|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 10, 2011 14:51:50 GMT 1
Alamut rødmede da Sylvia kiggede op og ned af ham og han lagde sig langsomt ned på briksen og sagde "hvad skal jeg så betale dig med" og så væk fra hende og så på ravnen og sagde meget stille "kan den ravn tale" for han havde mødt en ravn der kunne tale så han forventede lidt på den kunne tale
|
|
|
Post by sylvia on May 10, 2011 15:03:00 GMT 1
hun så roligt på ham. hun var for længst kommet sig over folk der rødmede, det være sig mænd, drenge, kvinder piger og alt der imellem. " det skal vi nok finde ud af" sagde hun roligt, men på ingen måde truende, hendes pris var alt tid lidt mærkelig det kam an på hvem det var og i hvilken anledning. da han spurgte til ravnen skrappede den op, som om den forstod at det var ham der blev talt om, hun smilede igen . " det er værken sandt eller usandt" sagde hun roligt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 10, 2011 15:25:57 GMT 1
Alamut så forvirret på hende og sagde forvirret "både sandt eller usandt" og så væk fra hende og sagde lidt efter noget tid "men jeg vil gerne vide det nu så jeg er forberedt på det" han ville have det bedst med han vidste det en ikke vide det for han ville så tænkte over det en til han for det at vide det
|
|
|
Post by sylvia on May 10, 2011 15:29:50 GMT 1
hun nikkede kort " nej han kan ikke ale, men jeg kan forstå" sagde hun roligt og kiggede på manden. han havde mere end et ar på kroppen som hun kunne se. " er du sulten ", hun kiggede på ham, og rejste sig så op. "hvor længe siden er det du spiste sidst"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 10, 2011 15:50:45 GMT 1
"8 timer siden og jeg er lidt sulten" sagde han lidt stille han havde mange ar efter alle de år han havde været snige morder og han sagde "kan jeg få en trøje på så jeg har noget på min overkrop" han ville gerne have noget på sin overkrop mest for han ikke ville få dårlig samvittighed over en anden kvinde skulle se ham
|
|
|
Post by sylvia on May 10, 2011 22:53:57 GMT 1
hun tog to skåle fra arbejdsbordet og gik over til gryden der hang over ild stedet, da han talte igen kiggede hun over på ham mens hun øste op, da han sagde det med tøjet hun hævede et øjenbryn og lod blikket glide over ham igen " fryser du ?det er ikke et godt tegn" det første direkte rettet til ham det næste mere til sig selv.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 11, 2011 5:04:15 GMT 1
"nej men jeg vil bare have det bedre hvis jeg havde en trøje på" sagde han og gjorde sig umage med ikke at se på hende han kunne bare ikke lide at hun kunne se hans overkrop og den måde hun kiggede og han kæmpede hårdt for at prøve få sin rødme væk fra hans hoved
|
|
|
Post by sylvia on May 11, 2011 11:18:32 GMT 1
" du genert" hendes stemme lød næsten overeskende, hun så næsten for bløffende på ham, bukkede sig så ned og tog et dkintæppe op fra gulvet og gik hen til ham med den ene skål, og skind tæppet, hun lage skind tæppet over ham. " Jeg har ikke andet" sagde hun roligt, og satte sig så ned ved siden af briksen med sin egen skål, den var stadig for varm til at spise. " Hvis jeg var interaseret i din krop på anden måde, ind i mit arbejde ville jeg agumentere for at du har set mig nøgen, og det derfor kun ville være rimeligt hvis jeg havde samme ret" hendes stemme var helt roligt og hun virkede over hovedet ikke genert over emnet, måske en lille smule som om det morede hende, men det var ikke særligt tydeligt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 11, 2011 15:24:50 GMT 1
Alamut så forvirret og sagde forvirret "tak og har jeg set dig nøgen" han huskede ikke rigtig huske noget efter han hoppede i floden og så han så væk fra hende og sagde "nej jeg føler det er forkert og jeg får også lidt dårligt at det for jeg har en kæreste og vi venter på vores første barn sammen"
|
|
|
Post by sylvia on May 11, 2011 15:50:09 GMT 1
hun hævede igen øjenbrynet " du flød ind i mig mens jeg badede, du nåede endda at tale til mig og prøve at gå din vej inden du faldt om" hun smilede skævt" du kan slet ikke huske at jeg bar dig op af floden" sagde hun roligt. " du har huller i din krop, hvis din kæreste ser noget forkert i at jeg ser din overkrop, hvilket jeg kommer til flere gange inden dine sår er gode nok til du kan bevæge dig uden, du risikere varrigemen" hendes stemme var kold, hun syntes det var dirketigt tåbeligt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 11, 2011 16:09:38 GMT 1
"Jeg tror hun synes det er i orden jeg er bare lidt mærkeligt det er man når man er fra en bjerg stamme" sagde han undskyldende på sylvia han havde nogen mærkelige ting han troede var sådan verden var men det var det ikke så han blev nogle gange forvirret og det var en af de gange han var blevet forvirret
|
|
|
Post by sylvia on May 11, 2011 16:17:41 GMT 1
"med alle de ar må du da have været ved en læge før" sagde hun roligt hun tog nogle urter op af en af de poser der hang ved hendes side og dryssede den sin mad, så kiggede hun på ham med et profesionelt blik, uden at opdage det, det var simpelthen noget hun gjorde ved refleks, da hun va tilfreds med hvad hun havde lært , hev hun nogle urter frem fra andre små poser og dryssede dem i hans mad, der kom en del flere i og en del mere forskelligt. hun kiggede på skållen " spis" sagde hun roligt. " det er ikke noget særligt, men det er meget nærende og en del sundere en hvad de fleste får"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 11, 2011 16:50:51 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "jeg har lavet de fleste af dem det er godt at vide det grundlæggende" og han tog skålen og begyndte at spise langsomt og lagde mærke til hendes professionelle blik og det var lidt som de øvede at snigemordere havde og han regnede med han havde selv et blik og han spurgte "er dit job læge"
|
|
|
Post by sylvia on May 11, 2011 18:53:29 GMT 1
" de fleste der kan bruge sådan nogle knive" hun så ned dem der lå lidt fra briksen " ved hvordan man undgår og dø, og de fleste der kan kurere en syg, ved udemærket godt hvor en kniv skal hen for at gøre uopratteligt skade" sagde hun roligt. " de to ting høre tit sammen, spøgsmålet er nermere hvad der er ens speciale" hun så på ham, og tog selv en skefuld af stuvningen " jeg bliver kaldt mange forskellige ting"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 11, 2011 19:05:32 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "så lade mig høre hvad du selv kalder det du laver" og spiste lidt mere og så på knivene og sagde "ja det er rigtigt at man hjælper folk eller hjælper sig selv" og spiste lidt mere og sagde "men det der ser rigtig ud kan være det forkerte at gøre" det var lidt efter den regel hans folk levede efter uanset hvor ond en person havde været i livet var ikke kroppens skyld
|
|