|
Post by anno on Jan 15, 2011 23:25:20 GMT 1
Anno smilte lidt skævt. "tør?" grinte hun og lagde armene omkring hans hals og holdt sig ind til ham. "jeg har stjålet fra Zill mere rædselslagent bliver det ikke" grinte hunog begyndte at kysse ham op ad halsen mens hun kærtegnede hans brystkasse op og ned
|
|
|
Post by Geralt on Jan 15, 2011 23:36:37 GMT 1
Geralt smilede som han tog Anno på røven lige så stille og roligt mens han drillende i et grin sagde "sikke fræk du gået hen og blevet" mens han nu masserede hendes balder stille og roligt for at se om hun kunne lide det. han måtte jo prøve sig frem lidt
|
|
|
Post by anno on Jan 15, 2011 23:39:45 GMT 1
Hun smilte lidt og så ned "undskyld?" sagde hun mens hun smilte en anelse. "er det en dårlig ting?" spurgte hun med et skævt smil mens hun satte det andet ben på den anden side af dig, så hun sad med et ben på hver side af ham. Hun legede med håret i hans nakke og smilte til ham
|
|
|
Post by Geralt on Jan 15, 2011 23:43:17 GMT 1
Geralt grinede let og svarede "brokker jeg mig måske?" som han gled hænderne op langs hendes sider for at gøre sig det behageligt og for hende lige så. hun skulle jo helst nyde dette lige så meget som han ville ellers var det jo ikke fair overhovedet
|
|
|
Post by anno on Jan 16, 2011 15:36:06 GMT 1
Anno lagde sin pande ind imod hans og trykkede sin næse ind imod hans "du lød bare overrasket" sagde hun og afsluttede med et grin. "men hvis det ikk finder dig passende kan jeg da bare stramme mig op igen?" fortsatte hun mens hun rettede sig op og lagde armene over kors med et skævt smil
|
|
|
Post by Geralt on Jan 16, 2011 15:39:40 GMT 1
Geralt grinede og spurgte drillende "var mine hænder ikke hentydning nok til at jeg er glad for det?" som hun nu havde sine arme over hinanden. han ville næppe brokke sig hvis hun blev sådan for han kunne godt lide det egentlig, han klemte om hendes balder for at se om han kunne gejle hende lidt op hvis hun skulle have lyst
|
|
|
Post by anno on Feb 20, 2011 22:06:47 GMT 1
Anno rystede lidt opgivende på hovedet for sig selv inden hun lagde sin kind imod hans skulder. Hun kælede lidt for hans hals med munden inden hu lagde sin krop lags med hans så hun kunne mærke hans kropsvarme blande sig med hendes egen. "har jeg nakket dig fra Zill egentlig?" spurgte hun hun men blev alligevel ved med at kæle for hans hals
|
|
|
Post by Geralt on Feb 20, 2011 22:11:31 GMT 1
Geralt grinede svagt ved hendes ord og sagde "temmelig meget vil jeg sige, men må jo nok også tilbage og gøre det officielt forbi med hende, kommer til at gøre nas men lige nu bliver jeg skam her" han nussede hende blidt på ryggen mens han drillende tilføjede "blev det til noget hygge eller bare snak?" da den ene hånd gled ned på hendes ene balde
|
|