|
Post by Hirotio Senso on May 31, 2011 20:17:38 GMT 1
Hirotio fulgte roligt efter ind i kroen og da hun stoppede op og bad om vagter uden for sit værelse smilede han. Som om han ikke allerede havde tænkt på det, han tænkte mere på hendes sikkerhed end hun selv gjorde. Da hun så forvirret på ham bad han hende høfligt om at vente og straks stillede fire vagter sig omkring hende da han selv smuttede hen mod kroejeren som stod og rystede af skræk. Denne faldt dog til ro idet Hirotio udvekslede nogle ord og han nikkede, smuttede for få sekunder og dukkede op igen med en nøgle som han rakte Hirotio. Denne takkede ham høfligt og vendte sig mod dronningen "Følg med Deres majestæt" sagde han og førte an mod et værelse på første etage. Han standsede foran døren og låste op bad dronningen om at vente mens han selv gik ind og tjekkede den. Få sekunder efter kaldte han på dem så de kunne komme ind, eller dronningen kunne for vagterne stillede sig udenfor. Hirotio smuttede hen til vinduet og åbnede den, fløjtede og få sekunder efter dukkede generalen op. Med enkelte håndbevægelser nikkede generalen og stillede vagter under vinduet. Hirotio lukkede atter vinduet og lagde hånden over sværdet hvor hans stav lå. Han lukkede øjnene og stod stille i flere sekunder. blødt lys strømmede ud af hans krop og lagde sig over vinduet, over væggene over sengen, loftet og døren. Han blev færdig og vendte sig om mod dronningen. "Værelset er nu sikrede. Jeg er personligt forbundet til det og derfor behøver De blot kalde så vil jeg være der.. De skal dog være opmærksom på at jeg dukker op uden at banke på så.." han fuldførte ikke sætningen da det var unødvendigt.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on May 31, 2011 20:25:47 GMT 1
hun nikkede roligt og så på ham, hun var skam også gået ind da vagterne stillede sig på deres pladser og så nu bare rundt i rummet før hun så på ham igen. "Jeg er forberedt.. bare de ikke kommer mens jeg bader.. for det vil jeg ikke være forberedt på" hun grinte let da hun talte og gik så langsomt hen og satte sig på sengen, hun kløede sig lidt på kinden. "hvor er hun? har hun det godt?" hun så roligt op på ham, hun snakkede om dragen, den drage hun havde kendt i så mange år, og det eneste hun havde med sig hjemme fra.
|
|
|
Post by Hirotio Senso on May 31, 2011 20:41:19 GMT 1
Han rødmede faktisk ved hendes ord og så forlegent væk. Ja hun havde jo sagt det han ikke selv havde sagt men det var alligevel flovt. Han tog sig dog sammen og vendte blikket mod hende igen da hun spurgte om hvordan dragen havde det, han forventet ikke at det var en anden hun mente for han vidste hvor tæt knyttet hun var til den drage. "Hun har det fint efter omstændigheder. Hun har været rastløs og endelig var det hende der viste os præcis hvor du var. Jeg måtte dog binde hende til slottet for ikke at lade hende gør skade på sig selv, hun lider ikke overlast og får rigeligt med mad og motion" han tav og så venligt på dronningen "De skal ikke være bekymret" hun tav.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on May 31, 2011 20:55:33 GMT 1
hun så på ham og smilte let før hun langsomt så ned på gulvet, hun så ned på sine fødder et øjeblik før hun så op på ham igen, denne gang et lidt mere alvorligt blik. "Hiro.. Draklia's dronning har en forlovede.. havde Anno ikke også det? Jeg høre hun var sammen med Dronningens mand.. fortæl mig hvad du ved om dette" hun satte sig roligt tilbage i sengen og hvilede sig, lukkede langsomt øjnene hvorefter hun bed sig let i læben. hun ville gerne vide svar på mange ting før hun rigtigt kunne gøre ville tage stilling til alt muligt, men hun vidste også at nogen gange måtte man handle, men dette emne var noget hun gerne ville ind på.
|
|
|
Post by Hirotio Senso on May 31, 2011 21:15:55 GMT 1
"Anno var skam også forlovede, hendes mand hed Solar Valvery. Denne døde dog i mellemtiden og i sorg og frustration lagde hun i med Geralt, Drazills tidligere forlovede hvis barn hun blev gravid med, det var sagt rimelig kort" han tav og så roligt på hende. Det emne brød han sig ikke om at snakke om, det satte Anno i et dårligt lys, et meget dårligt lys.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on May 31, 2011 21:26:24 GMT 1
hun så roligt på ham og nikkede. "Så forstår jeg godt hendes mejestæt, hun var jo virkelig op og køre over at jeg skulle holde mig fra hendes mand." hun så roligt på ham før hun så mod vinduet. "Men jeg ville da også være meget forsigtig hvis den jeg elskede havde ligget med en anden.." hun så roligt på ham før hun langsomt lagde sig lidt ned. "Men det sker ikke.. Ikke for mig.. jeg er ikke sådan.. og vil aldrig gøre det.." hun så på ham før hun langsomt rejste sig op igen og smilte let.
|
|
|
Post by Hirotio Senso on May 31, 2011 21:47:41 GMT 1
Han smilede mildt til hende "Nej, De er meget anderledes end den tidligere dronning. Jeg er ret sikker på at det ikke vil ske for Dem" sagde han mildt til svar. Hans hoved gled på skrå, hans blik hvilede på hende og han virkede nu langt mere rolig end under turen "Ønsker De noget af mig inden jeg går?" spurgte han.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on May 31, 2011 21:50:57 GMT 1
hun så roligt på ham og fik så et smil frem på læberne igen. "Hmm.. Måske.. hvad var det dronningen sagde.. at jeg allerede havde fundet en" hun grinte let og så på ham før hun igen satte sig ned. hun så på sine ben og begyndte lige så stille at massere dem, nøj hvor gjorde det ondt, og det kunne enda ses da hun begyndte at lave grimasser. hun bed sig hårdt i læben og gemte sig lidt, eller prøvede, hvad var der at gemme sig ved på en seng, kun en pude. hun så på sine ben igen. "Sådan noget møj!" hun sagde det så højt at hun bagefter glemte alt om smerten i benene og holdte sig istedet for munden.
|
|
|
Post by Hirotio Senso on May 31, 2011 22:24:15 GMT 1
Han glippede med øjnene og følte sig irriteret over at være så forlegen ved hendes ord. Det så dog heldigvis ikke ud til at han behøvede at svar og derfor forhold han sig tavs. Hvad havde Drazilla endelig ment med det hun havde sagt. At Clarisa havde valgt Hirotio til sin mand? Selvfølgelig gjaldt den slags ægteskaber om at være fornuftsægteskaber men Hirotio havde ingen planer om at gifte sig og han var ret sikker på at dronningen slet ikke betragtede ham som en mulig mand. Sådan tænkte han i hvert fald. Da hun begyndte at massagere sine fødder betragtede han hende roligt, ved hendes lille udbrud smilede han og var henne ved hende ved at tage tre skridt. Han satte sig på hug foran hende ”Det vil nok være godt med fodbad … Deres majestæt” sagde han venligt. Han ventede ikke på svar men fløjtede svagt og en vagt åbnede døren. Han bad ham sende bud efter en balje med varmt vand, noget sæbe og et håndklæde.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on May 31, 2011 22:30:19 GMT 1
hun så roligt på ham da han var henne ved hende og rødmede nu let, hun så ned på sine fødder og trak dem hurtigt op under sig. "Altså.. mine fødder er hellige.. altså ikk bogstavligtalt ment.. du ved hvad jeg mener.." hun rødmede hurtigt igen og så nu forlegent væk fra ham, at han ville have hun skulle tage et fodbad, det var hun ikke ligefrem vant til, skulle han så også vaske dem? hun lavede store øjne ved tanken men sørgede for at gemme ansigtet og fødderne. "Uhm.. Kan jeg få noget at drikke? noget te? eller måske.." hun stoppede sig selv i hvad hun var igang med at sige.
|
|
|
Post by Hirotio Senso on May 31, 2011 22:34:29 GMT 1
Han så op på hende ved hendes ord og glippede med øjnene. Bemærket at hun rødmede og skjulte så ansigtet i hænderne. Han kom på benene og trak sig enkelte skridt tilbage, han havde vidst dummede sig hun havde troede at han ville vaske hendes fødder, eller røre ved hende. ”Det må De undskylde, det var ikke min mening at gøre Dem forlegen.” sagde han undskyldende. En sagte banken på døren lød og han bad vedkommende komme ind. En ung kvinde dukkede op med en tung balje og straks var han henne ved hende og tog den fra hende. Hun så rødmende op på ham og takkede han smilede venligt og satte baljen for dronningens fødder inden han flyttede sig. Tjenestepigen satte sig på hug foran dronningen og ventede på at denne skulle stikke fødderne i vandet. Hirotio var i mellemtiden smuttet hen til døren og bedt vagten om at sørg for mad men inden dag en kop te til dronningen og denne hastede videre.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on May 31, 2011 22:39:57 GMT 1
hun sad fortsat med gemte fødder og ansigt da kvinden kom ind. gjorde ikke noget lige med det samme, men langsomt begyndte at kigge op, hun smilte nu og så hen på Hiro som om intet var sket og så hurtigt ned på kvinden, hun lukkede øjnene *Skal hun nu vaske mine fødder?* hun sukkede let før hun så ned på sine fødder igen og langsomt lod dem glide ned i vandet. hun så roligt op på Hiro igen og klappede på sengen ved siden af hende. "Kom sæt dem.. lad vær med at være så forlegen.. jeg er som sagt ikke vant til alt dette.." hun bed sig i læben og så ned på vandet og lukkede så langsomt øjnene igen
|
|
|
Post by Hirotio Senso on May 31, 2011 22:44:55 GMT 1
Han vendte blikket mod hende da hun henvendte sig til ham og tøvede men gik med rolig skridt tværs hen over gulvet mod sengen og satte sig med en passende afstand til dronningen. Hans blik var rettet mod tjenestepigen der var i gang med at vaske dronningens fødder og dog som svagt så op, bemærkede hans blik og skyndte sig at se ned på Clarisas fødder igen. ”Jeg foreslår at De får Dem noget at spise og går til ro” sagde han efter nogle sekunder i tavshed.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on May 31, 2011 22:50:27 GMT 1
hun vendte sig hurtigt mod hiro, så godt som hun nu kunne. "Er der noget i vejen Hiro?" hun lagde hovedet lidt på skrå. hun så roligt tilbage på tjenestepigen der langsomt blev færdig og fik tørrede sine fødder. hun havde det bare ikke godt med at nogen rørte hendes fødder, det var en uvant føelse. hun trak sig tilbage på sengen og satte sig som en havfrue og lænede sig mod puden, hun så roligt på ham igen. "Ohh.. Jeg glemte helt at sige noget.. jeg vil gerne have du..." hun tav igen og tænkte sig lidt om, som om hun ledte efter ordene, men i virkeligheden, prøvede hun at finde en sammenhæng mellem det hun ville sige.
|
|
|
Post by Hirotio Senso on May 31, 2011 22:56:17 GMT 1
Han smilede til hende og rystede på hovedet inden det gik op for ham at det var uhøfligt ikke at svar med ord ”Nej jeg har det skam fint, det er nu mere Dem jeg er bekymret for” svarede han mildt. Da tjenestepigen havde arbejdet færdig rejste hun sig op, tog baljen og smuttede igen. Døren blev dog ikke lukkede for få sekunder efter dukkede der en anden tjenestepige med en bakke med en kande te og to kopper som hun satte på bordet i nærheden inden hun smuttede og lukkede døren efter sig. Han vendte blikket mod Clarisa idet hun snakkede igen men hun fuldførte ikke sin sætning. Han så spørgende på hende ”De vil have at jeg hvad?” spurgte han behjælpeligt.
|
|