at bruge den store dør når det bare er to personer" grinte hun
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 21:54:03 GMT 1
Geralt grinede og sagde "okay, men hvor tager du mig så med hen?" for nu blev han da nysgerrig eftersom hun havde taget ham om ad bagdøren gennem køkkenet og så forsatte gennem gangene
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 21:58:33 GMT 1
"tja hvor vil du hen?" spurgte hun da hun egentlig ikke anede hvor hun gik hen, hun havde bare antaget at slottet var et indlysende sted at tage hen. "men jeg vil i hverfald have den gennemblødte jakke af" grinte hun og knappede den op
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 22:06:30 GMT 1
Geralt grinede som han i spøg sagde "tjaa, hvad med dine gemakker?" for han var sådan set ligeglad, for hans skyld kunne de bare sidde i køkkenet og finde noget at snakke om sammen
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 22:10:06 GMT 1
"som forventet..." grinte hun og åbnede døren til hendes værelse hvor hun smed sin jakke hen over en stol. En tjeneste pige stod midt i rummet og var vist lige blevet færdig med at rede sengen. Hun smilte til Anno og gik hen efter jakken. På en sær måde klaskede tjenerinden Anno i panden da hun så Geralt og grinte lidt imens hun gik ud. Anno gik hen til vinduet og lukkede det da det havde stået åbent
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 22:15:35 GMT 1
Geralt grinede bare indtil tjeneren var væk og spurgte så "og hvad betød det klask i panden så lige?" meget nysgerrigt, for han ville rigtig gerne vide det. og desuden så ville han jo ikke tvinge Anno til noget hun ikke ville. ihvertfald ikke med fuldt overlæg
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 22:18:39 GMT 1
"hun har bare en halv pervers tankegang" grinte hun imens hun slog låsen på vinduet til. "hun er en af dem nede fra vaskeriet.." sagde hun og satte sig i vindueskammen og så ud på sneen der faldt udenfor. Hun så lidt til siden hen imod Geralt mens hun smilte
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 22:20:31 GMT 1
Geralt grinede og sagde drillende "vi skal måske ikke lave noget der bare det mindste perverst?" som han gik hen til hende og satte sig op i vindueskarmen ved siden af hende inden han sneg en arm om livet på hende igen
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 22:23:37 GMT 1
Anno grinte lidt og lagde hovedet på hans skulder. "har Zill været kedelig på det sidste da?" spurgte hun uden egentlig at se op på ham. Hun fik nemlig ubehagelige billeder inde i hovedet hver gang sådan noget blev nævnt og det fik hende til at blive langt mere bleg end hun allerede var
|
|
|
Post by Geralt on Nov 23, 2010 22:29:46 GMT 1
Geralt svarede ærligt "har været væk for at finde malm til min smedje, glemte at efterlade en note om det, så hun ville være sur på mig uanset hvad når jeg kom tilbage" med et mildt grin, helt sikkert ikke nogen rar oplevelse og han kyssede blidt Anno på panden ganske kort
|
|
|
Post by anno on Nov 23, 2010 23:13:27 GMT 1
Anno smilte lidt "hvorfor overasker det mig ikke+" grinte hun og kyssede ham blidt på munden. Det var længe siden hun havde gjordt det så det fik hende til at smårødme i kinderne imens inden hun kom til at grine midt i det hele
|
|
|
Post by Geralt on Nov 26, 2010 18:07:56 GMT 1
Geralt smilede svagt som han gengældte kysset og dog sagde "hvad griner dog dog af?" stor smilende til hende. han var nysgerrig for hun grinede vel ikke bare uden grund
|
|
|
Post by anno on Nov 26, 2010 18:11:31 GMT 1
Hun holdt sig for munden og prøvede at lade være med at grine "undskyld undskyld ku ikk lade være med at tænke på Zill der finder ud af du har været ude og arbejde" sagde hun og lænede sig tilbage imod vinduet imen hun smågrinte stadig "bare hendes ansigts udtryk" sagde hun og lagde sig hånd på panden
|
|
|
Post by Geralt on Nov 26, 2010 18:13:42 GMT 1
Geralt smilede skævt og sagde "det bliver næppe noget at grine af hvis jeg dukkede op og hun tror jeg har været med i at nagle ringene jo. man ved jo desværre aldrig" han mente intet ondt med det og for at drille Anno nev han hende i den del af hendes ene balde han kunne nå siden de jo begge sad ned
|
|
|
Post by anno on Nov 26, 2010 18:16:39 GMT 1
Hun klaskede ham over hånden og rejste sig op. "hvor VOVER DU!?" sagde hun med en gammeldags fornærmet stemme. Hun svansede lidt rundt med en strittende lillefinger. "hvor vover du at røre ved den royale bagdel!?" sagde hun mens hun stak næsen i sky og vendte ryggen til
|
|