|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 15, 2011 16:51:06 GMT 1
"ja hvad så med en soldat så burde de også en morder men så kunne vi kalde alle en morder det betyder noget hvorfor man dræber at dræbe en mand for at kunne redde hundrede er det en morder kan du forklare mig det kloge kone" sagde han surt han havde dræbt mange men han havde altid gjort det efter hans folks regler
|
|
|
Post by sylvia on May 15, 2011 17:06:26 GMT 1
" selvfølgelig er en en soldat en morder, som sagt morder er oprindeligt betegnelsen for en der dræber, det blot en anden betegnelse, men folk er begyndta at kalde det alle mulige andre ting. hvis man ville kunne man diskutrer om det er at myrde når man er i kamp og fjenden kæmper mod en, men med de fine kaste knive både du og jeg har, tror jeg ikke du har kæmpet mod alle du har drabt. " hun så roligt på ham " men du har ret der er en foreskel, men ikke på om man er morder, foreskelen ligge i hvlken slags morder man er, det du tænker på som en morder er en lyst-morder, emn det er blot en slags morder" sagde hun koldt, med en smule utolmodighed i stemmen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 15, 2011 17:16:55 GMT 1
"og nogle ville sige en klog koner er dæmoner som gemmer sig men det betyder ikke det er rigtigt og nogle kommer fra steder hvor det ord har betydet så noget negativt så man ikke kan sige det foran en dame og bruger i stedet for assassino" sagde han lige så utålmodigt som sylvia
|
|
|
Post by sylvia on May 15, 2011 19:56:43 GMT 1
hun rystede på hovedet " du har lige understreget min pointe, man skal ikke kalde nogen noget de ikke er" hun rejste sig og gik over til sit abejdsbord. hun boede langt ude i skoven væk fra alting. " men man kan være mange ting"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 15, 2011 20:07:49 GMT 1
"ja men stadig lade være med at kalde mig en morder" sagde han og flyttede det lille bord væk fra ham og lagde sig ned med ryggen til hende og lagde sig til at sove han ville ikke tale mere med hende lige nu så han kunne gøre sit bedste for at falde i søvn lige nu men han kunne bare ikke falde i søvn
|
|