|
Post by Geralt on Nov 26, 2010 18:18:23 GMT 1
Geralt grinede bare som han for effektens skyld rystede hånden som om det faktisk havde gjort ondt, havde det jo ikke for Anno kunne næppe skade ham uden magi. men der var hun sku også i sin egen ret til at give igen som hun havde lyst til. han grinede mere som hun bare gik rundt og opførte sig som om hun virkelig var rigtig fin
|
|
|
Post by anno on Nov 26, 2010 18:22:41 GMT 1
Anno gik hen hen til ham og lænede sig ind over ham. "hvad vil du gøre for at jeg kan tilgive dig hm?" sagde hun med et skævt smil. "der skal virkelig noget til for det der var simpelt hen utilgiveligt" sagde hun og prikkede ham i panden
|
|
|
Post by Geralt on Nov 26, 2010 18:26:29 GMT 1
Geralt smilede bare og sagde ikke noget til hende først og så lagde armene om hendes liv og trak hende helt ind til sig efter han havde rejst sig op. han lænede sig ned over hende og kyssede Anno blidt på munden som han lige nu ikke gjorde noget som helst andet
|
|
|
Post by anno on Nov 26, 2010 18:34:17 GMT 1
Anno smilte bare lidt først, dog kortid efter gengældte hun kysset og lænede sig lidt ind imod ham. Det føltes underligt at gøre det uden at tænke på at hun egentlig ikke måtte det. Alligevel føltes det stærkt vane dannende
|
|
|
Post by Geralt on Nov 26, 2010 18:40:59 GMT 1
Geralt holdte kysset og drillede igen ved at klemme hendes ene balde igen for at se hendes reaktion på det igen. kunne jo være sjovt selvom hun nok blev lidt træt af det til sidst jo
|
|
|
Post by anno on Nov 26, 2010 19:57:40 GMT 1
Anno smilte lidt og lod ham nu egentlig bare gøre det han ville. Hun lagde sig hånd omkring hans nakke og trykkede ham ind til sig. Det var skønt at føle han så tæt på sig efter alle de gange hvor hun ville havde sprættet ham op nu
|
|
|
Post by Geralt on Nov 26, 2010 20:26:52 GMT 1
Geralt smilede som hun bare lod ham så han blev ved siden hun ikke stoppede ham. dog gik han ikke videre end til at rage hende lidt på balden, kunne være sjovt at se hvad hun ville ende med at gøre ved det til sidst
|
|
|
Post by anno on Nov 26, 2010 21:30:49 GMT 1
Hun lod sin krop hvile lang med hans så hun kunne mærke hele hans krop og hver en vejrtrækning han tog. Hendes hjerte hamrede afsted mens hun begyndte at blive lidt rastløs, mens viste som altid ikke hvad hun skulle gøre
|
|
|
Post by Geralt on Nov 26, 2010 22:13:50 GMT 1
Geralt smilede bare som han brød kysset og bare så på Anno og spurgte "noget galt?" da hun virkede mere eller mindre rastløs syntes han lige nu
|
|
|
Post by anno on Nov 26, 2010 22:34:59 GMT 1
Hun smilte lidt og skubbede han lidt tilbage så han stod op ad vægen. "nej, jeg har bare ventet længe på at jeg holdt op med at hade dig" sagde hun og smilte til ham inden hun kyssede ham dybt, selvom hun blev nødt til at stå på tæer for at nå ham
|
|
|
Post by Geralt on Nov 26, 2010 22:40:21 GMT 1
Geralt grinede bare inden han gengældte kysset og sagde "kun derfor?" for at drille Anno så meget som muligt lige nu, om end hun jo bare lod til også at more sig lidt over det også
|
|
|
Post by anno on Nov 26, 2010 22:43:24 GMT 1
"det, og så er jeg lidt glad for at det er mig der har dig og ikke Zill" grinte hun med et skævt smil. Hun så lidt ned ad ham og så op igen "vil du vise mig lidt af det vi gjorde sidst vi kunne udstå hinanden?" spurgte hun og koncentrerede sig så meget om ikke at stamme at hendes kinder rødmede nærmest selvlysende
|
|
|
Post by Geralt on Nov 26, 2010 22:51:00 GMT 1
Geralt smilede drillende og sagde "nå nå da da, vil du have det i sengen eller?" bare for at drille hende, det gjorde jo intet at drille men for nu var han jo stadig forlovet med Zill så det skulle først ordnes når hun havde haft noget tid til at køle ned over ringene. så han skubbede ikke Anno væk men hvis ikke det skulle gå rigtig galt så måtte de hellere passe på bare lidt. men hvis hun ville have det ville han have svært ved at sige nej til det
|
|
|
Post by anno on Nov 26, 2010 22:59:29 GMT 1
Hun gik med fingrene op ad hans skulder og smilte en anelse. "måske.." sagde hun og så lidt ned. Hun havde Slet ikke glemt første gang og hun var fast besluttet på det ikke var en engangs hændelse. "det var... interessant sidst" sagde hun og så så endelig op på ham med sine lysende kinder
|
|
|
Post by Geralt on Jan 15, 2011 23:20:39 GMT 1
Geralt smilede som han lænede sig ind mod hende og kyssede hende kort på munden inden han sagde "eller måske her i vinduet hvis du tør det?" med et grin for at vise Anno til enhver tid kunne sige nej til det. han ville jo ikke såre hende eller være brutal mod hende så længe hun ikke ville have det
|
|